ik wel.quote:Op zondag 30 september 2007 22:10 schreef Huppelei het volgende:
Ik denk dat ik maar even geen tvp plaats!
idd, mn sjdj meurt nou echt, niet te zuinigquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:50 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Jazeker, eigenlijk vooral tijdens het uitgaan want daar wordt ie uiteindelijk héél mooi van en dan boeit het niet zo als die stinkt![]()
hang hem eens in de badkamer wanneer je een goede hete douche neemt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
idd, mn sjdj meurt nou echt, niet te zuinigwel buiten gehangen, maar hij stinkt nog steeds
![]()
i know, wel eens gedaan met mn esodquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:42 schreef grasmat het volgende:
[..]
hang hem eens in de badkamer wanneer je een goede hete douche neemt.
RUIM DIE TERINGZOOI IS OP!quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:26 schreef QQelleQ het volgende:
Zoals belooft aan het eind van het vorige topic een foto van mij en mn RR Dry Greycast...Excuses voor de slechte kwaliteit maar de foto is met mn mobiel gemaakt zodra ik het kabeltje van mn camera heb gevonden volgen betere pics..
![]()
[afbeelding]
geen idee, heb em iig nog niet eerder ergens gezien.. hij is wel errg gaaf btwquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:36 schreef Luie-princes het volgende:
Wie weet waar ik deze broek kan halen, behalve dan op die site.:
http://www.fos5.com/straight_sven_dry_copper.php
Mijn maat hebben ze niet meer.
bronquote:Nudie Jeans opent 2e Flagshipstore
--- Laforet, Harajuku, Tokyo---
Na het grote openingssucces van de eerste Nudie Jeans flagshipstore in Stockholm heeft Nudie een tweede flagshipstore geopend in Tokyo, Japan. Nudie Jeans wil met deze flagshipstores consumenten de kans geven om het merk echt te ervaren en van dichtbij te beleven.
De store bevindt zich in de hippe buurt Harajuku; Een perfecte locatie voor deze store want deze buurt sluit helemaal aan bij de Nudie merkwaarden: ‘Passion, anti-fashion en Design’. Nudie Jeans heeft gekozen voor een open uitstraling, originaliteit en laagdrempeligheid in de store. Door het gebruik van verschillende kleurvariaties in donkere vergrijsde tinten krijgt de store een echt stijlvolle Rock uitstraling. Zwart-witte imagefoto’s illustreren authenticiteit, een persoonlijk verhaal en ongepolijste rock. Grote zwarte design lampen met doorsneden van 1,5 meter verlichten de ruimte.
De jeans is op een creatieve wijze gepresenteerd waarbij het personaliseerde Dry-denim verhaal, organic denim en de vele nieuwe wassingen centraal staan. Actuele nieuwtjes op het gebied van muziek, optredens en feestjes staan in krijt op de muur.
In de store zijn er naast de nieuwe collectie ook unieke producten te vinden zoals een aantal nieuwe fits en een Junior-kids-collectie.
De Nudie Jeans store werd geopend met een knallend feest in een van Tokyo’s coolste lounges. Het feest ging van start met een optreden van de Zweedse band Pacific. Tegelijkertijd startte de fashionshow waarbij de modellen over 3 verdiepingen heen en weer liepen door de dansende crowd.
For high-res images & logo, go to: www.nudiejeans.com/press
Username: tokyo
Password: tokyo
Ja, maar direct linken werkte niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:45 schreef jovink het volgende:
komnt die foto niet van de nudie hyves?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Trouwens, mocht je Nudie zo tof vinden omdat het eerst exclusief was, kun je beter stoppen. Op iedere straathoek staan 3 negers met een Nudie broek.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:20 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Mwah niet helemaal waar, het is wel veel minder exclusief dan pak en beet 2 jaar geleden maar de echt mooie nudies (selvage/dry) zie je helemaal niet veel.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Gister met uitgaan juist veel dry
Ach, boeiend
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:53 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Ik was tijdens nopeisdope de enigste met nudie![]()
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:29 schreef Xaverius1337 het volgende:
Ik ben en blijf toch de enige met een nudie jeans broek op school
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:43 schreef Imperatore het volgende:
[..]
En wat kan die exclusiviteit van het merk toch schelen. De jeans zitten fijn, dus ik draag ze graag.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn mensen die nu op zoek gaan naar een ander merk omdat Nudie nu teveel gedragen wordt.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:48 schreef D.zire het volgende:
en dat merk is?
Tot wanneer?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:04 schreef Huppelei het volgende:
Waarschijnlijk weten de meeste het wel. Maar het zijn nu de Blue Denim Days bij M@W. Dus flinke korting op oa Nudie enzo.
De Regular ralf is het meest standaard model van Nudie. En de dry versie hiervan is bij de meeste nudieverkooppunten wel te koop voor rond de 100 euro. Ik dacht 109 als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:27 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ben ook op zoek naar een nieuwe broek. Vorige week bij de score wat chasins en g-stars geprobeerd maar er zat niks leuks tussen.
Zoek eigenlijk een modelletje zoals de 3de van rechts in de OP en onder de ¤100.
Ga zaterdag naar Enschede dus als er iemand wat nog suggesties heeft
Die regular ralf heb ik een tijd geleden aangeschaft voor gewoon 100 euro ja. Mooiste model imoquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:59 schreef Stansfield het volgende:
[..]
De Regular ralf is het meest standaard model van Nudie. En de dry versie hiervan is bij de meeste nudieverkooppunten wel te koop voor rond de 100 euro. Ik dacht 109 als ik me niet vergis.
Nu 60 bij M@Wquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:11 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Die regular ralf heb ik een tijd geleden aangeschaft voor gewoon 100 euro ja. Mooiste model imo
nee in emmen lag echt 10 keer niksquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:14 schreef don-diablo het volgende:
lag iig geen RR tear indigo tussen bij de sale![]()
nou heb je huppelei gepikeerd gemaaktquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:40 schreef revolutionx het volgende:
oh dude, nu ga ik zeker geen nieuwe nudie meer kopen. tijd voor een ander leuk japans merk.
gewat?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:56 schreef jovink het volgende:
[..]
nou heb je huppelei gepikeerd gemaakt
Die heeft m'n broer laatst nog gekocht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:36 schreef Luie-princes het volgende:
Wie weet waar ik deze broek kan halen, behalve dan op die site.:
http://www.fos5.com/straight_sven_dry_copper.php
Mijn maat hebben ze niet meer.
niet te krijgen in grunn?quote:Op zondag 14 oktober 2007 03:58 schreef D.zire het volgende:
ik ga over anderhalf week naar utrecht denk ik daar maar even kijken
Gasten die met een nudie lopen dragen 9 van de 10 keer een RR Dryquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:52 schreef revolutionx het volgende:
strax loopt iedereen met die rr dry.
Average Joe loopt echt super. Heb er nu een half jaar eentje. En hij heeft bij mij echt een superfit.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:48 schreef Stansfield het volgende:
Hoe zitten die eigenlijk??
Ik heb dezelfde, goddelijkquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:50 schreef De_Brandweer het volgende:
die zit lekker, ik heb een zwarte selvage average joe. iedereen zegt altijd als ik ergens loop: kenkers wat een hendig vet broekie heb je daar mien jong.
Ze liggen nu voor 65 bij de M@W.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb hier een 2x gedragen Nudie Jeans Regular Ralf liggen, maat 33/32.
Ben wat kilo's kwijtgeraakt en dat ding is derhalve nu een paar maten te groot.
Als er iemand interesse in deze broek heeft, PM me dan. Vraagprijs 50 euro ofzo
Nou, dan ben ik dus al 15 euro goedkoperquote:
dat is mijn maat, laat eens een foto zien dan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb hier een 2x gedragen Nudie Jeans Regular Ralf liggen, maat 33/32.
Ben wat kilo's kwijtgeraakt en dat ding is derhalve nu een paar maten te groot.
Als er iemand interesse in deze broek heeft, PM me dan. Vraagprijs 50 euro ofzo
Heb ik nog niet gemaakt! Zal 'm zsm maken en posten, ok?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:35 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
dat is mijn maat, laat eens een foto zien dan.
je hebt een PM.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij deze:
http://xs220.xs.to/xs220/07424/nudievoor.jpg
http://xs220.xs.to/xs220/07424/nudieachter.jpg
http://xs220.xs.to/xs220/07424/nudielabel.jpg
En hier zijn de extra foto'squote:
[..]
Klopt, maar er zijn mensen die nu op zoek gaan naar een ander merk omdat Nudie nu teveel gedragen wordt.
whehehe de verkoper zei tegen mij als je hem heel snel wast dat je hem wel weg kan gooien.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:46 schreef Gerard-Joling het volgende:
Hoe wordt een Regular Ralf (Greycast Dry denim) na het wassen.
De verkopen zei enkel wat lichter, of wordt hij echt gewoon vaal en lelijk? Misschien iemand foto's ervan ?
Ben voorlopig niet van plan hem te wassen, maar ivm met uitgaan enzo weet ik niet of ik die 6 maanden ga halen :p
De grootste non-conformisten zijn ook conformisten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:21 schreef taart het volgende:
echt jammer dat ze in de sale zijn, nu loopt echt iedereen erin. Maarja 90% daarvan gooit hem toch na 2x dragen al bij de was.
jeetje mien jong!quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:33 schreef Imperatore het volgende:
[..]
De grootste non-conformisten zijn ook conformisten.
Er was eens een groep mensen die niet in merkshirts wilde lopen. Deze mensen besloten om shirts van een alternatief onbekend merk te kopen. Een merk waarmee ze een statement wilden maken naar al die domme, identiteitsloze mensen die klakkeloos de laatste mode volgen. Ze hadden niet in de gaten dat ze nu zelf ook kuddegedrag vertoonden.
True, ik zet me geld op Blood and Glitter broeken als die ooit nog eens terugkomenquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:57 schreef Stansfield het volgende:
Dat was het grote voordeel van nudie een paar jaar geleden ten opzichte van g-star. Het was net wat duurder en wat "exclusiever". Ik vind het nog steeds een erg ok merk maar het is wel jammer dat het nu zoveel gedragen wordt. Maar ja weinig aan te doen. Er zal vast wel weer een nieuwe merkje komen binnenkort.
voor dat nieuwe merkje zal hetzelfde gelden als voor Nudie, er lopen al lang een aantal mensen mee, en die zien straks steeds meer anderen er mee lopen en gaan daar dan van balen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:57 schreef Stansfield het volgende:
Dat was het grote voordeel van nudie een paar jaar geleden ten opzichte van g-star. Het was net wat duurder en wat "exclusiever". Ik vind het nog steeds een erg ok merk maar het is wel jammer dat het nu zoveel gedragen wordt. Maar ja weinig aan te doen. Er zal vast wel weer een nieuwe merkje komen binnenkort.
Welkom in de wereld die mode heet. De kleine merkjes komen en gaan. De massa merken als g-star en pall mall blijven.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:32 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
voor dat nieuwe merkje zal hetzelfde gelden als voor Nudie, er lopen al lang een aantal mensen mee, en die zien straks steeds meer anderen er mee lopen en gaan daar dan van balen.![]()
mijn sj dry greycast na het wassen: klikquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:46 schreef Gerard-Joling het volgende:
Hoe wordt een Regular Ralf (Greycast Dry denim) na het wassen.
De verkopen zei enkel wat lichter, of wordt hij echt gewoon vaal en lelijk? Misschien iemand foto's ervan ?
Ben voorlopig niet van plan hem te wassen, maar ivm met uitgaan enzo weet ik niet of ik die 6 maanden ga halen :p
Ziet er mooi uitquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:46 schreef Invert het volgende:
[..]
mijn sj dry greycast na het wassen: klik
ermee uitgaan zou ik echt niet doen als je em minstens 6 maanden niet wilt wassen.
ziet er mooi uit.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:46 schreef Invert het volgende:
[..]
mijn sj dry greycast na het wassen: klik
ermee uitgaan zou ik echt niet doen als je em minstens 6 maanden niet wilt wassen.
whehhehe zo doe ik het ook meestalquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:27 schreef jovink het volgende:
, je kan hem ook voorzichting in spuiten met geurverwijderaars als Febreze enzo.
dat is net zoiets als niet douchen maarwel deo op spuiten..
ik flikker hem na het utigaan ergens in een hoek en als ik hem een keer weer aanwil dan is de stank dr meestal ook wel uit
laat hem dan gewoon liggen..
je bent nie de enigequote:Op maandag 22 oktober 2007 12:32 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
whehhehe zo doe ik het ook meestal
Ik niet dat is dat stadium ook alweer voorbij. Dat was 1 of 2 jaar geleden in beperkte winkels te koop. Nu ligt het ook op veel meer plaatsen vanaf 130 euro ofzo.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:24 schreef Japin het volgende:
Ik zet m'n geld op blue blood.
Der zitten zelfs modellen bij van 99 euro.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:37 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik niet dat is dat stadium ook alweer voorbij. Dat was 1 of 2 jaar geleden in beperkte winkels te koop. Nu ligt het ook op veel meer plaatsen vanaf 130 euro ofzo.
http://www.nudiejeans.com/collection/#/content/slimjimquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:49 schreef Stinkywinky het volgende:
zijn er meerdere slim jim dry fits? ik weet dat er een organic dry is, en black dry en een gewone dry maar is die gewone dry hetzelfde als een dry japan of niet?
ik hoop dat je een grapje maakt want heb ze in brooklyn gekocht en die hanteren normaal de normale prijzen ...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:24 schreef De_Brandweer het volgende:
die dry ralfs liggen toch bij MAW voor 60 euro?
ja het is speciale aanbieding enzoquote:
meen je dat nuquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:14 schreef Stinkywinky het volgende:
[..]
echt wel NIET!! het is een REGULAR ALF DRY JAPAN !!!!
als je een smallere pijp wil aan de onderkant maar wel ruimer bij de bovenbenen moet je een even steven of ander een average joe proberen. boven wat wijder en onder wat smallerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:37 schreef Stinkywinky het volgende:
misschien zijn het de regular ralfs ipv de regular alfs .. tenzij dit hetzelfde model is natuurlijkik hoop in ieder geval van niet want anders voel ik me in de zak genomen al ben ik toch wel superblij met mn broek
in gent nog maar 1 keer iemand tegengekomen met een nudiebroek dus ik voel me toch vrij (lees: extreem) exclusief
Slim jim pastte niet door mn licht gespierde benen (ik blijf bescheiden). Zelfs een maatje groter lukte ook niet, dus dan maar die regular alf dry japan gepakt en die paste me perfect aan de bovenbenen en kont. Jammer dat het weer zo wijd is aan de onderkant, ik wou nu eens een iets nauwer aansluitend model maar ik ga er dus maar mee leren leven dat het voor mij altijd regular fits zullen worden. Trouwens wel 0.3 cm minder breed dan mn tommy hilfiger broek onderaan
*prestatie* Hopelijk komen er snel wat kreukjes in. Al kan ik hem niet dragen als ik naar mijn werk ga en terugkom want ik wil echt niet dat er na verloop van tijd een zadel in mn kont getekend staat :p na het werk dus vlug switchen om hem wat used te krijgen :p
Op de nudiesite staat van wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:27 schreef Stinkywinky het volgende:
@ jovink: aah gelukkig. Het is geen dry greycast maar een regular alf dry japan![]()
@ don-diablo: even steven en average joe zijn niet smaller onderaan dan de regular alf dacht ik en ik wou het zeker ook wat nauw aansluitend bij mijn bovenbenen wat dus zeker wel redelijk gelukt isik hoop dat ik en mn nudie vele avontuurtjes zullen beleven :p
hehe dan kijk je nog niet genoeg, ik zie regelmatig gasten in Gent met 'n Nudie rondlopen. En inderdaad, Nudie is in België vééééél te duur geprijsdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:37 schreef Stinkywinky het volgende:
misschien zijn het de regular ralfs ipv de regular alfs .. tenzij dit hetzelfde model is natuurlijkik hoop in ieder geval van niet want anders voel ik me in de zak genomen al ben ik toch wel superblij met mn broek
in gent nog maar 1 keer iemand tegengekomen met een nudiebroek dus ik voel me toch vrij (lees: extreem) exclusief
Slim jim pastte niet door mn licht gespierde benen (ik blijf bescheiden). Zelfs een maatje groter lukte ook niet, dus dan maar die regular alf dry japan gepakt en die paste me perfect aan de bovenbenen en kont. Jammer dat het weer zo wijd is aan de onderkant, ik wou nu eens een iets nauwer aansluitend model maar ik ga er dus maar mee leren leven dat het voor mij altijd regular fits zullen worden. Trouwens wel 0.3 cm minder breed dan mn tommy hilfiger broek onderaan
*prestatie* Hopelijk komen er snel wat kreukjes in. Al kan ik hem niet dragen als ik naar mijn werk ga en terugkom want ik wil echt niet dat er na verloop van tijd een zadel in mn kont getekend staat :p na het werk dus vlug switchen om hem wat used te krijgen :p
damn, als ik ooit eens nog eens naar antwerpen ga of amsterdam ga ik er zeker eens naar kijken. Ondertussen mn dry japan indragenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:17 schreef don-diablo het volgende:
ik heb het verschil anders ook wel gemerkt tussen een even steven en een regular ralf.. die es is beduidend smaller aan de onderkant vergeleken met de regular ralf. (heb ze beide)
dan heb jij wel geluk dat je ze tegenkomt want ik let tegenwoordig op iedereen zijn kledijquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:17 schreef gent het volgende:
[..]
hehe dan kijk je nog niet genoeg, ik zie regelmatig gasten in Gent met 'n Nudie rondlopen. En inderdaad, Nudie is in België vééééél te duur geprijsd
nudie is ondertussen een mass brand geworden. ik ga een andere dry zoeken. als toppunt vroeg gister mijn kleine neefje van 10 aan zijn moeder of hij een nudie mocht. nuff said.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:15 schreef revolutionx het volgende:
jezus anders gaan jullie kids ff een ander merk verkloten. zoek meteen een ander forum met jullie vrolijke opmerkingen.
zal van de week ff foto's maken van men SJDJ.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:59 schreef revolutionx het volgende:
[..]
nudie is ondertussen een mass brand geworden. ik ga een andere dry zoeken. als toppunt vroeg gister mijn kleine neefje van 10 aan zijn moeder of hij een nudie mocht. nuff said.
[..]
Alleen de SJ heeft die stiksels aan de zijkant.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:07 schreef bear87 het volgende:
No offence, ik vind Nudie een leuk merk, maar valt jullie ook niet af en toe de afwerking wat tegen?
Kijk de stof enzo vind ik erg leuk, concept is goed en het zijn gewoon mooie broeken. Maar als ik dan kijk naar de stiching en de afwerking, dan vind ik die toch hier en daar vrij cheap-ass overkomen.
Ben ik dan te kritisch?
Ps. Bestaan er ook Nudies dry die niet over de hele lengte van je been oranje stiksels hebben? Ik had laatst bijna de SJDJ gekocht alleen die oranje stiksels aan de buitenkant van me been over de hele lengte hield me tegen.
Sla de pijpen van een nudie en een replay maar eens om en vergelijk. Duidelijk dat die nudie toch beter is afgewerkt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:07 schreef bear87 het volgende:
No offence, ik vind Nudie een leuk merk, maar valt jullie ook niet af en toe de afwerking wat tegen?
Kijk de stof enzo vind ik erg leuk, concept is goed en het zijn gewoon mooie broeken. Maar als ik dan kijk naar de stiching en de afwerking, dan vind ik die toch hier en daar vrij cheap-ass overkomen.
Ben ik dan te kritisch?
Ik zal laatst dry versies liggen van Replay, misschien binnekort eens checkuhquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:59 schreef revolutionx het volgende:
[..]
nudie is ondertussen een mass brand geworden. ik ga een andere dry zoeken. als toppunt vroeg gister mijn kleine neefje van 10 aan zijn moeder of hij een nudie mocht. nuff said.
geen ralf dry japan? Ik weet niet of ralf hetzelfde is als alf maar ik denk het wel en dan heb ik dus een regular alf dry japan hoor :pquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:35 schreef DJKJ het volgende:
[..]
Sla de pijpen van een nudie en een replay maar eens om en vergelijk. Duidelijk dat die nudie toch beter is afgewerkt.
Nog iemand hierboven, er bestaat dus geen ralf dry japan, alleen in slim jim versie.
Laat al die nudies lekker links liggen en ga voor de dry selvage!!
Zal ik eens doen, lang geen replay meer gezienquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:35 schreef DJKJ het volgende:
[..]
Sla de pijpen van een nudie en een replay maar eens om en vergelijk. Duidelijk dat die nudie toch beter is afgewerkt.
Nog iemand hierboven, er bestaat dus geen ralf dry japan, alleen in slim jim versie.
Laat al die nudies lekker links liggen en ga voor de dry selvage!!
Wordt lastig. Ik kom eigenlijk nooit meer in de plaats waar ik hem gekocht heb. En zelf vind ik dat ook niet echt alles om maar terug te gaan naar een winkel.quote:Op maandag 5 november 2007 11:53 schreef bear87 het volgende:
Kan je daar niet mee klagen bij een winkel? Ik weet niet hoelang je hem hebt, maar de te verwachten levensduur van een broek van 100 euro ligt wel hoger dan dit of niet?
dry en behandeld sluiten elkaar toch uit? Het klinkt gewoon alsof dat je geen dry hebt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:30 schreef Stansfield het volgende:
Vandaag nudie average joe gekocht. Voor 60 euro. Hij is heel licht behandeld. Dus dry alleen op mijn kont en bovenbenen heel licht behandeld. Top broekje.
Even voor alle nudieexperts hier. Als ik een dry snel was blijft hij dan egaal van kleur??
¤60 maar? hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:30 schreef Stansfield het volgende:
Vandaag nudie average joe gekocht. Voor 60 euro. Hij is heel licht behandeld. Dus dry alleen op mijn kont en bovenbenen heel licht behandeld. Top broekje.
Even voor alle nudieexperts hier. Als ik een dry snel was blijft hij dan egaal van kleur??
die heb ik ook, er chille broek.quote:Op zondag 11 november 2007 01:12 schreef Stansfield het volgende:
http://www.contextclothing.com/brands/nudie/regular_alf_oldie.php
Deze wassing is het, maar dan in een average joe model. En zoals Satanicwarrior al gepost is het idd een broek met bepaalde plekken bewerkt en de rest niet. Maar dus geen drybroek en ik ga hem ook gewoon wassen.Niet heel veel natuurlijk.
Bij de rode winkel is nu een actie 2 broeken voor 120 euro. Vandaar dat ik deze voor 60 heb.
De onderkant en zeikanten hebben zijn niet bewerkt maar het is idd geen dry.quote:Op zondag 11 november 2007 16:47 schreef De_Brandweer het volgende:
das dus echt totaal geen dry he
Voor 60 euro vind ik het een prima broekje.quote:Op zondag 11 november 2007 16:50 schreef JAY-T het volgende:
Vindt het nogal een saaie broek, niet veel bijzonders.. Zijn overigens ook maar weinig pre-washed modellen van Nudie die ik mooi vind..
Ik heb een slim jim black black. Gekocht bij zoovillage.comquote:Op zondag 11 november 2007 17:57 schreef bear87 het volgende:
Zijn er mensen hier die een zwarte nudie hebben? Vind dat ook wel mooie dingen, zit eraan te denken er eentje te halen, weer eens wat anders.
De average joe dark oldie is de enige die bij die actie meeteld.quote:Op maandag 12 november 2007 15:33 schreef Matr het volgende:
Bij de Rode Winkel hebben ze een actie ''Radical red days'' en dan staat er 1 broek voor 85 twee voor 120.
En daaronder staan dus allerlei merken waaronder Nudie, dus mijn vraag is vallen de Nudie Jeans hier ook onder? Anders moet ik maar ff gaan kijken
Het lijkt meer een TF lederhosenquote:Op zondag 11 november 2007 23:38 schreef taart het volgende:
over zwart gesproken:
[ afbeelding ]
mijn TF dry black coated
hoe duur was die nieuwe en welke wassing??quote:Op maandag 12 november 2007 20:22 schreef thijsltc het volgende:
ik heb hier nog een regular ralf liggen, maar hij is mij een klein beetje te klein, als iemand heb over wil nemen? het is maat 33/34 maar hij valt wel wat kleiner vind ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lijkt meer op een slim jim.quote:Op zondag 11 november 2007 23:38 schreef taart het volgende:
over zwart gesproken:
[ afbeelding ]
mijn TF dry black coated
waar staat dat van de wassing?quote:Op maandag 12 november 2007 21:37 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
hoe duur was die nieuwe en welke wassing??
second hand kan dat?quote:Op maandag 12 november 2007 22:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Binnenkant van de broek, aan de linkervoorkant meen ik. Regular Ralf en dan staat er nog iets onder, samen met de maat
niets mis mee..quote:Op maandag 12 november 2007 22:32 schreef thijsltc het volgende:
second hand kan dat?
heb je misschien hier een foto vanquote:Op zondag 11 november 2007 23:12 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb een slim jim black black. Gekocht bij zoovillage.com
Hiermee bedoeld ie gewoon 2e handsquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:01 schreef KUSO het volgende:
[..]
Hiermee bedoeld ie gewoon 2e hands![]()
taart, ik vind jou TF wel tight. Wat zijn jou afmentingen en die van de broek?
het is een 34-34quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:01 schreef KUSO het volgende:
[..]
Hiermee bedoeld ie gewoon 2e hands![]()
taart, ik vind jou TF wel tight. Wat zijn jou afmentingen en die van de broek?
ja die heb ik ook, hij ligt bij de rode winkel in Utrechtquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:36 schreef bear87 het volgende:
Ik zag op een webshop een Even Steven Dry, zonder oranje stiksels waar dan ook! Zelfs de achterzakken zijn helemaal blauw
Eens kijken of die ergens in Nederland in de winkel ligt.
Niet meer helaas. Zijn allemaal verkocht.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:57 schreef taart het volgende:
[..]
ja die heb ik ook, hij ligt bij de rode winkel in Utrecht
Hij was 109 euro. Misschien dat ze hem nog bij bendorff hebben.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:11 schreef bear87 het volgende:
Verdorie dat is balen. Was de prijs ook gewoon 100 euro zoals de andere dry's, of was hij speciaal geprijsd hehe?
Ik kijk morgen even bij bendorff, die hebben ook heel veel nudie.
( en mocht het niks zijn wordt het inderdaad die dure diesel stansfield)
die is vet!quote:Op woensdag 14 november 2007 15:18 schreef Stansfield het volgende:
http://europe.zoovillage.com/store/productdetail.asp?CategoryID=0|0&BrandID=131&DisplayItemID=24949&Position=13&ListType=1
Dit is hem. Gewone dry met blauwe stiksels.
Bij mij sluiten ze altijd gewoon aan!quote:Op woensdag 14 november 2007 17:33 schreef bear87 het volgende:
Heb ik gelijk nog een vraag over dry denim aan jullie:
Als je een dry broek aanhebt he, en je gaat zitten, is het dan altijd zo dat je een soort puntje krijgt aan de achterkant? Een zogenaamd bouwvakkersdecolete? Of sluit hij bij jullie wel altijd gewoon mooi aan, ook als je zit?
Ik erger me daar altijd aan, ik vraag me dus af of het gewoon een gevolg is van de stijfheid van dry denim, of dat hij bij jullie wel gewoon normaal aansluit dan![]()
Dat dus. En een boxershort die over je hele bilspleet heenzit, wat je dan weer moet onderscheiden van de bouwvakker die slechts de onderste helft bedekt.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:25 schreef Stansfield het volgende:
De meeste broeken hebben dat wel volgens mij. Gewoon een riem en klaar ben je.
true! hij wordt dan een beetje vaal en je krijgt overal kreukels en hij krimpt, kortom wordt niet mooi, maar na een tijdje weer dragen wordt ie ene beetje groenachtig en dan is het best te doenquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:08 schreef Emmol het volgende:
dreycast echt niet wassen, die worden fukking lelijk tenzij je em echt heel lang hebt gedragen
lolquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:51 schreef D.zire het volgende:
dat heet schimmel jovink
most de bekholn dzire anders ga ik je klappenquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:51 schreef D.zire het volgende:
dat heet schimmel jovink
Heb je daar toevallig foto's van?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:08 schreef Emmol het volgende:
dreycast echt niet wassen, die worden fukking lelijk tenzij je em echt heel lang hebt gedragen
de kleur verandert vrij sterk, het 'laagje' gaat eraf, het glimmende effect is weg en hij krijgt een viezige blauwe kleur (ik spreek helaas uit eigen ervaring) en hij krimpt idd wel een cm of 2-3
Weet niet of je bekend bent met de site, maar op MyNudies.com/gallery staan een hoop foto's, dus ik zou zeggen: Kijk even bij Greycastquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:06 schreef QCC het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig foto's van?
Niet wassen staat me best tegen, vind dat niet echt fris..
Foto zou welkom zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:56 schreef JAY-T het volgende:
Mja, ik heb mijn Greycast na 3 maanden gewassen, en die heeft alles behalve een lelijke blauwe kleur..? Is inmiddels al een jaar of 2 oud, en is dus ook al erg vaak gewassen, maar kan niet zeggen dat ik hem lelijk vindt.. Zal er morgen wel een foto'tje van maken
Mijn RR Dry Selvage, die ik momenteel aan het dragen ben, zal denk mijn laatste Nudie zijn.. op werkelijk elke straathoek zie je Nudie, van bondkraag-dragende moi-boy tot zakenman.. Heb nu een andere selvage jeans van een tof (nog redelijk onbekend) Japans merk, waarvan de kwaliteit ook nog eens vele malen beter van is dan van Nudie..
die gast van die mynudies site postte laatst plaatjes van zn gewassen greycast (die hij ook nog eens vrij lang gedragen had) en ik vond ze niet mooiquote:Op zaterdag 17 november 2007 14:55 schreef mercurial3 het volgende:
heeft iemand een picture van zo'n ''lelijke greycast'' ?
kep ook namelijk een RRDG ong 4 - 5 maanden niet gewassen, draag hem ook maar 1 keer per week.
Heb deze ook gehaaldquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:45 schreef Matr het volgende:
Net even een Average Joe Dark Oldie gehaald, maar mag je die nu wel of niet wassen want hiervoor las ik dat iemand hem wel had maar het niet zeker wist.
Hier een voor- en na-tje. 11 maanden niet gewassen. Toen was het sociaal onacceptabel. Is het wel helemaal waard geweest. Ziet er bere goed uit. helaas zie je dat niet echt op de foto. Werd een paar weken na de eerste wassing pas echt goed, nog geen zin gehad om pics daarvan te nemen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:55 schreef mercurial3 het volgende:
heeft iemand een picture van zo'n ''lelijke greycast'' ?
kep ook namelijk een RRDG ong 4 - 5 maanden niet gewassen, draag hem ook maar 1 keer per week.
Het is de echte kleur. Die "voor" is bij kunstlicht genomen, de "na" bij daglicht. Ik vond het wel echt een enorm kleurverschil na het wassen. Heb hem inmiddels nog een keer gewassen na weer drie maanden en nu is het minder dramatisch, maar wel weer een tikkie beter.quote:Op zondag 25 november 2007 19:25 schreef jovink het volgende:
is de foto te licht genomen? of is dit de true color die van mij is veel groener net zo oud ongeveer
Reken daar maar niet op.. Ik heb Regular Ralfs in maat 30,31 en 32 en zitten allemaal ongeveer hetzelfde..quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:36 schreef bear87 het volgende:
Wel handig, nu kan ik gewoon AJ nemen in dezelfde maat en een andere kleur, hoef je ook niet steeds te passen!
Een zwarte broek is next, maybe de AJBS?
Jammer trouwens dat de preswashes niet te zien zijn op de site van Nudie..de AJ hebben ze maar 1 plaatje bij.
Hij blijft echt veel mooier en me broekspijpen loop ik niet stukquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:26 schreef De_Brandweer het volgende:
selvage heeft andere afwerking, je ziet het alleen als je de pijpen omslaat.
dit is selvage:
[ afbeelding ]
de kwaliteit schijnt beter te zijn ofzo. maar ik draag het gewoon om respect te krijgen van mn negers.
zat te denken aan weer een slim jimquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:50 schreef bear87 het volgende:
Watvoor broek wil je dan? Ik heb zoveel gepast dat ik inmiddels elk model wel ken
Klopt, hij wordt er iig niet mooier vanquote:Op zondag 2 december 2007 15:35 schreef D.zire het volgende:
de donkere kleur vervaagd een heel klein beetje. verder blijft hij zoals hij nu is. Als je hem vaker wast vervaagd hij wel steeds meer volgens mij. Dit weet ik niet helemaal zeker trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |