je had het aan zien kunnen komenquote:op zondag 30 september 2007 09:23 schreef q. het volgende:
wie komt hier bij simplon even helpen remlof sjouwen? hij is een beetje dronken.
batterij is leeg menquote:op zondag 30 september 2007 00:13 schreef forumgek het volgende:
was boem-dikkie er ook !? en waarom reageerde hij niet op me sms !!
beterschapquote:op zondag 30 september 2007 10:12 schreef yvonne het volgende:
gezellig geweest zo te horen?
toch maar goed dat ik niet doorgereisd ben van utrecht, ik heb me een partij griep
excuses geaccordeerd !quote:op zondag 30 september 2007 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
batterij is leeg men
't was gezellig.
moemoe nog heel aangekomen zonder in slaap te vallen?
joaquote:op zondag 30 september 2007 10:36 schreef forumgek het volgende:
[..]
excuses geaccordeerd !
klinkt alsof het wel tof was geweest!
aaaah, was jij erook?quote:op zondag 30 september 2007 10:39 schreef tvdleur het volgende:
pfff, weer wakker. nog best verbazingwekkend fris op zich na die lading bier... twas gezellig!
quote:op zondag 30 september 2007 10:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
aaaah, was jij erook?
jammer! heb ik het gemist
maaaaaaaaaaaar, we hadden toch ook altijd een terrasjesmeet in grun?
whehe da's mijn remlofquote:op zondag 30 september 2007 09:23 schreef q. het volgende:
wie komt hier bij simplon even helpen remlof sjouwen? hij is een beetje dronken.
wel heeeeeeeuuuh!quote:op zondag 30 september 2007 11:25 schreef deoxyribonucleic het volgende:
tom, heb je nog wheuwuheuhweuhwuheuwuhewuhwe tegen onbekende homo's geschreeuwd? [afbeelding]
en die heaumeaus naar jouw boem-dikkepiemel kijken ofniet?quote:
eh ja, maar vraag niet hoe....quote:op zondag 30 september 2007 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
batterij is leeg men
't was gezellig.
moemoe nog heel aangekomen zonder in slaap te vallen?
neenee!quote:op zondag 30 september 2007 11:25 schreef deoxyribonucleic het volgende:
tom, heb je nog wheuwuheuhweuhwuheuwuhewuhwe tegen onbekende homo's geschreeuwd? [afbeelding]
heb ik jou ook gezien? wie was jij?quote:op zondag 30 september 2007 11:04 schreef dangel het volgende:
* dangel is ook weer in het land van de levenden
nog geen foto's?die van mij upload ik vanavond, eerst ff naar de historische races op het tt circuit
''wij''?, dus inclusief moemoe?quote:op zondag 30 september 2007 11:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
neenee!
ik ben dom, lomp en famous!
bitches zitten aan mijn penis!
dat hebben wij geschreeuwd.
quote:op zondag 30 september 2007 12:05 schreef q. het volgende:
thuis. ik ben best moe. ik was al eerder naar simplon gegaan (3:00 oid) en rond half zes kwam er een bepaalde groep nogal luidruchtig binnenvallen en daarna heb ik (en de rest van de zaal) niet meer geslapen door het gesnurk van wat-ooit-remlof-was.
quote:op zondag 30 september 2007 12:05 schreef q. het volgende:
thuis. ik ben best moe. ik was al eerder naar simplon gegaan (3:00 oid) en rond half zes kwam er een bepaalde groep nogal luidruchtig binnenvallen en daarna heb ik (en de rest van de zaal) niet meer geslapen door het gesnurk van wat-ooit-remlof-was.
mja, gelukkig woon ik niet zo ver wegquote:op zondag 30 september 2007 12:09 schreef q. het volgende:
[..]
dat hoort bij dit land. dat maakt dit land zo geweldig..
jep! boem-dikkie, fraubitch en ik deden de zang. biogarde, juiced en die kuthond keken ons vreemd aanquote:op zondag 30 september 2007 12:05 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
''wij''?, dus inclusief moemoe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |