Thanks!!!quote:
Daar heb je het al, de eerste PI-lozequote:
Kijk nog eensquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar heb je het al, de eerste PI-loze
quote:
En dit kon niet in http://forum.fok.nl/topic/1080638 , omdat?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoi!
quote:Op zondag 30 september 2007 07:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
En dit kon niet in http://forum.fok.nl/topic/1080638 , omdat?
FTW, in het vorige IDO forum mocht Svensational Streeltopic wel. Wat is er tussentijds in de policy veranderd dat dit opeens niet meer mag?quote:
Toen was ik nog jong en onbezonnenquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
FTW, in het vorige IDO forum mocht Svensational Streeltopic wel. Wat is er tussentijds in de policy veranderd dat dit opeens niet meer mag?Gewoon een leuk, goedbedoeld, lief moderator adoratie topic
![]()
Graag weer open dus![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen was ik nog jong en onbezonnen.
Wie is hij of zij?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:24 schreef tonks het volgende:
Zegt iemand op Msn "Ja IDO gaat vanavond open" vraag ik "Wie worden er mods PeRi en die homo zeker?" zegt hij of zij ja. sorry sven.
Ze zijn derhalve allebei geslotenquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:24 schreef tonks het volgende:
Zegt iemand op Msn "Ja IDO gaat vanavond open" vraag ik "Wie worden er mods PeRi en die homo zeker?" zegt hij of zij ja. sorry sven.
Ik heb het even achter neergezet, bedankt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Als je uitgelogd bent kun je het forum nog niet zien.
quote:Wie wordt dit jaar de nieuwe Raffaëla, Boris of Jamai? En krijgen we er weer een nieuw Serge of Alice bij? Je komt erachter tijdens Idols 4!
Thanx. Wordt zo snel mogelijk aangepastquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:49 schreef Together het volgende:
Er zit een foutje in de beschrijving in de forumindex:
[..]
erachter moest er achter zijn ook nogquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Thanx. Wordt zo snel mogelijk aangepast.
Dan is ze morgen goed uitgerust.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:00 schreef Zhenar het volgende:
Klacht: PeRi is al naar bed op haar eerste avond als IDO(4) mod![]()
Ik ben van de ochtend/middagploeg.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:00 schreef Zhenar het volgende:
Klacht: PeRi is al naar bed op haar eerste avond als IDO(4) mod![]()
Alle buitenlandse Idols-varianten horen in IDO thuis, dat was vorige jaren ook zo, na het dichtgaan van het forum gaan ze weer naar SHO. Wij waren ook voorstander van X-Factor UK hierheen, maar helaas waren wij de enigen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mag American Idol terug naar SHO? Tof.
Anders moet XFA UK ook over.
IDO vonden we leukerquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:38 schreef Marble het volgende:
Waarom IDO en niet ID4?
Serge is tofquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:49 schreef Together het volgende:
Er zit een foutje in de beschrijving in de forumindex:
[..]
En vergeet dan ook niet So You Wanna Be A Popstar.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mag American Idol terug naar SHO? Tof.
Anders moet XFA UK ook over.
You were WRONG!quote:
Alleen varianten van Idols mogen hierheen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:11 schreef chansadres het volgende:
[..]
En vergeet dan ook niet So You Wanna Be A Popstar.
Ik word er fysiek onwel van.quote:
Voor jou is er een anti-idols topic, staat centraal.quote:
quote:
*IDO uit AT knikkert*quote:
Dat kan ik zeker doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:13 schreef BVO het volgende:
Worden, voor de volledigheid, de volle topics over Idols 4 in SHO ook nog geschopt?.
Maar wat is het nut ervanquote:
Het is best leuk om terug te lezen, en straks staat het allemaal in dit forum gearchiveerd.Ik kan me best voorstellen dat dat prettig is. In SHO is het wat lastiger zoeken.quote:
Wat PeRi zegt dus. Dan heb je alles bij elkaar, op de plek waar het hoort. Ofzo. Ach, het is geen halszaak hoorquote:
Ik ook?!quote:
Die zijn al uit de topiclist.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:00 schreef BVO het volgende:
Toch wel he.
We hebben ook nog Idols 4: Dit najaar met Wendy én Martijn! en Idols 4, deel 2. . Moet er nog een vervolg centraal topic komen met nieuwtjes etc., waar straks ook de liveshows in besproken worden, of is dat nog niet nodig?
nieuwtjes worden apart besproken toch? En een liveshowtopic is nog niet echt nodig denk ik.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:00 schreef BVO het volgende:
Toch wel he.
We hebben ook nog Idols 4: Dit najaar met Wendy én Martijn! en Idols 4, deel 2. . Moet er nog een vervolg centraal topic komen met nieuwtjes etc., waar straks ook de liveshows in besproken worden, of is dat nog niet nodig?
Doe er dan ook eens wat aan, stelletje bureaucraten!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat heeft Sven al een keer achter de schermen gemeld een paar dagen geleden.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Als je uitgelogd bent kun je het forum nog niet zien.
Gefixored.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:05 schreef BVO het volgende:
Als ik niet ingelogd ben en probeer IDO in te komen, krijg ik de melding dat er geen topics in dit forum zijn?. Als ik inlog is het vervolgens normaal. Niet ingelogd staat er als ik in een IDO-topic zit dat ik geen rechten heb om het topic te lezen, en staan er geen IDO topics in de active topic lijst.
Het lijkt er dus op dat gasten geen rechten hebben om IDO in te zien.
Hij staat nu op twee wekenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:14 schreef BVO het volgende:
Is de duur van de topiclist (1 week) niet een beetje kort. Dacht dat 'ie anders altijd op 2 weken stond, zoals de meeste andere fora. Is ook wel handiger straks met kandidatentopics e.d., waar soms meer dan een week niet in gepost wordt.
Om hier nog even op terug te komen: wat doen we vooralsnog met algemene nieuwtjes, linkjes e.d. die wel leuk zijn om te vermelden maar niet echt een apart topic waard zijn? Ik heb bijvoorbeeld de link naar het filmpje van RTL Boulevard hier en hier gepost, omdat zowel de jury als de presentatoren aan bod komen. Maar behalve dat het een beetje suf is om het twee keer te posten is dit een algemeen voorproefje op Idols en past het dus in beide topics misschien niet helemaal; is het niet handiger om alvast een centraal topic te hebben waar we dit soort dingen kwijt kunnen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
nieuwtjes worden apart besproken toch? En een liveshowtopic is nog niet echt nodig denk ik.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:28 schreef BVO het volgende:
Update (TT kan dus ook aangepast worden):
Audities: 20.842 deelnemers.
Theaterronde: 114 deelnemers.
Becoming a Finalist (één uitzending): 18 deelnemers.
Liveshow 1: 12 deelnemers.
De meest markante figuren bij de audities mogen wel weer gewoon steeds een apart topic he? Ook al zie je ze erna niet meer terug.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:50 schreef Svensational het volgende:
Zoals je het nu post vind ik het goed genoeg. Niet voor alles hoeft een apart topic. Omdat Idols echter nog niet begonnen is zijn we nu wat soepeler, de meeste topics blijven nog open.
Uiteraard, die lopen vaak het best!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De meest markante figuren bij de audities mogen wel weer gewoon steeds een apart topic he? Ook al zie je ze erna niet meer terug.
We hebben bijna helemaal niks centraal johquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:17 schreef Marble het volgende:
Ik vind dat ALLES een apart topique mag. Waarvoor heb je anders een apart forum.
En als jullie alles centraal gaan doen zijn jullie kutmods en ga ik een occulte vloek over jullie uitspreken.
Oh oh die Peer,quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Waar is Peer eigenlijk? Is ze nu al weggevoodoot door baggeraars?
Je waardeert mijn poëzie nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:58 schreef Marble het volgende:
Kan zij dan ook weer onze vragen en klachten in dit topique gaan afhandelen? Het voelt toch niet echt officieel zolang een zeker iemand anders ze beantwoordt. In the end wil je toch een offcieel statement van de keizerin zelve in plaats van een uit de duim gezogen stukje wartaal van een dronkelap.
Ik ben er! Ik ben hier! Hier!!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Waar is Peer eigenlijk? Is ze nu al weggevoodoot door baggeraars?
Ik zou spontaan verliefd op je kunnen worden M.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:58 schreef Marble het volgende:
Kan zij dan ook weer onze vragen en klachten in dit topique gaan afhandelen? Het voelt toch niet echt officieel zolang een zeker iemand anders ze beantwoordt. In the end wil je toch een offcieel statement van de keizerin zelve in plaats van een uit de duim gezogen stukje wartaal van een dronkelap.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:00 schreef thloreg het volgende:
ALERT! SPREEKKOREN BIJ AJAX - NEC VANWEGE DE 0-0 TUSSENSTAND EN HET SLECHTE SPEL
De voetbalstanden. Nodig of niet, zegt u het maar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:28 schreef thloreg het volgende:
EINDUITSLAG AFC Ajax - NEC = 0-0
Zijn weg en ik blijf op ze jagen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:38 schreef BVO het volgende:
FIPO-jagers zijn ook kut.
Michelle (RnB-girliej op FOK!)
tijd voor een laptopquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:39 schreef PeRi het volgende:
Ik was er ook niet tijdens de show. Heb geen tv bij mn pc in de kamer.
Je mag gerust editten en je gang gaan BE, weet je toch wel?.
Tof, done.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:29 schreef Riparius het volgende:
Peri,
Misschien is het een goed idee om de linkjes naar de afleveringen online in je post met data te verwerken? RTL biedt de complete afleveringen aan in verschillende kwaliteiten, alleen zijn de linkjes idioot genoeg niet op de site terug te vinden:
Idols B4:
Medium en High
Idols Audities Afl. 1:
Medium en High
Done.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:39 schreef Together het volgende:
De herhalingen zijn dus om 20:30 in plaats van 20:00. (Dit stond verkeerd in de gidsen en op internet.) Misschien handig om dat even hier en hier aan te passen?
Welk lijstje waarquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:23 schreef Together het volgende:
Ja, daarom staat zijn foto in het lijstje van mensen die doorgingen (onderaan).
De lijst in dat topic, met al die namen en foto's. Hij staat er nu dubbel in, de 14e foto van bovenaf gezien moet nog even weg.quote:
Staan er in, thanxquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:23 schreef Riparius het volgende:
Linkjes naar de laatste aflevering voor in het Uitzendingen + Data topic:
Idols Audities Afl. 2:
Medium en High
Het staat er weer allemaal in, thanxquote:Op zondag 4 november 2007 17:19 schreef Together het volgende:
Nieuwe uitzendingenlinks:
Aflevering 3 - 3 november 2007: Medium en High
Overigens staat de link naar de auditie van Sylvester nu helemaal onderaan, in plaats van direct onder zijn foto.
Fixedquote:Op woensdag 14 november 2007 19:32 schreef Together het volgende:
Hier een aangepaste post met alle nieuwe filmpjes die sinds gisteren online zijn gezet.
Timo Frogerquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die Tino he die net bij Idols was, heeft iemand zijn hyves of andere info, zijn echt naam is trouwens Tinus Kattenberg (Tino is zijn "artiestennaam) en hij komt oorspronkelijk uit Leidschendam
http://www.partynet.nl/zangers/tino_t.html
Je bent al de zoveelste die het vraagt, maar je moet echt bij RTL zijn met je vraag.quote:Op maandag 26 november 2007 23:36 schreef zoalshetis het volgende:
wanneer kan ik de laatste uitzending terugzien?
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:00 schreef Together het volgende:
Hier staat een overzicht van alle theaterkandidaten met foto's en links naar de stukjes van hun chorusline. Misschien iets voor in een sticky topic?
Thnx, was ik vergetenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[NIET DOOR] Lotus
Moet deze ook niet centraal?
quote:Op donderdag 29 november 2007 15:53 schreef Together het volgende:
De uitzending staat eindelijk in goede kwaliteit online.
24 november 2007: Medium en High
Nou ja goed ... Het beeld is duidelijk minder scherp, en het geluid is maar 128 kbps i.p.v. 192 kbps bij de High quality stream. En valt je ook op dat het RTL logo ontbreekt? Kennelijk is er afgelopen weekend toch iets flink in de soep gelopen bij RTL.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:53 schreef Together het volgende:
De uitzending staat eindelijk in goede kwaliteit online.
24 november 2007: Medium en High
Nu je het zegt, dat van het logo was me nog niet eens opgevallen. Maar de stream is inderdaad van mindere kwaliteit. Ik ben benieuwd wat er misgegaan kan zijn.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:29 schreef Riparius het volgende:
[..]
Nou ja goed ... Het beeld is duidelijk minder scherp, en het geluid is maar 128 kbps i.p.v. 192 kbps bij de High quality stream. En valt je ook op dat het RTL logo ontbreekt? Kennelijk is er afgelopen weekend toch iets flink in de soep gelopen bij RTL.
Waar haal je die links nu eigenlijk vandaan? Want ik zag wel dat ie al online stond, maar ik kwam never nooit op jouw links uitquote:Op zondag 2 december 2007 01:17 schreef Together het volgende:
De uitzending staat online.
1 december 2007: Medium en High
Ik gebruik WM Recorder (waarmee ik de streams ook download), die geeft altijd meteen de goede link.quote:Op zondag 2 december 2007 01:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar haal je die links nu eigenlijk vandaan? Want ik zag wel dat ie al online stond, maar ik kwam never nooit op jouw links uit!
Ja, of een URL sniffer gebruiken, dat doe ik altijdquote:Op zondag 2 december 2007 01:31 schreef Together het volgende:
[..]
Ik gebruik WM Recorder (waarmee ik de streams ook download), die geeft altijd meteen de goede link.
Dit kan toch nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:29 schreef BB_Koning het volgende:
In elke topic Ivar verdedigen, constant naar zn hyves gaan................... hmm, je , ik vermoed, 15-jarige kutje wordt wel nat van hem, he?
Ok je mag dan wel homo zijn maar iedereen weet toch dat kutjes nat kunnen worden.quote:
Een aantal andere kandidaten heeft inmiddels ook een topic. Hier updates voor alle posts:quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:07 schreef sbientje het volgende:
Uitzendingen + data + filmpjes
bij bas staat nog niet de link van zijn topic![]()
Bas (en dan niet die oen uit de voorrondes)
Het is nou niet echt een topicwaardige gebeurtenis. Ze gaan naar Disney, dat werd verteld, en ze waren blij. Hoe ze het gehad hebben weten we niet, voor foto's en dergelijke kun je in het Live-topic terecht.quote:Op maandag 10 december 2007 01:35 schreef tim2308 het volgende:
Waarom is Idols in Disney gesloten? Ik ben wel benieuwd wat er van Disney in de uitzending te zien is/was
mja sorry, ik verveelde mequote:Op maandag 10 december 2007 13:55 schreef Together het volgende:
Uitzendingen + data + filmpjes Ik was verdorie al bezig met bijna precies hetzelfde.![]()
![]()
Thanxquote:
Gewoon van idols.nl.quote:Op maandag 17 december 2007 14:44 schreef Svensational het volgende:
wattafakka, hoe kom je daaraan?
Ik weet niet of jullie deze er ook bij willen hebben, maar de Aftershow staat ook online.quote:Op zondag 16 december 2007 01:16 schreef Together het volgende:
De aflevering van deze week staat online, inclusief geluid.
15 december 2007: Medium en High
Edit: en de uitslag:
Medium en High
Mooi, nu alleen nog de backstage showquote:Op woensdag 19 december 2007 23:46 schreef Together het volgende:
[..]
Ik weet niet of jullie deze er ook bij willen hebben, maar de Aftershow staat ook online.
Medium en High
Daar moet Sven even naar kijken denk ik, want ik heb snap helemalaniks van die sites en linkjesquote:Op zondag 23 december 2007 01:20 schreef buzzer het volgende:
Het linkje van Sandy Liveshow 1 is kapot in het finalisten topic..
Die zet ik er even bij in het uitzendingentopicquote:Op zondag 23 december 2007 03:09 schreef Together het volgende:
De uitzending staat online:
Liveshow 1 - 22 december 2007: Medium en High
Uitslag Liveshow 1 - 22 december 2007: Medium en High
valt er te weinig te modden ofzo?... laat dat topic gewoon open zegquote:Op zondag 23 december 2007 10:10 schreef PeRi het volgende:
Weer verder in Idols Live #29 - De uitslag LIVE , [NIET DOOR] Sandy #2 of Idols: doorgestoken kaart?!.
Hier werkt het gewoonquote:Op zondag 23 december 2007 01:20 schreef buzzer het volgende:
Het linkje van Sandy Liveshow 1 is kapot in het finalisten topic..
Het is toch precies hetzelfde als [NIET DOOR] Sandy #2 dus wat maakt het uitquote:Op zondag 23 december 2007 10:52 schreef Re het volgende:
[..]
valt er te weinig te modden ofzo?... laat dat topic gewoon open zeg
nee dat gaat over sandyquote:Op zondag 23 december 2007 14:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is toch precies hetzelfde als [NIET DOOR] Sandy #2 dus wat maakt het uit
Ja, en de gang van zaken wordt ook besproken in het topic over Sandy, dus ik zie echt het probleem niet.quote:Op zondag 23 december 2007 18:32 schreef Re het volgende:
[..]
nee dat gaat over sandytopic gaat over de gang van zaken... maar goed... jullie je zin ...sufheid
Tut tut, niet zeuren over een slotje van PeRi. Zie het als een heilige verordening. Remember:quote:Op zondag 23 december 2007 18:32 schreef Re het volgende:
[..]
nee dat gaat over sandytopic gaat over de gang van zaken... maar goed... jullie je zin ...sufheid
quote:What Oprah PeRi says is law.
What Oprah PeRi does is right.
Oprah PeRi is inspiration.
We are her adopted children and humble servants.
We will follow her into greatness... first, President of the United States, then Queen of the World
je laat gewoon geen ruimte voor wat lossere specifieke of ludieke topics en met deze redenering behoeven we maar 2 topics natuurlijk, de kandidaten kunnen we ook wel bij elkaar flikkeren en daar kun je de live uitzendingen ook wel onder laten vallen, gaat immers allemaal over idols... suffe redenatie dusquote:Op zondag 23 december 2007 19:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en de gang van zaken wordt ook besproken in het topic over Sandy, dus ik zie echt het probleem niet.
ik heb het genoteerdquote:Op zondag 23 december 2007 19:47 schreef Marble het volgende:
[..]
Tut tut, niet zeuren over een slotje van PeRi. Zie het als een heilige verordening. Remember:
[..]
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:38 schreef Together het volgende:
[Ronde 2] Idols Tournament! kan dicht.
Om 13 jan 2008 02:12 alquote:Op zondag 13 januari 2008 21:14 schreef Together het volgende:
Ik heb het finalistentopic trouwens ook geüpdate op de Wiki.
Ik was de hele dag al teleurgesteld dat je het niet had gedaan.quote:
Hou eens op met stalkenquote:Op zondag 13 januari 2008 21:30 schreef Garble het volgende:
Ja hallo, ik heb hier wat heel belangrijke feedback.
Ik wou even zeggen dat ik PeRi lief vind en een heeeeeele goede mod. [afbeelding].
Einde bericht.
http://wiki.fok.nl/index.php/Finalistenquote:Op zondag 20 januari 2008 10:34 schreef PeRi het volgende:
Ik kan de link naar de idols wiki niet vinden, [ afbeelding ].
Muts, jij was het met me eensquote:Op zondag 27 januari 2008 01:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zou het allemaal niet al te serieus nemen Together, morgen als BVO weer nuchter is neem hij het vast allemaal terug.
Van mij mag je je favoriet zoveel verdedigen als je wil, maar dat kan ook wel zonder dergelijke opmerkingen.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:40 schreef BVO het volgende:
OMG, wat zink jij diep. Wie de bal kaatst..........
Er wordt non-stop gezeikt in het Nigel-topic. Ik geef een positieve comment en wordt direct afgezeken. Ik was het zat. Dan geef ik een reply die iets tegen de grens aanzit en je gaat het hier verklikken, bah, wat een vies miezerig mannetje ben jij zeg. Ik zeg het in geen enkel topic, alleen dat van Nigel, dat jullie droogkloten zo nodig moeten verpesten, en dan vind je het nodig dat hier te melden? Krijg toch de rambam, man.
Trek je tenen eens in, ze zijn zo lang.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:46 schreef Together het volgende:
[..]
Van mij mag je je favoriet zoveel verdedigen als je wil, maar dat kan ook wel zonder dergelijke opmerkingen.
Kun je niet gewoon eens normaal doenquote:Op zondag 27 januari 2008 01:40 schreef BVO het volgende:
OMG, wat zink jij diep. Wie de bal kaatst..........
Er wordt non-stop gezeikt in het Nigel-topic. Ik geef een positieve comment en wordt direct afgezeken. Ik was het zat. Dan geef ik een reply die iets tegen de grens aanzit en je gaat het hier verklikken, bah, wat een vies miezerig mannetje ben jij zeg. Ik zeg het in geen enkel topic, alleen dat van Nigel, dat jullie droogkloten zo nodig moeten verpesten, en dan vind je het nodig dat hier te melden? Krijg toch de rambam, man.
He verdomme, nu was ik het vergeten te meldenquote:Op zondag 27 januari 2008 02:41 schreef Together het volgende:
Ik heb het finalistentopic op de Wiki weer van een update voorzien (en ben zo vrij geweest een "Topic #4"-button voor Nathalie te maken).
Zeiksnor, het was minder erg dan 80% van de andere dingen die ik op FOK! lees.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon eens normaal doenOpmerking is weg iig.
Aangepast.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
He verdomme, nu was ik het vergeten te melden. http://images.fok.nl/upload/080120_54859_topic4.jpg t/m 6
Joh, wees blij dat ik de rest van je opmerkingen in dat topic niet verwijderd heb.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeiksnor, het was minder erg dan 80% van de andere dingen die ik op FOK! lees.
Hoezo weer?quote:Maar chapeau, weer een mod-uitrichting, goed hoor. Zoek het toch uit.
Welk?quote:Op zondag 27 januari 2008 03:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Joh, wees blij dat ik de rest van je opmerkingen in dat topic niet verwijderd heb.
Je stelt je aan en reageert overdreven. Dat je Nigel tof vindt is oké, en dat mag je ook best uiten, maar iets minder breezer mag soms toch best wel. En dat is mijn basis voor het verwijderen: ik kan niet tegen breezer.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Welk?
Dat je het er niet mee eens bent of denkt "doe normaal, overdreven lul" is totaal geen fundament om iets te verwijderen. Waar zie jij daar ENIGE basis voor?
Het zal mij een worst wezen waar jij niet tegenkan. Als ik iemand overdreven bejubel is dat totaal geen reden om berichten te editten of te verwijderen. Je modt om onregelmatigheden tegen te gaan, niet om dingen die jou niet bevallen te deleten.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je stelt je aan en reageert overdreven. Dat je Nigel tof vindt is oké, en dat mag je ook best uiten, maar iets minder breezer mag soms toch best wel. En dat is mijn basis voor het verwijderen: ik kan niet tegen breezer.
Het was een verkapte doodsverwensing, en hoewel je dat natuurlijk niet meent, ging je gewoon te ver. En overdreven bejubelen kan ook zonder hoofdletters. En nu ga ik slapen. Hopelijk droom ik niet over Nigel.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Het zal mij een worst wezen waar jij niet tegenkan. Als ik iemand overdreven bejubel is dat totaal geen reden om berichten te editten of te verwijderen. Je modt om onregelmatigheden tegen te gaan, niet om dingen die jou niet bevallen te deleten.
Nee, sorry Sven. Je hebt volkomen gelijk dat mijn posts in dat topic vreselijk irritant zijn. Klopt. Was in the heat of the moment. Dan heb je vaker dat je dan even gekke dingen doet. Maar dat is geen reden, op geen enkele manier, om zoiets te editten. Ik houd me namelijk aan de regels.
Maar verder heb je gelijk hoor, ik erger me ook aan mezelf..
Whehe, doodverwensing. Neem dingen eens niet zo letterlijk zeg.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het was een verkapte doodsverwensing, en hoewel je dat natuurlijk niet meent, ging je gewoon te ver. En overdreven bejubelen kan ook zonder hoofdletters. En nu ga ik slapen. Hopelijk droom ik niet over Nigel.
Thanks.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:17 schreef BVO het volgende:
Gatverdamme, de anti-commercie!!!!!!!!!!
Anti trouwens.
Topic heeft bestaansrecht toch, of niet? Vind het een aardig discussieonderwerp.
Thanx, topic weer bijgewerktquote:
Ik zal ze zo even maken. Tijdens de backstage.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:08 schreef Together het volgende:
Sven, zijn er al buttons met "Liveshow 8 - 1" en "Liveshow 8 - 2" voor in het finalistentopic?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zal ze zo even maken. Tijdens de backstage.
Bedankt alvast, direct even Jerney terugkijkenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:13 schreef Riparius het volgende:
De uitzending van vanavond:
Liveshow 8 - 2 februari 2008 - Medium en High
Backstageshow - 2 februari 2008 - Medium en High
Uitslag Liveshow 8 - 2 februari 2008 - Medium en High
(High doet het weer eens niet, en de backstage show en de uitslag volgen later natuurlijk)
quote:Op zondag 10 februari 2008 00:02 schreef Together het volgende:
Het finalistentopic op de Wiki is weer geüpdate.
Erg tof, maar die linkjes post Together eigenlijk al in het finalistentopicquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:36 schreef Riparius het volgende:
De optredens van vanavond:
De opening - Medium of High
Charlene 1 - Medium of High
Charlene 2 - Medium of High
Nikki 1 - Medium of High
Nikki 2 - Medium of High
Nigel 1 - Medium of High
Nigel 2 - Medium of High
Nathalie 1 - Medium of High
Nathalie 2 - Medium of High
Thanxquote:
dank je... er zijn pilletjes voor OCDquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:32 schreef Marble het volgende:
Re, de Mussolini van IDO.
Het is niet mijn forumpje, en dat ze in de finale staat betekent niet dat iedereen het daar mee eens is en dat er dus alleen maar positief over gedaan mag worden. En wat is er in godschristus met je aan de hand dat je zo irritant bent vandaag, je bent ook al zo aan het bitchen met Marble de hele tijd.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:02 schreef Re het volgende:
[..]
wat nou?
Nathalie staat in de finale dus een beetje toffere titel zou toch wel dat beetje waardeing uitstralen van je forumpje
Ja, want posts met 1 2 3 4 5 6 7 erin verdienen het idd om te blijven staan.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:06 schreef Re het volgende:
[..]
jeuh, modjes posts weghalen.... tof van je
nou ik heb ook een mening hoor en ik verwacht gewoon een beetje toffere TTs feit dat ze in de finale staat lijkt me dat ze wel talent heeft dus dat is geen mening maar een suffe poging grappig te zijn... en jij bent mod hier dus het is wel jouw forumpje...quote:Op zondag 24 februari 2008 00:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is niet mijn forumpje, en dat ze in de finale staat betekent niet dat iedereen het daar mee eens is en dat er dus alleen maar positief over gedaan mag worden. En wat is er in godschristus met je aan de hand dat je zo irritant bent vandaag, je bent ook al zo aan het bitchen met Marble de hele tijd.
Nou, zoals BVO al terecht opmerkte, volgende keer zelf het topic openen. En gewoon het huidige topic niet meer zo lopen te verkloten.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:11 schreef Re het volgende:
[..]
nou ik heb ook een mening hoor en ik verwacht gewoon een beetje toffere TTs feit dat ze in de finale staat lijkt me dat ze wel talent heeft dus dat is geen mening maar een suffe poging grappig te zijn... en jij bent mod hier dus het is wel jouw forumpje...
verder no love lost met marble hoor hij kan lekker happen en ik hap terug...
joh ik ben niet de enige hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 00:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, zoals BVO al terecht opmerkte, volgende keer zelf het topic openen. En gewoon het huidige topic niet meer zo lopen te verkloten.
Maar ff serieus, wtf maakt een TT nou zoveel uit dat je er niet normaal kunt posten. Even er in het begin over zeiken kan ik nog mee leven, maar het begint nou een beetje sneu te worden.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:22 schreef Re het volgende:
[..]
joh ik ben niet de enige hoor![]()
en duh topic zelf openen.... ik was niet de laatste poster en zo een LP jager ben ik nou ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |