quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:12 schreef cobain94 het volgende:
offtopic: Onder opties kan je de oude skin zo weer terugzetten.
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:17 schreef ruby het volgende:
Nou, ik ga maar eens m'n mandje in. Morgen hopelijk geen film voor ze want dit schiet niet op natuurlijk.
Welterusten allemaal.
Ok zie de mijne wel en de meeste andere ook . Volgens mij hb jij een problleem ! Met je skins dan wel te verstaan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:16 schreef bosb het volgende:
[..]
maar zie er geen enkele meer..... Zal wel opgelost worden denk ik.
Als dubbele L het een beetje had gevolgd , dan wist hij ook wel dat DGK niet meer is wat het was....quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:18 schreef Kaleddis het volgende:
Ik vind het echt sneu voor dubbele L. Kom je vol verwachting de kooi in, zit je meer dan 2 uur op de bank naar een of andere film te kijken...
Geduld wordt beloond. Na deze keer F5-en zijn de avatars bij mij ook zichtbaar. Dus ook de 2 flesjesquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok zie de mijne wel en de meeste andere ook . Volgens mij hb jij een problleem ! Met je skins dan wel te verstaan.
Zet de jouwe er dan ook maar weer bij. Die had je toch?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:21 schreef bosb het volgende:
[..]
Geduld wordt beloond. Na deze keer F5-en zijn de avatars bij mij ook zichtbaar. Dus ook de 2 flesjes
Dat wijf is gewoon nep.Ze verpest de hele dag de streams.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:25 schreef ricofromrio het volgende:
Nadia doet wel erg nep nu
bij opties kan je het terugzetten...quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Sorry, waar is optie?
Want hier kan ik niet gauw aan wennen.
Ik had de virusscanner al aan gezet,
maar het is dus iets nieuws, een nieuwe layout.?
Mijn streamverslag verdween 15 minuten geleden.,
opnieuw inloggen.
Tuurlijk niet, dat houdt de sneak voor zichzelf ! En ja spel is spel, wie geeft hem ongelijk?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:31 schreef lorence1 het volgende:
zal brian nog over de spelinfo beginnen, of zal die van zijn familie alle shit die die gehoord heeft moeten schuilen?
Opsluiten , maar dan ergens buiten de Gouden Kooiquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:32 schreef Kaleddis het volgende:
Ach gut, nix z'n hele groepje van Popstars the Rivals hebben aanbiedingen gekregen en zitten veelal in het buitenland. Tja nix, misschien had je daar al je conclusies uit moeten trekken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |