hebben we nog een paar minutenquote:op zondag 30 september 2007 01:34 schreef misshobje het volgende:
krijg niet echt reactieheb gezegd tot 1.40 reageren
alleen beetje moeilijk zoeken in de stad op zaterdag nacht naar mensen die je niet kent vrees ikquote:op zondag 30 september 2007 01:38 schreef misshobje het volgende:
nog niets![]()
vrees het ergste voor je
je kan natuurlijk gewoon goed opletten in de stad enzo
dus zoeken in nieuwstad?quote:op zondag 30 september 2007 01:42 schreef maisnon het volgende:
zoek gewoon naar een groep mensen die op het eerste gezicht niet bij elkaar lijken te passen, die aan elkaar hangt en lalt met vreemde accenten
in iedergeval bedankt voor het proberen!quote:op zondag 30 september 2007 01:50 schreef misshobje het volgende:
geen berichten gekregen.. nouja helaas enzo was te proberen
ik zie wel ff, kan zijn dat ik de stad nog even in ga... wat jij?quote:op zondag 30 september 2007 01:51 schreef jeroentjuhhh het volgende:
ga jij nog op stap ysblok? want volgens mij ligt de rest al op bed..![]()
mwoah ik heb nog steeds dorst, dus wat dat betreft..quote:op zondag 30 september 2007 01:53 schreef ysblok het volgende:
[..]
in iedergeval bedankt voor het proberen!
[..]
ik zie wel ff, kan zijn dat ik de stad nog even in ga... wat jij?
ja, maar nu kwam 'ie ook niet opdagen. ik heb hem iig niet gezien.quote:op zondag 30 september 2007 02:18 schreef gelly het volgende:
opa is altijd zoek jordy ...
quote:op zondag 30 september 2007 01:35 schreef deoxyribonucleic het volgende:
tsja, van boem-bagger kan je er gerust gif op innemen dat ie nu wheueuwheuhweuhuhweuhweuhwe tegen willekeurige mensen zegt
zeg maar gerust hilarischquote:op zondag 30 september 2007 02:18 schreef jordy-b het volgende:
en #ANONIEM is geinig.
moemoequote:op zondag 30 september 2007 04:29 schreef moemoe het volgende:
thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |