ja het is speciale aanbieding enzoquote:
meen je dat nuquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:14 schreef Stinkywinky het volgende:
[..]
echt wel NIET!! het is een REGULAR ALF DRY JAPAN !!!!
als je een smallere pijp wil aan de onderkant maar wel ruimer bij de bovenbenen moet je een even steven of ander een average joe proberen. boven wat wijder en onder wat smallerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:37 schreef Stinkywinky het volgende:
misschien zijn het de regular ralfs ipv de regular alfs .. tenzij dit hetzelfde model is natuurlijkik hoop in ieder geval van niet want anders voel ik me in de zak genomen al ben ik toch wel superblij met mn broek
in gent nog maar 1 keer iemand tegengekomen met een nudiebroek dus ik voel me toch vrij (lees: extreem) exclusief
Slim jim pastte niet door mn licht gespierde benen (ik blijf bescheiden). Zelfs een maatje groter lukte ook niet, dus dan maar die regular alf dry japan gepakt en die paste me perfect aan de bovenbenen en kont. Jammer dat het weer zo wijd is aan de onderkant, ik wou nu eens een iets nauwer aansluitend model maar ik ga er dus maar mee leren leven dat het voor mij altijd regular fits zullen worden. Trouwens wel 0.3 cm minder breed dan mn tommy hilfiger broek onderaan
*prestatie* Hopelijk komen er snel wat kreukjes in. Al kan ik hem niet dragen als ik naar mijn werk ga en terugkom want ik wil echt niet dat er na verloop van tijd een zadel in mn kont getekend staat :p na het werk dus vlug switchen om hem wat used te krijgen :p
Op de nudiesite staat van wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:27 schreef Stinkywinky het volgende:
@ jovink: aah gelukkig. Het is geen dry greycast maar een regular alf dry japan![]()
@ don-diablo: even steven en average joe zijn niet smaller onderaan dan de regular alf dacht ik en ik wou het zeker ook wat nauw aansluitend bij mijn bovenbenen wat dus zeker wel redelijk gelukt isik hoop dat ik en mn nudie vele avontuurtjes zullen beleven :p
hehe dan kijk je nog niet genoeg, ik zie regelmatig gasten in Gent met 'n Nudie rondlopen. En inderdaad, Nudie is in België vééééél te duur geprijsdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:37 schreef Stinkywinky het volgende:
misschien zijn het de regular ralfs ipv de regular alfs .. tenzij dit hetzelfde model is natuurlijkik hoop in ieder geval van niet want anders voel ik me in de zak genomen al ben ik toch wel superblij met mn broek
in gent nog maar 1 keer iemand tegengekomen met een nudiebroek dus ik voel me toch vrij (lees: extreem) exclusief
Slim jim pastte niet door mn licht gespierde benen (ik blijf bescheiden). Zelfs een maatje groter lukte ook niet, dus dan maar die regular alf dry japan gepakt en die paste me perfect aan de bovenbenen en kont. Jammer dat het weer zo wijd is aan de onderkant, ik wou nu eens een iets nauwer aansluitend model maar ik ga er dus maar mee leren leven dat het voor mij altijd regular fits zullen worden. Trouwens wel 0.3 cm minder breed dan mn tommy hilfiger broek onderaan
*prestatie* Hopelijk komen er snel wat kreukjes in. Al kan ik hem niet dragen als ik naar mijn werk ga en terugkom want ik wil echt niet dat er na verloop van tijd een zadel in mn kont getekend staat :p na het werk dus vlug switchen om hem wat used te krijgen :p
damn, als ik ooit eens nog eens naar antwerpen ga of amsterdam ga ik er zeker eens naar kijken. Ondertussen mn dry japan indragenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:17 schreef don-diablo het volgende:
ik heb het verschil anders ook wel gemerkt tussen een even steven en een regular ralf.. die es is beduidend smaller aan de onderkant vergeleken met de regular ralf. (heb ze beide)
dan heb jij wel geluk dat je ze tegenkomt want ik let tegenwoordig op iedereen zijn kledijquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:17 schreef gent het volgende:
[..]
hehe dan kijk je nog niet genoeg, ik zie regelmatig gasten in Gent met 'n Nudie rondlopen. En inderdaad, Nudie is in België vééééél te duur geprijsd
nudie is ondertussen een mass brand geworden. ik ga een andere dry zoeken. als toppunt vroeg gister mijn kleine neefje van 10 aan zijn moeder of hij een nudie mocht. nuff said.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:15 schreef revolutionx het volgende:
jezus anders gaan jullie kids ff een ander merk verkloten. zoek meteen een ander forum met jullie vrolijke opmerkingen.
zal van de week ff foto's maken van men SJDJ.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:59 schreef revolutionx het volgende:
[..]
nudie is ondertussen een mass brand geworden. ik ga een andere dry zoeken. als toppunt vroeg gister mijn kleine neefje van 10 aan zijn moeder of hij een nudie mocht. nuff said.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn mensen die nu op zoek gaan naar een ander merk omdat Nudie nu teveel gedragen wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |