Don't say I told you so.quote:Op zondag 30 september 2007 22:56 schreef Rapaille het volgende:
Ben ik de enige die (op basis van de screenshot, niet de streams) denkt dat gastspeler er een beetje gay uitziet?
half uur per dagquote:Op zondag 30 september 2007 23:19 schreef petraa het volgende:
Hoeveel uur per week mogen ze tegenwoordig film kijken ?
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op zondag 30 september 2007 22:51 schreef rooie3 het volgende:
Is er eindelijk een gastspeler en dan krijgen ze een film van 139 minuten.
Volgens mij sinds het bezoek van DOD unlimited...quote:Op zondag 30 september 2007 23:19 schreef petraa het volgende:
Teveel.En deze duurt nog wel meer dan een uur.quote:Op zondag 30 september 2007 23:19 schreef petraa het volgende:
Je hebt nog niks gemist maar na de film, als iedereen naar zijn nest toe gaat verwacht ik nog wat. Alleen ga ik daar geen getuige van zijn maar ean paar van mijn medefokkertjes wel, sowieso (enz.).quote:Op zondag 30 september 2007 23:17 schreef petraa het volgende:
NOu niks gemist dus, geen info van Brian geen kwade blikken van Brian naar Dennis, Nadia of Jaap. Alleen maar excuses naar Amanda voor als hij in de toekomst nog tegen haar tekeer gaat.
Lullo en lulla beseffen helemaal niks, kan zijn dat ik de vervoeging niet helemaal juist heb van lulla, of is dat ook Portugees?quote:Op zondag 30 september 2007 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Baboe is maleis voor kindermeisje. Beseft die lullo dat wel. Slaat nergens op. Of het zou misschien iets in het portugees kunnen zijn.![]()
Het was toch 7 x 30 min= 3,5 uur ? Denk dat de sessie van donderdag kado is gedaan wegens de actie van Natas ...quote:Op zondag 30 september 2007 23:19 schreef petraa het volgende:
Als jij meegaat dan start ik de Puch op een vrije dag voor een ritje richting Eemnes !!quote:Op zondag 30 september 2007 23:10 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Top! Dan zien we je binnenkort bij de DGK poort
[afbeelding]
Ben bang van nietquote:Op zondag 30 september 2007 23:10 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Top! Dan zien we je binnenkort bij de DGK poort
[afbeelding]
Weet ik veel (Nena uitspraakjequote:Op zondag 30 september 2007 23:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lullo en lulla beseffen helemaal niks, kan zijn dat ik de vervoeging niet helemaal juist heb van lulla, of is dat ook Portugees?![]()
Nee hij heeft nog niets bijzonders los gelaten, dat gaat natuurlijk allemaal straks weer op fluister-modus.quote:Op zondag 30 september 2007 23:21 schreef lorence1 het volgende:
heeft brian al iets over verkregen spelinfo gerept en zoja wat?
Heerlijk zo'n rijke fantasiequote:Op zondag 30 september 2007 23:22 schreef Dark het volgende:
Vervolgens gaat Amanda door het stof voor Brian, Luc, Dennis en Nadia.........en alles wordt weer pais en vree![]()
Ik vind het niet gepast dat je de avatar van Disana gebruikt.quote:Op zondag 30 september 2007 23:21 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als jij meegaat dan start ik de Puch op een vrije dag voor een ritje richting Eemnes !!
Hoe verzin je hetquote:Op zondag 30 september 2007 23:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Ben bang van niet![]()
Dennis een beetje inschattend, gaat hij vanavond 10x los op Nadia om aan Luc te bewijzen dat nadia zijn vrouwtje is!
Het zal er zo hard aan toe gaan, dat Luc uit bed komt om te kijken of alles nog wel in orde is daar in dat bed![]()
Luc heeft vervolgens zo zijn buik vol van Nadia, dat hij haar niet meer kan aanzien en richt zijn pijlen op Amanda, die dat heel normaal vindt, want in haar eigen ogen, is Amanda "Gods gift to men".
Vervolgens gaat Amanda door het stof voor Brian, Luc, Dennis en Nadia.........en alles wordt weer pais en vree![]()
Kom je me dan ook ophalen met je Puchquote:Op zondag 30 september 2007 23:21 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als jij meegaat dan start ik de Puch op een vrije dag voor een ritje richting Eemnes !!
Ik vind het heel vervelend dat jij de ava van Disana gebruikt. Nu moet ik zo opletten of jij een uitspraak doet of disana.quote:Op zondag 30 september 2007 23:21 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
quote:
Ik vind Dark's scenario eng realistischquote:
Ik ken lullo alleen van Jiskefet en daar kwam geen woord Portugees aan te pasquote:Op zondag 30 september 2007 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet ik veel (Nena uitspraakje). Dennis beseft wel iets en (natte) Nadia ook. En dat heeft niks met een taal te maken.
![]()
Verhip! Ik vond Disana al zo typisch postenquote:Op zondag 30 september 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
Ik vind het heel vervelend dat jij de ava van Disana gebruikt. Nu moet ik zo opletten of jij een uitspraak doet of disana.
OT Heeft Brian Amanda al gewaarschuwd voor Nadia ??? Dit lees ik dus op vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |