Ja, dacht het wel?quote:Op zondag 30 september 2007 21:42 schreef Kinga het volgende:
Maar ff ter informatie, heeft Nadia met Luc gezoend?
Maar er borrelt iets, al is het maar voor een dag en het kan gevolgen hebben voor de toekomst. (even zo goed niet maar hoop doet levenquote:Op zondag 30 september 2007 21:41 schreef blomst het volgende:
Nadia blijfy wel bij Dennix, Luc is maar tijdelijk, en backuoo neuken met hem heeft geen zin.
Ja, die 'hoerenfeesten' mis ik ook wel.quote:Op zondag 30 september 2007 21:40 schreef cobain94 het volgende:
Dan mis ik zo'n ga uit je bol drankavond uit BB wel eens. Dan gaat het er hier eigenlijk wel erg tam aan toe..
Maar een keer met een echte vent ziet ze mss toch wel zitten.quote:Op zondag 30 september 2007 21:41 schreef blomst het volgende:
Nadia blijfy wel bij Dennix, Luc is maar tijdelijk, en backuoo neuken met hem heeft geen zin.
Zag ik mama netty staan...quote:Op zondag 30 september 2007 21:06 schreef demins het volgende:
En langs het tuinpad van mijn vader...
Palma op VOL? Bang van Fok!quote:....
IK HOU D'R VAN *Hug Palma
Niet alles in het leven is, zoals het lijkt dat het is!
Leef je leven maar probeer zo min mogelijk mensen pijn te doen.
quote:Op zondag 30 september 2007 21:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Zag ik mama netty staan...
ik moest wel heel hard lopen....
want mama netty wou weer slaan....
...............
...............
Sorry, heb ff zo''n bui.![]()
Nee geen last van nu. Het wil soms weleens voorkomen dat ik vreemde signalen krijg en dan nergens op kan komen, maar ff op vernieuwen klikken en het is weg en ik kan gewoon vrolijk verder lezen.quote:Op zondag 30 september 2007 21:11 schreef blomst het volgende:
De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en probeer het opnieuw.
deze melding krijg ik steeds?
Meer mensen last van?
What to do, what to do....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |