Vind er ook niks aan en dat ze film kijken is ook niks.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:09 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik vind het ook nix![]()
K geloof niet dak er snel aan zal wennen...
Mooie avatar !!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:09 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik vind het ook nix![]()
K geloof niet dak er snel aan zal wennen...
Haha klopt, ik heb dat probleem op een andere manier ondervangen. Gewoon geen ava. Maargoed ook bij de mensen die er een uurtje terug nog wel 1 hadden zie ik ze nu niet meer...quote:
IK ga nog niet te snel zeuren, maarrrrrrrr ik vond die andere layout mooier!!!quote:
Ik ben die van mij ook kwijtquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:08 schreef bosb het volgende:
nu hebben we geen last meer van gekopieerde avatars... (of ben ik de enige waar geen avatars zichtbaar zijn??)
ik heb helemaal een gekke layoutquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:08 schreef bosb het volgende:
nu hebben we geen last meer van gekopieerde avatars... (of ben ik de enige waar geen avatars zichtbaar zijn??)
Zie je de mijne nog ? 2 flesjesquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:11 schreef bosb het volgende:
[..]
Haha klopt, ik heb dat probleem op een andere manier ondervangen. Gewoon geen ava. Maargoed ook bij de mensen die er een uurtje terug nog wel 1 hadden zie ik ze nu niet meer...
thx dat heb ik dus ook gedaan!!! Ik hou niet van verandering!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:12 schreef cobain94 het volgende:
offtopic: Onder opties kan je de oude skin zo weer terugzetten.
Bedankt voor de tip.Het is nu weer vertrouwdquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:12 schreef cobain94 het volgende:
offtopic: Onder opties kan je de oude skin zo weer terugzetten.
Ik ga ook nog niet zeuren. Ik zal mezelf ff de tijd geven om er aan te wennen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:12 schreef petraa het volgende:
[..]
IK ga nog niet te snel zeuren, maarrrrrrrr ik vond die andere layout mooier!!!
Bij opties en dan silver kiezen als layout, dan heb je de oude vertrouwde layout weer terug.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:16 schreef bosb het volgende:
[..]
maar zie er geen enkele meer..... Zal wel opgelost worden denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |