abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54065998
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 19:21 schreef taart het volgende:
echt jammer dat ze in de sale zijn, nu loopt echt iedereen erin. Maarja 90% daarvan gooit hem toch na 2x dragen al bij de was.
De grootste non-conformisten zijn ook conformisten.

Er was eens een groep mensen die niet in merkshirts wilde lopen. Deze mensen besloten om shirts van een alternatief onbekend merk te kopen. Een merk waarmee ze een statement wilden maken naar al die domme, identiteitsloze mensen die klakkeloos de laatste mode volgen. Ze hadden niet in de gaten dat ze nu zelf ook kuddegedrag vertoonden.

pi_54067908
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 02:33 schreef Imperatore het volgende:

[..]

De grootste non-conformisten zijn ook conformisten.

Er was eens een groep mensen die niet in merkshirts wilde lopen. Deze mensen besloten om shirts van een alternatief onbekend merk te kopen. Een merk waarmee ze een statement wilden maken naar al die domme, identiteitsloze mensen die klakkeloos de laatste mode volgen. Ze hadden niet in de gaten dat ze nu zelf ook kuddegedrag vertoonden.

jeetje mien jong!
pi_54067936
inderdaad zeg. boeiend het is toch gewoon kut als je een broek heb waar half nederland in loopt maarja dat zal wel aan mij liggen.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_54069986
true!

appartigheid is nooit mis
pi_54070067
Dat was het grote voordeel van nudie een paar jaar geleden ten opzichte van g-star. Het was net wat duurder en wat "exclusiever". Ik vind het nog steeds een erg ok merk maar het is wel jammer dat het nu zoveel gedragen wordt. Maar ja weinig aan te doen. Er zal vast wel weer een nieuwe merkje komen binnenkort.
pi_54070158
nou we het toch over merken hebben

kuyichi is ook niet echt populair hoe kan dat dan?
pi_54070473
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 13:57 schreef Stansfield het volgende:
Dat was het grote voordeel van nudie een paar jaar geleden ten opzichte van g-star. Het was net wat duurder en wat "exclusiever". Ik vind het nog steeds een erg ok merk maar het is wel jammer dat het nu zoveel gedragen wordt. Maar ja weinig aan te doen. Er zal vast wel weer een nieuwe merkje komen binnenkort.
True, ik zet me geld op Blood and Glitter broeken als die ooit nog eens terugkomen
  zondag 21 oktober 2007 @ 14:32:04 #133
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_54070483
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 13:57 schreef Stansfield het volgende:
voor dat nieuwe merkje zal hetzelfde gelden als voor Nudie, er lopen al lang een aantal mensen mee, en die zien straks steeds meer anderen er mee lopen en gaan daar dan van balen.
The truth is relative, pick one that works!
pi_54070580
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 14:32 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

voor dat nieuwe merkje zal hetzelfde gelden als voor Nudie, er lopen al lang een aantal mensen mee, en die zien straks steeds meer anderen er mee lopen en gaan daar dan van balen.
Welkom in de wereld die mode heet. De kleine merkjes komen en gaan. De massa merken als g-star en pall mall blijven.
  zondag 21 oktober 2007 @ 15:46:10 #135
133861 Invert
abu abu abu
pi_54071551
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 19:46 schreef Gerard-Joling het volgende:
Hoe wordt een Regular Ralf (Greycast Dry denim) na het wassen.

De verkopen zei enkel wat lichter, of wordt hij echt gewoon vaal en lelijk? Misschien iemand foto's ervan ?

Ben voorlopig niet van plan hem te wassen, maar ivm met uitgaan enzo weet ik niet of ik die 6 maanden ga halen :p
mijn sj dry greycast na het wassen: klik
ermee uitgaan zou ik echt niet doen als je em minstens 6 maanden niet wilt wassen.
pi_54071587
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 15:46 schreef Invert het volgende:

[..]

ermee uitgaan zou ik echt niet doen als je em minstens 6 maanden niet wilt wassen.
Ziet er mooi uit
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_54071685
rmee uitgaan zou ik echt niet doen als
\

ach boeien middagje aan de waslijn en is weer redelijk fris
  zondag 21 oktober 2007 @ 16:06:56 #138
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_54071860
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 15:46 schreef Invert het volgende:

[..]

ziet er mooi uit.

je kan er best mee uitgaan, daarna gewoon binnenstebuiten in de zon hangen, de zon doodt bacterien waardoor de stank verdwijnt, je kan hem ook voorzichting in spuiten met geurverwijderaars als Febreze enzo.
The truth is relative, pick one that works!
pi_54072201
, je kan hem ook voorzichting in spuiten met geurverwijderaars als Febreze enzo.

dat is net zoiets als niet douchen maarwel deo op spuiten..

ik flikker hem na het utigaan ergens in een hoek en als ik hem een keer weer aanwil dan is de stank dr meestal ook wel uit

laat hem dan gewoon liggen..
pi_54086989
Ik zet m'n geld op blue blood.
pi_54087115
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 16:27 schreef jovink het volgende:
, je kan hem ook voorzichting in spuiten met geurverwijderaars als Febreze enzo.

dat is net zoiets als niet douchen maarwel deo op spuiten..

ik flikker hem na het utigaan ergens in een hoek en als ik hem een keer weer aanwil dan is de stank dr meestal ook wel uit

laat hem dan gewoon liggen..
whehhehe zo doe ik het ook meestal
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
  maandag 22 oktober 2007 @ 13:18:41 #142
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_54087848
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:32 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

whehhehe zo doe ik het ook meestal
je bent nie de enige
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_54088222
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:24 schreef Japin het volgende:
Ik zet m'n geld op blue blood.
Ik niet dat is dat stadium ook alweer voorbij. Dat was 1 of 2 jaar geleden in beperkte winkels te koop. Nu ligt het ook op veel meer plaatsen vanaf 130 euro ofzo.
pi_54089153
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 13:37 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Ik niet dat is dat stadium ook alweer voorbij. Dat was 1 of 2 jaar geleden in beperkte winkels te koop. Nu ligt het ook op veel meer plaatsen vanaf 130 euro ofzo.
Der zitten zelfs modellen bij van 99 euro.
De prijs van de specialere modellen is inderdaad wel wat hoger, maar ik vind het grootste probleem nog dat de pasvorm vaak ver te zoeken is. Dat heb ik met atelier la durance ook als ik het zie. Broeken van 200 euro of meer met de vorm van een zak.
pi_54110323
zijn er meerdere slim jim dry fits? ik weet dat er een organic dry is, en black dry en een gewone dry maar is die gewone dry hetzelfde als een dry japan of niet?
pi_54110469
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 14:49 schreef Stinkywinky het volgende:
zijn er meerdere slim jim dry fits? ik weet dat er een organic dry is, en black dry en een gewone dry maar is die gewone dry hetzelfde als een dry japan of niet?
http://www.nudiejeans.com/collection/#/content/slimjim
pi_54113768
tnx, een slim jim pastte niet dus heb ik maar een dry japan regular alf gekocht voor 99.5 euro en damn i'm heppie now
pi_54113844
die dry ralfs liggen toch bij MAW voor 60 euro?
pi_54113935
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 17:24 schreef De_Brandweer het volgende:
die dry ralfs liggen toch bij MAW voor 60 euro?
ik hoop dat je een grapje maakt want heb ze in brooklyn gekocht en die hanteren normaal de normale prijzen ...
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:33:33 #150
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_54114001
Broek is nog steeds for sale
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')