Bron: http://www.parool.nl/sport/2007/SEP/092907-2.htmlquote:Ten Cate: geen volwaardige selectie
In Het Parool liet Henk ten Cate weten dat het verwachtingspatroon omlaag moet. In zijn ogen is de doelstelling van het beleidsplan vorig seizoen al gehaald. ''Op dit moment hebben we gewoon geen volwaardige selectie. En het ziet er de voor de nabije toekomst vrij somber uit. Want het duurt nog wel even voordat iedereen terug is. Bovendien moet je met veel nieuwe spelers veel trainingsuren maken. Vorig seizoen hebben we ook pas in de tweede helft van het seizoen optimaal gepresteerd.''
Ten Cate vindt dat het verwachtingspatroon de komende periode vanwege de blessures omlaag geschroefd zou moeten worden. ''Bij andere clubs wordt moord en brand geschreeuwd als ze één speler missen, wij missen er negen.''
De doelstelling van het beleidsplan om eens in de twee jaar kampioen te worden is in de ogen van Ten Cate al gehaald vorig seizoen. ''Ajax moet één keer in de twee jaar meedoen om het kampioenschap. Nou, daar hebben we vorig seizoen aan voldaan.''
Moet een club als Ajax niet gewoon elk jaar meedoen om het kampioenschap??quote:De doelstelling van het beleidsplan om eens in de twee jaar kampioen te worden is in de ogen van Ten Cate al gehaald vorig seizoen. ''Ajax moet één keer in de twee jaar meedoen om het kampioenschap. Nou, daar hebben we vorig seizoen aan voldaan.''
Ja wtf, heeft die gozer teveel gezopen ofzo? Eens in de 2 jaar meedoen om het kampioenschapquote:Op zondag 30 september 2007 11:32 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Moet een club als Ajax niet gewoon elk jaar meedoen om het kampioenschap??
En dat ze zich niet door VVV laten intimiderenquote:Op zondag 30 september 2007 11:55 schreef Urquhart het volgende:
Ik hoop dan maar op een puntje vandaag.
quote:30/9/2007 - 'Ajax volgt Yassine Chikhaoui'
(Gepost door RvN)
De afgelopen week melden Zwitserse en Franse media dat Ajax de ontwikkeling van de 21-jarige Yassine Chikhaoui nauwlettend volgt. Ook vorig seizoen zou Ajax al contact met hem hebben gehad. De Tunesische spits van FC Zurich bevestigde in het Franse tijdschrift But! Transferts op de hoogte te zijn van de interesse, maar zich te willen concentreren op FC Zurich. Ook Bayer Leverkusen, Stuttgart, Aston Villa, Rennes, Lens en Olympique Marseille volgen de spits.
Is de nieuwe PES er al dan?quote:Op zondag 30 september 2007 12:01 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb medelijden met je dat je dat spel speelt
offtopic de demo wel ja.quote:Op zondag 30 september 2007 12:08 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Is de nieuwe PES er al dan?
On topic: Ik verwacht een 3-1. Ons centrum ligt eruit, dus is het een beetje chaotisch achterin, daardoor 1 goal tegen. Huntelaar en Suarez laten hun individuele klasse zien door allebei 1x te scoren en 1 van de 2 scoort er 2. Verder een zeer matige wedstrijd met weinig hoogtepunten op de goals na.
en dat hebben we afgelopen jaar al gedaan, dus nu gaan we als een tweederangs middenmoter aan de slagquote:Op zondag 30 september 2007 11:44 schreef Fides het volgende:
Lol eens in de twee jaar meedoen om het kampioenschap![]()
Jullie leren het ook nooit he? Wees nou maar gewoon blij met winst, hoe dan ook.quote:Op zondag 30 september 2007 12:29 schreef denthemen het volgende:
ik ga voor een 5-0
Dat hadden leuke KNJB-reacties opgeleverdquote:Op zondag 30 september 2007 12:30 schreef Silenus het volgende:
Even een grappig weetje: Kozakken Boys heeft afgelopen woensdag, net als PSV, een speler ingebracht die niet speelgerechtigd was. Stel dus dat de Kozakken Boys hadden gewonnen afgelopen woensdag, dan was Ajax alsnog doorgegaan.
Wel opmerkelijk dat dat niet is opgepakt door de media.
Heeft niks met leren te maken, wij zijn gewoon Ajax, de beste, en ik ben er trots op om die arrogantie te hebben zoals de meeste van ons hebbenquote:Op zondag 30 september 2007 12:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jullie leren het ook nooit he? Wees nou maar gewoon blij met winst, hoe dan ook.
quote:Op zondag 30 september 2007 12:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heeft niks met leren te maken, wij zijn gewoon Ajax, de beste, en ik ben er trots op om die arrogantie te hebben zoals de meeste van ons hebben
Maar 5-0 is geen aparte uitslag, het scheelt maar 1 goal in vergelijking met vorige week
Je leeft nog in 1995/1996quote:Op zondag 30 september 2007 12:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heeft niks met leren te maken, wij zijn gewoon Ajax, de beste, en ik ben er trots op om die arrogantie te hebben zoals de meeste van ons hebben
Maar 5-0 is geen aparte uitslag, het scheelt maar 1 goal in vergelijking met vorige week
Nee hoor Ajax heeft pas geleden nog met 1-8 gewonnen, dan is 5-0 thuis tegen VVV echt geen gekke uitslagquote:
Blijkbaar jaquote:Op zondag 30 september 2007 13:08 schreef Erasmusch het volgende:
''Ajax moet één keer in de twee jaar meedoen om het kampioenschap. Nou, daar hebben we vorig seizoen aan voldaan.''
Heeft ie dat echt zo gezegd?
Fifaquote:Op zondag 30 september 2007 11:53 schreef TheJanitor het volgende:
Off Topic: In FIFA heeft Ajax het matigste verdediging en middenveld van de 'top 4' maar wel de beste aanval samen met Feyenoord.
Feyenoord heeft veruit het beste team, daarna PSV, daarna AZ en daarna Ajax.
(Bij mij al niet meer)
quote:'Luque heeft meer tijd nodig dan verwacht'.
De toegevoegde waarde van Luque valt vooralsnog tegen. Ten Cate daarover in Het Parool:
''Je zou kunnen zeggen dat we met Luque een inschattingsfout hebben gemaakt. Hij heeft gewoon tijd nodig om op zijn oude niveau te komen, al zie ik op de training dat hij een goede voetballer is. Maar als we Luque niet hadden genomen, hadden we niemand gehad.''
Het aantrekken van spelers die op dit moment transfervrij zijn en dus direct bij de selectie gehaald kunnen worden is voor Ten Cate geen optie: ''Dat is geen optie, want dat soort spelers zit in dezelfde situatie als Luque: ze hebben tijd nodig.''
Zomer 07 Schaduwlijst Ajax:quote:Maar als we Luque niet hadden genomen, hadden we niemand gehad.
Wil je de NL versie hebben?quote:Op zondag 30 september 2007 13:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Voor alle fifa freaks, koop Bojan!!! 2e seizoen 80 op 18jarige leeftijd
Zo ver hoef je niet terug te gaan .. gister heeft ie ook de 1-1 erin gelegd.quote:Op zondag 30 september 2007 13:47 schreef notunreal het volgende:
Ben de herhalingen aan het kijken van de vorige speelronde waarin perez 2 van die geweldige goals maak en ik denk alleen maar.. Kut Ten Cate Kut Ten Cate Kut Ten Cate.. Waarom doe je zo'n briljante speler weg
Hier ook op de PS2 en op PC.quote:Op zondag 30 september 2007 13:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb hem op PS2maar toch bedankt!
ontopic: Ajax zal een zware dobber hebben aan VVV!![]()
Hoe duur was Aissati nou? 13 miljoen ofzo? ik had het wel gewetenquote:Op zondag 30 september 2007 14:00 schreef Chadi het volgende:
Omdat ie liever meer geld uitgeeft aan Luque dan aan Aissati :
ik denk dat er niks mis met luque is, ik heb zo'n idee dat hij nog een heul grote rol gaat krijgenquote:Op zondag 30 september 2007 14:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Voordat Collin, Urzaiz en Luque kwamen had ik ook nog zo'n vertrouwen in Van Geel. Dat is nu ook wel over.
Maar hem aantrekken op het moment dat je Sneijder net verkocht hebt is gewoon slecht managment. Ik zie het ook wel zitten in Luque.quote:Op zondag 30 september 2007 14:04 schreef oorsnot het volgende:
[..]
ik denk dat er niks mis met luque is, ik heb zo'n idee dat hij nog een heul grote rol gaat krijgen![]()
ik denk dat ze Luque sowieso wel gekocht hadden omdat ze ook nog met huntelaar in hun acherhoofd zaten, maar laten we Luque gewoon nog even wat tijd geven en dan kan je het beste oordelenquote:Op zondag 30 september 2007 14:06 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Maar hem aantrekken op het moment dat je Sneijder net verkocht hebt is gewoon slecht managment. Ik zie het ook wel zitten in Luque.
Delorge en Donald zijn geen verdedigende middenvelders. Donald is spits volgens ten Catequote:Op zondag 30 september 2007 14:07 schreef TheJanitor het volgende:
Waarom maar 6 wissels? Waarom 3 verdedigende middenvelders in het veld en 4 op de bank en nog 1 geblesseerd (Davids). Waar is Urzaiz?
In eigen doel zekerquote:Op zondag 30 september 2007 14:14 schreef Radegast het volgende:
Colin maakt in de 96ste minuut de verlossende 1-0, let maar op...
Je sig, was dat commentaar over de vriendschappelijke wedstrijd Ajax - Arsenal?quote:Op zondag 30 september 2007 14:14 schreef Radegast het volgende:
Colin maakt in de 96ste minuut de verlossende 1-0, let maar op...
Ja Vertonghen rekende nu echt op een basisplaats nu Vermaelen, Stam en Davids geblesseerd zijn. Zet ie Colin erin... hoe moet Vertonghen zich nu voelenquote:Op zondag 30 september 2007 14:18 schreef Nashje het volgende:
Colin achterin terwijl je Heitinga en Vertonghen hebt.
Henk rot alsjeblieft heel gauw op. Begin het nu gewoon echt ZAT te worden.
Ja. Vond ik zo'n leuke tekst.quote:Op zondag 30 september 2007 14:17 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je sig, was dat commentaar over de vriendschappelijke wedstrijd Ajax - Arsenal?
Lijkt me eerder de opvolger van Huntelaar he.quote:Op zondag 30 september 2007 14:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat zou dan de opvolger van Sneijder moeten worden?
dat is ook gewoon op ajax tv, op de site.quote:Op zondag 30 september 2007 14:18 schreef patrickt37 het volgende:
Op Planet net de 10 goals van van der Meyde
nee niet centraal achter man, gebruik heitinga dan als aanspeelpunt op het middeveldquote:
Nee hoor, het is geen spits namelijk maar een aanvallende middenvelder.quote:Op zondag 30 september 2007 14:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lijkt me eerder de opvolger van Huntelaar he.
quote:Op zondag 30 september 2007 14:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee hoor, het is geen spits namelijk maar een aanvallende middenvelder.
Wat jij wil.quote:De Tunesische spits van FC Zurich bevestigde in het Franse tijdschrift But! Transferts op de hoogte te zijn van de interesse,
Nummer: 17quote:
ik ook, sinds de uitschakeling alquote:Op zondag 30 september 2007 14:36 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik moet gewoon lachen uit frustratie
quote:Op zondag 30 september 2007 14:38 schreef Keito het volgende:
Yess. VVV doet 't goedajax doet het slecht
![]()
Ik hier ook alquote:Op zondag 30 september 2007 14:36 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik moet gewoon lachen uit frustratie
Nou en, het is nu gewoon al wéér een kutseizoenquote:Op zondag 30 september 2007 14:42 schreef koningdavid het volgende:
We zijn pas 10 minuten bezig gasten...![]()
Die 5-1 kan nog steeds...quote:Op zondag 30 september 2007 11:27 schreef TornadoDK het volgende:
Ten catedie gast maakt zich met de week belachelijker en daarmee ook Ajax.
Evengoed wordt vvv vanmiddag opgerold: 5-1
Verliezen van vvv kan gewoon niet.
Dat was het al hoorquote:Op zondag 30 september 2007 14:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nou en, het is nu gewoon al wéér een kutseizoen.
Ik had ook wel gedacht dat we de 0 niet konden houden.quote:
neequote:Op zondag 30 september 2007 14:52 schreef ub40_bboy het volgende:
Zit van der wiel op de bank?
quote:Op zondag 30 september 2007 13:00 schreef Urquhart het volgende:
Ik hoop dat die Luque eens het net weet te vinden.
Heldquote:Op zondag 30 september 2007 14:57 schreef sjimz het volgende:
3-1 Maduro
En Urzaiz!quote:Op zondag 30 september 2007 14:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Held![]()
Nu wil ik nog een goal van Huntelaar en van Suarez!
Ik hoop inmiddels maar dat de tegengoal zo vroeg mogelijk komt, want daarna gaan ze altijd wél voetballen.quote:Op zondag 30 september 2007 14:57 schreef Shreyas het volgende:
Weet je wat ik echt walgelijk begin te vinden...dat Ajax ELKE wedstrijd een goal tegen krijgt, of het nou De Graafschap is of VVV we kunnen NOOIT de nul houden. Het boeit me nu ook niet eens meer of we met 10-1 gaan winnen ofzo, we moeten gewoon de nul houden, het liefst 3-4 wedstrijden op rij. Dit kán gewoon niet zo.![]()
Zal mij echt geen reet uitmaken als we elke wedstrijd winnen.quote:Op zondag 30 september 2007 14:57 schreef Shreyas het volgende:
Weet je wat ik echt walgelijk begin te vinden...dat Ajax ELKE wedstrijd een goal tegen krijgt, of het nou De Graafschap is of VVV we kunnen NOOIT de nul houden. Het boeit me nu ook niet eens meer of we met 10-1 gaan winnen ofzo, we moeten gewoon de nul houden, het liefst 3-4 wedstrijden op rij. Dit kán gewoon niet zo.![]()
jongeeeeeeuhquote:Op zondag 30 september 2007 15:02 schreef Liv3 het volgende:
Lekker op tijd jongen.
sport 1/ tele 2quote:Op zondag 30 september 2007 15:03 schreef Willewa het volgende:
weet iemand waar ik de wedstrijd kan checken?
quote:Op zondag 30 september 2007 15:10 schreef Zwansen het volgende:
Ajax kennende zal het nog wel 4-3 worden en daarna 6-3 ofzo.
Zal me opzich worst zijn. 3 punten zijn binnen, alleen het begin was weer te erg voor woorden.quote:Op zondag 30 september 2007 15:20 schreef versteegrob het volgende:
Denk dat het de 2e helft minder wordt, is vaak zo. Zag je ook al heerenveen
Een liesblessure kan er wel zomaar inschieten hoor bij een verkeerde beweging.quote:Op zondag 30 september 2007 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal me opzich worst zijn. 3 punten zijn binnen, alleen het begin was weer te erg voor woorden.
Maar verdomme WEER een blessure, hoe krijgt Ajax het voorelkaar? Was ie eindelijk een beetje los, houdt ie het maar liefst 23 min vol.....
Hoe herken je de Ajacied.quote:Op zondag 30 september 2007 15:27 schreef MaxC het volgende:
Voor de rest vind ik het zeer matig ondanks de 4-1 voorsprong![]()
door een ajax shirtjequote:
Onder andere.quote:
en broekjequote:
quote:Zlatan Ibrahimovic: ‘Inter-PSV ljjkt wel reünie van oud-Ajax’
Datum: 30-sep-2007 12:28
Door Mark van den Heuvel
Milaan - Dinsdag week speelt het Inter van Zlatan, Maxwell en Chivu in de Champions League tegen het PSV van Ronald Koeman. Samen groeiden ze op bij Ajax, Zlatan, Maxwell en Chivu als spelers, Koeman als trainer. “Het lijkt wel een reünie van het oude Ajax-team,” zo kijkt Inter-spits Zlatan Ibrahimovic exclusief voor Sportweek.nl alvast vooruit op het naderende duel in Milaan.
Ibrahimovic: “Natuurlijk wordt het een speciale wedstrijd, voor ons allemaal. Ronald Koeman was twee jaar lang mijn trainer bij Ajax. Ik heb een hoop geleerd van hem. Mijn periode bij Ajax, was de tijd van mijn leven waarin ik als voetballer het meeste heb geleerd. Simpele dingen, zoals de manier waarop ik tegen het voetbal aankijk en het kunnen opbrengen van de juiste mentaliteit, maar daarom niet minder belangrijk.”
De kracht van Ajax, zegt de spits van Internazionale tegen Sportweek, was tevens de tragiek van de club. “We hadden een fantastisch elftal destijds, maar je weet hoe dat gaat met Ajax. Ze moeten spelers verkopen om te kunnen overleven. Dat heeft Ronald Koeman uiteindelijk ook de kop gekost bij Ajax.
“Iedereen in Europa is op zoek naar de grote talenten,” vervolgt Zlatan. “En die vinden ze over het algemeen in de Nederlandse competitie. Daar hebben ze de beste voetbalscholen ter wereld. Ik kon toen al naar Italië of naar Engeland, maar dat was voor mij één van de belangrijkste redenen om voor Amsterdam te kiezen. En zie wat er van kwam. Binnen de kortste keren waren we één van de beste teams in Europa. Als we nu nog met die ploeg zouden spelen, dan hadden we de Champions League kunnen winnen.”
Ja stel je voor dat je boos bent op je spelers na die wanprestatie tegen Kozakken Boys.quote:Op zondag 30 september 2007 16:39 schreef Malibu-06 het volgende:
Die ten Cate is ook opeens omgeslagen"Zo slecht is het allemaal niet, we scoren ontzettend veel en staan bovenaan, het gaat goed met ons".
Eerder deze week was ie nog woedend op z'n spelers en werd het niets meer met Ajax ivm al die blessure'sWat een kneus is het toch.
MIjn vriend is het ook niet, ook al door zijn opeens bijgesteld verwachtingen voor de wedstrijd.quote:Op zondag 30 september 2007 16:39 schreef Malibu-06 het volgende:
Die ten Cate is ook opeens omgeslagen"Zo slecht is het allemaal niet, we scoren ontzettend veel en staan bovenaan, het gaat goed met ons".
Eerder deze week was ie nog woedend op z'n spelers en werd het niets meer met Ajax ivm al die blessure'sWat een kneus is het toch.
Dat was terecht, maar moet je vanavond dat interview eens met hem zien. Na 1 wedstrijd voor 100 % omgeslagen.quote:Op zondag 30 september 2007 16:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je boos bent op je spelers na die wanprestatie tegen Kozakken Boys.
Inderdaad.quote:
Idd, heerlijk dat die arrogante scheringa ook op zn bek gaat, misselijke ventquote:Op zondag 30 september 2007 16:40 schreef ub40_bboy het volgende:
AJAX AAN KOP, AZ KOPJE ONDER !! (leuke tt)
Ajax speelde de eerste helft, op de eerste 4 minuten na, echt prima voetbal.quote:Op zondag 30 september 2007 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIjn vriend is het ook niet, ook al door zijn opeens bijgesteld verwachtingen voor de wedstrijd.
Het is WEL slecht Henk, dat de tegenstanders nou nog slechter zijn op dit moment....
Nou ja, op naar Donderdag dan maar, hopen dat Stam kan lopen en Luque ook weer.
KJH was ook erg zwak vandaag, 3 open kansen gemist... maar goed, kan gebeuren.
Dat je überhaupt nog enige aandacht aan AZ schenkt......., die doen allang niet meer mee.quote:Op zondag 30 september 2007 16:40 schreef ub40_bboy het volgende:
AJAX AAN KOP, AZ KOPJE ONDER !! (leuke tt)
quote:Op zondag 30 september 2007 16:51 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dat je überhaupt nog enige aandacht aan AZ schenkt......., die doen allang niet meer mee.
nu het voetbal nogquote:Op zondag 30 september 2007 16:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gabri en Heitinga waren super vandaag en Rommedahl en Delorge vielen echt prima in.
Lekker dat Luque ook 2 keer scoorde..
Colin.. Sja...
24 goals in 6 wedstrijden.. Stelletje azijnpissers hier....
Die 7 tegendoelpunten is wel een behoorlijke doorn in het oogquote:
Gek hé na 6 wedstrijdenquote:Op zondag 30 september 2007 16:35 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Leuk boveninNog geen topfavoriet tot zover.
Stond PSV de afgelopen jaren niet na 4 a 5 weken redelijk dik bovenaan?quote:Op zondag 30 september 2007 16:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gek hé na 6 wedstrijden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ze verdienen wel wat respect na vorig jaar maar hun zijn inderdaad afgehaakt na vandaag.quote:Op zondag 30 september 2007 16:51 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dat je überhaupt nog enige aandacht aan AZ schenkt......., die doen allang niet meer mee.
Dat zegt ook niet alles, kijkend naar vorig jaar. er kan nog zo veel gebeuren.quote:Op zondag 30 september 2007 17:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Stond PSV de afgelopen jaren niet na 4 a 5 weken redelijk dik bovenaan?
Je zegt het zelf iddquote:Op zondag 30 september 2007 16:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ajax speelde de eerste helft, op de eerste 4 minuten na, echt prima voetbal.
Ja, het was VVV maar. Neemt niet weg dat ze elkaar goed vonden.
vorig jaar op zeker niet, dacht az of ajaxquote:Op zondag 30 september 2007 17:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 30 september 2007 17:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Okquote:Op zondag 30 september 2007 17:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vorig jaar op zeker niet, dacht az of ajax
Resultaat is heilig.quote:
24 goals is inderdaad slecht voetbalquote:
maar als ik jullie "vroeger" (lees voorgaande jaren) zo hoorde praten is dit wel ff wat andersquote:Op zondag 30 september 2007 17:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Resultaat is heilig.
In Eindhoven winnen ze 3 jaar achter elkaar de titel met alles behalve aantrekkelijk voetbal.
Zou ik vrede mee hebben iig..
als de successen uitblijven op die manier, dan maar op een andere manier.quote:Op zondag 30 september 2007 17:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar als ik jullie "vroeger" (lees voorgaande jaren) zo hoorde praten is dit wel ff wat anders
Ajacieden hebben dus geen principesquote:Op zondag 30 september 2007 17:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
als de successen uitblijven op die manier, dan maar op een andere manier.
Sorry, "jullie"?quote:Op zondag 30 september 2007 17:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar als ik jullie "vroeger" (lees voorgaande jaren) zo hoorde praten is dit wel ff wat anders
Wow, wat een compleet retarded conclusie weer.quote:Op zondag 30 september 2007 17:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ajacieden hebben dus geen principes
Maar wel de koppositiequote:Op zondag 30 september 2007 17:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ajacieden hebben dus geen principes
Hoeveel buiten de wedstrijd wel niet?quote:Op zondag 30 september 2007 17:14 schreef fathank het volgende:
De verdediging is toch nog ons zwakste punt, 7 doelpunten tegen in wedstrijden![]()
Er mag nog altijd wel goed gevoetbald worden hoor.quote:Op zondag 30 september 2007 17:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Ajax tot de wedstrijd tegen PSV..quote:Op zondag 30 september 2007 17:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vorig jaar op zeker niet, dacht az of ajax
Was het een CL-wedstrijd?quote:Op zondag 30 september 2007 17:24 schreef Chadi het volgende:
Nou Luque heeft zijn salaris van de week terug verdiend
Waar is dat?quote:
Wie weet keert hij terug. Hij heeft eerder bij Ajax in de jeugd gevoetbalt en is volgens mij vorig jaar nog bij Jong Ajax op stage geweest..maakt zeker een snelle ontwikkeling doorquote:Op zondag 30 september 2007 16:21 schreef koningdavid het volgende:
6-1, niet teveel energie verspild, prima zo.
en Amrabat mogen we van mij best oppikken in de winter, al heb ik dat volgens mij al vaker gezegd.
quote:Kritiek
Ten Cate liet verder tijdens de persconferentie doorschemeren de kritiek op zijn elftal een beetje beu te zijn. “Natuurlijk kan het veel beter. Maar hoe slecht zijn die andere ploegen dan wel niet”, maakte hij duidelijk na de ruime zege op VVV.
“We hebben nog geen twee wedstrijden met dezelfde ploeg kunnen spelen. Ik heb op dit moment geloof ik negen geblesseerde spelers. Vandaag valt Luque weer voor een paar weken weg. Dat zijn toch op z'n minst verzachtende omstandigheden?”
“Ik word een beetje moe van al die kritiek in de media. Je zou ook kunnen zeggen dat Ajax gezien de omstandigheden best aardig presteert. Dat vind ik namelijk”, aldus Ajax-coach.
quote:Ajax doet Maduro aanbieding
Ajax heeft Hedwiges Maduro een aanbieding gedaan tot contractverlenging. Dat liet de middenvelder na het duel tegen VVV Venlo zelf weten. Vorige week was er een eerste gesprek waarin Ajax die aanbieding deed. 'We zijn nu in onderhandeling," aldus Maduro, die aangaf geen haast te hebben.
"Maar uit de aanbieding spreekt wel vertrouwen uit. We zien wel hoe het gaat lopen. Mijn zaakwaarnemer is nu even op vakantie, daarna zullen we rustig gaan praten."
Erg balen ja. Dit had hét zetje voor hem kunnen zijn om los te komen bij Ajax. Gaat nu weer een lastig verhaal worden.quote:Op zondag 30 september 2007 18:48 schreef Trancelocator het volgende:
Luque een paar weken uit de roulatie vanwege een verrekte lies.
Of je nu goed of slecht speelt, je kunt altijd maar beter twee punten voorstaan op PSV dan achter. Spel maakt nog steeds niet uit en houdt niet over, maar zolang we blijven winnen is het ok. Zoveel blessures.quote:Op zondag 30 september 2007 18:59 schreef Silenus het volgende:
Bovenaan, 24 goals, PRIMA.
Nu gewoon doorbeuken, Sparta uit 0-2 en thuis tegen NEC weer doorstomen. Staan we lekker bovenaan, net als nu.
Ik ben vooralsnog tevreden, nu Zagreb pakken.
Tja in de eerste wedstrijden vond ik 'm verdedigend juist nog wel aardig (niet echt goed, maar ok), maar aanvallend niks. Nu leek het meer andersom te zijnquote:Op zondag 30 september 2007 19:33 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Of je nu goed of slecht speelt, je kunt altijd maar beter twee punten voorstaan op PSV dan achter. Spel maakt nog steeds niet uit en houdt niet over, maar zolang we blijven winnen is het ok. Zoveel blessures.
En Collin ging zowaar eens rennen met de bal, maar dat was dan ook het enige dat goed ging. Hij werd twee/drie keer flink gered door de scheids en heeft altijd hulp van een ploeggenoot nodig...
Speelde best aardig ja, werkte iig erg hardquote:Op zondag 30 september 2007 19:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lekker trouwens dat KJH nog even zijn goaltje mee pikte. Ik vond hem erg goed spelen.
Ik verstond er geen zak vanquote:Op zondag 30 september 2007 19:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Speelde best aardig ja, werkte iig erg hard
wat vind je van die nieuwe 410 song?
Toch is het wel een kwestie van de tekst kennen, want ik verstond er ook niets van.quote:
Het is iig de melodie van Sevilla etc en ik hoorde het op Zuid zelfs?quote:Op zondag 30 september 2007 19:59 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Toch is het wel een kwestie van de tekst kennen, want ik verstond er ook niets van.
ja je gelooft het zelfquote:Op zondag 30 september 2007 20:19 schreef Wooldoor het volgende:
Maar in de winterstop moet echt Aissati gehaald worden, desnoods betaal je er 15 miljoen voor.
De nul houden is blijkbaar inderdaad een onmogelijke opgavequote:Op zondag 30 september 2007 20:33 schreef denthemen het volgende:
Malibu-06, 5-0 was onwaarschijnlijk hé?
Sinds wanneer is Aissati veel geblesseerd?quote:Op zondag 30 september 2007 20:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat moet Ajax met een speler die zo vaak geblesseerd is!
Sinds dat ie bij PSV zit?quote:Op zondag 30 september 2007 20:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Aissati veel geblesseerd?
Je verwart hem met die andere mocro.
Topper!quote:Op zondag 30 september 2007 20:50 schreef BonJovi het volgende:
Urby had trouwens weer een bal van de lijn gehaald
uh dat is die anderequote:Op zondag 30 september 2007 20:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sinds dat ie bij PSV zit?
Hij is toch 1/3 van het seizoen geblesseerd?![]()
Of hij krijgt weer eens rust ofzo.
Hij is niet zo vaak geblesseerd als je dat vergelijkt met Afellay.quote:Op zondag 30 september 2007 20:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sinds dat ie bij PSV zit?
Hij is toch 1/3 van het seizoen geblesseerd?![]()
Of hij krijgt weer eens rust ofzo.
Ja, over 6-1 heb je me niet gehoordquote:Op zondag 30 september 2007 20:33 schreef denthemen het volgende:
Malibu-06, 5-0 was onwaarschijnlijk hé?
Maar wel als je vergelijkt met Sneijder.quote:Op zondag 30 september 2007 20:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is niet zo vaak geblesseerd als je dat vergelijkt met Afellay.
En niet als je vergelijkt met Litmanen, Manucharyan of Mitea. Wat wil je nou zeggen?quote:Op zondag 30 september 2007 20:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar wel als je vergelijkt met Sneijder.
Litmanen was in zijn goede periode ook niet veel geblesseerd en Manu en Mitea zijn geen basisspelers laat staan dat ze voor 15 miljoen gekocht moesten worden om op 1 van de belangrijkste posities te spelen.quote:Op zondag 30 september 2007 21:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En niet als je vergelijkt met Litmanen, Manucharyan of Mitea. Wat wil je nou zeggen?
quote:Op zondag 30 september 2007 21:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Manucharyan ook.
Over overgehypte spelers gesproken.....
mitella bedoel jequote:Op zondag 30 september 2007 21:18 schreef Chadi het volgende:
mitea gewoon verkopen.. heb je geen drol aan.
Nou ja, hoe vaak ik hier inmiddels niet voorbij heb zien komen dat "het een hele grote kan worden als ie fit blijft". In die context bedoelde ik overhyped.quote:Op zondag 30 september 2007 21:30 schreef BoNi het volgende:
[..]Manucharyan overhypt..? Door wie en wanneer..?
Je hebt er geen drol, want blijkbaar is hij lichamelijk niet in staat om topvoetbal te bedrijven, maar Manucharyan is wel enorm getalenteerd.
Vanmiddag pas in de 60 minuten door dat we alweer een kwartier bezig waren, was erg gezellig in het stadion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |