quote:op zondag 30 september 2007 01:10 schreef lyssa het volgende:
hallo
ik ben ook weer thuis!
het was mijn eerste meet en heb allelei leuke mensen ontmoet
pics or it didn't happen!quote:op zondag 30 september 2007 01:14 schreef deoxyribonucleic het volgende:
werd er nog geneukt? [afbeelding]
pwndquote:op zondag 30 september 2007 01:17 schreef maisnon het volgende:
het kan nooit leuker zijn geweest dan mijn avond. ik heb korte films gekeken, ben misselijk geworden en ging bijna over mn nek toen de kat in de plantenbak scheet.
ook mensen die in de simplon slapen (neem aan dat dat een beetje de diehards van vanavond zijn?)quote:op zondag 30 september 2007 01:17 schreef lyssa het volgende:
geen idee of er nog steeds mensen zijner gingen wel een boel mensen weg tegelijkertijd met mij..
mijn avondje 30 liter olm bier + cooltap gaat anders ook de boeken inquote:op zondag 30 september 2007 01:17 schreef maisnon het volgende:
het kan nooit leuker zijn geweest dan mijn avond. ik heb korte films gekeken, ben misselijk geworden en ging bijna over mn nek toen de kat in de plantenbak scheet.
ergens achterin de drie, redelijk rustig gedeelte nog.. het is me niet geheel duidelijk wie er nog bleven trouwens..quote:op zondag 30 september 2007 01:20 schreef ysblok het volgende:
[..]
ook mensen die in de simplon slapen (neem aan dat dat een beetje de diehards van vanavond zijn?)
en waar is iedereen zo op het moment (dat je weg ging?)
staat in de op (ja die van vorig topicquote:op zondag 30 september 2007 01:23 schreef lyssa het volgende:
[..]
ergens achterin de drie, redelijk rustig gedeelte nog.. het is me niet geheel duidelijk wie er nog bleven trouwens..
asje dat zou willen doen, kan nooit kwaad dacht ik zoquote:op zondag 30 september 2007 01:17 schreef misshobje het volgende:
volgens mij zijn er nog wel een paar diehards hoor.. wil wel even bellen voor je waar je dan heen zou moeten gaan enzo ?
nou ja, wie er bleven pitten weet ik wel, maar er leken ook een aantal van dat groepje met jassen in de hand rond te staan, maar kan me vergissenquote:op zondag 30 september 2007 01:24 schreef misshobje het volgende:
[..]
staat in de op (ja die van vorig topicwie er in de simplon bleven pitten enzo.
ik pleur die op er wel ff in
nog ff op stap vanavond ysblok? pilsje vatten in de stad?quote:op zondag 30 september 2007 01:26 schreef ysblok het volgende:
[..]
asje dat zou willen doen, kan nooit kwaad dacht ik zo
ok momentjequote:op zondag 30 september 2007 01:26 schreef ysblok het volgende:
[..]
asje dat zou willen doen, kan nooit kwaad dacht ik zo
hebben we nog een paar minutenquote:op zondag 30 september 2007 01:34 schreef misshobje het volgende:
krijg niet echt reactieheb gezegd tot 1.40 reageren
alleen beetje moeilijk zoeken in de stad op zaterdag nacht naar mensen die je niet kent vrees ikquote:op zondag 30 september 2007 01:38 schreef misshobje het volgende:
nog niets![]()
vrees het ergste voor je
je kan natuurlijk gewoon goed opletten in de stad enzo
dus zoeken in nieuwstad?quote:op zondag 30 september 2007 01:42 schreef maisnon het volgende:
zoek gewoon naar een groep mensen die op het eerste gezicht niet bij elkaar lijken te passen, die aan elkaar hangt en lalt met vreemde accenten
in iedergeval bedankt voor het proberen!quote:op zondag 30 september 2007 01:50 schreef misshobje het volgende:
geen berichten gekregen.. nouja helaas enzo was te proberen
ik zie wel ff, kan zijn dat ik de stad nog even in ga... wat jij?quote:op zondag 30 september 2007 01:51 schreef jeroentjuhhh het volgende:
ga jij nog op stap ysblok? want volgens mij ligt de rest al op bed..![]()
mwoah ik heb nog steeds dorst, dus wat dat betreft..quote:op zondag 30 september 2007 01:53 schreef ysblok het volgende:
[..]
in iedergeval bedankt voor het proberen!
[..]
ik zie wel ff, kan zijn dat ik de stad nog even in ga... wat jij?
ja, maar nu kwam 'ie ook niet opdagen. ik heb hem iig niet gezien.quote:op zondag 30 september 2007 02:18 schreef gelly het volgende:
opa is altijd zoek jordy ...
quote:op zondag 30 september 2007 01:35 schreef deoxyribonucleic het volgende:
tsja, van boem-bagger kan je er gerust gif op innemen dat ie nu wheueuwheuhweuhuhweuhweuhwe tegen willekeurige mensen zegt
zeg maar gerust hilarischquote:op zondag 30 september 2007 02:18 schreef jordy-b het volgende:
en #ANONIEM is geinig.
moemoequote:op zondag 30 september 2007 04:29 schreef moemoe het volgende:
thuis.
je had het aan zien kunnen komenquote:op zondag 30 september 2007 09:23 schreef q. het volgende:
wie komt hier bij simplon even helpen remlof sjouwen? hij is een beetje dronken.
batterij is leeg menquote:op zondag 30 september 2007 00:13 schreef forumgek het volgende:
was boem-dikkie er ook !? en waarom reageerde hij niet op me sms !!
beterschapquote:op zondag 30 september 2007 10:12 schreef yvonne het volgende:
gezellig geweest zo te horen?
toch maar goed dat ik niet doorgereisd ben van utrecht, ik heb me een partij griep
excuses geaccordeerd !quote:op zondag 30 september 2007 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
batterij is leeg men
't was gezellig.
moemoe nog heel aangekomen zonder in slaap te vallen?
joaquote:op zondag 30 september 2007 10:36 schreef forumgek het volgende:
[..]
excuses geaccordeerd !
klinkt alsof het wel tof was geweest!
aaaah, was jij erook?quote:op zondag 30 september 2007 10:39 schreef tvdleur het volgende:
pfff, weer wakker. nog best verbazingwekkend fris op zich na die lading bier... twas gezellig!
quote:op zondag 30 september 2007 10:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
aaaah, was jij erook?
jammer! heb ik het gemist
maaaaaaaaaaaar, we hadden toch ook altijd een terrasjesmeet in grun?
whehe da's mijn remlofquote:op zondag 30 september 2007 09:23 schreef q. het volgende:
wie komt hier bij simplon even helpen remlof sjouwen? hij is een beetje dronken.
wel heeeeeeeuuuh!quote:op zondag 30 september 2007 11:25 schreef deoxyribonucleic het volgende:
tom, heb je nog wheuwuheuhweuhwuheuwuhewuhwe tegen onbekende homo's geschreeuwd? [afbeelding]
en die heaumeaus naar jouw boem-dikkepiemel kijken ofniet?quote:
eh ja, maar vraag niet hoe....quote:op zondag 30 september 2007 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
batterij is leeg men
't was gezellig.
moemoe nog heel aangekomen zonder in slaap te vallen?
neenee!quote:op zondag 30 september 2007 11:25 schreef deoxyribonucleic het volgende:
tom, heb je nog wheuwuheuhweuhwuheuwuhewuhwe tegen onbekende homo's geschreeuwd? [afbeelding]
heb ik jou ook gezien? wie was jij?quote:op zondag 30 september 2007 11:04 schreef dangel het volgende:
* dangel is ook weer in het land van de levenden
nog geen foto's?die van mij upload ik vanavond, eerst ff naar de historische races op het tt circuit
''wij''?, dus inclusief moemoe?quote:op zondag 30 september 2007 11:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
neenee!
ik ben dom, lomp en famous!
bitches zitten aan mijn penis!
dat hebben wij geschreeuwd.
quote:op zondag 30 september 2007 12:05 schreef q. het volgende:
thuis. ik ben best moe. ik was al eerder naar simplon gegaan (3:00 oid) en rond half zes kwam er een bepaalde groep nogal luidruchtig binnenvallen en daarna heb ik (en de rest van de zaal) niet meer geslapen door het gesnurk van wat-ooit-remlof-was.
quote:op zondag 30 september 2007 12:05 schreef q. het volgende:
thuis. ik ben best moe. ik was al eerder naar simplon gegaan (3:00 oid) en rond half zes kwam er een bepaalde groep nogal luidruchtig binnenvallen en daarna heb ik (en de rest van de zaal) niet meer geslapen door het gesnurk van wat-ooit-remlof-was.
mja, gelukkig woon ik niet zo ver wegquote:op zondag 30 september 2007 12:09 schreef q. het volgende:
[..]
dat hoort bij dit land. dat maakt dit land zo geweldig..
jep! boem-dikkie, fraubitch en ik deden de zang. biogarde, juiced en die kuthond keken ons vreemd aanquote:op zondag 30 september 2007 12:05 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
''wij''?, dus inclusief moemoe?
ik zit er aan te denken, hooguit twee uur geslapen vannacht maar ik denk dat ik gewoon een pot koffie naar binnen giet en vanavond maar vroeg er in ga.quote:op zondag 30 september 2007 12:12 schreef lyssa het volgende:
[..]
mja, gelukkig woon ik niet zo ver weghad trouwens ontzettend droge strot van het kroeghangen en ben om 04.00 nog uit mn bed gestrompeld om druiven te vreten
duik jij nu je bed weer in?
boem baggerquote:op zondag 30 september 2007 12:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
jep! boem-dikkie, fraubitch en ik deden de zang. biogarde, juiced en die kuthond keken ons vreemd aan.
quote:op zondag 30 september 2007 12:14 schreef moemoe het volgende:
oh fraubitch en enter hebben mij hevig aangerand. fraubitch vooral.
ik heb er niet zoveel gemaakt, tom thesorrow heeft er veelquote:op zondag 30 september 2007 12:13 schreef lyssa het volgende:
wie heeft er eigenlijk allemaal foto's gemaakt? iemand die alweer in het land der levenden is?
jou ook al?quote:op zondag 30 september 2007 12:14 schreef moemoe het volgende:
oh fraubitch en enter hebben mij hevig aangerand. fraubitch vooral.
ik denk dat remlof er dan nog wel ligt. we lagen op zaal 1.quote:op zondag 30 september 2007 12:19 schreef jdude het volgende:
hebben jullie nog wat fok!-merktekens in simplon achtergelaten?
ik ga over 2 weken met m'n werk naar groningen en dan overnachten we daar.
quote:op zondag 30 september 2007 12:20 schreef q. het volgende:
[..]
ik denk dat remlof er dan nog wel ligt. we lagen op zaal 1.![]()
quote:op zondag 30 september 2007 12:20 schreef q. het volgende:
ik denk dat remlof er dan nog wel ligt. we lagen op zaal 1.![]()
de foto's zullen vandaag nog wel binnenstromen. ik ga me alvast verstoppen.quote:op zondag 30 september 2007 12:13 schreef lyssa het volgende:
wie heeft er eigenlijk allemaal foto's gemaakt? iemand die alweer in het land der levenden is?
vergeet ik helemaal dat ik fraubitch ook heb geknuffeld en dat #ANONIEM inderdaad een komische verschijning isquote:op zaterdag 29 september 2007 23:36 schreef wurm het volgende:
ik heb met nietzman gepraat en met chipzak., thesorrow, outsidr, fraubitch, ik heb alexxx, dribbel en pwny gezien () en hoi gezegd tegen remlof en ik heb enter en moemoe en nikky gezien en berenanus geknuffeld en, en, en, en, en...
de volgende meet blijf ik langer, snitverditje!!!!
nee, het werd 1-1quote:op zondag 30 september 2007 12:58 schreef chipszak. het volgende:
was het genoeg voor de overwinning?
de 3quote:op zondag 30 september 2007 13:07 schreef jo0lz het volgende:
woah, ook uit bed gerold..
gisteren een paar oude kameraden tegen gekomen, bij de dees (ja daar waar ik zat te internetten op een machine zonder f5 toets![]()
)
was erg gezellig, de laatste bus terug gemist :'d maar gelukkig kon iemand me brengen.
waar waren jullie nou, uiteindelijk!
ba en outsidr waren dat. (die iedereen gingen zoenen)quote:op zondag 30 september 2007 13:10 schreef surveillance-fiets het volgende:
wisten jullie trouwens dat
berenanus en nw000 (ofzo) samen alle mannen op de meet gingen zoenen![]()
berenanus en enter het heel gezellig hadden samen![]()
fraubitch en enter elkaar gingen kussen
en dat daar foto's van zijn
remlof tegen half 6 zwaar bezopen was![]()
en dat hij in het hotel iedereen wakker kreeg met zijn gesnurk
dat de barman wist wat fok! is![]()
joah maar later ook met die gekke hageneesquote:op zondag 30 september 2007 13:11 schreef chipszak. het volgende:
[..]
ba en outsidr waren dat. (die iedereen gingen zoenen)
okequote:op zondag 30 september 2007 13:13 schreef chipszak. het volgende:
outsidr komt uit den haag. :
misschien enterquote:op zondag 30 september 2007 13:10 schreef deoxyribonucleic het volgende:
nog iemand zwanger geworden?
kijk dat verklaard hetquote:
tegenwoordig post hij toch alleen maar onder outsidr ofniet?quote:
dat dusquote:
helegaar niet, enter is heul liefquote:
maar ze heeft wel geneuktquote:op zondag 30 september 2007 13:18 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
helegaar niet, enter is heul lief![]()
ben thuisquote:op zondag 30 september 2007 13:17 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
kijk dat verklaard het![]()
hoe was de rit naar huis ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |