Nee hoor Ajax heeft pas geleden nog met 1-8 gewonnen, dan is 5-0 thuis tegen VVV echt geen gekke uitslagquote:
Blijkbaar jaquote:Op zondag 30 september 2007 13:08 schreef Erasmusch het volgende:
''Ajax moet één keer in de twee jaar meedoen om het kampioenschap. Nou, daar hebben we vorig seizoen aan voldaan.''
Heeft ie dat echt zo gezegd?
Fifaquote:Op zondag 30 september 2007 11:53 schreef TheJanitor het volgende:
Off Topic: In FIFA heeft Ajax het matigste verdediging en middenveld van de 'top 4' maar wel de beste aanval samen met Feyenoord.
Feyenoord heeft veruit het beste team, daarna PSV, daarna AZ en daarna Ajax.
(Bij mij al niet meer)
quote:'Luque heeft meer tijd nodig dan verwacht'.
De toegevoegde waarde van Luque valt vooralsnog tegen. Ten Cate daarover in Het Parool:
''Je zou kunnen zeggen dat we met Luque een inschattingsfout hebben gemaakt. Hij heeft gewoon tijd nodig om op zijn oude niveau te komen, al zie ik op de training dat hij een goede voetballer is. Maar als we Luque niet hadden genomen, hadden we niemand gehad.''
Het aantrekken van spelers die op dit moment transfervrij zijn en dus direct bij de selectie gehaald kunnen worden is voor Ten Cate geen optie: ''Dat is geen optie, want dat soort spelers zit in dezelfde situatie als Luque: ze hebben tijd nodig.''
Zomer 07 Schaduwlijst Ajax:quote:Maar als we Luque niet hadden genomen, hadden we niemand gehad.
Wil je de NL versie hebben?quote:Op zondag 30 september 2007 13:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Voor alle fifa freaks, koop Bojan!!! 2e seizoen 80 op 18jarige leeftijd
Zo ver hoef je niet terug te gaan .. gister heeft ie ook de 1-1 erin gelegd.quote:Op zondag 30 september 2007 13:47 schreef notunreal het volgende:
Ben de herhalingen aan het kijken van de vorige speelronde waarin perez 2 van die geweldige goals maak en ik denk alleen maar.. Kut Ten Cate Kut Ten Cate Kut Ten Cate.. Waarom doe je zo'n briljante speler weg
Hier ook op de PS2 en op PC.quote:Op zondag 30 september 2007 13:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb hem op PS2maar toch bedankt!
ontopic: Ajax zal een zware dobber hebben aan VVV!![]()
Hoe duur was Aissati nou? 13 miljoen ofzo? ik had het wel gewetenquote:Op zondag 30 september 2007 14:00 schreef Chadi het volgende:
Omdat ie liever meer geld uitgeeft aan Luque dan aan Aissati :
ik denk dat er niks mis met luque is, ik heb zo'n idee dat hij nog een heul grote rol gaat krijgenquote:Op zondag 30 september 2007 14:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Voordat Collin, Urzaiz en Luque kwamen had ik ook nog zo'n vertrouwen in Van Geel. Dat is nu ook wel over.
Maar hem aantrekken op het moment dat je Sneijder net verkocht hebt is gewoon slecht managment. Ik zie het ook wel zitten in Luque.quote:Op zondag 30 september 2007 14:04 schreef oorsnot het volgende:
[..]
ik denk dat er niks mis met luque is, ik heb zo'n idee dat hij nog een heul grote rol gaat krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |