nu het voetbal nogquote:Op zondag 30 september 2007 16:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gabri en Heitinga waren super vandaag en Rommedahl en Delorge vielen echt prima in.
Lekker dat Luque ook 2 keer scoorde..
Colin.. Sja...
24 goals in 6 wedstrijden.. Stelletje azijnpissers hier....
Die 7 tegendoelpunten is wel een behoorlijke doorn in het oogquote:
Gek hé na 6 wedstrijdenquote:Op zondag 30 september 2007 16:35 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Leuk boveninNog geen topfavoriet tot zover.
Stond PSV de afgelopen jaren niet na 4 a 5 weken redelijk dik bovenaan?quote:Op zondag 30 september 2007 16:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gek hé na 6 wedstrijden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ze verdienen wel wat respect na vorig jaar maar hun zijn inderdaad afgehaakt na vandaag.quote:Op zondag 30 september 2007 16:51 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dat je überhaupt nog enige aandacht aan AZ schenkt......., die doen allang niet meer mee.
Dat zegt ook niet alles, kijkend naar vorig jaar. er kan nog zo veel gebeuren.quote:Op zondag 30 september 2007 17:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Stond PSV de afgelopen jaren niet na 4 a 5 weken redelijk dik bovenaan?
Je zegt het zelf iddquote:Op zondag 30 september 2007 16:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ajax speelde de eerste helft, op de eerste 4 minuten na, echt prima voetbal.
Ja, het was VVV maar. Neemt niet weg dat ze elkaar goed vonden.
vorig jaar op zeker niet, dacht az of ajaxquote:Op zondag 30 september 2007 17:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 30 september 2007 17:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Okquote:Op zondag 30 september 2007 17:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vorig jaar op zeker niet, dacht az of ajax
Resultaat is heilig.quote:
24 goals is inderdaad slecht voetbalquote:
maar als ik jullie "vroeger" (lees voorgaande jaren) zo hoorde praten is dit wel ff wat andersquote:Op zondag 30 september 2007 17:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Resultaat is heilig.
In Eindhoven winnen ze 3 jaar achter elkaar de titel met alles behalve aantrekkelijk voetbal.
Zou ik vrede mee hebben iig..
als de successen uitblijven op die manier, dan maar op een andere manier.quote:Op zondag 30 september 2007 17:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar als ik jullie "vroeger" (lees voorgaande jaren) zo hoorde praten is dit wel ff wat anders
Ajacieden hebben dus geen principesquote:Op zondag 30 september 2007 17:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
als de successen uitblijven op die manier, dan maar op een andere manier.
Sorry, "jullie"?quote:Op zondag 30 september 2007 17:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar als ik jullie "vroeger" (lees voorgaande jaren) zo hoorde praten is dit wel ff wat anders
Wow, wat een compleet retarded conclusie weer.quote:Op zondag 30 september 2007 17:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ajacieden hebben dus geen principes
Maar wel de koppositiequote:Op zondag 30 september 2007 17:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ajacieden hebben dus geen principes
Hoeveel buiten de wedstrijd wel niet?quote:Op zondag 30 september 2007 17:14 schreef fathank het volgende:
De verdediging is toch nog ons zwakste punt, 7 doelpunten tegen in wedstrijden![]()
Er mag nog altijd wel goed gevoetbald worden hoor.quote:Op zondag 30 september 2007 17:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Ajax tot de wedstrijd tegen PSV..quote:Op zondag 30 september 2007 17:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vorig jaar op zeker niet, dacht az of ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |