abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53575678
Ja, ik gooide m dicht, deel 3 dus.

En dan moet je dus een nieuwe openen. Dat doe ik dus.

Game on

Volgens Kamermans mocht de onderstaande link in de OP.
Photoshop_tutorials_op_FOK!
Bij deze

[ Bericht 35% gewijzigd door HMaster-II op 28-01-2008 22:19:17 ]
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  zaterdag 29 september 2007 @ 20:53:20 #2
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_53575727
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 20:48 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

GIMP

Ga ik nu door voor de koelkast?
Yo! Thanks, dat zocht ik. .
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_53583350
tvphotoshop
pi_53584822
deze tip had ik ook in vorige topic gepost, maar geloof dat iedereen er over heen gekeken heeft

het resizen in photoshop staat altijd op een manier die niet super goed werkt voor fotografie, maar wel weer goed voor gradienten enzo.

normaal staat de mode op"bicubic (best for smooth gradients)", Als je deze op "Bicubic sharper (best voor reduction)" zet, dan verlies je net wat minder detail.

hier nog een plaatje van waar je het kan veranderen:
  zondag 30 september 2007 @ 11:48:04 #5
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_53585047
Ook maar weer eens tip van mijn kant:
Vrijwel veel mensen hebben een camera die niet over een RAW extension beschikken.
Een RAW bestand kun je zien als HET origineel dat je uit je camera plukt, dus zonder verlies van enige kwalitiet of data.

Helaas zijn er camera`s die dit niet ondersteunen, meestal zijn dat de wat goedkopere camera`s.
Om toch je .jpg bestanden in RAW te kunnen weergeven en te openen heeft ADOBE Photoshop fotograaf vriendelijk gemaakt.

Toets CTRL + K, helemaal aan de linkerkant van het scherm zie je nu een lijst staan, kies uit die lijst File Handling

Vink nu Prefer Adobe Camera RAW fpr JPEG Files aan.

Wanneer je dus nu een jpg bestand opent, opent photoshop deze als een RAW bestand.

Veel plezier!
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_53587491
En dat is nuttig, omdat?
Het is niet zo dat er dan opeens bestandsinformatie in je foto zat die er eerst niet inzat, ofzo.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 30 september 2007 @ 13:33:27 #7
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_53587552
quote:
Op zondag 30 september 2007 11:48 schreef DarkManta het volgende:
Ook maar weer eens tip van mijn kant:
Vrijwel veel mensen hebben een camera die niet over een RAW extension beschikken.
Een RAW bestand kun je zien als HET origineel dat je uit je camera plukt, dus zonder verlies van enige kwalitiet of data.

Helaas zijn er camera`s die dit niet ondersteunen, meestal zijn dat de wat goedkopere camera`s.
Om toch je .jpg bestanden in RAW te kunnen weergeven en te openen heeft ADOBE Photoshop fotograaf vriendelijk gemaakt.

Toets CTRL + K, helemaal aan de linkerkant van het scherm zie je nu een lijst staan, kies uit die lijst File Handling
[afbeelding]

Vink nu Prefer Adobe Camera RAW fpr JPEG Files aan.

Wanneer je dus nu een jpg bestand opent, opent photoshop deze als een RAW bestand.

Veel plezier!
verzint fotoshop dan de rawinfo erbij?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 30 september 2007 @ 14:36:33 #8
124655 DarkManta
pi_53589289
quote:
Op zondag 30 september 2007 13:33 schreef Ynske het volgende:

[..]

verzint fotoshop dan de rawinfo erbij?
Nee, het geeft je de mogelijkheid om het te lezen als rawinfo.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_53591825
quote:
Op zondag 30 september 2007 14:36 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Nee, het geeft je de mogelijkheid om het te lezen als rawinfo.
quote:
Op zondag 30 september 2007 13:31 schreef ralpje het volgende:
En dat is nuttig, omdat?
Het is niet zo dat er dan opeens bestandsinformatie in je foto zat die er eerst niet inzat, ofzo.
idd, jpg bestanden zijn gecomprimeerd, die info is gewoon weg. Wat zou anders het nut zijn van 4x zo grote RAW-bestanden?
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_53599698
Ik hier? Ja ik hier want ik heb hulp nodig, ps hulp of wat de foto ook scherper maken kan.
Deze foto is zo mooi, het is zo Arwen, alleen mijn camaera happerde en deed raar. Ik krijg hem dus niet scherp, is er iemand die me wil helpen omdeze foto mooi te krijgen?
Is het mogelijk om hem scherper te maken of at dan ook?

thanks alvast!
orgineel is een mailtje en dan stuurn ik hem op
pi_53600639
quote:
Op zondag 30 september 2007 15:52 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

[..]

idd, jpg bestanden zijn gecomprimeerd, die info is gewoon weg. Wat zou anders het nut zijn van 4x zo grote RAW-bestanden?
klopt, alleen CS3 heeft de functie om jpg's te openen als raw bestand. dus als je gewend bent aan camera raw van photohsop kan je nu dus op de zelfde manier je jpg's aanpassen. alleen je hebt minder functies.

om een jpg als raw te openen hoef je niet allemaal preferences aan te passen, gewoon "open as" en dan camera raw kiezen. dat lijkt me prettiger dan je preferences te veranderen, anders open hij het altijd in camera raw
pi_53600677
quote:
Op zondag 30 september 2007 20:51 schreef Anitra het volgende:
Ik hier? Ja ik hier want ik heb hulp nodig, ps hulp of wat de foto ook scherper maken kan.
Deze foto is zo mooi, het is zo Arwen, alleen mijn camaera happerde en deed raar. Ik krijg hem dus niet scherp, is er iemand die me wil helpen omdeze foto mooi te krijgen?
Is het mogelijk om hem scherper te maken of at dan ook?
[afbeelding]

thanks alvast!
orgineel is een mailtje en dan stuurn ik hem op
die is wel heel erg onscherp,... denk dat het lastig wordt om hem echt goed scherp te krijgen,...
  zondag 30 september 2007 @ 22:05:36 #13
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53602114
Ik kan er, met echt lekenervaring, hoor, niets beters dan dit van maken.

Maar dat kunnen de anderen hier vast beter, met het origineel dan.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 30 september 2007 @ 22:55:14 #14
187910 Dya
http://www.jeroenlucas.nl
pi_53603659
zie post hieronder

[ Bericht 62% gewijzigd door Dya op 30-09-2007 23:05:41 ]
A person isn't who they are during the last conversation you had with them -
they're who they've been throughout your whole relationship.
  zondag 30 september 2007 @ 22:58:23 #15
187910 Dya
http://www.jeroenlucas.nl
pi_53603742
oooh men.. dan maar even zo...
dat imagehack is ook 3x niks zeg.. dus heb em maar even op me deviantart gezet
zodat je em iig ff kan zien...

[ Bericht 34% gewijzigd door Dya op 30-09-2007 23:06:49 ]
A person isn't who they are during the last conversation you had with them -
they're who they've been throughout your whole relationship.
pi_53603755
gele kikker :/
pi_53608946
Het stomme was dat hij op mijn schermpje van he toestel dus heel scherp over kwam en ik dus helemaal verliefd op die foto en toen bleek hij dus zo Ik hoorde wel een hapering in mijn camera dus baade wel ff.
Dya thanks!!!
Sugar het is al een stuk beter dan wat ik vor elkaar kreeg
  maandag 1 oktober 2007 @ 20:28:27 #18
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_53625890
Gezocht.... photoshop tooltje

Ik zag laatst op tv dat er een apart tooltje werd gebruikt. (tv docu: Beperkt houdbaar).

Hierin lieten ze zien hoe fotomodellen bewerkt werden naar een (doelgericht) "schoonheidsideaal". Bijvoorbeeld iets meer (wespen)taille, iets meer borst... Het was een tooltje dat werkte met een grid wat bestond uit 9 vakjes, vervolgens kan met aan de vakjes en/of lijnen trekken en zo de foto plaatselijk vervormen.

Nu wou ik weten waar ik dat tooltje kan vinden (CS2). Kan em nergens vinden
  maandag 1 oktober 2007 @ 20:30:54 #19
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53625957
Koffiekoekje, je hebt wel de strekking van de docu meegekregen?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 1 oktober 2007 @ 20:40:34 #20
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_53626171
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 20:30 schreef Sugar het volgende:
Koffiekoekje, je hebt wel de strekking van de docu meegekregen?
Ja zeker van vrouwen moet je af blijven

't gaat even om het tooltje, niet over de ethische norm

Wees gerust, ik ben niet van plan een onrealistisch schoonheidsbeeld te creëren

Als het goed is zijn er meer mogelijkheden met dat tooltje
  maandag 1 oktober 2007 @ 20:56:54 #21
124655 DarkManta
pi_53626500
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 20:28 schreef koffiekoekje het volgende:
Gezocht.... photoshop tooltje

Ik zag laatst op tv dat er een apart tooltje werd gebruikt. (tv docu: Beperkt houdbaar).

Hierin lieten ze zien hoe fotomodellen bewerkt werden naar een (doelgericht) "schoonheidsideaal". Bijvoorbeeld iets meer (wespen)taille, iets meer borst... Het was een tooltje dat werkte met een grid wat bestond uit 9 vakjes, vervolgens kan met aan de vakjes en/of lijnen trekken en zo de foto plaatselijk vervormen.

Nu wou ik weten waar ik dat tooltje kan vinden (CS2). Kan em nergens vinden
In ieder geval is dat de Warp Tool.
Toets CTRL + T, daarna op de rechtermuisknop en kies voor warp.
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:35:30 #22
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_53629354
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 20:56 schreef DarkManta het volgende:

[..]

In ieder geval is dat de Warp Tool.
Toets CTRL + T, daarna op de rechtermuisknop en kies voor warp.

Verdraaid ik dank u
  donderdag 18 oktober 2007 @ 14:58:11 #23
124655 DarkManta
pi_54011142
Canon EOS Discovery
Fotografieseminar voor enthousiaste amateur- en semi-beroepsfotografen.
Adobe toont op EOS Discovery Lightroom & Photoshop CS3
voor optimalisatie van de fotografie workflow.
3 en 4 november, Utrecht
pi_54049340
In Photoshop CS3 zit een knop die precies zou moeten doen wat ik wil: refine edge.
Ik maak een selectie op de afbeelding en klik refine edge. Ik zie wat ik wil. Maar ik kan met geen mogelijkheid de aanpassing bewaren. Als ik op [OK] klik in het refine edge scherm, dan vervalt de aanpassing. Op support-sites en manuals kan ik hierover niets vinden. Misschien zie ik iets simpels over het hoofd?
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:45:52 #25
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_54050034
heb je instellingen wel goed staan?

ps. cs3 sucks best wel, cs2 vind ik nog steeds veul beter!
pi_54050110
je ziet inderdaad wat simpels over het hoofd. je verandert namelijk alleen de selectie. als je gewoon copy-paste doet na je refine edge (bijvoorbeeld in een nieuw of ander bestand) dan zie je dat het gewoon werkt en kun je het gewoon opslaan.
pi_54050117
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 12:45 schreef Curri het volgende:
heb je instellingen wel goed staan?

ps. cs3 sucks best wel, cs2 vind ik nog steeds veul beter!
Welke instellingen bedoel je?
CS2 is OK, maar [refine edge] zit er pas in sinds CS3. Ik wil zo'n 60+ foto's bewerken; als ik dat stuk voor stuk doe met layers ben ik 10 uur verder. Refine edge doet in 1x wat ik wil...
pi_54050313
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 12:50 schreef Misanthropist het volgende:
je ziet inderdaad wat simpels over het hoofd. je verandert namelijk alleen de selectie. als je gewoon copy-paste doet na je refine edge (bijvoorbeeld in een nieuw of ander bestand) dan zie je dat het gewoon werkt en kun je het gewoon opslaan.
Nou voel ik me bijna dom... Ik zie idd. dat de selectie (stippellijn) verandert van vorm. Maar ik snap je toch niet helemaal. Ik maak eerst een selectie. Kies dan [refine edge]. Daar stel ik wat in. Ik klik op [ok] en dan zie is het resultaat weer ongedaan gemaakt. Wat moet ik waar kopieeren.

Ieg bedankt voor je hulp!
pi_54051829
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 13:07 schreef morphinum het volgende:

[..]

Nou voel ik me bijna dom... Ik zie idd. dat de selectie (stippellijn) verandert van vorm. Maar ik snap je toch niet helemaal. Ik maak eerst een selectie. Kies dan [refine edge]. Daar stel ik wat in. Ik klik op [ok] en dan zie is het resultaat weer ongedaan gemaakt. Wat moet ik waar kopieeren.

Ieg bedankt voor je hulp!
je verandert alleen het selectielijntje, wat geselecteerd staat (van de foto dus) dat kun je kopiëren of weet ik veel wat mee doen. het resultaat wordt niet ongedaan gemaakt, kijk maar naar de selectie. jij bent waarschijnlijk op zoek naar een bepaald filter
pi_54052847
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 14:44 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

je verandert alleen het selectielijntje, wat geselecteerd staat (van de foto dus) dat kun je kopiëren of weet ik veel wat mee doen. het resultaat wordt niet ongedaan gemaakt, kijk maar naar de selectie. jij bent waarschijnlijk op zoek naar een bepaald filter
Ah, hebbes! :-)

Idd. na de [refine] moet ik de eerder gemaakte selectie kopieeren en in een nieuw plaatje plakken. Het werkt. Bedankt!
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 21:18:08 #31
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_54058955
Mijn eerste experiment met layers in Photoshop..
Met dank aan Ynske voor de uitleg

[ Bericht 5% gewijzigd door buzzer op 20-10-2007 21:23:11 ]
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 21 oktober 2007 @ 15:28:55 #32
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54071314
Mag ik jullie om hulp vragen?
Ik heb 3 foto's die ik erg leuk vind, maar ze zijn (net) niet scherp. Ik hoop dat er hier mensen zijn die er toch heel wat van kunnen maken. Ik vind het uitzoeken van de simpele dingen als kleur en contrast leuk, dus dat hoeft niet echt, maar de scherpte kan ik met Picasa niet oké krijgen. Jullie?
Ik zou er erg blij mee zijn.

Edit: weer weg, lang genoeg online gestaan.

[ Bericht 40% gewijzigd door Sugar op 22-10-2007 15:01:17 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 21 oktober 2007 @ 17:55:48 #33
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54073516
Sugar, Ik heb getracht, maar de fotos zijn echt te bewogen/onscherp om er bij mij nog enigsins iets scherps uit te halen, sorry.

Slimmerds van Photoshop... Ik kan iets niet meer vinden. Weet iemand toevallig waar ik in kan stellen dat wanneer ik met mijn scrollwieltje beweeg dat er in Photoshop ingezoomd/uitgezoomd word?
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 21 oktober 2007 @ 19:06:56 #34
124655 DarkManta
pi_54074816
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 17:55 schreef Ynske het volgende:
Sugar, Ik heb getracht, maar de fotos zijn echt te bewogen/onscherp om er bij mij nog enigsins iets scherps uit te halen, sorry.

Slimmerds van Photoshop... Ik kan iets niet meer vinden. Weet iemand toevallig waar ik in kan stellen dat wanneer ik met mijn scrollwieltje beweeg dat er in Photoshop ingezoomd/uitgezoomd word?
Dat ligt per merk muis af en niet zo zeer aan photoshop. Zelf heb ik 2 Logitech MX revolution muizen en daarmee stel ik het gewoon in het programma/driver setpoint af.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 21 oktober 2007 @ 19:08:59 #35
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54074846
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 19:06 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Dat ligt per merk muis af en niet zo zeer aan photoshop. Zelf heb ik 2 Logitech MX revolution muizen en daarmee stel ik het gewoon in het programma/driver setpoint af.
heb t net gevonden, onder edit > preferences > general > en dan zoom with scrollweel aanvinken

toch bedankt
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 21 oktober 2007 @ 19:26:49 #36
124655 DarkManta
pi_54075201
-edit-

PM gelezen

[ Bericht 89% gewijzigd door DarkManta op 22-10-2007 16:49:30 ]
  zondag 21 oktober 2007 @ 19:30:55 #37
124655 DarkManta
pi_54075267
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 19:08 schreef Ynske het volgende:

[..]

heb t net gevonden, onder edit > preferences > general > en dan zoom with scrollweel aanvinken

toch bedankt
Klopt inderdaad, dat ik daar niet meer aan had gedacht Zal wel komen dat ik laatst mijn muis opnieuw heb ingesteld of dat ik het domweg ben vergeten.

In ieder geval.... geen dank...

-edit- vooral als je naar het plaatje kijkt dat Kamermans had gepost
pi_54076263
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 19:26 schreef DarkManta het volgende:
origineel:

Het is niet even makkelijk om via een forum af te tasten hoe en wat ieamnd graag mooi vind, dan via direct contact.

Zelf vind ik foto 1 het mooiste, bij foto 2 begint te korrelig te worden.
ja klopt, nummer 2 heeft te veel grain. sowieso altijd wel lastig om zulke dingen echt goed scherp te krijgen.
nog een weekje tot die Adobe dag

[ Bericht 11% gewijzigd door Chell op 22-10-2007 18:38:02 (links weg op verzoek) ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 21 oktober 2007 @ 20:22:38 #39
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54076298
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 20:19 schreef Incolumis het volgende:

[..]

ja klopt, nummer 2 heeft te veel grain. sowieso altijd wel lastig om zulke dingen echt goed scherp te krijgen.
nog een weekje tot die Adobe dag
als je foto niet scherp geschoten is, blijft hij altijd storen ookal ga je m verscherpen in Photoshop. Tenminste ik blijf zien dat hij digitaal verscherpt is en dat stoort me.
Ik vind dat 1 ook al stoort sorry darkmanta
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 21 oktober 2007 @ 20:39:08 #40
124655 DarkManta
pi_54076615
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 20:22 schreef Ynske het volgende:

[..]

als je foto niet scherp geschoten is, blijft hij altijd storen ookal ga je m verscherpen in Photoshop. Tenminste ik blijf zien dat hij digitaal verscherpt is en dat stoort me.
Ik vind dat 1 ook al stoort sorry darkmanta
Oh geen sorry hoor Het is niet eens in photoshop gedaan.
Zelf vind ik het ook storen, ik begrijp wat je bedoelt...

Maar nu je het zegt, zal ik het eens met Photoshop doen...
  zondag 21 oktober 2007 @ 20:54:06 #41
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54076821
DarkManta en Ynske, dankjewel voor het proberen. Ik vind de eerste van DM wel mooier dan de 2e en ook dan het origineel, maar ik zie inderdaad ook wat Ynske bedoelt.

Ik ben wel erg benieuwd of Photoshop een nog wat mooier resultaat geeft, ik hou me aanbevolen, DM!
pi_54076902
Ik heb een vraag over photoshop vs het voorbeeldscherm van windows xp. Als ik mijn foto in PS (CS3) heb bewerkt heeft die levendige, mooie kleuren en een fijn contrast. Dan open ik de afbeelding met voorbeeldscherm van windows en is mijn foto veranderd in een flets, vlak, grauw plaatje. Laat ik de foto afdrukken bij Pixum heb ik het idee dat hij ook zo afgedrukt wordt. Erg lastig, want ik ga natuurlijk wel van PS uit.

Weet iemand hoe dit kan, en belangrijker nog, wat ik eraan kan doen? Ik heb zelf niet het idee dat het aan al dan niet calibreren van het scherm ligt, dan zou er immers nog niet zo'n groot verschil mogen zitten tussen de twee geopende bestanden, toch?
Ik ben gewoon ik en dit is mijn ding.
pi_54076925
het voorbeeldscherm van windows is maar 256 kleuren ofzo dacht ik, daarom ziet het er niet uit
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 21 oktober 2007 @ 21:02:37 #44
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54076953
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 20:59 schreef _Kaatje_ het volgende:
Ik heb een vraag over photoshop vs het voorbeeldscherm van windows xp. Als ik mijn foto in PS (CS3) heb bewerkt heeft die levendige, mooie kleuren en een fijn contrast. Dan open ik de afbeelding met voorbeeldscherm van windows en is mijn foto veranderd in een flets, vlak, grauw plaatje. Laat ik de foto afdrukken bij Pixum heb ik het idee dat hij ook zo afgedrukt wordt. Erg lastig, want ik ga natuurlijk wel van PS uit.

Weet iemand hoe dit kan, en belangrijker nog, wat ik eraan kan doen? Ik heb zelf niet het idee dat het aan al dan niet calibreren van het scherm ligt, dan zou er immers nog niet zo'n groot verschil mogen zitten tussen de twee geopende bestanden, toch?
Photoshop werkt met Adobe RGB, en volgens mij laat Windows de kleuren zien adv Srgb kleurenprofiel.
Je kunt vaak bij het laten afdrukken aangeven of je met een bepaald profiel werkt, en dat ze dat over moeten nemen.
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 21 oktober 2007 @ 21:09:03 #45
124655 DarkManta
pi_54077080
-edit-

pm gelezen

[ Bericht 43% gewijzigd door DarkManta op 22-10-2007 16:53:01 ]
  maandag 22 oktober 2007 @ 14:02:56 #46
124655 DarkManta
pi_54088720
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 17:55 schreef Ynske het volgende:

Even voor andere gebruikers...
Inderdaad had ik het deels goed met die muis instellingen, namelijk dat je vanaf de CS-series dat in kunt stellen maar de versie daarvoor gaat dat niet omdat simpelweg die optie er nog niet was.

Mocht je inderdaad een Photoshop versie hebben lager dan CS2, dan zul je het in-uitzoom gebeuren in moeten stellen via je je muisinstellingen.
pi_54121978
Die scrollwheelfunctie is ideaal, bedankt! Wat is het verschil tussen dit topic en dat andere in DIG? Ze lijken elkaar te overlappen of vergis ik me nu.
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_54123166
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 22:44 schreef tim2308 het volgende:
Die scrollwheelfunctie is ideaal, bedankt! Wat is het verschil tussen dit topic en dat andere in DIG? Ze lijken elkaar te overlappen of vergis ik me nu.
hier quote uit de OP van vorige deel:
quote:
Er loopt toch al zo'n reeks in DIG?

Dat klopt. Alleen die reeks bevat een wijd scala aan vragen over Photoshop, waarvan fotobewerking maar een kleiner gedeelte omvat. Deze vragen en problemen willen we nu thuis brengen in FOT. Het forum heeft niet voor niets, "beeldbewerking" in zijn omschrijving staan .
daarom dus
  maandag 29 oktober 2007 @ 23:49:37 #49
35325 shi
elegance in simplicity
pi_54255867
kort maar krachtig zullen we maar zeggen
idiots will be shot, survivors will be shot...again.
pi_54266820
zowww terug van de Adobe-Apple event, was wel leuk om eens mee te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')