Alleen echt zoenen met Amanda dat kan hij maar niet opbrengen.quote:Op zondag 30 september 2007 20:57 schreef Clank het volgende:
zum kotzen.. deze hele voorstelling..diep vanuit het hart (van zijn moeder)
Ik denk dat hij plenty info heeft gehad, maar dat (op dit moment) niet wil delen met Amanda.quote:Op zondag 30 september 2007 20:53 schreef blomst het volgende:
geen informatie over de andere bewoners?
Is voor de afwisseling. Als hij dit doet zit hij tenmiste even niet mijn zijn sjmoel tegen die kleffe muts aan.quote:Op zondag 30 september 2007 21:00 schreef b.a.s. het volgende:
Dit moeten ze 'm ook eens afleren
[afbeelding]
Ik heb geen idee maar wil het wel weten. Misschien over die heks Tas?quote:Op zondag 30 september 2007 21:03 schreef Dreamboy het volgende:
Waar heeft Brian het over? Laat hun het maar regelen?
Heb het ook niet kunnen volgenquote:Op zondag 30 september 2007 21:03 schreef Dreamboy het volgende:
Ik dacht ook al ..wat is dit voor geheimtaal .."..in bijzijn van tegenstanders/vijanden..hmm..blabliblu..hmm Nadia..als...NO GO!!..hmm bli ble bli..snapie..no go!..""quote:Op zondag 30 september 2007 21:03 schreef Dreamboy het volgende:
De muis zal nou wel lekker plakken.quote:Op zondag 30 september 2007 21:00 schreef b.a.s. het volgende:
Dit moeten ze 'm ook eens afleren
[afbeelding]
Ja ging over Natasia.. Brian had het over een 'no go' en Amanda wist waar hij het over had.quote:Op zondag 30 september 2007 21:04 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar wil het wel weten. Misschien over die heks Tas?
quote:Op zondag 30 september 2007 21:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Is dat Double L ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |