En als er nou overtollig haar van de basisfoto uitsteekt? Of dat ik wil dat hij er met zijn hele hoofd op komt en niet alleen gezichtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:45 schreef Flipmoehoe het volgende:
hoofd op een andere laag zetten, snel met de gum eromheen om het overbodige weg te halen.
alleen het hoofd selecteren en deze op de andere plakken..
met CTRL + T (transform) beetje draaien en verschalen.
dan nog ff met de gum, (hardheid wat lager.. ) wat kleine randjes weggummen om het wat zachter te laten verlopen.
CTRL + U om de kleur van het gezicht iets veranderen.
eitje
Niet met maskers werken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:45 schreef Flipmoehoe het volgende:
hoofd op een andere laag zetten, snel met de gum eromheen om het overbodige weg te halen.
alleen het hoofd selecteren en deze op de andere plakken..
met CTRL + T (transform) beetje draaien en verschalen.
dan nog ff met de gum, (hardheid wat lager.. ) wat kleine randjes weggummen om het wat zachter te laten verlopen.
CTRL + U om de kleur van het gezicht iets veranderen.
eitje
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:48 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Niet met maskers werken.
Fucking noob!
dan zou ik eerst de achtergrond over het hoofd van die gast clonen...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:48 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
En als er nou overtollig haar van de basisfoto uitsteekt? Of dat ik wil dat hij er met zijn hele hoofd op komt en niet alleen gezicht
Ik heb dat clonen geprobeerd alleen ik kan niet meerdere keren klikken? Bij mij werkt het voor geen meterquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:53 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
dan zou ik eerst de achtergrond over het hoofd van die gast clonen...
dan het hoofd van je maat erop plakken
Even bij Importeren aan de linker kant de maplocatie bijwerken naar waar de RAW bestanden staan. Mocht je ze ooit verplaats hebben dan kan hij ze meestal al niet vindenquote:Op zondag 7 december 2014 16:01 schreef VeerEli het volgende:
Mag ik hier ook even een vraag stellen over Lightroom, of is dit alleen voor PS?
Ik heb namelijk in Lightroom nog alle foto's staan die ik ooit geïmporteerd heb. Deze foto's staan ook zowat allemaal nog als RAW bestand op mijn laptop. Alleen, als ik sommige foto's weer wil openen (maar ooit eerder al weer heb geëxporteerd oid) dan staat er ''map niet gevonden'' en kan ik dus de foto niet bewerken.
Ik wil sommige oude foto's namelijk opnieuw bewerken vanaf het originele raw bestand, die dus gewoon op m'n laptop staan, maar ik dus niet opnieuw geïmporteerd in Lightroom krijg dat ik ze weer van daaruit opnieuw kan bewerken.
Does this makes any sense?Hopelijk kan iemand mij helpen.
Ah super, thanks! Alleen nu heb ik het zo dat als ik mijn SD kaart in m'n laptop stop, en Lightroom open en op importeren drukt, hij automatisch naar de plek gaat waar de foto's staan als je ze net in je laptop hebt gestopt (volg je het nog?quote:Op zondag 7 december 2014 19:00 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Even bij Importeren aan de linker kant de maplocatie bijwerken naar waar de RAW bestanden staan. Mocht je ze ooit verplaats hebben dan kan hij ze meestal al niet vinden!
[ afbeelding ]
Ik volg je wel maar daar kan ik je niet mee helpen, ik werk op een andere manierquote:Op maandag 8 december 2014 02:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah super, thanks! Alleen nu heb ik het zo dat als ik mijn SD kaart in m'n laptop stop, en Lightroom open en op importeren drukt, hij automatisch naar de plek gaat waar de foto's staan als je ze net in je laptop hebt gestopt (volg je het nog?). Is het dan niet zo dat als ik die maplocatie verander, dat dan niet meer gebeurt?
Haha oke, jammerquote:Op maandag 8 december 2014 12:20 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik volg je wel maar daar kan ik je niet mee helpen, ik werk op een andere manier!
Als je de foto's bij het importeren al gelijk in een andere map dan de huidige standaard map wilt zetten zul je dit in het importeer venster moeten aangeven (rechts in dat scherm). Bedoelde je dat?quote:Op maandag 8 december 2014 12:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha oke, jammerZal het wel eerst eens zoals je hierboven gezegd hebt doen, en daarna checken hoe ik het weer terug kan zetten
Ehm.. Weet niet zo goed wat je bedoelt, sorryquote:Op donderdag 11 december 2014 23:18 schreef MoChe het volgende:
[..]
Als je de foto's bij het importeren al gelijk in een andere map dan de huidige standaard map wilt zetten zul je dit in het importeer venster moeten aangeven (rechts in dat scherm). Bedoelde je dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |