Duitsland.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:15 schreef PallominnoX het volgende:
AH XL op kronenburg, Supercoop presikhaaf en Jumbo in de witte lely hebben het allemaal niet.
VERDOMME
Waar is die meuk nou in Arnhem te kopen
Eventjes na bijna een jaar alsnog reageren..(hij is nou toch al gekickt)quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat classic gewoon normale cola is?
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:32 schreef leolinedance het volgende:
We zijn niet de enigen: http://www.gopetition.com(...)la-vanilla-back.html
Ik vertrek over twee weken richting Frankrijk. Wie biedt het meest?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:13 schreef Bart het volgende:
In Frankrijk hebben ze het nog wel kwam ik op vakantie achter... Dus als iemand even een paar pallets wil meenemen?
Joh, als we zo gaan beginnen, ik kom elke maand in Duitsland en neem altijd 5 kratjes mee (30 flessen van 1L) wil ook best gaan verhandelen hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vertrek over twee weken richting Frankrijk. Wie biedt het meest?
Mountain dew smaakt gewoon een beetje naar Sprite toch, als ik het me goed herinner? Maar dan met caffeine en taurine en weetikwat..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:16 schreef Ada. het volgende:
Ik pleit voor een bredere verkrijgbaarheid van Mountain Dew in NL.
Waar valt die zooi trouwens te kopen? WIl het wel eens proeven.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:04 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Mountain dew smaakt gewoon een beetje naar Sprite toch, als ik het me goed herinner? Maar dan met caffeine en taurine en weetikwat..
Ik haal het in de Jumbo. Die in de Leyweg,aan de kant waar de stopt,DEn Haag BTW.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar valt die zooi trouwens te kopen? WIl het wel eens proeven.
In tilburg hebben de jumbo en plus het allebei.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar valt die zooi trouwens te kopen? WIl het wel eens proeven.
Dat maakt niet uit, zolang ze de Pepsi twist maar hebbenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:49 schreef Cortax het volgende:
Hebben ze dit ook ergens in Groningen? En ook de Coca Cola Lemon (nog ouder, zal wel niet meer te koop zijn)
Gewoon een lekker glas gewone cola met ijs en een schijfje citroenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:49 schreef Cortax het volgende:
Hebben ze dit ook ergens in Groningen? En ook de Coca Cola Lemon (nog ouder, zal wel niet meer te koop zijn)
hoezo?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:31 schreef Sjeunie het volgende:
lekker die vloeibare kanker :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |