abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54191510
n13t zAg3uH over nudie !! het mag dan mss zo zijn dat sommigen een nudie kopen omdat het nog redelijk exclusief is en omdat iedereen zo denkt heeft strax iedereen een nudie en daar sta je dan met je nudie, ook al heb je ze langer.. De doorsnee mens zal er nix van merken en voor hen ben je dan een even grote na-aper dan alle andere nudie-dragers. Het verschil zit em erin dat je de juiste nudie koopt en vooral dat hij je staat!!! kijk eens op het mynudieforum naar de foto's. 3 kwart van die gasten ziet er echt belachelijk uit in hun broek, kopen de verkeerde maat, verkeerde model, hebben er geen kont voor, kortom.. geen meisje zal die broek mooi vinden staan als het niet bij de persoon past ... ook al is het een mooie broek op zich. Een broek is pas echt mooi als hij je staat en als je daarin slaagt ben je nog steeds de man
pi_54192041
true, maar als je een beetje met jezelf bezig bent en je probeert de onderscheiden vde massa zit het met de fit meestal ook wel puickkk
pi_54192665
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 19:07 schreef bear87 het volgende:
No offence, ik vind Nudie een leuk merk, maar valt jullie ook niet af en toe de afwerking wat tegen?

Kijk de stof enzo vind ik erg leuk, concept is goed en het zijn gewoon mooie broeken. Maar als ik dan kijk naar de stiching en de afwerking, dan vind ik die toch hier en daar vrij cheap-ass overkomen.

Ben ik dan te kritisch?

Ps. Bestaan er ook Nudies dry die niet over de hele lengte van je been oranje stiksels hebben? Ik had laatst bijna de SJDJ gekocht alleen die oranje stiksels aan de buitenkant van me been over de hele lengte hield me tegen.
Alleen de SJ heeft die stiksels aan de zijkant.
pi_54193724
Thnx Stansfield, goed nieuws.

Btw, hebben jullie altijd dat je broek vanaf het begin goed aansluit op je kont of staat die rand dan ook wat omhoog bij jullie?
pi_54195362
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 19:07 schreef bear87 het volgende:
No offence, ik vind Nudie een leuk merk, maar valt jullie ook niet af en toe de afwerking wat tegen?

Kijk de stof enzo vind ik erg leuk, concept is goed en het zijn gewoon mooie broeken. Maar als ik dan kijk naar de stiching en de afwerking, dan vind ik die toch hier en daar vrij cheap-ass overkomen.

Ben ik dan te kritisch?
Sla de pijpen van een nudie en een replay maar eens om en vergelijk. Duidelijk dat die nudie toch beter is afgewerkt.

Nog iemand hierboven, er bestaat dus geen ralf dry japan, alleen in slim jim versie.

Laat al die nudies lekker links liggen en ga voor de dry selvage!!
pi_54197577
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:59 schreef revolutionx het volgende:

[..]

nudie is ondertussen een mass brand geworden. ik ga een andere dry zoeken. als toppunt vroeg gister mijn kleine neefje van 10 aan zijn moeder of hij een nudie mocht. nuff said.
Ik zal laatst dry versies liggen van Replay, misschien binnekort eens checkuh
pi_54198368
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 01:35 schreef DJKJ het volgende:

[..]

Sla de pijpen van een nudie en een replay maar eens om en vergelijk. Duidelijk dat die nudie toch beter is afgewerkt.

Nog iemand hierboven, er bestaat dus geen ralf dry japan, alleen in slim jim versie.

geen ralf dry japan? Ik weet niet of ralf hetzelfde is als alf maar ik denk het wel en dan heb ik dus een regular alf dry japan hoor :p
pi_54198444
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 01:35 schreef DJKJ het volgende:

[..]

Zal ik eens doen, lang geen replay meer gezien
Ik heb nu een Levi's Blue Label gekocht, en daarbij viel mij de afwerking zo op in positieve zin.
pi_54239435
Er zit nu dus ook een gat in mijn SJ Drye. Bij mijn kruis. Beetje matig. Het valt me toch een beetje tegen die dry's. Voordat je hem wast is het leuk en ziet hij er nog goed uit. Maar na 8 maanden ofzo is het toch niet meer heel erg mooi.

Denk toch maar dat diesel het nu gaat worden.
  maandag 29 oktober 2007 @ 11:21:14 #185
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_54240673
opzich heb je wel gelijk.. Mijn ESOD is ook niet echt veranderd na 7 maanden intensief dragen. Ik kon niet meer verder aangezien die zo zwaar bleef stinken ook al hing die 3 dagen buiten en heb ik em in een stomerige ruimte gehangen etc dus ik had em maar gewassen en veel veranderd is ie niet.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_54284915
Mijn ma heeft het gat gisteren gemaakt dus ik doe hem vandaag weer aan. En ja hoor het is er weer kapot.

Nudie Dry is toch niet wat ik er van verwacht had.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 15:42:09 #187
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_54285134
klote voor je stansfield.. mijn RRTI is ook helemaal kapot bij het kruis en meer.. en ik baal er ook zwaar van aangezien het mn favoriete broek was en ik em nergens meer kan vinden Ik neem voorlopig ook ff geen dry's meer, heb mn ES en mn SJ en dat vind ik wel genoeg.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_54358741
Tvp. Binnenkort maar eens een Nudie halen als ze ineens cheap worden. Elke keer als ik voor een broek ga kom ik met een Blue Blood of Kuyuchi terug
pi_54376595
Kan je daar niet mee klagen bij een winkel? Ik weet niet hoelang je hem hebt, maar de te verwachten levensduur van een broek van 100 euro ligt wel hoger dan dit of niet?
pi_54427132
haha bear jij bent grappig
pi_54432076
klaag ze aan, USA style
pi_54435325
quote:
Op maandag 5 november 2007 11:53 schreef bear87 het volgende:
Kan je daar niet mee klagen bij een winkel? Ik weet niet hoelang je hem hebt, maar de te verwachten levensduur van een broek van 100 euro ligt wel hoger dan dit of niet?
Wordt lastig. Ik kom eigenlijk nooit meer in de plaats waar ik hem gekocht heb. En zelf vind ik dat ook niet echt alles om maar terug te gaan naar een winkel.
pi_54435923
Volgende Nudie wordt denk ik een prewash SJ, de Rich Blue
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_54436179
iemand nog een dry black gezien in de buurt van nijmegen of nijmegen zelf
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_54504544
Vandaag nudie average joe gekocht. Voor 60 euro. Hij is heel licht behandeld. Dus dry alleen op mijn kont en bovenbenen heel licht behandeld. Top broekje.

Even voor alle nudieexperts hier. Als ik een dry snel was blijft hij dan egaal van kleur??
pi_54505106
Voor 60 euro maar? Leuk prijsje.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_54505134
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:30 schreef Stansfield het volgende:
Vandaag nudie average joe gekocht. Voor 60 euro. Hij is heel licht behandeld. Dus dry alleen op mijn kont en bovenbenen heel licht behandeld. Top broekje.

Even voor alle nudieexperts hier. Als ik een dry snel was blijft hij dan egaal van kleur??
dry en behandeld sluiten elkaar toch uit? Het klinkt gewoon alsof dat je geen dry hebt.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:34:23 #198
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_54505639
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:30 schreef Stansfield het volgende:

¤60 maar? hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?

het is natuurlijk geen dry omdat hij gewassen is maar hij is dus op bepaalde plekken nog heel donkerblauw, of is hij echt niet gewassen maar bewerkt op die plekken om fadings te maken?

als je een echte dry snel wast dan blijft de kleur wel egaal maar is hij niet meer zo mooi blauw als voorheen, stuk lichter...ik heb ook gehoord dat de indigo wel eens kan gaan vlekken over de hele broek, dan heb je dus van die donkere en iets lichtere plekken over je hele broek. probeer het eens zou ik zeggen.
The truth is relative, pick one that works!
  zaterdag 10 november 2007 @ 22:07:02 #199
161120 Luie-princes
Don't kick the baby.
pi_54514386
Vandaag Nudie SJ Dry Japan gekocht.
Ik wou wel weer eens een nieuwe.
Put your money where your mouth is.
pi_54518033
http://www.contextclothing.com/brands/nudie/regular_alf_oldie.php

Deze wassing is het, maar dan in een average joe model. En zoals Satanicwarrior al gepost is het idd een broek met bepaalde plekken bewerkt en de rest niet. Maar dus geen drybroek en ik ga hem ook gewoon wassen.Niet heel veel natuurlijk.

Bij de rode winkel is nu een actie 2 broeken voor 120 euro. Vandaar dat ik deze voor 60 heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')