Als het nergens te koop is niet nee.quote:Op zondag 30 september 2007 14:53 schreef DANILXL het volgende:
omdat niemand het koopt
Of mentosquote:Op zondag 30 september 2007 14:57 schreef Buschetta het volgende:
Koop je toch gewoon cola light en flikker er een zakje vanilla suiker in ?
Zit er dan nog wel prik in?quote:Op zondag 30 september 2007 14:57 schreef Buschetta het volgende:
Koop je toch gewoon cola light en flikker er een zakje vanilla suiker in ?
Ja. Gebeurd verder niets met de cola. Die mentos fonteinen worden gemaakt door de gom die aan de buitenkant op de mentos zit.quote:
lemon is ook ranzig, ik doe zelf een schijfje citroen in mijn cola..veel lekkerderquote:Op zondag 30 september 2007 15:28 schreef Curri het volgende:
die zooi is dan ook echt niet te drinken
Was goed dat ze uit schappen hebben gehaald
Lemon is ook weg, dat spul was wel erg lekker
Dan woon ik zeker ver buiten overal.quote:Op zondag 30 september 2007 15:46 schreef tonks het volgende:
Is overal nog te koop
Zero.quote:Op zondag 30 september 2007 15:54 schreef Schlumberger het volgende:
Ik heb zo'n idee dat ze die Coca-Cola Zero belangrijker vonden om in de schappen te liggen.
En waar ligt dat 'overal' van jou eigenlijk, Tonks?
quote:Op zondag 30 september 2007 16:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zero.![]()
Vanilla.![]()
Cherry.![]()
Lemon.
Lime
mja, dit is niet echt een verbeteringquote:Op zondag 30 september 2007 15:54 schreef Schlumberger het volgende:
Ik heb zo'n idee dat ze die Coca-Cola Zero belangrijker vonden om in de schappen te liggen.
Ja he, dat heb ik ook..quote:Op zondag 30 september 2007 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Verdomme, hoe meer ik in dit topic kom hoe meer ik die Vanilla wil!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Probeer Lidlquote:Op zondag 30 september 2007 16:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik vond altijd die blauwe cola lekkerof dat was pepsi ofzo, weet niet meer
Maar alleen met de kerstonzin!
http://en.wikipedia.org/wiki/Coca-Cola_Vanilla#Reintroductionquote:In 2005, The Coca-Cola Company announced, in an unusual turn of events, they would be phasing out the product in the United States and Great Britain by the end of the year.[2] The product is currently being re-introduced, however, with new packaging and with several new variants.
Kijk eens een stuk of zes posts boven de post die ik nu van je quotequote:Op zondag 30 september 2007 16:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik vond altijd die blauwe cola lekkerof dat was pepsi ofzo, weet niet meer
Maar alleen met de kerstonzin!
Maar waar moeten ze het dan vandaan inkopen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:19 schreef Florian_ het volgende:
ze moeten een keer een supermarkt beginnen met allemaal producten die ooit (in NL) uit de markt zijn gehaald, volgens mij zou dat supergoed lopen![]()
De hanze? waar is dat?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:21 schreef LegerNeger het volgende:
Hier op de Hanze nog steeds te koop, alleen hebben ze de blikjesprijs omhoog gegooid van ¤0,60 naar ¤1,00
En flesjes van ¤1,30 naar ¤1,50![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |