Is dat echt Coca Cola Vanille of een ander merk?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:37 schreef Mr_DG het volgende:
Nog steeds bij de plus in Amersfoort te koop.![]()
Nu kennen we je domme grap wel hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 22:11 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
3,
2,
1...
Dit topic verspreidt nu de eikeltjestyfus!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat doe je hier dan nog?!? Vlucht!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nu kennen we je domme grap wel hoor
Wel echte, maar geimporteerd uit Duitsland. Dat kun omdat het een franchise is.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:12 schreef addmanager het volgende:
[..]
Is dat echt Coca Cola Vanille of een ander merk?
@hierboven, sterf
Misschien meer eens een bestelling plaatsen dan bij die supermarkt, van een aantal colliquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:45 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Wel echte, maar geimporteerd uit Duitsland. Dat kun omdat het een franchise is.
Zo veel ook gelijkquote:Op maandag 16 februari 2009 23:48 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb 36 flessen vanilla cola in mijn kast :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
quote:Op zondag 30 september 2007 14:55 schreef hehe het volgende:
[..]
Als het nergens te koop is niet nee.![]()
mountain dew is ook lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:33 schreef Ace1 het volgende:
Plus in tilburg heeft t niet
Wel mountain dew
Mee eensch. Amsterdam ook niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 03:05 schreef o.us het volgende:
KICK
Dit verdient gewoon de nodige aandacht omdat ik Coca Cola Vanillia zo verdomme erg mis en hem nergens kan vinden in regio Rotterdam!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |