abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 november 2007 @ 20:06:49 #251
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_54658555
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 13:08 schreef Emmol het volgende:
dreycast echt niet wassen, die worden fukking lelijk tenzij je em echt heel lang hebt gedragen

de kleur verandert vrij sterk, het 'laagje' gaat eraf, het glimmende effect is weg en hij krijgt een viezige blauwe kleur (ik spreek helaas uit eigen ervaring) en hij krimpt idd wel een cm of 2-3
Heb je daar toevallig foto's van?

Niet wassen staat me best tegen, vind dat niet echt fris..
pi_54659678
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 20:06 schreef QCC het volgende:

[..]

Heb je daar toevallig foto's van?

Niet wassen staat me best tegen, vind dat niet echt fris..
Weet niet of je bekend bent met de site, maar op MyNudies.com/gallery staan een hoop foto's, dus ik zou zeggen: Kijk even bij Greycast
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_54660672
Ik vind ze best mooi na t wassen.
pi_54663128
Mja, ik heb mijn Greycast na 3 maanden gewassen, en die heeft alles behalve een lelijke blauwe kleur..? Is inmiddels al een jaar of 2 oud, en is dus ook al erg vaak gewassen, maar kan niet zeggen dat ik hem lelijk vindt.. Zal er morgen wel een foto'tje van maken

Mijn RR Dry Selvage, die ik momenteel aan het dragen ben, zal denk mijn laatste Nudie zijn.. op werkelijk elke straathoek zie je Nudie, van bondkraag-dragende moi-boy tot zakenman.. Heb nu een andere selvage jeans van een tof (nog redelijk onbekend) Japans merk, waarvan de kwaliteit ook nog eens vele malen beter van is dan van Nudie..
pi_54663263
kun je wel weer zien dat het noorden eigenlijk altijd achtergebleven gebied is. Ik denk dat ik enige jongen ben met een nudie op school met zon 1200 leerlingen. en op straat zie je ook nauwlijks.
pi_54663513
Ik woon ook in het noorden, Groningen Maar mn reactie was idd ook meer van wat ik in het westen zie, omdat ik daar regelmatig kom, maar ook in Groningen begin je het steeds meer te zien..

Ik kan morgen overigens geen foto van mn Greycast maken omdat die in Groningen ligt, en ik daar nu niet ben

[ Bericht 15% gewijzigd door JAY-T op 16-11-2007 23:15:52 ]
  zaterdag 17 november 2007 @ 04:27:28 #257
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_54668372
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 22:56 schreef JAY-T het volgende:
Mja, ik heb mijn Greycast na 3 maanden gewassen, en die heeft alles behalve een lelijke blauwe kleur..? Is inmiddels al een jaar of 2 oud, en is dus ook al erg vaak gewassen, maar kan niet zeggen dat ik hem lelijk vindt.. Zal er morgen wel een foto'tje van maken

Mijn RR Dry Selvage, die ik momenteel aan het dragen ben, zal denk mijn laatste Nudie zijn.. op werkelijk elke straathoek zie je Nudie, van bondkraag-dragende moi-boy tot zakenman.. Heb nu een andere selvage jeans van een tof (nog redelijk onbekend) Japans merk, waarvan de kwaliteit ook nog eens vele malen beter van is dan van Nudie..
Foto zou welkom zijn.

Nudie is inderdaad aant populariseren, krijgt het bij iedere Man at Work.

Had zelf vorige winter een aantal modellen gepast maar vond het toen niks (ofja, m'n ex-vriendin niet), van de zomer nog eens een RR geprobeerd en zat prima, mooi slank en lichte bootcut zodat ie mooi op m'n schoenen valt maar ze niet helemaal bedekt zoals g-star.

Verder draag ik replay jeans, maar vaak hebben die allerlei (lelijke) stiksels en versieringen, Nudie is gewoon vrij basic, goede pasvorm voor mij (levi's 501 zit bijv van achter niet mooi bij mij), en redelijke prijs. Vind nog niet dat het door iedereen wordt gedragen, kom veel vaker g-star, jack&jones etc. tegen op straat.
  zaterdag 17 november 2007 @ 13:29:42 #258
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_54672153
vandaag mn slimjim dry japan na iets minder dan 6 maand in de was gegooit(60 graden). Dat ding begon toch iets teveel te stinken . Hij hangt nu te drogen, van wat ik er nu van kan zien issie echt tof gefade ik zal binnenkort wel eens fotos maken
Freed from desire, Mind and senses purified.
pi_54672193
binnenkort?!?!?!?
NU VUILE SLETTEBEK
en broeken wassen is zo gay
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_54673613
heeft iemand een picture van zo'n ''lelijke greycast'' ?

kep ook namelijk een RRDG ong 4 - 5 maanden niet gewassen, draag hem ook maar 1 keer per week.
errrrrrrrrr.....?
pi_54673631
bah broeken niet wassen zo vies
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_54675353
Net even een Average Joe Dark Oldie gehaald, maar mag je die nu wel of niet wassen want hiervoor las ik dat iemand hem wel had maar het niet zeker wist.
pi_54676719
Is gewoon een pre-wash, lekker in de was gooien dus..
pi_54678880
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 14:55 schreef mercurial3 het volgende:

kep ook namelijk een RRDG ong 4 - 5 maanden niet gewassen, draag hem ook maar 1 keer per week.
die gast van die mynudies site postte laatst plaatjes van zn gewassen greycast (die hij ook nog eens vrij lang gedragen had) en ik vond ze niet mooi

gewone dry's zijn echt veul mooier dan greycasts
  zondag 18 november 2007 @ 00:17:53 #265
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_54686227
Wat voor kleurstof zit er op de pre-washed broeken? Is dat ook gewoon indigo (zoals de greycast) dat in de fabriek wordt bewerkt en gewassen of is het een ander soort spul?

dit bedoel ik:

de donkerkleurige delen van de linkerbroek, is dat wat je krijgt als je een dry jeans wast?

[ Bericht 38% gewijzigd door QCC op 18-11-2007 00:32:34 ]
pi_54696105
nee dan wordt ie eerder groeniger, en die horizontale strepen kloppenwel aardig
pi_54744734
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 16:45 schreef Matr het volgende:
Net even een Average Joe Dark Oldie gehaald, maar mag je die nu wel of niet wassen want hiervoor las ik dat iemand hem wel had maar het niet zeker wist.
Heb deze ook gehaald . 20% korting, heb 'm meegenomen voor 95 euro .
pi_54751239
wie doet er eigenlijk zijn dry nudie aan als je weet dat het kan gaan regenen morgen
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_54751832
Die van mij is meerdere keren doorweekt geweest van de regen.. Doet verder niks met de broek, ff laten drogen en je kan hem weer aan..
  woensdag 21 november 2007 @ 11:57:18 #270
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_54757198
hij wordt een beetje hard, maar opzich doet regen verder nix
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_54821338
Vind de AJ sowieso een fijn model! Heb gister even wat gepast, en die AJ vind ik echt mooi. Hij is gewoon netjes redelijk strak bij de benen zonder dat hij echt heel strak is. Zegmaar regular maar dan net wat strakker lijkt het

Van de verkoper in de winkel mocht ik geen SJDJ nemen, hij zei dat dat rotzooi was vergeleken met de andere modellen, en dan vooral de selvage broeken..
pi_54831119
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 14:55 schreef mercurial3 het volgende:

Hier een voor- en na-tje. 11 maanden niet gewassen. Toen was het sociaal onacceptabel. Is het wel helemaal waard geweest. Ziet er bere goed uit. helaas zie je dat niet echt op de foto. Werd een paar weken na de eerste wassing pas echt goed, nog geen zin gehad om pics daarvan te nemen.

Fuck wat gaat het snel!
pi_54831777
is de foto te licht genomen? of is dit de true color die van mij is veel groener net zo oud ongeveer
pi_54831908
quote:
Op zondag 25 november 2007 19:25 schreef jovink het volgende:
is de foto te licht genomen? of is dit de true color die van mij is veel groener net zo oud ongeveer
Het is de echte kleur. Die "voor" is bij kunstlicht genomen, de "na" bij daglicht. Ik vond het wel echt een enorm kleurverschil na het wassen. Heb hem inmiddels nog een keer gewassen na weer drie maanden en nu is het minder dramatisch, maar wel weer een tikkie beter.
Fuck wat gaat het snel!
pi_54833853
Ik ben op zoek naar een AJDS, wil em kopen in Nederland gewoon en niet via een website. Dus als iemand weet waar hij ligt, roept u maar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')