Heb je daar toevallig foto's van?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:08 schreef Emmol het volgende:
dreycast echt niet wassen, die worden fukking lelijk tenzij je em echt heel lang hebt gedragen
de kleur verandert vrij sterk, het 'laagje' gaat eraf, het glimmende effect is weg en hij krijgt een viezige blauwe kleur (ik spreek helaas uit eigen ervaring) en hij krimpt idd wel een cm of 2-3
Weet niet of je bekend bent met de site, maar op MyNudies.com/gallery staan een hoop foto's, dus ik zou zeggen: Kijk even bij Greycastquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:06 schreef QCC het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig foto's van?
Niet wassen staat me best tegen, vind dat niet echt fris..
Foto zou welkom zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:56 schreef JAY-T het volgende:
Mja, ik heb mijn Greycast na 3 maanden gewassen, en die heeft alles behalve een lelijke blauwe kleur..? Is inmiddels al een jaar of 2 oud, en is dus ook al erg vaak gewassen, maar kan niet zeggen dat ik hem lelijk vindt.. Zal er morgen wel een foto'tje van maken
Mijn RR Dry Selvage, die ik momenteel aan het dragen ben, zal denk mijn laatste Nudie zijn.. op werkelijk elke straathoek zie je Nudie, van bondkraag-dragende moi-boy tot zakenman.. Heb nu een andere selvage jeans van een tof (nog redelijk onbekend) Japans merk, waarvan de kwaliteit ook nog eens vele malen beter van is dan van Nudie..
die gast van die mynudies site postte laatst plaatjes van zn gewassen greycast (die hij ook nog eens vrij lang gedragen had) en ik vond ze niet mooiquote:Op zaterdag 17 november 2007 14:55 schreef mercurial3 het volgende:
heeft iemand een picture van zo'n ''lelijke greycast'' ?
kep ook namelijk een RRDG ong 4 - 5 maanden niet gewassen, draag hem ook maar 1 keer per week.
Heb deze ook gehaaldquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:45 schreef Matr het volgende:
Net even een Average Joe Dark Oldie gehaald, maar mag je die nu wel of niet wassen want hiervoor las ik dat iemand hem wel had maar het niet zeker wist.
Hier een voor- en na-tje. 11 maanden niet gewassen. Toen was het sociaal onacceptabel. Is het wel helemaal waard geweest. Ziet er bere goed uit. helaas zie je dat niet echt op de foto. Werd een paar weken na de eerste wassing pas echt goed, nog geen zin gehad om pics daarvan te nemen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:55 schreef mercurial3 het volgende:
heeft iemand een picture van zo'n ''lelijke greycast'' ?
kep ook namelijk een RRDG ong 4 - 5 maanden niet gewassen, draag hem ook maar 1 keer per week.
Het is de echte kleur. Die "voor" is bij kunstlicht genomen, de "na" bij daglicht. Ik vond het wel echt een enorm kleurverschil na het wassen. Heb hem inmiddels nog een keer gewassen na weer drie maanden en nu is het minder dramatisch, maar wel weer een tikkie beter.quote:Op zondag 25 november 2007 19:25 schreef jovink het volgende:
is de foto te licht genomen? of is dit de true color die van mij is veel groener net zo oud ongeveer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |