ik zit er aan te denken, hooguit twee uur geslapen vannacht maar ik denk dat ik gewoon een pot koffie naar binnen giet en vanavond maar vroeg er in ga.quote:op zondag 30 september 2007 12:12 schreef lyssa het volgende:
[..]
mja, gelukkig woon ik niet zo ver weghad trouwens ontzettend droge strot van het kroeghangen en ben om 04.00 nog uit mn bed gestrompeld om druiven te vreten
duik jij nu je bed weer in?
boem baggerquote:op zondag 30 september 2007 12:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
jep! boem-dikkie, fraubitch en ik deden de zang. biogarde, juiced en die kuthond keken ons vreemd aan.
quote:op zondag 30 september 2007 12:14 schreef moemoe het volgende:
oh fraubitch en enter hebben mij hevig aangerand. fraubitch vooral.
ik heb er niet zoveel gemaakt, tom thesorrow heeft er veelquote:op zondag 30 september 2007 12:13 schreef lyssa het volgende:
wie heeft er eigenlijk allemaal foto's gemaakt? iemand die alweer in het land der levenden is?
jou ook al?quote:op zondag 30 september 2007 12:14 schreef moemoe het volgende:
oh fraubitch en enter hebben mij hevig aangerand. fraubitch vooral.
ik denk dat remlof er dan nog wel ligt. we lagen op zaal 1.quote:op zondag 30 september 2007 12:19 schreef jdude het volgende:
hebben jullie nog wat fok!-merktekens in simplon achtergelaten?
ik ga over 2 weken met m'n werk naar groningen en dan overnachten we daar.
quote:op zondag 30 september 2007 12:20 schreef q. het volgende:
[..]
ik denk dat remlof er dan nog wel ligt. we lagen op zaal 1.![]()
quote:op zondag 30 september 2007 12:20 schreef q. het volgende:
ik denk dat remlof er dan nog wel ligt. we lagen op zaal 1.![]()
de foto's zullen vandaag nog wel binnenstromen. ik ga me alvast verstoppen.quote:op zondag 30 september 2007 12:13 schreef lyssa het volgende:
wie heeft er eigenlijk allemaal foto's gemaakt? iemand die alweer in het land der levenden is?
vergeet ik helemaal dat ik fraubitch ook heb geknuffeld en dat #ANONIEM inderdaad een komische verschijning isquote:op zaterdag 29 september 2007 23:36 schreef wurm het volgende:
ik heb met nietzman gepraat en met chipzak., thesorrow, outsidr, fraubitch, ik heb alexxx, dribbel en pwny gezien () en hoi gezegd tegen remlof en ik heb enter en moemoe en nikky gezien en berenanus geknuffeld en, en, en, en, en...
de volgende meet blijf ik langer, snitverditje!!!!
nee, het werd 1-1quote:op zondag 30 september 2007 12:58 schreef chipszak. het volgende:
was het genoeg voor de overwinning?
de 3quote:op zondag 30 september 2007 13:07 schreef jo0lz het volgende:
woah, ook uit bed gerold..
gisteren een paar oude kameraden tegen gekomen, bij de dees (ja daar waar ik zat te internetten op een machine zonder f5 toets![]()
)
was erg gezellig, de laatste bus terug gemist :'d maar gelukkig kon iemand me brengen.
waar waren jullie nou, uiteindelijk!
ba en outsidr waren dat. (die iedereen gingen zoenen)quote:op zondag 30 september 2007 13:10 schreef surveillance-fiets het volgende:
wisten jullie trouwens dat
berenanus en nw000 (ofzo) samen alle mannen op de meet gingen zoenen![]()
berenanus en enter het heel gezellig hadden samen![]()
fraubitch en enter elkaar gingen kussen
en dat daar foto's van zijn
remlof tegen half 6 zwaar bezopen was![]()
en dat hij in het hotel iedereen wakker kreeg met zijn gesnurk
dat de barman wist wat fok! is![]()
joah maar later ook met die gekke hageneesquote:op zondag 30 september 2007 13:11 schreef chipszak. het volgende:
[..]
ba en outsidr waren dat. (die iedereen gingen zoenen)
okequote:op zondag 30 september 2007 13:13 schreef chipszak. het volgende:
outsidr komt uit den haag. :
misschien enterquote:op zondag 30 september 2007 13:10 schreef deoxyribonucleic het volgende:
nog iemand zwanger geworden?
kijk dat verklaard hetquote:
tegenwoordig post hij toch alleen maar onder outsidr ofniet?quote:
dat dusquote:
helegaar niet, enter is heul liefquote:
maar ze heeft wel geneuktquote:op zondag 30 september 2007 13:18 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
helegaar niet, enter is heul lief![]()
ben thuisquote:op zondag 30 september 2007 13:17 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
kijk dat verklaard het![]()
hoe was de rit naar huis ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |