ik denk dat ze Luque sowieso wel gekocht hadden omdat ze ook nog met huntelaar in hun acherhoofd zaten, maar laten we Luque gewoon nog even wat tijd geven en dan kan je het beste oordelenquote:Op zondag 30 september 2007 14:06 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Maar hem aantrekken op het moment dat je Sneijder net verkocht hebt is gewoon slecht managment. Ik zie het ook wel zitten in Luque.
Delorge en Donald zijn geen verdedigende middenvelders. Donald is spits volgens ten Catequote:Op zondag 30 september 2007 14:07 schreef TheJanitor het volgende:
Waarom maar 6 wissels? Waarom 3 verdedigende middenvelders in het veld en 4 op de bank en nog 1 geblesseerd (Davids). Waar is Urzaiz?
In eigen doel zekerquote:Op zondag 30 september 2007 14:14 schreef Radegast het volgende:
Colin maakt in de 96ste minuut de verlossende 1-0, let maar op...
Je sig, was dat commentaar over de vriendschappelijke wedstrijd Ajax - Arsenal?quote:Op zondag 30 september 2007 14:14 schreef Radegast het volgende:
Colin maakt in de 96ste minuut de verlossende 1-0, let maar op...
Ja Vertonghen rekende nu echt op een basisplaats nu Vermaelen, Stam en Davids geblesseerd zijn. Zet ie Colin erin... hoe moet Vertonghen zich nu voelenquote:Op zondag 30 september 2007 14:18 schreef Nashje het volgende:
Colin achterin terwijl je Heitinga en Vertonghen hebt.
Henk rot alsjeblieft heel gauw op. Begin het nu gewoon echt ZAT te worden.
Ja. Vond ik zo'n leuke tekst.quote:Op zondag 30 september 2007 14:17 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je sig, was dat commentaar over de vriendschappelijke wedstrijd Ajax - Arsenal?
Lijkt me eerder de opvolger van Huntelaar he.quote:Op zondag 30 september 2007 14:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat zou dan de opvolger van Sneijder moeten worden?
dat is ook gewoon op ajax tv, op de site.quote:Op zondag 30 september 2007 14:18 schreef patrickt37 het volgende:
Op Planet net de 10 goals van van der Meyde
nee niet centraal achter man, gebruik heitinga dan als aanspeelpunt op het middeveldquote:
Nee hoor, het is geen spits namelijk maar een aanvallende middenvelder.quote:Op zondag 30 september 2007 14:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lijkt me eerder de opvolger van Huntelaar he.
quote:Op zondag 30 september 2007 14:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee hoor, het is geen spits namelijk maar een aanvallende middenvelder.
Wat jij wil.quote:De Tunesische spits van FC Zurich bevestigde in het Franse tijdschrift But! Transferts op de hoogte te zijn van de interesse,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |