Die 5-1 kan nog steeds...quote:Op zondag 30 september 2007 11:27 schreef TornadoDK het volgende:
Ten catedie gast maakt zich met de week belachelijker en daarmee ook Ajax.
Evengoed wordt vvv vanmiddag opgerold: 5-1
Verliezen van vvv kan gewoon niet.
Dat was het al hoorquote:Op zondag 30 september 2007 14:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nou en, het is nu gewoon al wéér een kutseizoen.
Ik had ook wel gedacht dat we de 0 niet konden houden.quote:
neequote:Op zondag 30 september 2007 14:52 schreef ub40_bboy het volgende:
Zit van der wiel op de bank?
quote:Op zondag 30 september 2007 13:00 schreef Urquhart het volgende:
Ik hoop dat die Luque eens het net weet te vinden.
Heldquote:Op zondag 30 september 2007 14:57 schreef sjimz het volgende:
3-1 Maduro
En Urzaiz!quote:Op zondag 30 september 2007 14:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Held![]()
Nu wil ik nog een goal van Huntelaar en van Suarez!
Ik hoop inmiddels maar dat de tegengoal zo vroeg mogelijk komt, want daarna gaan ze altijd wél voetballen.quote:Op zondag 30 september 2007 14:57 schreef Shreyas het volgende:
Weet je wat ik echt walgelijk begin te vinden...dat Ajax ELKE wedstrijd een goal tegen krijgt, of het nou De Graafschap is of VVV we kunnen NOOIT de nul houden. Het boeit me nu ook niet eens meer of we met 10-1 gaan winnen ofzo, we moeten gewoon de nul houden, het liefst 3-4 wedstrijden op rij. Dit kán gewoon niet zo.![]()
Zal mij echt geen reet uitmaken als we elke wedstrijd winnen.quote:Op zondag 30 september 2007 14:57 schreef Shreyas het volgende:
Weet je wat ik echt walgelijk begin te vinden...dat Ajax ELKE wedstrijd een goal tegen krijgt, of het nou De Graafschap is of VVV we kunnen NOOIT de nul houden. Het boeit me nu ook niet eens meer of we met 10-1 gaan winnen ofzo, we moeten gewoon de nul houden, het liefst 3-4 wedstrijden op rij. Dit kán gewoon niet zo.![]()
jongeeeeeeuhquote:Op zondag 30 september 2007 15:02 schreef Liv3 het volgende:
Lekker op tijd jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |