abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54114014
haha geen grap

65 loller euross
pi_54114723
Voor de liefhebbers ik heb zojuist mijn Nudie Loose Frank maatje 32/32 op V&A gezet. Hij mag weg voor heel zacht prijsje.
pi_54114830
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 17:34 schreef jovink het volgende:
haha geen grap

65 loller euross
ja het is speciale aanbieding enzo
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_54116036
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 17:34 schreef jovink het volgende:
haha geen grap

65 loller euross
echt wel NIET!! het is een REGULAR ALF DRY JAPAN !!!!
pi_54116061
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 19:14 schreef Stinkywinky het volgende:

[..]

echt wel NIET!! het is een REGULAR ALF DRY JAPAN !!!!
meen je dat nu ook in de man at work in antwerpen? of alleen de man @ works in nederland want in oost vlaanderen is er zelfs geen man at work :-0
pi_54116251
dat weet ik dan weer niet
pi_54116523
misschien zijn het de regular ralfs ipv de regular alfs .. tenzij dit hetzelfde model is natuurlijk ik hoop in ieder geval van niet want anders voel ik me in de zak genomen al ben ik toch wel superblij met mn broek in gent nog maar 1 keer iemand tegengekomen met een nudiebroek dus ik voel me toch vrij (lees: extreem) exclusief Slim jim pastte niet door mn licht gespierde benen (ik blijf bescheiden). Zelfs een maatje groter lukte ook niet, dus dan maar die regular alf dry japan gepakt en die paste me perfect aan de bovenbenen en kont. Jammer dat het weer zo wijd is aan de onderkant, ik wou nu eens een iets nauwer aansluitend model maar ik ga er dus maar mee leren leven dat het voor mij altijd regular fits zullen worden. Trouwens wel 0.3 cm minder breed dan mn tommy hilfiger broek onderaan *prestatie* Hopelijk komen er snel wat kreukjes in. Al kan ik hem niet dragen als ik naar mijn werk ga en terugkom want ik wil echt niet dat er na verloop van tijd een zadel in mn kont getekend staat :p na het werk dus vlug switchen om hem wat used te krijgen :p
pi_54116588
alf = rarf
was gezeik over dat de naam ralf niet mocht dus ze maakte der alf van.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:47:11 #159
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_54116784
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 19:37 schreef Stinkywinky het volgende:
misschien zijn het de regular ralfs ipv de regular alfs .. tenzij dit hetzelfde model is natuurlijk ik hoop in ieder geval van niet want anders voel ik me in de zak genomen al ben ik toch wel superblij met mn broek in gent nog maar 1 keer iemand tegengekomen met een nudiebroek dus ik voel me toch vrij (lees: extreem) exclusief Slim jim pastte niet door mn licht gespierde benen (ik blijf bescheiden). Zelfs een maatje groter lukte ook niet, dus dan maar die regular alf dry japan gepakt en die paste me perfect aan de bovenbenen en kont. Jammer dat het weer zo wijd is aan de onderkant, ik wou nu eens een iets nauwer aansluitend model maar ik ga er dus maar mee leren leven dat het voor mij altijd regular fits zullen worden. Trouwens wel 0.3 cm minder breed dan mn tommy hilfiger broek onderaan *prestatie* Hopelijk komen er snel wat kreukjes in. Al kan ik hem niet dragen als ik naar mijn werk ga en terugkom want ik wil echt niet dat er na verloop van tijd een zadel in mn kont getekend staat :p na het werk dus vlug switchen om hem wat used te krijgen :p
als je een smallere pijp wil aan de onderkant maar wel ruimer bij de bovenbenen moet je een even steven of ander een average joe proberen. boven wat wijder en onder wat smaller
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_54117488
wat doen al die belgen hier toch op fok

maar waar wij het over hebben is een regular ralpfpf dry greycast
pi_54117736
@ jovink: aah gelukkig. Het is geen dry greycast maar een regular alf dry japan

@ don-diablo: even steven en average joe zijn niet smaller onderaan dan de regular alf dacht ik en ik wou het zeker ook wat nauw aansluitend bij mijn bovenbenen wat dus zeker wel redelijk gelukt is ik hoop dat ik en mn nudie vele avontuurtjes zullen beleven :p
pi_54117793
ik hoop dat ik en mn nudie vele avontuurtjes zullen beleven :p

meest gaye post van het jaar maar gekkenwerk ik wens je dr veel plezier mee!
pi_54118169
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 20:27 schreef Stinkywinky het volgende:
@ jovink: aah gelukkig. Het is geen dry greycast maar een regular alf dry japan

@ don-diablo: even steven en average joe zijn niet smaller onderaan dan de regular alf dacht ik en ik wou het zeker ook wat nauw aansluitend bij mijn bovenbenen wat dus zeker wel redelijk gelukt is ik hoop dat ik en mn nudie vele avontuurtjes zullen beleven :p
Op de nudiesite staat van wel.

Average joe: This new fit is straight and with a slimmer legopening compared to the regular alf.

Even Steven: New Regular fit with low york and pocket position. Slim bottum width.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 11:17:44 #164
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_54130522
ik heb het verschil anders ook wel gemerkt tussen een even steven en een regular ralf.. die es is beduidend smaller aan de onderkant vergeleken met de regular ralf. (heb ze beide)
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_54133231
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 19:37 schreef Stinkywinky het volgende:
hehe dan kijk je nog niet genoeg, ik zie regelmatig gasten in Gent met 'n Nudie rondlopen. En inderdaad, Nudie is in België vééééél te duur geprijsd
Gent is de max !!
pi_54134258
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 11:17 schreef don-diablo het volgende:
ik heb het verschil anders ook wel gemerkt tussen een even steven en een regular ralf.. die es is beduidend smaller aan de onderkant vergeleken met de regular ralf. (heb ze beide)
damn, als ik ooit eens nog eens naar antwerpen ga of amsterdam ga ik er zeker eens naar kijken. Ondertussen mn dry japan indragen
pi_54134294
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:17 schreef gent het volgende:

[..]

hehe dan kijk je nog niet genoeg, ik zie regelmatig gasten in Gent met 'n Nudie rondlopen. En inderdaad, Nudie is in België vééééél te duur geprijsd
dan heb jij wel geluk dat je ze tegenkomt want ik let tegenwoordig op iedereen zijn kledij
pi_54138736
hoeveel kost een super slim kim dry in de winkel of online webshop en hebben ze die bij de man @ work?
pi_54140914
jezus anders gaan jullie kids ff een ander merk verkloten. zoek meteen een ander forum met jullie vrolijke opmerkingen.

zal van de week ff foto's maken van men SJDJ.
pi_54187061
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 19:15 schreef revolutionx het volgende:
jezus anders gaan jullie kids ff een ander merk verkloten. zoek meteen een ander forum met jullie vrolijke opmerkingen.

zal van de week ff foto's maken van men SJDJ.
nudie is ondertussen een mass brand geworden. ik ga een andere dry zoeken. als toppunt vroeg gister mijn kleine neefje van 10 aan zijn moeder of hij een nudie mocht. nuff said.
pi_54187156
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:59 schreef revolutionx het volgende:

[..]

nudie is ondertussen een mass brand geworden. ik ga een andere dry zoeken. als toppunt vroeg gister mijn kleine neefje van 10 aan zijn moeder of hij een nudie mocht. nuff said.
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 17:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Klopt, maar er zijn mensen die nu op zoek gaan naar een ander merk omdat Nudie nu teveel gedragen wordt.

Vraag me af wat nu dan het nieuwe 'Nudie' wordt.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_54187164
lekker reageren op je egien post whehehe. ja nudie vond ik nooit mooi en sinds het hype is al helemaal minder. Maar die black selvage die mij gruwelijk staat (en waar je dat lelike logo op de kontzak niet ziet) voor 130 euro kon ik niet laten liggen. Edwin heeft ook lekkere dry's
pi_54187197
No offence, ik vind Nudie een leuk merk, maar valt jullie ook niet af en toe de afwerking wat tegen?

Kijk de stof enzo vind ik erg leuk, concept is goed en het zijn gewoon mooie broeken. Maar als ik dan kijk naar de stiching en de afwerking, dan vind ik die toch hier en daar vrij cheap-ass overkomen.

Ben ik dan te kritisch?

Ps. Bestaan er ook Nudies dry die niet over de hele lengte van je been oranje stiksels hebben? Ik had laatst bijna de SJDJ gekocht alleen die oranje stiksels aan de buitenkant van me been over de hele lengte hield me tegen.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:39:23 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_54187841
Broek is verkocht en inmiddels ook in het bezit van de nieuwe eigenaar
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_54190535
ik vind nudie zowiezo beter kwaliteit dan raply oid. ben met 1 broek al 3 keer op dzelfde plek op mn bek gegaan en best hard ook en hij is nog steeds niet door de stof heen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')