BIST WEER TERUG JONKJE, WAAR WAST!!!!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:25 schreef Lyzio het volgende:
Dat was inderdaad goddelijk spul, ik vind het ook nergens meer. Tyftzooi!
Nu je het er over hebt... ik vond het altijd wel lekker!quote:Op zondag 30 september 2007 14:50 schreef hehe het volgende:
Waarom is dit nergens meer te koop?
[ afbeelding ]![]()
MANGZ! AUSTRIA WEETMAAR. DUITSPRATEND KUTTEVLEESCH GANZ UBERLADEN MIT LIMBOSJPENKZ0R!!111quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
BIST WEER TERUG JONKJE, WAAR WAST!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wist u dat 90% van wat ik post onzin is!!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:27 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb een blikje van Pietklaaso gekregen!!!Het was echt zo fucking lekker..alsof er een engeltje...
Echt, klaarkomen is er niks bij!![]()
![]()
![]()
Superlatieven schieten tekort..
Importactie????!!!
Waar in werkendam?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:52 schreef On het volgende:
Je kan ook gewoon naar werkendam gaan.Een vriendin van mij woont daar en koopt het af en toe voor mij.
Puik plan.quote:
Ja..en nu?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:21 schreef Hyman het volgende:
ik heb nog een paar lege flessen gezien bij ons in de plus
waar woon je?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:08 schreef Twarres het volgende:
Ik gaat binnenkort naar Duitsland en dan laad ik daar mn auto vol denk ik.
Alle gulle giften zijn uiteraard welkom en zullen beloond worden met een uitnodiging tot het nuttigen van dit goddelijke drankje...
Je moet er wel iets voor over hebben..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:09 schreef supertard het volgende:
[..]
waar woon je?
lama, 100km ver weg:'(
Ik zou niet weten hoequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |