Yo! Thanks, dat zocht ik.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:48 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
GIMP
Ga ik nu door voor de koelkast?
verzint fotoshop dan de rawinfo erbij?quote:Op zondag 30 september 2007 11:48 schreef DarkManta het volgende:
Ook maar weer eens tip van mijn kant:
Vrijwel veel mensen hebben een camera die niet over een RAW extension beschikken.
Een RAW bestand kun je zien als HET origineel dat je uit je camera plukt, dus zonder verlies van enige kwalitiet of data.
Helaas zijn er camera`s die dit niet ondersteunen, meestal zijn dat de wat goedkopere camera`s.
Om toch je .jpg bestanden in RAW te kunnen weergeven en te openen heeft ADOBE Photoshop fotograaf vriendelijk gemaakt.
Toets CTRL + K, helemaal aan de linkerkant van het scherm zie je nu een lijst staan, kies uit die lijst File Handling
[afbeelding]
Vink nu Prefer Adobe Camera RAW fpr JPEG Files aan.
Wanneer je dus nu een jpg bestand opent, opent photoshop deze als een RAW bestand.
Veel plezier!
Nee, het geeft je de mogelijkheid om het te lezen als rawinfo.quote:Op zondag 30 september 2007 13:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
verzint fotoshop dan de rawinfo erbij?
quote:Op zondag 30 september 2007 14:36 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nee, het geeft je de mogelijkheid om het te lezen als rawinfo.
idd, jpg bestanden zijn gecomprimeerd, die info is gewoon weg. Wat zou anders het nut zijn van 4x zo grote RAW-bestanden?quote:Op zondag 30 september 2007 13:31 schreef ralpje het volgende:
En dat is nuttig, omdat?
Het is niet zo dat er dan opeens bestandsinformatie in je foto zat die er eerst niet inzat, ofzo.
klopt, alleen CS3 heeft de functie om jpg's te openen als raw bestand. dus als je gewend bent aan camera raw van photohsop kan je nu dus op de zelfde manier je jpg's aanpassen. alleen je hebt minder functies.quote:Op zondag 30 september 2007 15:52 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
[..]
idd, jpg bestanden zijn gecomprimeerd, die info is gewoon weg. Wat zou anders het nut zijn van 4x zo grote RAW-bestanden?
die is wel heel erg onscherp,... denk dat het lastig wordt om hem echt goed scherp te krijgen,...quote:Op zondag 30 september 2007 20:51 schreef Anitra het volgende:
Ik hier? Ja ik hier want ik heb hulp nodig, ps hulp of wat de foto ook scherper maken kan.
Deze foto is zo mooi, het is zo Arwen, alleen mijn camaera happerde en deed raar. Ik krijg hem dus niet scherp, is er iemand die me wil helpen omdeze foto mooi te krijgen?
Is het mogelijk om hem scherper te maken of at dan ook?
[afbeelding]
thanks alvast!
orgineel is een mailtje en dan stuurn ik hem op
Ja zekerquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:30 schreef Sugar het volgende:
Koffiekoekje, je hebt wel de strekking van de docu meegekregen?![]()
In ieder geval is dat de Warp Tool.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:28 schreef koffiekoekje het volgende:
Gezocht.... photoshop tooltje
Ik zag laatst op tv dat er een apart tooltje werd gebruikt. (tv docu: Beperkt houdbaar).
Hierin lieten ze zien hoe fotomodellen bewerkt werden naar een (doelgericht) "schoonheidsideaal". Bijvoorbeeld iets meer (wespen)taille, iets meer borst... Het was een tooltje dat werkte met een grid wat bestond uit 9 vakjes, vervolgens kan met aan de vakjes en/of lijnen trekken en zo de foto plaatselijk vervormen.
Nu wou ik weten waar ik dat tooltje kan vinden (CS2). Kan em nergens vinden![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:56 schreef DarkManta het volgende:
[..]
In ieder geval is dat de Warp Tool.
Toets CTRL + T, daarna op de rechtermuisknop en kies voor warp.
Welke instellingen bedoel je?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:45 schreef Curri het volgende:
heb je instellingen wel goed staan?
ps. cs3 sucks best wel, cs2 vind ik nog steeds veul beter!
Nou voel ik me bijna dom... Ik zie idd. dat de selectie (stippellijn) verandert van vorm. Maar ik snap je toch niet helemaal. Ik maak eerst een selectie. Kies dan [refine edge]. Daar stel ik wat in. Ik klik op [ok] en dan zie is het resultaat weer ongedaan gemaakt. Wat moet ik waar kopieeren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:50 schreef Misanthropist het volgende:
je ziet inderdaad wat simpels over het hoofd. je verandert namelijk alleen de selectie. als je gewoon copy-paste doet na je refine edge (bijvoorbeeld in een nieuw of ander bestand) dan zie je dat het gewoon werkt en kun je het gewoon opslaan.
je verandert alleen het selectielijntje, wat geselecteerd staat (van de foto dus) dat kun je kopiëren of weet ik veel wat mee doen. het resultaat wordt niet ongedaan gemaakt, kijk maar naar de selectie. jij bent waarschijnlijk op zoek naar een bepaald filterquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:07 schreef morphinum het volgende:
[..]
Nou voel ik me bijna dom... Ik zie idd. dat de selectie (stippellijn) verandert van vorm. Maar ik snap je toch niet helemaal. Ik maak eerst een selectie. Kies dan [refine edge]. Daar stel ik wat in. Ik klik op [ok] en dan zie is het resultaat weer ongedaan gemaakt. Wat moet ik waar kopieeren.
Ieg bedankt voor je hulp!
Ah, hebbes! :-)quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:44 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
je verandert alleen het selectielijntje, wat geselecteerd staat (van de foto dus) dat kun je kopiëren of weet ik veel wat mee doen. het resultaat wordt niet ongedaan gemaakt, kijk maar naar de selectie. jij bent waarschijnlijk op zoek naar een bepaald filter
Dat ligt per merk muis af en niet zo zeer aan photoshop. Zelf heb ik 2 Logitech MX revolution muizen en daarmee stel ik het gewoon in het programma/driver setpoint af.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:55 schreef Ynske het volgende:
Sugar, Ik heb getracht, maar de fotos zijn echt te bewogen/onscherp om er bij mij nog enigsins iets scherps uit te halen, sorry.
Slimmerds van Photoshop... Ik kan iets niet meer vinden. Weet iemand toevallig waar ik in kan stellen dat wanneer ik met mijn scrollwieltje beweeg dat er in Photoshop ingezoomd/uitgezoomd word?
heb t net gevonden, onder edit > preferences > general > en dan zoom with scrollweel aanvinkenquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:06 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Dat ligt per merk muis af en niet zo zeer aan photoshop. Zelf heb ik 2 Logitech MX revolution muizen en daarmee stel ik het gewoon in het programma/driver setpoint af.
Klopt inderdaad, dat ik daar niet meer aan had gedachtquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb t net gevonden, onder edit > preferences > general > en dan zoom with scrollweel aanvinken
toch bedankt
ja klopt, nummer 2 heeft te veel grain. sowieso altijd wel lastig om zulke dingen echt goed scherp te krijgen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:26 schreef DarkManta het volgende:
origineel:
Het is niet even makkelijk om via een forum af te tasten hoe en wat ieamnd graag mooi vind, dan via direct contact.
Zelf vind ik foto 1 het mooiste, bij foto 2 begint te korrelig te worden.
als je foto niet scherp geschoten is, blijft hij altijd storen ookal ga je m verscherpen in Photoshop. Tenminste ik blijf zien dat hij digitaal verscherpt is en dat stoort me.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:19 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja klopt, nummer 2 heeft te veel grain. sowieso altijd wel lastig om zulke dingen echt goed scherp te krijgen.
nog een weekje tot die Adobe dag
Oh geen sorry hoorquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je foto niet scherp geschoten is, blijft hij altijd storen ookal ga je m verscherpen in Photoshop. Tenminste ik blijf zien dat hij digitaal verscherpt is en dat stoort me.
Ik vind dat 1 ook al stoortsorry darkmanta
Photoshop werkt met Adobe RGB, en volgens mij laat Windows de kleuren zien adv Srgb kleurenprofiel.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:59 schreef _Kaatje_ het volgende:
Ik heb een vraag over photoshop vs het voorbeeldscherm van windows xp. Als ik mijn foto in PS (CS3) heb bewerkt heeft die levendige, mooie kleuren en een fijn contrast. Dan open ik de afbeelding met voorbeeldscherm van windows en is mijn foto veranderd in een flets, vlak, grauw plaatje. Laat ik de foto afdrukken bij Pixum heb ik het idee dat hij ook zo afgedrukt wordt. Erg lastig, want ik ga natuurlijk wel van PS uit.
Weet iemand hoe dit kan, en belangrijker nog, wat ik eraan kan doen? Ik heb zelf niet het idee dat het aan al dan niet calibreren van het scherm ligt, dan zou er immers nog niet zo'n groot verschil mogen zitten tussen de twee geopende bestanden, toch?
Even voor andere gebruikers...quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:55 schreef Ynske het volgende:
Sugar, Ik heb getracht, maar de fotos zijn echt te bewogen/onscherp om er bij mij nog enigsins iets scherps uit te halen, sorry.
Slimmerds van Photoshop... Ik kan iets niet meer vinden. Weet iemand toevallig waar ik in kan stellen dat wanneer ik met mijn scrollwieltje beweeg dat er in Photoshop ingezoomd/uitgezoomd word?
hier quote uit de OP van vorige deel:quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:44 schreef tim2308 het volgende:
Die scrollwheelfunctie is ideaal, bedankt! Wat is het verschil tussen dit topic en dat andere in DIG? Ze lijken elkaar te overlappen of vergis ik me nu.
daarom dusquote:Er loopt toch al zo'n reeks in DIG?
Dat klopt. Alleen die reeks bevat een wijd scala aan vragen over Photoshop, waarvan fotobewerking maar een kleiner gedeelte omvat. Deze vragen en problemen willen we nu thuis brengen in FOT. Het forum heeft niet voor niets, "beeldbewerking" in zijn omschrijving staan .
Ik ben geen PS held dus je antwoord zal ik goed bestuderen en zelf gaan stoeien. Als het me niet lukt zal ik zeker nog even contact met je opnemen. Alvast bedankt!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:11 schreef Kamermans het volgende:
volgens mij is het bovenste gewoon 100%, dat betekend dus dat er geen informatie meer inzit die je zou kunnen manipuleren met bijvoorbeeld curves, contrast, levels enzo.
maar je kan natuurlijk wel wat proberen, wat ik zou doen is een nieuwe layer aanmaken. hier een gradient van boven zwart 100% opacity tot onder zwart 0% opacity maken, deze layer op softlight zetten. als dit effect te klein is kan je de layer copieren.
als dit resultaat niet voldoet kan ik ook best wel foto van internet plukken en dan het deel wat je nu mist copieren en in jou foto verwerken. alleen heb er morgen avond pas tijd voor
CS3 is de enige versie met adjustment layers,..quote:Op zondag 4 november 2007 13:11 schreef Sugar het volgende:
Kamermans, bedankt voor je superuitgebreide uitleg! Ik heb (sinds gisteren) Photoshop Elements 5.0, dus dat is niet die versie die jij hebt. Ik denk dat ik de simpelere versie heb. Maar ik zal wel gaan puzzelen of ik toch wat kan met de tips die je geeft, want sommige dingen zullen wel hetzelfde werken, denk ik?
yup, het is dus zoals ze zelf zeggen "non-destructive", als je gewoon Gaussian blur over je foto heen gooit, dan kan je niet meer terug, met een adjustment layer kan je het altijd weer uitzetten en de sterkte aanpassen enzo.quote:Op zondag 4 november 2007 13:15 schreef tim2308 het volgende:
Cool, kan je bij CS3 dus filters gebruiken als zijnde adjusmentlayer?
Jah dat kan, alleen bijvoorbeeld met een Smart Object kun je weer geen andere functies op toepassen zoals; Distort, Perspective....quote:Op zondag 4 november 2007 13:15 schreef tim2308 het volgende:
Cool, kan je bij CS3 dus filters gebruiken als zijnde adjusmentlayer?
CTRL + ALT + Z werkt niet als je veel dingen na die filter uitgevoerd hebt, en werkt ook niet meer als je het document afgesloten hebt. adjustment layers kan je altijd opniuew aanpassen en verwijderenquote:Op zondag 4 november 2007 16:29 schreef DarkManta het volgende:
Dus je layer helemaal niet meer in originele staat terug krijgen klopt niet helemaal.
Vandaar ook dequote:Op zondag 4 november 2007 16:33 schreef Kamermans het volgende:
[..]
CTRL + ALT + Z werkt niet als je veel dingen na die filter uitgevoerd hebt, en werkt ook niet meer als je het document afgesloten hebt. adjustment layers kan je altijd opniuew aanpassen en verwijderen
Je shift en '.' toets doet het ook niet meerquote:Op woensdag 7 november 2007 13:36 schreef Visual het volgende:
ik kan geen bestanden meer openen of een nieuwe krijg het niet meer te zien
Tja voor jou is het blijkbaar een peuleschilletje, voor mij is het "maar wat doen in de hoop dat m'n foto er beter van wordt"quote:Op woensdag 7 november 2007 20:30 schreef DarkManta het volgende:
1.
[ afbeelding ]
Ik had meer tijd nodig om ze te plaatsen dan om te bewerken.
Voornamelijk met de Levels, Curves en Photo Filter.. gestoeid.
E-mail onderwegquote:Op donderdag 8 november 2007 17:11 schreef texelonia het volgende:
[..]
Tja voor jou is het blijkbaar een peuleschilletje, voor mij is het "maar wat doen in de hoop dat m'n foto er beter van wordt"
Maar bedankt voor de moeite! Ik vind de eerste wel heel mooi gewordenZou je die in het groot kunnen uploaden, of mailen naar de e-mail in m'n profiel?
Je zou zelf even kunnen stoeien met de "levels / niveaus" (ctrl+L als sneltoets, of kijk bij afbeelding > aanpassing > niveaus / image > edit > levels)quote:Op woensdag 7 november 2007 18:55 schreef texelonia het volgende:
Hoi
Kan iemand mij helpen met deze foto:
[ afbeelding ]
Hij is niet helemaal scherp en beetje korrelig, maar dat kan ik zelf wel enigszins verhelpen. Maar wat me het meeste stoort is dat de ogen zo donker zijn. Ik heb al vanalles geprobeerd met contrast, helderheid enzow, en toen kreeg ik dit:
[ afbeelding ]
Wel beter, maar zijn ogen blijven donker... Iemand die er misschien iets beters van kan maken, of tips heeft?
Mocht iemand zich willen uitleven, hier de originele grote versie
Die hou je nog van me te goedquote:Op donderdag 8 november 2007 17:14 schreef BrandX het volgende:
vraagje uit nieuwsgierigheid: waar heb je het voor nodig?
Sorry....heeft met iets te maken dat geheim moet blijven tot bep. datum. Dan hoor je het van me..quote:
Ok!quote:Op donderdag 8 november 2007 17:37 schreef Trusten het volgende:
[..]
Sorry....heeft met iets te maken dat geheim moet blijven tot bep. datum. Dan hoor je het van me..![]()
Als ik dat zeg kan iemand het alsnog raden....voor 1 dec laat ik het wetenquote:Op donderdag 8 november 2007 17:57 schreef swarmahoer het volgende:
TVP voor de bepaalde datum
wanneer is die datum?
Bedankt!quote:
Bedankt voor je tips!quote:Op donderdag 8 november 2007 17:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je zou zelf even kunnen stoeien met de "levels / niveaus" (ctrl+L als sneltoets, of kijk bij afbeelding > aanpassing > niveaus / image > edit > levels)
[ afbeelding ]
Schuif hier wat met de pijltjeseerste pijltje beïnvloed wat echt zwart is, de laatste wat wit is, en met de middelste gaat over de mid-tonen (contrast).
Nadeel van brightnes en contrast is, dat je alle pixels in de foto lichter of donkerder maakt. Met Levels heb je hier meer controle over. succes
In Paint Shop Pro zitten geen Levels zoals Photoshiop ze kent.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:04 schreef texelonia het volgende:
[..]
Bedankt voor je tips!Daar ga ik zeker eens naar kijken. Al gebruik ik wel Paint Shop Pro
dus zal ik even moeten zoeken waar die optie dan zit.
Photoshop Elements is de uitgekledere consumentenversiequote:Op dinsdag 13 november 2007 10:49 schreef zeeuwse het volgende:
Ik zou ook wel eens wat foto's wllen bewerken met photoshop. Ik heb gekeken maar ik schrok van de prijs, ruim 1000 euro!
Is dit een professionele versie die voor de gemiddelde amateurfotograaf veel te ver gaat, of moet ik inderdaad aan zo'n bedrag denken?
Is er een goedkopere versie die toch wel het een en ander kan?
Je zou ook Gimp kunnen proberen, geheel gratis en toch veel mogelijkheden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:49 schreef zeeuwse het volgende:
Ik zou ook wel eens wat foto's wllen bewerken met photoshop. Ik heb gekeken maar ik schrok van de prijs, ruim 1000 euro!
Is dit een professionele versie die voor de gemiddelde amateurfotograaf veel te ver gaat, of moet ik inderdaad aan zo'n bedrag denken?
hangt er vanaf hoe je het hebt gedaanquote:Op woensdag 21 november 2007 15:24 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
oh jammervond het wel oke voor een eerste poging
foto zwart wit gemaaktquote:Op woensdag 21 november 2007 15:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe je het hebt gedaankun je dat even uitleggen?
Weet je dat zelfs dit me niet lukt in PS?quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:53 schreef Ynske het volgende:
[over resizen]
in PS kun je t doen via image > image size
bicubic als standaard gebruikenquote:Op woensdag 21 november 2007 21:46 schreef Sugar het volgende:
![]()
![]()
Kamermans!
Ik heb Resample image aangeklikt en toen kon ik constrain proportions ook aanvinken. Dus nu doet ie wat ik wil! Het zag er dus inderdaad hetzelfde uit, alleen waren de bovenste twee hokjes (scale styles en constrain proportions) grijs.
Maar op welke optie kan ik 'resample image' het beste zetten? Ik heb de keuze uit:nearest neighbor bilinear bicubic bicubic smoother bicubic sharper
quote:Je zou zelf even kunnen stoeien met de "levels / niveaus" (ctrl+L als sneltoets, of kijk bij afbeelding > aanpassing > niveaus / image > edit > levels)...
wat ik gedaan heb bij deze tekening: Link is van de inhoud 1 layer maken, deze vergroten zodat het over de lijst heen valt. vervolgens erg wazig maken. daarna heb ik de binnen kant uitgeknipt zodat het alleen op de lijst zit. en vervolgens met een grote en softe gum de buitsenste rand weg werkt. die layer vervolgens op color dodge zetten.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:39 schreef brenneke het volgende:
De reflectie van het orgineel is mijn spiegelbeeld, toen ik het orginele beeld en dit blende kwam er geen mooi geheel uit, vandaar dat ik hem zo gedaan heb. Ik denk dat de hele lijst zo licht maken alsof er een gloed vanaf komt het mooist is. Allleen weet ik dus absoluut niet hoe ik dat moet doen?
koopt iemand zulke programma's nog dan via legale kanalen dan?quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:49 schreef zeeuwse het volgende:
Ik heb versie 5.5 legaalquote:Op woensdag 28 november 2007 14:33 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
koopt iemand zulke programma's nog dan via legale kanalen dan?
het is heel fout maar als het budget niet zo hoog is zou ik voor de grap eens wat torrent website's gaan bezoeken, kost het je dan mischien 2 dagen van je tijd maar is al beter dan 1000 euro voor iets neer tellen waar je met gemakt aankan komen zonder 1cent te hoeven betalen.
wil wel eens vingertjes zien van die wie um legaal hebben aangeschaft
T'is me niet helemaal gelukt zoals jij het zei. De lijst heb ik donkerder kunnen maken d.m.v. in een nieuwe layer wat spelen met de hue en saturation. Zijn handigheidjes die ik nog even door moet krijgen.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:52 schreef Kamermans het volgende:
[..]
wat ik gedaan heb bij deze tekening: Link is van de inhoud 1 layer maken, deze vergroten zodat het over de lijst heen valt. vervolgens erg wazig maken. daarna heb ik de binnen kant uitgeknipt zodat het alleen op de lijst zit. en vervolgens met een grote en softe gum de buitsenste rand weg werkt. die layer vervolgens op color dodge zetten.
Maar voodat je dit gaat doen moet de lijst wel overal het zelfde zijn. zoals het nu aan de bovenkant is, is het denk ik te licht en aan de onder kant te donker. op ooghoogte zegmaar ziet het er goed uit.
voor de bovenkant kan je met een gradient layer van 100% opacity naar 0% opacity vullen met zwart en die op softlight zetten.
de onderkant is volgens mij gewoon puur zwart, wat je daar kan doen is de bovenkant kopieren en omdraaien.
Tja, als de foto niet plaatst wordt het lastig. Dus zet ergens het originele bestand neer en dan is er vast iemand die er naar wil kijken. Trouwens overbelicht is moeilijker te verhelpen dan onderbelicht.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:54 schreef CarOnline het volgende:
Kan iemand mij helpen?
Sta ik ein-de-lijk met mijn held Ewan McGregorop de foto, is ie zwaaaaaaaaar over belicht
![]()
Hij staat er als altijd natuurlijk geweldig op, en ik als bijna iemand zonder gezicht![]()
Help help!
Probeer de volgende keer de eend van de voorkant te nemen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:27 schreef theemuts1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan ik deze foto verbeteren?
Vertel mij wat. Ik ben de "gek" die er in al zijn onschuld naar heeft gekeken en er nog wat probeert van te maken. Moeilijker is op zich nog een klein understatement. Maar op de een of andere manier wel lekker om mee te prutsen en te klooien. Leuke uitdaging.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:14 schreef tim2308 het volgende:
[..]
Tja, als de foto niet plaatst wordt het lastig. Dus zet ergens het originele bestand neer en dan is er vast iemand die er naar wil kijken. Trouwens overbelicht is moeilijker te verhelpen dan onderbelicht.
Zie PBquote:Op woensdag 19 december 2007 11:27 schreef tim2308 het volgende:
Zoals gezegd, ik wil het origineel zoals die uit de camra komt...
hoe blauwer? alleen de aanwezige blauw versterken?quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:16 schreef blomst het volgende:
Wie kan of wil me helpen.
Hoe kan ik de achter grond wat blauwer krijgen?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:42 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand me hier misschien helpen om dat roze linksonderin subtiel weg te werken? Ik vind het storend, die kleur daar.
Bedankt alvast.
phoe uhm, tja het is wel erg donker, ik kan wel wat lichter proberen te maken maar denk dat dat heel lelijk wordt,...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:33 schreef theemuts1982 het volgende:
De bomen van deze foto zijn zwaar onderbelicht. Mij lukt het niet om deze mooier te krijgen. Is dat nog mogelijk? Ik hoor het graag
[ afbeelding ]
Netjes, je had alleen de reflectie niet mogen meeklonen.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:35 schreef Kamermans het volgende:
Yashaaaaa voldoet dit aan je wensen? Link
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:35 schreef Kamermans het volgende:
Yashaaaaa voldoet dit aan je wensen? Link
waar heb je dat oor vandaan getoverd?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:56 schreef Rosbief het volgende:
Je moet hem gewoon een oor aannaaien man. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
van Ronald Koemanquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:23 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
waar heb je dat oor vandaan getoverd?
Ik zal er ook wel even naar gaan kijkenquote:Op maandag 14 januari 2008 17:56 schreef Romek het volgende:
iemand elders?
ik weet niet hoe het Frans Bauer font er uit ziet. Maar ik weet wel dat er een website is waar je jpg's met text kan uploaden en dat dan die website zoekt naar een font die er erg op lijkt: WhatTheFontquote:Op maandag 14 januari 2008 20:23 schreef Hukkie het volgende:
Ik meende mij te herinneren dat er een centraal lettertype topic was, maar de search werkt voor geen meter, dus vraag ik het ff hier. Ik zoek de font van Frans Bauer, iemand enig idee waar ik die kan vinden?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:43 schreef Kamermans het volgende:
ik weet niet hoe het Frans Bauer font er uit ziet. Maar ik weet wel dat er een website is waar je jpg's met text kan uploaden en dat dan die website zoekt naar een font die er erg op lijkt: WhatTheFont
WhatTheFont komt er niet uit. maar ja, gewoon zoeken naar Handwritten fonts. Dit vind ik altijd wel een prettige site:quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:53 schreef Hukkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat het een soort handwriting font is, ben hem nog niet zo lang geleden een keer tegengekomen ergens, maar had hem toen niet nodig, nu wel. Dat wordt dus zoeken op de Old Fashioned Way. Dank iig.
heb even die van de andere beetje aangepastquote:Op maandag 14 januari 2008 17:56 schreef Romek het volgende:
iemand elders?
Wel heel leuk dat dit er nog van te maken valt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:24 schreef Kamermans het volgende:
[..]
heb even die van de andere beetje aangepast
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |