Volgens mij gaan ze nog een feestje doen in de Chill, Nadia zal het straks vorstellen na de filmquote:Op zondag 30 september 2007 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik smeer hem nu echt. Mijn droomscenario voor vannacht: Luc naait Naad naar de zevende hemel en Dennis zingt in een 10 octaven te hoog falset stemetje hoe belabberd hij zich voelt.![]()
![]()
(zal wel niet maar ik vind de fantasie leuk)
Tuste fok!
![]()
Ik vind hem veel te "lief" voor een rapfiguur.quote:Op zondag 30 september 2007 23:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Op zich best wel een leuke gast om te zien, maar ik ben niet zo van die rapfiguren.
Misschien moet ie het rappen maar links laten liggen en dan MC worden ofzo.quote:Op zondag 30 september 2007 23:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik vind hem veel te "lief" voor een rapfiguur.
Hij zal straks of morgen vast wel uit zn slof schieten en DenniX vol in zn .... rakenquote:Op zondag 30 september 2007 23:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik vind hem veel te "lief" als rapfiguur.
Zo zo herken ik je weer!!! Beterrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 30 september 2007 23:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een lekker ding..........................al zeg ik hetzelf![]()
Zo herken ik je weer 100%quote:Op zondag 30 september 2007 23:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een lekker ding..........................al zeg ik hetzelf![]()
sterretjequote:Op zondag 30 september 2007 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij zal straks of morgen vast wel uit zn slof schieten en DenniX vol in zn .... raken
Niet zo lelijk doen hoor. Ik ben weg van de rap en perfecte flow van St. Brian, vooral het gedeelte: "Oh Brian wat je doet doe je goed". Ik wacht met smart op het uitkomen van zijn CD .quote:Op zondag 30 september 2007 23:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Op zich best wel een leuke gast om te zien, maar ik ben niet zo van die rapfiguren.
quote:Op zondag 30 september 2007 23:19 schreef kit2u het volgende:
[..]
Don't say I told you so.
Deze fake Yul Brunner
IK sta al met me laptoppie voor de winkel te wachten, ik wil de eerste zijn die hem koopt!quote:Op zondag 30 september 2007 23:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen hoor. Ik ben weg van de rap en perfecte flow van St. Brian, vooral het gedeelte: "Oh Brian wat je doet doe je goed". Ik wacht met smart op het uitkomen van zijn CD .![]()
Ik vind er geen *reet* aanquote:Op zondag 30 september 2007 23:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik vind hem veel te "lief" voor een rapfiguur.
Hij knipoogt ook weerquote:Op zondag 30 september 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Zo zo herken ik je weer!!! Beterrrrrrrrrrrrrrr![]()
Ow ja, is ook zo. Als het zover is, zal ik met m'n slaapzak voor de Kruitvat gaan liggen.quote:Op zondag 30 september 2007 23:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen hoor. Ik ben weg van de rap en perfecte flow van St. Brian, vooral het gedeelte: "Oh Brian wat je doet doe je goed". Ik wacht met smart op het uitkomen van zijn CD .![]()
fotoquote:Op zondag 30 september 2007 23:40 schreef Kinga het volgende:
Nadia heeft nu echt een hamsterkop.
Neem nog een borrel, en zet je streams uit dan heb je misschien meer lol.quote:Op zondag 30 september 2007 23:51 schreef Nomrc2 het volgende:
is die kutflim nog niet afgelopen
ik ben alweer bijnna nuchtter
Pic pleasequote:Op zondag 30 september 2007 23:55 schreef chufi het volgende:
Mata Hari zit Nix op te geilen met een hand onder zn zwarte blousje
Een Amanda scream; slaap lekkerquote:Op zondag 30 september 2007 23:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neem nog een borrel, en zet je streams uit dan heb je misschien meer lol.
Ik doe dat iig, trusten voor iedereen die zijn mand op gaat zoeken, de nachtploeg veel succes met deze ellende en tot morgen.![]()
Dat duurt nog wel even ,nu zijn ze bij de waterval, en daarna moet die ze allemaal nog even doodmaken.quote:Op zondag 30 september 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
Hoelang duurt die KUTfilm nog
U kent het plot ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even ,nu zijn ze bij de waterval, en daarna moet die ze allemaal nog even doodmaken.
Ja lijkt wel of ik op het verkeerde forum zitquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:02 schreef Kaleddis het volgende:
Ah, jullie ook opeens zo'n raar template
Jaquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:02 schreef Kaleddis het volgende:
Ah, jullie ook opeens zo'n raar template
'k Hoop het, voorlopig vind ik er niks aanquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:04 schreef Taurus het volgende:
Oh ik vind dit niet zo mooiMaar goed, het zal wel gewoon wennen zijn ofzo.
ik zie gewoon ava's behalve die van jouquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:08 schreef bosb het volgende:
nu hebben we geen last meer van gekopieerde avatars... (of ben ik de enige waar geen avatars zichtbaar zijn??)
ik vind het ook nixquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:04 schreef Taurus het volgende:
Oh ik vind dit niet zo mooiMaar goed, het zal wel gewoon wennen zijn ofzo.
Heb je er dan 1 ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:08 schreef bosb het volgende:
nu hebben we geen last meer van gekopieerde avatars... (of ben ik de enige waar geen avatars zichtbaar zijn??)
En wie ben jij nou weer. Je hebt zelfde ava als DGK-fan!!! Dat is erg irri.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:09 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik vind het ook nix![]()
K geloof niet dak er snel aan zal wennen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |