Zal ie wel in zn broek pissen !quote:Op zondag 30 september 2007 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is zijn territorium aan het afbakenen, maar wil niets van de film missen![]()
Om WAT te bewerkstelligen?quote:Op zondag 30 september 2007 22:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat het andersom is. En geloof dat Nadia juist Luc jaloers probeert te maken ofzo.
Dat kan ze ook nooit van Brianquote:Op zondag 30 september 2007 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
en ze kan haar ogen niet van hem af houden.![]()
[afbeelding]
Apocalypto.quote:Op zondag 30 september 2007 22:44 schreef droomkoningin het volgende:
welke film kijken ze eigenlijk?
Daar hoef je je niet voor te schamen hoor.quote:Op zondag 30 september 2007 22:32 schreef Kinga het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind Nadia en Dennis nog steeds zó onnatuurlijk doen.
Redactie DGK mag er AUB een technische storing optreden zodat de film - helaas - niet afgekeken kan wordenquote:Op zondag 30 september 2007 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, dubbel ll is ook al lekker aan het knallen
Bijna zeven.quote:Op zondag 30 september 2007 22:49 schreef chufi het volgende:
Doe oud zijn N&N eigenlijk bij elkaar opteld qua leeftijd ?
Het enige kindje GODquote:Op zondag 30 september 2007 22:46 schreef mazaru het volgende:
Ik zie nou pas voor het eerst dat Huub een kerstkindje is![]()
Jij hebt de redactie gebeld hè?!quote:Op zondag 30 september 2007 22:49 schreef beequeen het volgende:
Beetje bijgelezen, LL als als gastspeler dus, joepie![]()
St. Brian gaat zijn snolletje niet meer uitschelden en nu kijken ze film.
Wat een bofkont ben ik toch als streamer.![]()
Hij is leuk!quote:Op zondag 30 september 2007 22:47 schreef Desii het volgende:
ik zit ff naar een leuk dgk-filmpje te kijken... lekker vrolijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |