En dat natuurlijk meenemen naar school / uni / etc.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:33 schreef quirina het volgende:
Probeer eens een cola met een lekker likeurtje erin ( hik)
Dan wor je der ook nog vrolijk van ( hik)
cola ammereetoooo!!
AHAHAHHA JE TRAPTE ERIN OMG WHAHAHAquote:Op donderdag 18 september 2008 19:31 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Waar krijg je tegenwoordig geen kanker van? Waarom is het in Amerika nog steeds wel te kopen dan?
Ja dik keihard vriend, retegoeie grap vriendquote:Op donderdag 18 september 2008 19:33 schreef Bomil het volgende:
[..]
AHAHAHHA JE TRAPTE ERIN OMG WHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
AHHAHA HET WAS EEN GRAPJE , JE MOEST EENS DIE UITDRUKKING VAN JE GEZICHT ZIEN OMG HAHAA
![]()
Elke plus in NL?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:38 schreef Mr_DG het volgende:
Bij de plus hebben ze t nog, 1,5 liter flessen
* Agiath stapt in auto naar Amersfoortquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In Amersfoort wel, duitse import![]()
![]()
Mooi, dan ga ik daar binnenkort even heen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In Amersfoort wel, duitse import![]()
![]()
Nee, dan gaat de prik eraf.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:19 schreef J.Herrer het volgende:
Je kan ook gewoon normale cola kopen en er vanillesuiker ofzo in gooien
Het lijkt mij dat classic gewoon normale cola is?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:35 schreef Jeff89 het volgende:
In Amerika hadden ze dat spul ook nog overal.. Daar stond dan weer tegenover dat 'gewone' Coca Cola nergens te krijgen was.. Slechts Coke Classic, en dat is mindah..
[ afbeelding ]
dacht t ookquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat classic gewoon normale cola is?
Is het ook. Die gozer faalt gewoon hard.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat classic gewoon normale cola is?
Welk filiaal van PLUS in Amersfoort? In Alkmaar had de PLUS het nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:37 schreef Mr_DG het volgende:
Nog steeds bij de plus in Amersfoort te koop.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |