Average Joe loopt echt super. Heb er nu een half jaar eentje. En hij heeft bij mij echt een superfit.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:48 schreef Stansfield het volgende:
Hoe zitten die eigenlijk??
Ik heb dezelfde, goddelijkquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:50 schreef De_Brandweer het volgende:
die zit lekker, ik heb een zwarte selvage average joe. iedereen zegt altijd als ik ergens loop: kenkers wat een hendig vet broekie heb je daar mien jong.
Ze liggen nu voor 65 bij de M@W.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb hier een 2x gedragen Nudie Jeans Regular Ralf liggen, maat 33/32.
Ben wat kilo's kwijtgeraakt en dat ding is derhalve nu een paar maten te groot.
Als er iemand interesse in deze broek heeft, PM me dan. Vraagprijs 50 euro ofzo
Nou, dan ben ik dus al 15 euro goedkoperquote:
dat is mijn maat, laat eens een foto zien dan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb hier een 2x gedragen Nudie Jeans Regular Ralf liggen, maat 33/32.
Ben wat kilo's kwijtgeraakt en dat ding is derhalve nu een paar maten te groot.
Als er iemand interesse in deze broek heeft, PM me dan. Vraagprijs 50 euro ofzo
Heb ik nog niet gemaakt! Zal 'm zsm maken en posten, ok?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:35 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
dat is mijn maat, laat eens een foto zien dan.
je hebt een PM.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij deze:
http://xs220.xs.to/xs220/07424/nudievoor.jpg
http://xs220.xs.to/xs220/07424/nudieachter.jpg
http://xs220.xs.to/xs220/07424/nudielabel.jpg
En hier zijn de extra foto'squote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn mensen die nu op zoek gaan naar een ander merk omdat Nudie nu teveel gedragen wordt.
whehehe de verkoper zei tegen mij als je hem heel snel wast dat je hem wel weg kan gooien.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:46 schreef Gerard-Joling het volgende:
Hoe wordt een Regular Ralf (Greycast Dry denim) na het wassen.
De verkopen zei enkel wat lichter, of wordt hij echt gewoon vaal en lelijk? Misschien iemand foto's ervan ?
Ben voorlopig niet van plan hem te wassen, maar ivm met uitgaan enzo weet ik niet of ik die 6 maanden ga halen :p
De grootste non-conformisten zijn ook conformisten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:21 schreef taart het volgende:
echt jammer dat ze in de sale zijn, nu loopt echt iedereen erin. Maarja 90% daarvan gooit hem toch na 2x dragen al bij de was.
jeetje mien jong!quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:33 schreef Imperatore het volgende:
[..]
De grootste non-conformisten zijn ook conformisten.
Er was eens een groep mensen die niet in merkshirts wilde lopen. Deze mensen besloten om shirts van een alternatief onbekend merk te kopen. Een merk waarmee ze een statement wilden maken naar al die domme, identiteitsloze mensen die klakkeloos de laatste mode volgen. Ze hadden niet in de gaten dat ze nu zelf ook kuddegedrag vertoonden.
True, ik zet me geld op Blood and Glitter broeken als die ooit nog eens terugkomenquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:57 schreef Stansfield het volgende:
Dat was het grote voordeel van nudie een paar jaar geleden ten opzichte van g-star. Het was net wat duurder en wat "exclusiever". Ik vind het nog steeds een erg ok merk maar het is wel jammer dat het nu zoveel gedragen wordt. Maar ja weinig aan te doen. Er zal vast wel weer een nieuwe merkje komen binnenkort.
voor dat nieuwe merkje zal hetzelfde gelden als voor Nudie, er lopen al lang een aantal mensen mee, en die zien straks steeds meer anderen er mee lopen en gaan daar dan van balen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:57 schreef Stansfield het volgende:
Dat was het grote voordeel van nudie een paar jaar geleden ten opzichte van g-star. Het was net wat duurder en wat "exclusiever". Ik vind het nog steeds een erg ok merk maar het is wel jammer dat het nu zoveel gedragen wordt. Maar ja weinig aan te doen. Er zal vast wel weer een nieuwe merkje komen binnenkort.
Welkom in de wereld die mode heet. De kleine merkjes komen en gaan. De massa merken als g-star en pall mall blijven.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:32 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
voor dat nieuwe merkje zal hetzelfde gelden als voor Nudie, er lopen al lang een aantal mensen mee, en die zien straks steeds meer anderen er mee lopen en gaan daar dan van balen.![]()
mijn sj dry greycast na het wassen: klikquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:46 schreef Gerard-Joling het volgende:
Hoe wordt een Regular Ralf (Greycast Dry denim) na het wassen.
De verkopen zei enkel wat lichter, of wordt hij echt gewoon vaal en lelijk? Misschien iemand foto's ervan ?
Ben voorlopig niet van plan hem te wassen, maar ivm met uitgaan enzo weet ik niet of ik die 6 maanden ga halen :p
Ziet er mooi uitquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:46 schreef Invert het volgende:
[..]
mijn sj dry greycast na het wassen: klik
ermee uitgaan zou ik echt niet doen als je em minstens 6 maanden niet wilt wassen.
ziet er mooi uit.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:46 schreef Invert het volgende:
[..]
mijn sj dry greycast na het wassen: klik
ermee uitgaan zou ik echt niet doen als je em minstens 6 maanden niet wilt wassen.
whehhehe zo doe ik het ook meestalquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:27 schreef jovink het volgende:
, je kan hem ook voorzichting in spuiten met geurverwijderaars als Febreze enzo.
dat is net zoiets als niet douchen maarwel deo op spuiten..
ik flikker hem na het utigaan ergens in een hoek en als ik hem een keer weer aanwil dan is de stank dr meestal ook wel uit
laat hem dan gewoon liggen..
je bent nie de enigequote:Op maandag 22 oktober 2007 12:32 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
whehhehe zo doe ik het ook meestal
Ik niet dat is dat stadium ook alweer voorbij. Dat was 1 of 2 jaar geleden in beperkte winkels te koop. Nu ligt het ook op veel meer plaatsen vanaf 130 euro ofzo.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:24 schreef Japin het volgende:
Ik zet m'n geld op blue blood.
Der zitten zelfs modellen bij van 99 euro.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:37 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik niet dat is dat stadium ook alweer voorbij. Dat was 1 of 2 jaar geleden in beperkte winkels te koop. Nu ligt het ook op veel meer plaatsen vanaf 130 euro ofzo.
http://www.nudiejeans.com/collection/#/content/slimjimquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:49 schreef Stinkywinky het volgende:
zijn er meerdere slim jim dry fits? ik weet dat er een organic dry is, en black dry en een gewone dry maar is die gewone dry hetzelfde als een dry japan of niet?
ik hoop dat je een grapje maakt want heb ze in brooklyn gekocht en die hanteren normaal de normale prijzen ...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:24 schreef De_Brandweer het volgende:
die dry ralfs liggen toch bij MAW voor 60 euro?
ja het is speciale aanbieding enzoquote:
meen je dat nuquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:14 schreef Stinkywinky het volgende:
[..]
echt wel NIET!! het is een REGULAR ALF DRY JAPAN !!!!
als je een smallere pijp wil aan de onderkant maar wel ruimer bij de bovenbenen moet je een even steven of ander een average joe proberen. boven wat wijder en onder wat smallerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:37 schreef Stinkywinky het volgende:
misschien zijn het de regular ralfs ipv de regular alfs .. tenzij dit hetzelfde model is natuurlijkik hoop in ieder geval van niet want anders voel ik me in de zak genomen al ben ik toch wel superblij met mn broek
in gent nog maar 1 keer iemand tegengekomen met een nudiebroek dus ik voel me toch vrij (lees: extreem) exclusief
Slim jim pastte niet door mn licht gespierde benen (ik blijf bescheiden). Zelfs een maatje groter lukte ook niet, dus dan maar die regular alf dry japan gepakt en die paste me perfect aan de bovenbenen en kont. Jammer dat het weer zo wijd is aan de onderkant, ik wou nu eens een iets nauwer aansluitend model maar ik ga er dus maar mee leren leven dat het voor mij altijd regular fits zullen worden. Trouwens wel 0.3 cm minder breed dan mn tommy hilfiger broek onderaan
*prestatie* Hopelijk komen er snel wat kreukjes in. Al kan ik hem niet dragen als ik naar mijn werk ga en terugkom want ik wil echt niet dat er na verloop van tijd een zadel in mn kont getekend staat :p na het werk dus vlug switchen om hem wat used te krijgen :p
Op de nudiesite staat van wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:27 schreef Stinkywinky het volgende:
@ jovink: aah gelukkig. Het is geen dry greycast maar een regular alf dry japan![]()
@ don-diablo: even steven en average joe zijn niet smaller onderaan dan de regular alf dacht ik en ik wou het zeker ook wat nauw aansluitend bij mijn bovenbenen wat dus zeker wel redelijk gelukt isik hoop dat ik en mn nudie vele avontuurtjes zullen beleven :p
hehe dan kijk je nog niet genoeg, ik zie regelmatig gasten in Gent met 'n Nudie rondlopen. En inderdaad, Nudie is in België vééééél te duur geprijsdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:37 schreef Stinkywinky het volgende:
misschien zijn het de regular ralfs ipv de regular alfs .. tenzij dit hetzelfde model is natuurlijkik hoop in ieder geval van niet want anders voel ik me in de zak genomen al ben ik toch wel superblij met mn broek
in gent nog maar 1 keer iemand tegengekomen met een nudiebroek dus ik voel me toch vrij (lees: extreem) exclusief
Slim jim pastte niet door mn licht gespierde benen (ik blijf bescheiden). Zelfs een maatje groter lukte ook niet, dus dan maar die regular alf dry japan gepakt en die paste me perfect aan de bovenbenen en kont. Jammer dat het weer zo wijd is aan de onderkant, ik wou nu eens een iets nauwer aansluitend model maar ik ga er dus maar mee leren leven dat het voor mij altijd regular fits zullen worden. Trouwens wel 0.3 cm minder breed dan mn tommy hilfiger broek onderaan
*prestatie* Hopelijk komen er snel wat kreukjes in. Al kan ik hem niet dragen als ik naar mijn werk ga en terugkom want ik wil echt niet dat er na verloop van tijd een zadel in mn kont getekend staat :p na het werk dus vlug switchen om hem wat used te krijgen :p
damn, als ik ooit eens nog eens naar antwerpen ga of amsterdam ga ik er zeker eens naar kijken. Ondertussen mn dry japan indragenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:17 schreef don-diablo het volgende:
ik heb het verschil anders ook wel gemerkt tussen een even steven en een regular ralf.. die es is beduidend smaller aan de onderkant vergeleken met de regular ralf. (heb ze beide)
dan heb jij wel geluk dat je ze tegenkomt want ik let tegenwoordig op iedereen zijn kledijquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:17 schreef gent het volgende:
[..]
hehe dan kijk je nog niet genoeg, ik zie regelmatig gasten in Gent met 'n Nudie rondlopen. En inderdaad, Nudie is in België vééééél te duur geprijsd
nudie is ondertussen een mass brand geworden. ik ga een andere dry zoeken. als toppunt vroeg gister mijn kleine neefje van 10 aan zijn moeder of hij een nudie mocht. nuff said.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:15 schreef revolutionx het volgende:
jezus anders gaan jullie kids ff een ander merk verkloten. zoek meteen een ander forum met jullie vrolijke opmerkingen.
zal van de week ff foto's maken van men SJDJ.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:59 schreef revolutionx het volgende:
[..]
nudie is ondertussen een mass brand geworden. ik ga een andere dry zoeken. als toppunt vroeg gister mijn kleine neefje van 10 aan zijn moeder of hij een nudie mocht. nuff said.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn mensen die nu op zoek gaan naar een ander merk omdat Nudie nu teveel gedragen wordt.
Alleen de SJ heeft die stiksels aan de zijkant.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:07 schreef bear87 het volgende:
No offence, ik vind Nudie een leuk merk, maar valt jullie ook niet af en toe de afwerking wat tegen?
Kijk de stof enzo vind ik erg leuk, concept is goed en het zijn gewoon mooie broeken. Maar als ik dan kijk naar de stiching en de afwerking, dan vind ik die toch hier en daar vrij cheap-ass overkomen.
Ben ik dan te kritisch?
Ps. Bestaan er ook Nudies dry die niet over de hele lengte van je been oranje stiksels hebben? Ik had laatst bijna de SJDJ gekocht alleen die oranje stiksels aan de buitenkant van me been over de hele lengte hield me tegen.
Sla de pijpen van een nudie en een replay maar eens om en vergelijk. Duidelijk dat die nudie toch beter is afgewerkt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:07 schreef bear87 het volgende:
No offence, ik vind Nudie een leuk merk, maar valt jullie ook niet af en toe de afwerking wat tegen?
Kijk de stof enzo vind ik erg leuk, concept is goed en het zijn gewoon mooie broeken. Maar als ik dan kijk naar de stiching en de afwerking, dan vind ik die toch hier en daar vrij cheap-ass overkomen.
Ben ik dan te kritisch?
Ik zal laatst dry versies liggen van Replay, misschien binnekort eens checkuhquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:59 schreef revolutionx het volgende:
[..]
nudie is ondertussen een mass brand geworden. ik ga een andere dry zoeken. als toppunt vroeg gister mijn kleine neefje van 10 aan zijn moeder of hij een nudie mocht. nuff said.
geen ralf dry japan? Ik weet niet of ralf hetzelfde is als alf maar ik denk het wel en dan heb ik dus een regular alf dry japan hoor :pquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:35 schreef DJKJ het volgende:
[..]
Sla de pijpen van een nudie en een replay maar eens om en vergelijk. Duidelijk dat die nudie toch beter is afgewerkt.
Nog iemand hierboven, er bestaat dus geen ralf dry japan, alleen in slim jim versie.
Laat al die nudies lekker links liggen en ga voor de dry selvage!!
Zal ik eens doen, lang geen replay meer gezienquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:35 schreef DJKJ het volgende:
[..]
Sla de pijpen van een nudie en een replay maar eens om en vergelijk. Duidelijk dat die nudie toch beter is afgewerkt.
Nog iemand hierboven, er bestaat dus geen ralf dry japan, alleen in slim jim versie.
Laat al die nudies lekker links liggen en ga voor de dry selvage!!
Wordt lastig. Ik kom eigenlijk nooit meer in de plaats waar ik hem gekocht heb. En zelf vind ik dat ook niet echt alles om maar terug te gaan naar een winkel.quote:Op maandag 5 november 2007 11:53 schreef bear87 het volgende:
Kan je daar niet mee klagen bij een winkel? Ik weet niet hoelang je hem hebt, maar de te verwachten levensduur van een broek van 100 euro ligt wel hoger dan dit of niet?
dry en behandeld sluiten elkaar toch uit? Het klinkt gewoon alsof dat je geen dry hebt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:30 schreef Stansfield het volgende:
Vandaag nudie average joe gekocht. Voor 60 euro. Hij is heel licht behandeld. Dus dry alleen op mijn kont en bovenbenen heel licht behandeld. Top broekje.
Even voor alle nudieexperts hier. Als ik een dry snel was blijft hij dan egaal van kleur??
¤60 maar? hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:30 schreef Stansfield het volgende:
Vandaag nudie average joe gekocht. Voor 60 euro. Hij is heel licht behandeld. Dus dry alleen op mijn kont en bovenbenen heel licht behandeld. Top broekje.
Even voor alle nudieexperts hier. Als ik een dry snel was blijft hij dan egaal van kleur??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |