Wie weet keert hij terug. Hij heeft eerder bij Ajax in de jeugd gevoetbalt en is volgens mij vorig jaar nog bij Jong Ajax op stage geweest..maakt zeker een snelle ontwikkeling doorquote:Op zondag 30 september 2007 16:21 schreef koningdavid het volgende:
6-1, niet teveel energie verspild, prima zo.
en Amrabat mogen we van mij best oppikken in de winter, al heb ik dat volgens mij al vaker gezegd.
quote:Kritiek
Ten Cate liet verder tijdens de persconferentie doorschemeren de kritiek op zijn elftal een beetje beu te zijn. “Natuurlijk kan het veel beter. Maar hoe slecht zijn die andere ploegen dan wel niet”, maakte hij duidelijk na de ruime zege op VVV.
“We hebben nog geen twee wedstrijden met dezelfde ploeg kunnen spelen. Ik heb op dit moment geloof ik negen geblesseerde spelers. Vandaag valt Luque weer voor een paar weken weg. Dat zijn toch op z'n minst verzachtende omstandigheden?”
“Ik word een beetje moe van al die kritiek in de media. Je zou ook kunnen zeggen dat Ajax gezien de omstandigheden best aardig presteert. Dat vind ik namelijk”, aldus Ajax-coach.
quote:Ajax doet Maduro aanbieding
Ajax heeft Hedwiges Maduro een aanbieding gedaan tot contractverlenging. Dat liet de middenvelder na het duel tegen VVV Venlo zelf weten. Vorige week was er een eerste gesprek waarin Ajax die aanbieding deed. 'We zijn nu in onderhandeling," aldus Maduro, die aangaf geen haast te hebben.
"Maar uit de aanbieding spreekt wel vertrouwen uit. We zien wel hoe het gaat lopen. Mijn zaakwaarnemer is nu even op vakantie, daarna zullen we rustig gaan praten."
Erg balen ja. Dit had hét zetje voor hem kunnen zijn om los te komen bij Ajax. Gaat nu weer een lastig verhaal worden.quote:Op zondag 30 september 2007 18:48 schreef Trancelocator het volgende:
Luque een paar weken uit de roulatie vanwege een verrekte lies.
Of je nu goed of slecht speelt, je kunt altijd maar beter twee punten voorstaan op PSV dan achter. Spel maakt nog steeds niet uit en houdt niet over, maar zolang we blijven winnen is het ok. Zoveel blessures.quote:Op zondag 30 september 2007 18:59 schreef Silenus het volgende:
Bovenaan, 24 goals, PRIMA.
Nu gewoon doorbeuken, Sparta uit 0-2 en thuis tegen NEC weer doorstomen. Staan we lekker bovenaan, net als nu.
Ik ben vooralsnog tevreden, nu Zagreb pakken.
Tja in de eerste wedstrijden vond ik 'm verdedigend juist nog wel aardig (niet echt goed, maar ok), maar aanvallend niks. Nu leek het meer andersom te zijnquote:Op zondag 30 september 2007 19:33 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Of je nu goed of slecht speelt, je kunt altijd maar beter twee punten voorstaan op PSV dan achter. Spel maakt nog steeds niet uit en houdt niet over, maar zolang we blijven winnen is het ok. Zoveel blessures.
En Collin ging zowaar eens rennen met de bal, maar dat was dan ook het enige dat goed ging. Hij werd twee/drie keer flink gered door de scheids en heeft altijd hulp van een ploeggenoot nodig...
Speelde best aardig ja, werkte iig erg hardquote:Op zondag 30 september 2007 19:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lekker trouwens dat KJH nog even zijn goaltje mee pikte. Ik vond hem erg goed spelen.
Ik verstond er geen zak vanquote:Op zondag 30 september 2007 19:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Speelde best aardig ja, werkte iig erg hard
wat vind je van die nieuwe 410 song?
Toch is het wel een kwestie van de tekst kennen, want ik verstond er ook niets van.quote:
Het is iig de melodie van Sevilla etc en ik hoorde het op Zuid zelfs?quote:Op zondag 30 september 2007 19:59 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Toch is het wel een kwestie van de tekst kennen, want ik verstond er ook niets van.
ja je gelooft het zelfquote:Op zondag 30 september 2007 20:19 schreef Wooldoor het volgende:
Maar in de winterstop moet echt Aissati gehaald worden, desnoods betaal je er 15 miljoen voor.
De nul houden is blijkbaar inderdaad een onmogelijke opgavequote:Op zondag 30 september 2007 20:33 schreef denthemen het volgende:
Malibu-06, 5-0 was onwaarschijnlijk hé?
Sinds wanneer is Aissati veel geblesseerd?quote:Op zondag 30 september 2007 20:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat moet Ajax met een speler die zo vaak geblesseerd is!
Sinds dat ie bij PSV zit?quote:Op zondag 30 september 2007 20:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Aissati veel geblesseerd?
Je verwart hem met die andere mocro.
Topper!quote:Op zondag 30 september 2007 20:50 schreef BonJovi het volgende:
Urby had trouwens weer een bal van de lijn gehaald
uh dat is die anderequote:Op zondag 30 september 2007 20:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sinds dat ie bij PSV zit?
Hij is toch 1/3 van het seizoen geblesseerd?![]()
Of hij krijgt weer eens rust ofzo.
Hij is niet zo vaak geblesseerd als je dat vergelijkt met Afellay.quote:Op zondag 30 september 2007 20:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sinds dat ie bij PSV zit?
Hij is toch 1/3 van het seizoen geblesseerd?![]()
Of hij krijgt weer eens rust ofzo.
Ja, over 6-1 heb je me niet gehoordquote:Op zondag 30 september 2007 20:33 schreef denthemen het volgende:
Malibu-06, 5-0 was onwaarschijnlijk hé?
Maar wel als je vergelijkt met Sneijder.quote:Op zondag 30 september 2007 20:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is niet zo vaak geblesseerd als je dat vergelijkt met Afellay.
En niet als je vergelijkt met Litmanen, Manucharyan of Mitea. Wat wil je nou zeggen?quote:Op zondag 30 september 2007 20:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar wel als je vergelijkt met Sneijder.
Litmanen was in zijn goede periode ook niet veel geblesseerd en Manu en Mitea zijn geen basisspelers laat staan dat ze voor 15 miljoen gekocht moesten worden om op 1 van de belangrijkste posities te spelen.quote:Op zondag 30 september 2007 21:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En niet als je vergelijkt met Litmanen, Manucharyan of Mitea. Wat wil je nou zeggen?
quote:Op zondag 30 september 2007 21:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Manucharyan ook.
Over overgehypte spelers gesproken.....
mitella bedoel jequote:Op zondag 30 september 2007 21:18 schreef Chadi het volgende:
mitea gewoon verkopen.. heb je geen drol aan.
Nou ja, hoe vaak ik hier inmiddels niet voorbij heb zien komen dat "het een hele grote kan worden als ie fit blijft". In die context bedoelde ik overhyped.quote:Op zondag 30 september 2007 21:30 schreef BoNi het volgende:
[..]Manucharyan overhypt..? Door wie en wanneer..?
Je hebt er geen drol, want blijkbaar is hij lichamelijk niet in staat om topvoetbal te bedrijven, maar Manucharyan is wel enorm getalenteerd.
Vanmiddag pas in de 60 minuten door dat we alweer een kwartier bezig waren, was erg gezellig in het stadion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |