Heeft Disana hem gister ook al gezegd. Kom op gebruik je eigen ding!quote:Op zondag 30 september 2007 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het niet gepast dat je de avatar van Disana gebruikt.![]()
Haar alter ego, maak je geen zorgen.quote:Op zondag 30 september 2007 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het niet gepast dat je de avatar van Disana gebruikt.![]()
Jiskefet, ongeëvenaard.quote:Op zondag 30 september 2007 23:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ken lullo alleen van Jiskefet en daar kwam geen woord Portugees aan te pas![]()
Does it make any difference ??quote:Op zondag 30 september 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
Nu moet ik zo opletten of jij een uitspraak doet of disana.
dgk_fan pas je ava aan anders ga ik niet mee op je Puch naar de poort van DGKquote:Op zondag 30 september 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind het heel vervelend dat jij de ava van Disana gebruikt. Nu moet ik zo opletten of jij een uitspraak doet of disana.
OT Heeft Brian Amanda al gewaarschuwd voor Nadia ??? Dit lees ik dus op vol.
Ik lig in een deukquote:
Ben mijn originele kwijt.....sorry, moet hem effe opnieuw maken. Ben zoquote:
Petje op of petje af ?quote:Op zondag 30 september 2007 23:37 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
zo vind ik het toch wel een lekker ding
quote:Op zondag 30 september 2007 23:37 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Absoluutquote:Op zondag 30 september 2007 23:37 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Tuurlijk niet!!! Jij nooit.............*slijmmodus*quote:
Da's je geraden ook!quote:Op zondag 30 september 2007 23:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ben mijn originele kwijt.....sorry, moet hem effe opnieuw maken. Ben zo
terug met een eigen icoon........
Dan denk ik even dat oorbelletje weg, trustenquote:Op zondag 30 september 2007 23:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Absoluut.
Met dat beeld voor ogen duik ik m'n bed in.
Op zich best wel een leuke gast om te zien, maar ik ben niet zo van die rapfiguren.quote:Op zondag 30 september 2007 23:37 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 september 2007 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!!! Jij nooit.............*slijmmodus*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |