Als het nergens te koop is niet nee.quote:Op zondag 30 september 2007 14:53 schreef DANILXL het volgende:
omdat niemand het koopt
Of mentosquote:Op zondag 30 september 2007 14:57 schreef Buschetta het volgende:
Koop je toch gewoon cola light en flikker er een zakje vanilla suiker in ?
Zit er dan nog wel prik in?quote:Op zondag 30 september 2007 14:57 schreef Buschetta het volgende:
Ja. Gebeurd verder niets met de cola. Die mentos fonteinen worden gemaakt door de gom die aan de buitenkant op de mentos zit.quote:
lemon is ook ranzig, ik doe zelf een schijfje citroen in mijn cola..veel lekkerderquote:Op zondag 30 september 2007 15:28 schreef Curri het volgende:
die zooi is dan ook echt niet te drinken
Was goed dat ze uit schappen hebben gehaald
Lemon is ook weg, dat spul was wel erg lekker
Dan woon ik zeker ver buiten overal.quote:Op zondag 30 september 2007 15:46 schreef tonks het volgende:
Is overal nog te koop
Zero.quote:Op zondag 30 september 2007 15:54 schreef Schlumberger het volgende:
Ik heb zo'n idee dat ze die Coca-Cola Zero belangrijker vonden om in de schappen te liggen.
En waar ligt dat 'overal' van jou eigenlijk, Tonks?
quote:Op zondag 30 september 2007 16:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zero.![]()
Vanilla.![]()
Cherry.![]()
Lemon.
Lime
mja, dit is niet echt een verbeteringquote:Op zondag 30 september 2007 15:54 schreef Schlumberger het volgende:
Ik heb zo'n idee dat ze die Coca-Cola Zero belangrijker vonden om in de schappen te liggen.
Ja he, dat heb ik ook..quote:Op zondag 30 september 2007 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Verdomme, hoe meer ik in dit topic kom hoe meer ik die Vanilla wil!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Probeer Lidlquote:Op zondag 30 september 2007 16:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik vond altijd die blauwe cola lekkerof dat was pepsi ofzo, weet niet meer
Maar alleen met de kerstonzin!
http://en.wikipedia.org/wiki/Coca-Cola_Vanilla#Reintroductionquote:In 2005, The Coca-Cola Company announced, in an unusual turn of events, they would be phasing out the product in the United States and Great Britain by the end of the year.[2] The product is currently being re-introduced, however, with new packaging and with several new variants.
Kijk eens een stuk of zes posts boven de post die ik nu van je quotequote:Op zondag 30 september 2007 16:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik vond altijd die blauwe cola lekkerof dat was pepsi ofzo, weet niet meer
Maar alleen met de kerstonzin!
Maar waar moeten ze het dan vandaan inkopen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:19 schreef Florian_ het volgende:
ze moeten een keer een supermarkt beginnen met allemaal producten die ooit (in NL) uit de markt zijn gehaald, volgens mij zou dat supergoed lopen![]()
De hanze? waar is dat?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:21 schreef LegerNeger het volgende:
Hier op de Hanze nog steeds te koop, alleen hebben ze de blikjesprijs omhoog gegooid van ¤0,60 naar ¤1,00
En flesjes van ¤1,30 naar ¤1,50![]()
WTF! lijkt me viess.quote:
iets te ver :pquote:
naja veel producten worden nog wel gemaakt, alleen niet verkocht in de meeste Nederlandse supermarkten..dus importerenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:19 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Maar waar moeten ze het dan vandaan inkopen?
idd cola zonder smaak is veel beterquote:
interessant. elk land kan een andere smaak hebben.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:18 schreef Timooon het volgende:
From February 19, 2007 Vanilla Coke was reintroduced into New Zealand. [9]
As of May 2007, Coca-Cola Vanilla is once again available in stores around the US. A Coca-Cola Vanilla Zero has also been introduced. The re-released Coca-Cola Vanilla features a new packaging design.
Hnnn....
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:06 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Jammer genoeg moest ik op m`n lijn letten dus was ik maar overgestapt naar Coca Cola Light/Zero.![]()
Heb je de tht wel even gecontroleerd?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:21 schreef LegerNeger het volgende:
Hier op de Hanze nog steeds te koop, alleen hebben ze de blikjesprijs omhoog gegooid van ¤0,60 naar ¤1,00
En flesjes van ¤1,30 naar ¤1,50![]()
Ik bedoel dus gewoon normale cola, niet die vanilla of cherry zooiquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
idd cola zonder smaak is veel beter![]()
Nog lekkerder is gewone cola, en dan een scheutje Karvan Cevitam citroen erdoorheenquote:Op zondag 30 september 2007 15:28 schreef Curri het volgende:
die zooi is dan ook echt niet te drinken
Was goed dat ze uit schappen hebben gehaald
Lemon is ook weg, dat spul was wel erg lekker![]()
en wel NU!quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:44 schreef Nega het volgende:
Godver, ik wil het hebben!!!!
Pepsi Twistquote:Op zondag 30 september 2007 15:41 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
lemon is ook ranzig, ik doe zelf een schijfje citroen in mijn cola..veel lekkerder
Cherry Coke is weer te drinken![]()
Waarom nou weer cola light? Ga eens ergens anders calorie-oorlogje spelen.quote:Op zondag 30 september 2007 14:57 schreef Buschetta het volgende:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 04:14 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Waarom nou weer cola light? Ga eens ergens anders calorie-oorlogje spelen.
Ik krijg bijna de neiging het te inporteren zo lekker vind ik hetquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:45 schreef P.deZeeuw het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Vanilla_Coke#Reintroduction
Zal ook wel naar Europa komen dan...
Hierzoquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:41 schreef Nega het volgende:
Eeuwige Coca Cola Vanilla roem voor degene die het vindt!
neem wat flessen mee dan naar nl dan gaan wij ze wel tegen dubbele prijs van je kopenquote:Op maandag 4 februari 2008 21:42 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Hierzo![]()
Zit nu alleen wel in Oldenburg, Duitsland. Nog gewoon naast de gewone Coca![]()
In Nederland kon ik het ook nergens meer vinden
HIERquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:41 schreef Nega het volgende:
Eeuwige Coca Cola Vanilla roem voor degene die het vindt!
quote:Coca-Cola Blāk
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Coca-Cola Blāk, is een frisdrank met koffie-extract die door Coca-Cola in 2006 is geïntroduceerd. De drank werd eerst geïntroduceerd in Frankrijk, waarna de Verenigde Staten en Canada volgde. Met Blāk hoopte Coca-Cola een meer volwassen markt aan te spreken.
Blāk werd in de Verenigde States gelanceerd in april 2006, en in Canada op 29 Augustus 2006. Het product is met een premium prijspositionering in de markt gezet, vergelijkbaar met dat van energiedranken.
De Amerikaanse versie van Coca-Cola Blāk wordt gezoet met hoge fructoseglucosestroop, aspartaam en acesulfaam-K. De Franse en Canadese versies van Coca-cola Blak vervangen de hoge fructoseglucosestroop met suiker.
Een smaak test van Consumer Reports gaf aan dat de Franse versie minder zoet is en meer koffiesmaak bevatte dan de Amerikaanse versie.
De Amerikaanse en Canadese versies worden verkocht in kleine van een plastic resealable GLB voorziene glasfles die op de klassieke fles lijkt waar Coca-Cola om bekend geworden is. De Franse versie heeft daarentegen een verpakking die van aluminium wordt gemaakt en qua vorm lijkt op een wijnfles.
De productie van Coca-Cola Blāk zal in de Verenigde Staten en Canada begin 2007 worden beëindigd.
*jaloers*quote:Op maandag 28 juli 2008 19:04 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik vond nog een paar blikjes Coca Cola vanilla ergens achter eenschot, Ze zijn al over de houdbaarheids datum heen, maar ze smaken nog goedNu heb ik er nog 6
Koffie!quote:Op maandag 28 juli 2008 19:09 schreef Maikuuul het volgende:
Vanilla coke
Ja die cola blak zag ik ook in frankrijk
Waar smaakt dat naar ?
Echt Coca Cola vanille liefhebbers mogen erwel 1 halenquote:Op maandag 28 juli 2008 19:11 schreef Viking84 het volgende:
pietklaaso gaat blikjes uitdelen!.
Nog 1 blikje te besteden nu!.
Ach welnee, dat is gewoon de productiedatum (moet je maar denken)quote:Op maandag 28 juli 2008 19:31 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Echt Coca Cola vanille liefhebbers mogen erwel 1 halen
Maar houdbaarsheiddatum is 23 feb 2007maar ze smaken nog goed
Ey Root Beer krijg je gewoon in de America Todayquote:Op maandag 28 juli 2008 19:52 schreef Convergence het volgende:
[ afbeelding ]
Probeer ook eens Root Beer als je in de US bent
Ga naar de kerk ofzoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:29 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Mensen die Coca Cola lekker vinden...Zo ranzig, en smaakt nergens naar.
Als hier met een ja op geantwoord wordt stap ik morgen de trein nog in, om zoveel te kopen als ik mee kan krijgen die trein inquote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:37 schreef Sapstengel het volgende:
Is het in Duitsland nog te koop?
BIST WEER TERUG JONKJE, WAAR WAST!!!!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:25 schreef Lyzio het volgende:
Dat was inderdaad goddelijk spul, ik vind het ook nergens meer. Tyftzooi!
Nu je het er over hebt... ik vond het altijd wel lekker!quote:Op zondag 30 september 2007 14:50 schreef hehe het volgende:
Waarom is dit nergens meer te koop?
[ afbeelding ]![]()
MANGZ! AUSTRIA WEETMAAR. DUITSPRATEND KUTTEVLEESCH GANZ UBERLADEN MIT LIMBOSJPENKZ0R!!111quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
BIST WEER TERUG JONKJE, WAAR WAST!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wist u dat 90% van wat ik post onzin is!!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:27 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb een blikje van Pietklaaso gekregen!!!Het was echt zo fucking lekker..alsof er een engeltje...
Echt, klaarkomen is er niks bij!![]()
![]()
![]()
Superlatieven schieten tekort..
Importactie????!!!
Waar in werkendam?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:52 schreef On het volgende:
Je kan ook gewoon naar werkendam gaan.Een vriendin van mij woont daar en koopt het af en toe voor mij.
Puik plan.quote:
Ja..en nu?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:21 schreef Hyman het volgende:
ik heb nog een paar lege flessen gezien bij ons in de plus
waar woon je?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:08 schreef Twarres het volgende:
Ik gaat binnenkort naar Duitsland en dan laad ik daar mn auto vol denk ik.
Alle gulle giften zijn uiteraard welkom en zullen beloond worden met een uitnodiging tot het nuttigen van dit goddelijke drankje...
Je moet er wel iets voor over hebben..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:09 schreef supertard het volgende:
[..]
waar woon je?
lama, 100km ver weg:'(
Ik zou niet weten hoequote:
Dat is niet heel ranzig..maar het is geen Coca Cola vanilla.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:49 schreef Rikketik het volgende:
Was goed te doen inderdaad. Nu heb je alleen nog die ranzige cherry rotzooi.
Al kon je ze nog wel uit de automaat halen voor lange tijd. Is dat tegenwoordig ook al veranderd?
Lekker is anders.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is niet heel ranzig..maar het is geen Coca Cola vanilla.
Die ken ik niet. Waar haalde je die vandaan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:38 schreef Henno het volgende:
Pepsi X was de enige 'speciaalcola' die ik echt bijzonder vond... lekker smaakje zat daaraan
[ afbeelding ]![]()
Jepquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Lekker is anders.
Verkopen ze Vanilla eigenlijk wel in Duitsland? Ik woon maar een paar kilometer van de grens af, kan ik het daar mooi halen.
ow damn ik herinner me vaag iets van die dat die ook heeeel lekker wasquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:38 schreef Henno het volgende:
Pepsi X was de enige 'speciaalcola' die ik echt bijzonder vond... lekker smaakje zat daaraan
[ afbeelding ]![]()
Top.quote:
Dan moet je ze gaan halen bij je plaatselijke supermarkt.quote:
Nog nooit gezien, blauwe cola. Is het een smurfen drank?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 05:36 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Waar haalde je die vandaan?![]()
Ik wacht nog steeds op...:
[ afbeelding ]
in Nederland.
Overigens, Coca Cola Vanilla is viesssss
LINKquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:05 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, blauwe cola. Is het een smurfen drank?
Held! Ik woon in Arnhem maar zal snel richting zevenaar gaan met een lege grote autoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gisteren gekocht bij de C1000 in Zevenaar. Ik vermoed dat ze veel aanvragen hebben gehad, want het zijn gewoon Duitse flessen.
Wat? de Coca-cola vanilla??quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gisteren gekocht bij de C1000 in Zevenaar. Ik vermoed dat ze veel aanvragen hebben gehad, want het zijn gewoon Duitse flessen.
Ja, neem meteen voor mij meequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Lekker is anders.
Verkopen ze Vanilla eigenlijk wel in Duitsland? Ik woon maar een paar kilometer van de grens af, kan ik het daar mooi halen.
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:33 schreef quirina het volgende:
Probeer eens een cola met een lekker likeurtje erin ( hik)
Dan wor je der ook nog vrolijk van ( hik)
cola ammereetoooo!!
Waar krijg je tegenwoordig geen kanker van? Waarom is het in Amerika nog steeds wel te kopen dan?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:27 schreef Bomil het volgende:
Ze hadden stoffen ontdekt in coca cola vanilla dat kanker veroorzaakte daarom hebben ze het weggehaald...
En dat natuurlijk meenemen naar school / uni / etc.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:33 schreef quirina het volgende:
Probeer eens een cola met een lekker likeurtje erin ( hik)
Dan wor je der ook nog vrolijk van ( hik)
cola ammereetoooo!!
AHAHAHHA JE TRAPTE ERIN OMG WHAHAHAquote:Op donderdag 18 september 2008 19:31 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Waar krijg je tegenwoordig geen kanker van? Waarom is het in Amerika nog steeds wel te kopen dan?
Ja dik keihard vriend, retegoeie grap vriendquote:Op donderdag 18 september 2008 19:33 schreef Bomil het volgende:
[..]
AHAHAHHA JE TRAPTE ERIN OMG WHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
AHHAHA HET WAS EEN GRAPJE , JE MOEST EENS DIE UITDRUKKING VAN JE GEZICHT ZIEN OMG HAHAA
![]()
Elke plus in NL?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:38 schreef Mr_DG het volgende:
Bij de plus hebben ze t nog, 1,5 liter flessen
* Agiath stapt in auto naar Amersfoortquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In Amersfoort wel, duitse import![]()
![]()
Mooi, dan ga ik daar binnenkort even heen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In Amersfoort wel, duitse import![]()
![]()
Nee, dan gaat de prik eraf.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:19 schreef J.Herrer het volgende:
Je kan ook gewoon normale cola kopen en er vanillesuiker ofzo in gooien
Het lijkt mij dat classic gewoon normale cola is?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:35 schreef Jeff89 het volgende:
In Amerika hadden ze dat spul ook nog overal.. Daar stond dan weer tegenover dat 'gewone' Coca Cola nergens te krijgen was.. Slechts Coke Classic, en dat is mindah..
[ afbeelding ]
dacht t ookquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat classic gewoon normale cola is?
Is het ook. Die gozer faalt gewoon hard.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Welk filiaal van PLUS in Amersfoort? In Alkmaar had de PLUS het nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:37 schreef Mr_DG het volgende:
Nog steeds bij de plus in Amersfoort te koop.![]()
Is dat echt Coca Cola Vanille of een ander merk?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:37 schreef Mr_DG het volgende:
Nog steeds bij de plus in Amersfoort te koop.![]()
Nu kennen we je domme grap wel hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 22:11 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
3,
2,
1...
Dit topic verspreidt nu de eikeltjestyfus!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat doe je hier dan nog?!? Vlucht!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nu kennen we je domme grap wel hoor
Wel echte, maar geimporteerd uit Duitsland. Dat kun omdat het een franchise is.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:12 schreef addmanager het volgende:
[..]
Is dat echt Coca Cola Vanille of een ander merk?
@hierboven, sterf
Misschien meer eens een bestelling plaatsen dan bij die supermarkt, van een aantal colliquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:45 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Wel echte, maar geimporteerd uit Duitsland. Dat kun omdat het een franchise is.
Zo veel ook gelijkquote:Op maandag 16 februari 2009 23:48 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb 36 flessen vanilla cola in mijn kast :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
quote:Op zondag 30 september 2007 14:55 schreef hehe het volgende:
[..]
Als het nergens te koop is niet nee.![]()
mountain dew is ook lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:33 schreef Ace1 het volgende:
Plus in tilburg heeft t niet
Wel mountain dew
Mee eensch. Amsterdam ook niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 03:05 schreef o.us het volgende:
KICK
Dit verdient gewoon de nodige aandacht omdat ik Coca Cola Vanillia zo verdomme erg mis en hem nergens kan vinden in regio Rotterdam!![]()
Duitsland.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:15 schreef PallominnoX het volgende:
AH XL op kronenburg, Supercoop presikhaaf en Jumbo in de witte lely hebben het allemaal niet.
VERDOMME
Waar is die meuk nou in Arnhem te kopen
Eventjes na bijna een jaar alsnog reageren..(hij is nou toch al gekickt)quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:32 schreef leolinedance het volgende:
We zijn niet de enigen: http://www.gopetition.com(...)la-vanilla-back.html
Ik vertrek over twee weken richting Frankrijk. Wie biedt het meest?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:13 schreef Bart het volgende:
In Frankrijk hebben ze het nog wel kwam ik op vakantie achter... Dus als iemand even een paar pallets wil meenemen?
Joh, als we zo gaan beginnen, ik kom elke maand in Duitsland en neem altijd 5 kratjes mee (30 flessen van 1L) wil ook best gaan verhandelen hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vertrek over twee weken richting Frankrijk. Wie biedt het meest?
Mountain dew smaakt gewoon een beetje naar Sprite toch, als ik het me goed herinner? Maar dan met caffeine en taurine en weetikwat..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:16 schreef Ada. het volgende:
Ik pleit voor een bredere verkrijgbaarheid van Mountain Dew in NL.
Waar valt die zooi trouwens te kopen? WIl het wel eens proeven.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:04 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Mountain dew smaakt gewoon een beetje naar Sprite toch, als ik het me goed herinner? Maar dan met caffeine en taurine en weetikwat..
Ik haal het in de Jumbo. Die in de Leyweg,aan de kant waar de stopt,DEn Haag BTW.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar valt die zooi trouwens te kopen? WIl het wel eens proeven.
In tilburg hebben de jumbo en plus het allebei.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar valt die zooi trouwens te kopen? WIl het wel eens proeven.
Dat maakt niet uit, zolang ze de Pepsi twist maar hebbenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:49 schreef Cortax het volgende:
Hebben ze dit ook ergens in Groningen? En ook de Coca Cola Lemon (nog ouder, zal wel niet meer te koop zijn)
Gewoon een lekker glas gewone cola met ijs en een schijfje citroenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:49 schreef Cortax het volgende:
Hebben ze dit ook ergens in Groningen? En ook de Coca Cola Lemon (nog ouder, zal wel niet meer te koop zijn)
hoezo?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:31 schreef Sjeunie het volgende:
lekker die vloeibare kanker :/
Die kreeg je een paar jaar geleden geloof ik ook in belgie ...quote:Op zondag 19 juli 2009 18:48 schreef Mirel het volgende:
dat doe ik altijd met fanta shokata, 6 flessen meenemen uit Bosnie
Doe t dan tenminste goed:quote:
Dat gaat echt werkenquote:Op zondag 26 juli 2009 22:39 schreef bladynator het volgende:
laten we een handtekeningen actie beginnen![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:16 schreef Maikuuul het volgende:
Een paar maanden geleden op vakantie geweest in France en daar weer lekker Coca Cola Vanilla gedronken
hmmmm
Neem dan gelijk wat meequote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:57 schreef Renesite het volgende:
In FrankrijkAl zeker keiveel flessen weggetikt
!
Oú Monsieur???quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:57 schreef Renesite het volgende:
In FrankrijkAl zeker keiveel flessen weggetikt
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |