Volgens mij gaan ze nog een feestje doen in de Chill, Nadia zal het straks vorstellen na de filmquote:Op zondag 30 september 2007 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik smeer hem nu echt. Mijn droomscenario voor vannacht: Luc naait Naad naar de zevende hemel en Dennis zingt in een 10 octaven te hoog falset stemetje hoe belabberd hij zich voelt.![]()
![]()
(zal wel niet maar ik vind de fantasie leuk)
Tuste fok!
![]()
Ik vind hem veel te "lief" voor een rapfiguur.quote:Op zondag 30 september 2007 23:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Op zich best wel een leuke gast om te zien, maar ik ben niet zo van die rapfiguren.
Misschien moet ie het rappen maar links laten liggen en dan MC worden ofzo.quote:Op zondag 30 september 2007 23:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik vind hem veel te "lief" voor een rapfiguur.
Hij zal straks of morgen vast wel uit zn slof schieten en DenniX vol in zn .... rakenquote:Op zondag 30 september 2007 23:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik vind hem veel te "lief" als rapfiguur.
Zo zo herken ik je weer!!! Beterrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 30 september 2007 23:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een lekker ding..........................al zeg ik hetzelf![]()
Zo herken ik je weer 100%quote:Op zondag 30 september 2007 23:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een lekker ding..........................al zeg ik hetzelf![]()
sterretjequote:Op zondag 30 september 2007 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij zal straks of morgen vast wel uit zn slof schieten en DenniX vol in zn .... raken
Niet zo lelijk doen hoor. Ik ben weg van de rap en perfecte flow van St. Brian, vooral het gedeelte: "Oh Brian wat je doet doe je goed". Ik wacht met smart op het uitkomen van zijn CD .quote:Op zondag 30 september 2007 23:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Op zich best wel een leuke gast om te zien, maar ik ben niet zo van die rapfiguren.
quote:Op zondag 30 september 2007 23:19 schreef kit2u het volgende:
[..]
Don't say I told you so.
Deze fake Yul Brunner
IK sta al met me laptoppie voor de winkel te wachten, ik wil de eerste zijn die hem koopt!quote:Op zondag 30 september 2007 23:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen hoor. Ik ben weg van de rap en perfecte flow van St. Brian, vooral het gedeelte: "Oh Brian wat je doet doe je goed". Ik wacht met smart op het uitkomen van zijn CD .![]()
Ik vind er geen *reet* aanquote:Op zondag 30 september 2007 23:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik vind hem veel te "lief" voor een rapfiguur.
Hij knipoogt ook weerquote:Op zondag 30 september 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Zo zo herken ik je weer!!! Beterrrrrrrrrrrrrrr![]()
Ow ja, is ook zo. Als het zover is, zal ik met m'n slaapzak voor de Kruitvat gaan liggen.quote:Op zondag 30 september 2007 23:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen hoor. Ik ben weg van de rap en perfecte flow van St. Brian, vooral het gedeelte: "Oh Brian wat je doet doe je goed". Ik wacht met smart op het uitkomen van zijn CD .![]()
fotoquote:Op zondag 30 september 2007 23:40 schreef Kinga het volgende:
Nadia heeft nu echt een hamsterkop.
Neem nog een borrel, en zet je streams uit dan heb je misschien meer lol.quote:Op zondag 30 september 2007 23:51 schreef Nomrc2 het volgende:
is die kutflim nog niet afgelopen
ik ben alweer bijnna nuchtter
Pic pleasequote:Op zondag 30 september 2007 23:55 schreef chufi het volgende:
Mata Hari zit Nix op te geilen met een hand onder zn zwarte blousje
Een Amanda scream; slaap lekkerquote:Op zondag 30 september 2007 23:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neem nog een borrel, en zet je streams uit dan heb je misschien meer lol.
Ik doe dat iig, trusten voor iedereen die zijn mand op gaat zoeken, de nachtploeg veel succes met deze ellende en tot morgen.![]()
Dat duurt nog wel even ,nu zijn ze bij de waterval, en daarna moet die ze allemaal nog even doodmaken.quote:Op zondag 30 september 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
Hoelang duurt die KUTfilm nog
U kent het plot ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even ,nu zijn ze bij de waterval, en daarna moet die ze allemaal nog even doodmaken.
Ja lijkt wel of ik op het verkeerde forum zitquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:02 schreef Kaleddis het volgende:
Ah, jullie ook opeens zo'n raar template
Jaquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:02 schreef Kaleddis het volgende:
Ah, jullie ook opeens zo'n raar template
'k Hoop het, voorlopig vind ik er niks aanquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:04 schreef Taurus het volgende:
Oh ik vind dit niet zo mooiMaar goed, het zal wel gewoon wennen zijn ofzo.
ik zie gewoon ava's behalve die van jouquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:08 schreef bosb het volgende:
nu hebben we geen last meer van gekopieerde avatars... (of ben ik de enige waar geen avatars zichtbaar zijn??)
ik vind het ook nixquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:04 schreef Taurus het volgende:
Oh ik vind dit niet zo mooiMaar goed, het zal wel gewoon wennen zijn ofzo.
Heb je er dan 1 ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:08 schreef bosb het volgende:
nu hebben we geen last meer van gekopieerde avatars... (of ben ik de enige waar geen avatars zichtbaar zijn??)
En wie ben jij nou weer. Je hebt zelfde ava als DGK-fan!!! Dat is erg irri.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:09 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik vind het ook nix![]()
K geloof niet dak er snel aan zal wennen...
Vind er ook niks aan en dat ze film kijken is ook niks.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:09 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik vind het ook nix![]()
Mooie avatar !!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:09 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik vind het ook nix![]()
Haha klopt, ik heb dat probleem op een andere manier ondervangen. Gewoon geen ava. Maargoed ook bij de mensen die er een uurtje terug nog wel 1 hadden zie ik ze nu niet meer...quote:
IK ga nog niet te snel zeuren, maarrrrrrrr ik vond die andere layout mooier!!!quote:
Ik ben die van mij ook kwijtquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:08 schreef bosb het volgende:
ik heb helemaal een gekke layoutquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:08 schreef bosb het volgende:
Zie je de mijne nog ? 2 flesjesquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:11 schreef bosb het volgende:
[..]
Haha klopt, ik heb dat probleem op een andere manier ondervangen. Gewoon geen ava. Maargoed ook bij de mensen die er een uurtje terug nog wel 1 hadden zie ik ze nu niet meer...
thx dat heb ik dus ook gedaan!!! Ik hou niet van verandering!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:12 schreef cobain94 het volgende:
offtopic: Onder opties kan je de oude skin zo weer terugzetten.
Bedankt voor de tip.Het is nu weer vertrouwdquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:12 schreef cobain94 het volgende:
Ik ga ook nog niet zeuren. Ik zal mezelf ff de tijd geven om er aan te wennen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:12 schreef petraa het volgende:
[..]
IK ga nog niet te snel zeuren, maarrrrrrrr ik vond die andere layout mooier!!!
Bij opties en dan silver kiezen als layout, dan heb je de oude vertrouwde layout weer terug.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:16 schreef bosb het volgende:
[..]
maar zie er geen enkele meer..... Zal wel opgelost worden denk ik.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:12 schreef cobain94 het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:17 schreef ruby het volgende:
Nou, ik ga maar eens m'n mandje in. Morgen hopelijk geen film voor ze want dit schiet niet op natuurlijk.
Welterusten allemaal.
Ok zie de mijne wel en de meeste andere ook . Volgens mij hb jij een problleem ! Met je skins dan wel te verstaan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:16 schreef bosb het volgende:
[..]
maar zie er geen enkele meer..... Zal wel opgelost worden denk ik.
Als dubbele L het een beetje had gevolgd , dan wist hij ook wel dat DGK niet meer is wat het was....quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:18 schreef Kaleddis het volgende:
Ik vind het echt sneu voor dubbele L. Kom je vol verwachting de kooi in, zit je meer dan 2 uur op de bank naar een of andere film te kijken...
Geduld wordt beloond. Na deze keer F5-en zijn de avatars bij mij ook zichtbaar. Dus ook de 2 flesjesquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok zie de mijne wel en de meeste andere ook . Volgens mij hb jij een problleem ! Met je skins dan wel te verstaan.
Zet de jouwe er dan ook maar weer bij. Die had je toch?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:21 schreef bosb het volgende:
[..]
Geduld wordt beloond. Na deze keer F5-en zijn de avatars bij mij ook zichtbaar. Dus ook de 2 flesjes
Dat wijf is gewoon nep.Ze verpest de hele dag de streams.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:25 schreef ricofromrio het volgende:
Nadia doet wel erg nep nu
bij opties kan je het terugzetten...quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Sorry, waar is optie?
Want hier kan ik niet gauw aan wennen.
Ik had de virusscanner al aan gezet,
maar het is dus iets nieuws, een nieuwe layout.?
Mijn streamverslag verdween 15 minuten geleden.,
opnieuw inloggen.
Tuurlijk niet, dat houdt de sneak voor zichzelf ! En ja spel is spel, wie geeft hem ongelijk?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:31 schreef lorence1 het volgende:
zal brian nog over de spelinfo beginnen, of zal die van zijn familie alle shit die die gehoord heeft moeten schuilen?
Opsluiten , maar dan ergens buiten de Gouden Kooiquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:32 schreef Kaleddis het volgende:
Ach gut, nix z'n hele groepje van Popstars the Rivals hebben aanbiedingen gekregen en zitten veelal in het buitenland. Tja nix, misschien had je daar al je conclusies uit moeten trekken....
Oostenrijk.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:37 schreef chufi het volgende:
Waar zat Luiuk in de bak vanwege drugs ?
Ach zie.. daar komt de info al naar bovenquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:40 schreef lorence1 het volgende:
brian verteld amanda dat ze echt samen staan en de rest niet is te vertrouwen. hij gaat jaap er straks op aanspreken dat hij ook na het pact heeft gelogen
Nu uiteindelijk wel. Ze heeft het eindeliujk ingezien.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:45 schreef lorence1 het volgende:
kim werkt met huub en lieke mee.
Mannie moet nu even een upgrade in de software krijgenquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:48 schreef Desii het volgende:
tjonge... wat is Brian weer bezig.... die heeft dus de hele familiedag alleen maar over tactiek gesproken
Nobody is to be trusted volgens Brian...
niet te krap........ die 8 uur hebben hem geen goed gedaan..... het is nog erger dan het ooit geweest is.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:49 schreef trettie het volgende:
paranoia is back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heeft hij dat gedaan ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:49 schreef Maria44 het volgende:
Brian gooide expres een glas kapot en gooide expres zijn stoel kapot zodat Luuk bang is en niks bij Amanda zal proberen. Want Huub keek naar beneden en Luuk slikte meteen.
Weet zeker dat Huub zijn acht uur beter besteed en gewoon gaat genieten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:51 schreef Desii het volgende:
[..]
niet te krap........ die 8 uur hebben hem geen goed gedaan..... het is nog erger dan het ooit geweest is.
Maar amanda heeft dat denk ik best door maar is weer bang dat hij gaat ontploffenquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:53 schreef trettie het volgende:
Wat een lul is het toch hij heeft gewoon informatie gekregen thuis maar zegt tegen amanda dat ie heeft nagedacht.
Nou zonde van die 8 uur brian en wij geloven je toch niet !
Mannie je moet geen blancs invullen , nee dat doet Brian wel voor je.
Gebroken glas gemist? Filmpje ergens ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:50 schreef avonne het volgende:
aiaiai Brian heeft een glas gebroken en een stoel achterover gegooid, en Brian heeft het GEZIEN bij LUC !!!
Mannie mag NIET toestaan dat hij een hand op haar knie legt !!!!
Mag dat ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:55 schreef Deisyy het volgende:
Dennis gaat Nadia weer uitlaten.
Ik zag dat wel van de stoel en dacht nog dat hij de stoel per ongeluk te hard naar achteren schoof. Maar nu hoor ik dat het was om reacties te testen van de andere mannen.quote:
Dat mag, maar snappen doe ik het nietquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:58 schreef trettie het volgende:
Hij doet echt of hij het zelf bedacht heeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hou van die man!
Hij gaat er goed over nadenken, maar hij denkt....... nee ik doe nog geen uitspraken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:01 schreef riri het volgende:
brian wil zijn strategie veranderen lijkt het...die
heeft dus echt gehoord van buiten dat dennix en jap niet te vertro
uwen zijn....goed zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |