waar staat dat van de wassing?quote:Op maandag 12 november 2007 21:37 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
hoe duur was die nieuwe en welke wassing??
second hand kan dat?quote:Op maandag 12 november 2007 22:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Binnenkant van de broek, aan de linkervoorkant meen ik. Regular Ralf en dan staat er nog iets onder, samen met de maat
niets mis mee..quote:Op maandag 12 november 2007 22:32 schreef thijsltc het volgende:
second hand kan dat?
heb je misschien hier een foto vanquote:Op zondag 11 november 2007 23:12 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb een slim jim black black. Gekocht bij zoovillage.com
Hiermee bedoeld ie gewoon 2e handsquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:01 schreef KUSO het volgende:
[..]
Hiermee bedoeld ie gewoon 2e hands![]()
taart, ik vind jou TF wel tight. Wat zijn jou afmentingen en die van de broek?
het is een 34-34quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:01 schreef KUSO het volgende:
[..]
Hiermee bedoeld ie gewoon 2e hands![]()
taart, ik vind jou TF wel tight. Wat zijn jou afmentingen en die van de broek?
ja die heb ik ook, hij ligt bij de rode winkel in Utrechtquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:36 schreef bear87 het volgende:
Ik zag op een webshop een Even Steven Dry, zonder oranje stiksels waar dan ook! Zelfs de achterzakken zijn helemaal blauw
Eens kijken of die ergens in Nederland in de winkel ligt.
Niet meer helaas. Zijn allemaal verkocht.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:57 schreef taart het volgende:
[..]
ja die heb ik ook, hij ligt bij de rode winkel in Utrecht
Hij was 109 euro. Misschien dat ze hem nog bij bendorff hebben.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:11 schreef bear87 het volgende:
Verdorie dat is balen. Was de prijs ook gewoon 100 euro zoals de andere dry's, of was hij speciaal geprijsd hehe?
Ik kijk morgen even bij bendorff, die hebben ook heel veel nudie.
( en mocht het niks zijn wordt het inderdaad die dure diesel stansfield)
die is vet!quote:Op woensdag 14 november 2007 15:18 schreef Stansfield het volgende:
http://europe.zoovillage.com/store/productdetail.asp?CategoryID=0|0&BrandID=131&DisplayItemID=24949&Position=13&ListType=1
Dit is hem. Gewone dry met blauwe stiksels.
Bij mij sluiten ze altijd gewoon aan!quote:Op woensdag 14 november 2007 17:33 schreef bear87 het volgende:
Heb ik gelijk nog een vraag over dry denim aan jullie:
Als je een dry broek aanhebt he, en je gaat zitten, is het dan altijd zo dat je een soort puntje krijgt aan de achterkant? Een zogenaamd bouwvakkersdecolete? Of sluit hij bij jullie wel altijd gewoon mooi aan, ook als je zit?
Ik erger me daar altijd aan, ik vraag me dus af of het gewoon een gevolg is van de stijfheid van dry denim, of dat hij bij jullie wel gewoon normaal aansluit dan![]()
Dat dus. En een boxershort die over je hele bilspleet heenzit, wat je dan weer moet onderscheiden van de bouwvakker die slechts de onderste helft bedekt.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:25 schreef Stansfield het volgende:
De meeste broeken hebben dat wel volgens mij. Gewoon een riem en klaar ben je.
true! hij wordt dan een beetje vaal en je krijgt overal kreukels en hij krimpt, kortom wordt niet mooi, maar na een tijdje weer dragen wordt ie ene beetje groenachtig en dan is het best te doenquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:08 schreef Emmol het volgende:
dreycast echt niet wassen, die worden fukking lelijk tenzij je em echt heel lang hebt gedragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |