quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn mensen die nu op zoek gaan naar een ander merk omdat Nudie nu teveel gedragen wordt.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:48 schreef D.zire het volgende:
en dat merk is?
Tot wanneer?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:04 schreef Huppelei het volgende:
Waarschijnlijk weten de meeste het wel. Maar het zijn nu de Blue Denim Days bij M@W. Dus flinke korting op oa Nudie enzo.
De Regular ralf is het meest standaard model van Nudie. En de dry versie hiervan is bij de meeste nudieverkooppunten wel te koop voor rond de 100 euro. Ik dacht 109 als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:27 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ben ook op zoek naar een nieuwe broek. Vorige week bij de score wat chasins en g-stars geprobeerd maar er zat niks leuks tussen.
Zoek eigenlijk een modelletje zoals de 3de van rechts in de OP en onder de ¤100.
Ga zaterdag naar Enschede dus als er iemand wat nog suggesties heeft
Die regular ralf heb ik een tijd geleden aangeschaft voor gewoon 100 euro ja. Mooiste model imoquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:59 schreef Stansfield het volgende:
[..]
De Regular ralf is het meest standaard model van Nudie. En de dry versie hiervan is bij de meeste nudieverkooppunten wel te koop voor rond de 100 euro. Ik dacht 109 als ik me niet vergis.
Nu 60 bij M@Wquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:11 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Die regular ralf heb ik een tijd geleden aangeschaft voor gewoon 100 euro ja. Mooiste model imo
nee in emmen lag echt 10 keer niksquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:14 schreef don-diablo het volgende:
lag iig geen RR tear indigo tussen bij de sale![]()
nou heb je huppelei gepikeerd gemaaktquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:40 schreef revolutionx het volgende:
oh dude, nu ga ik zeker geen nieuwe nudie meer kopen. tijd voor een ander leuk japans merk.
gewat?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:56 schreef jovink het volgende:
[..]
nou heb je huppelei gepikeerd gemaakt
Die heeft m'n broer laatst nog gekocht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:36 schreef Luie-princes het volgende:
Wie weet waar ik deze broek kan halen, behalve dan op die site.:
http://www.fos5.com/straight_sven_dry_copper.php
Mijn maat hebben ze niet meer.
niet te krijgen in grunn?quote:Op zondag 14 oktober 2007 03:58 schreef D.zire het volgende:
ik ga over anderhalf week naar utrecht denk ik daar maar even kijken
Gasten die met een nudie lopen dragen 9 van de 10 keer een RR Dryquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:52 schreef revolutionx het volgende:
strax loopt iedereen met die rr dry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |