niet te krap........ die 8 uur hebben hem geen goed gedaan..... het is nog erger dan het ooit geweest is.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:49 schreef trettie het volgende:
paranoia is back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heeft hij dat gedaan ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:49 schreef Maria44 het volgende:
Brian gooide expres een glas kapot en gooide expres zijn stoel kapot zodat Luuk bang is en niks bij Amanda zal proberen. Want Huub keek naar beneden en Luuk slikte meteen.
Weet zeker dat Huub zijn acht uur beter besteed en gewoon gaat genieten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:51 schreef Desii het volgende:
[..]
niet te krap........ die 8 uur hebben hem geen goed gedaan..... het is nog erger dan het ooit geweest is.
Maar amanda heeft dat denk ik best door maar is weer bang dat hij gaat ontploffenquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:53 schreef trettie het volgende:
Wat een lul is het toch hij heeft gewoon informatie gekregen thuis maar zegt tegen amanda dat ie heeft nagedacht.
Nou zonde van die 8 uur brian en wij geloven je toch niet !
Mannie je moet geen blancs invullen , nee dat doet Brian wel voor je.
Gebroken glas gemist? Filmpje ergens ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:50 schreef avonne het volgende:
aiaiai Brian heeft een glas gebroken en een stoel achterover gegooid, en Brian heeft het GEZIEN bij LUC !!!
Mannie mag NIET toestaan dat hij een hand op haar knie legt !!!!
Mag dat ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:55 schreef Deisyy het volgende:
Dennis gaat Nadia weer uitlaten.
Ik zag dat wel van de stoel en dacht nog dat hij de stoel per ongeluk te hard naar achteren schoof. Maar nu hoor ik dat het was om reacties te testen van de andere mannen.quote:
Dat mag, maar snappen doe ik het nietquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:58 schreef trettie het volgende:
Hij doet echt of hij het zelf bedacht heeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hou van die man!
Hij gaat er goed over nadenken, maar hij denkt....... nee ik doe nog geen uitspraken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:01 schreef riri het volgende:
brian wil zijn strategie veranderen lijkt het...die
heeft dus echt gehoord van buiten dat dennix en jap niet te vertro
uwen zijn....goed zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |