Zal me opzich worst zijn. 3 punten zijn binnen, alleen het begin was weer te erg voor woorden.quote:Op zondag 30 september 2007 15:20 schreef versteegrob het volgende:
Denk dat het de 2e helft minder wordt, is vaak zo. Zag je ook al heerenveen
Een liesblessure kan er wel zomaar inschieten hoor bij een verkeerde beweging.quote:Op zondag 30 september 2007 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal me opzich worst zijn. 3 punten zijn binnen, alleen het begin was weer te erg voor woorden.
Maar verdomme WEER een blessure, hoe krijgt Ajax het voorelkaar? Was ie eindelijk een beetje los, houdt ie het maar liefst 23 min vol.....
Hoe herken je de Ajacied.quote:Op zondag 30 september 2007 15:27 schreef MaxC het volgende:
Voor de rest vind ik het zeer matig ondanks de 4-1 voorsprong![]()
door een ajax shirtjequote:
Onder andere.quote:
en broekjequote:
quote:Zlatan Ibrahimovic: ‘Inter-PSV ljjkt wel reünie van oud-Ajax’
Datum: 30-sep-2007 12:28
Door Mark van den Heuvel
Milaan - Dinsdag week speelt het Inter van Zlatan, Maxwell en Chivu in de Champions League tegen het PSV van Ronald Koeman. Samen groeiden ze op bij Ajax, Zlatan, Maxwell en Chivu als spelers, Koeman als trainer. “Het lijkt wel een reünie van het oude Ajax-team,” zo kijkt Inter-spits Zlatan Ibrahimovic exclusief voor Sportweek.nl alvast vooruit op het naderende duel in Milaan.
Ibrahimovic: “Natuurlijk wordt het een speciale wedstrijd, voor ons allemaal. Ronald Koeman was twee jaar lang mijn trainer bij Ajax. Ik heb een hoop geleerd van hem. Mijn periode bij Ajax, was de tijd van mijn leven waarin ik als voetballer het meeste heb geleerd. Simpele dingen, zoals de manier waarop ik tegen het voetbal aankijk en het kunnen opbrengen van de juiste mentaliteit, maar daarom niet minder belangrijk.”
De kracht van Ajax, zegt de spits van Internazionale tegen Sportweek, was tevens de tragiek van de club. “We hadden een fantastisch elftal destijds, maar je weet hoe dat gaat met Ajax. Ze moeten spelers verkopen om te kunnen overleven. Dat heeft Ronald Koeman uiteindelijk ook de kop gekost bij Ajax.
“Iedereen in Europa is op zoek naar de grote talenten,” vervolgt Zlatan. “En die vinden ze over het algemeen in de Nederlandse competitie. Daar hebben ze de beste voetbalscholen ter wereld. Ik kon toen al naar Italië of naar Engeland, maar dat was voor mij één van de belangrijkste redenen om voor Amsterdam te kiezen. En zie wat er van kwam. Binnen de kortste keren waren we één van de beste teams in Europa. Als we nu nog met die ploeg zouden spelen, dan hadden we de Champions League kunnen winnen.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |