quote:
Eens. Idols en HJ waren toch wel onlosmakelijk verbonden aan elkaar.quote:
Hij beheerst het kunstje wel, een vakman is het sowieso op zijn gebied.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:39 schreef ScottTracy het volgende:
John EwbankKijken of die net zo goed talent kan herkennen als quasi-intellectuele sinterklaasgedichten schrijven.
Denk je? Ik verwacht dat hij denkt dat het programma om hém draait en zich gaat profileren ten koste van de deelnemers. We zullen het zienquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:19 schreef BVO het volgende:
De mensen die Gordon enkel als grapjas zien zullen zich nog wel verbazen denk ik, hij gaat z'n juryrol goed vervullen verwacht ik.
Jury van popstar kan ik niet serieus nemen. Zijn nooit met elkaar eens. Geeft de ene een 5 de andere vervolgens een 9quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:55 schreef Toeps het volgende:
Ik mis HenkJan nu al. Bij popstar issie toch een stuk minder leuk.
Die voorkeur vind ik nog wel meevallen, hij gaf haar ook maar een 6-je afgelopen vrijdag toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:30 schreef Woelli het volgende:
[..]
Jury van popstar kan ik niet serieus nemen. Zijn nooit met elkaar eens. Geeft de ene een 5 de andere vervolgens een 9![]()
Jury van popstar beoordeeld daar te persoonlijk vind ik.
Jammer van Babette dat zij in die jury zit. Zij is de enige die daar normaal beoordeeld.
HJ heeft duiderlijk voorkeur voor Maaike
Bron: http://idols.prikpagina.nl/read.php?f=1843&i=2016&t=2016quote:heb vandaag in de tweede ronde auditie gedaan en stond vvoor de "echte" jury incl. Gordon echter voordat ik ook maar e3en noot gezongen had zei hij dat ik wel heel goed moest zingen om door te gaan daardoor totaal de kluts kwijt is de hele auditie geflopt lijkt me geen rechtvaardige gang van zaken!
Bron: http://idols.prikpagina.nl/read.php?f=1843&i=2018&t=2016quote:ook kandidaad voor gordon!! Whahah hij schoot me al af voordat mijn gezicht in beeld kwam.. Hij is er ook speciaal om mensen voorschut te zetten. Dat is zijn werk. Raar wel hoe je van de jury op zaterdag hoort dat je een ander nummer moet doen en op de zondag er geen woord meer over mag reppen...?Ik klapte totaal dicht met het nummer dat ik niet kende... Beetje doorgestoken kaart, mijn auditie was een flop en hopelijk zullen ze me sparen... OMG ik zie nu al af ... Die uitzending van mij wordt een drama.. : )) Marcel het gaat om de kijkcijfers
quote:
quote:Kaagman in de Telegraaf: "Voordat ze bij ons de kamer inkomen, zijn de Idols-kandidaten voorgeselecteerd. Wij kunnen als jury nu eenmaal niet 10.000 mensen screenen. Ik zit achter de tafel om te beoordelen of iemand er wel of niet iets van bakt. Sommige mensen dromen van een carrière in de showbizz, terwijl het ze aan elke vorm van talent ontbreekt. Die dromen schieten wij aan barrels.
Dan kun je wel stellen dat het zielig is hoe sommige mensen voor paal worden gezet, maar ze weten waar ze aan beginnen. Je kunt me niet wijsmaken dat mensen nu nog het concept van Idols niet kennen.
Soms laat de productie wel eens zielige gevallen door. Het is nou eenmaal televisie en er moet ook een boeiend programma worden gemaakt. We hebben als jury gevraagd of ze dat niet meer willen doen. Hoewel veel van die mensen sneuer lijken dan ze zijn. Er zitten er tussen die naar aanleiding van hun auditie regelmatig worden geboekt en 1500 euro per avond toucheren. Zo achterlijk zijn ze dus niet."
Kaagman geeft ook aan waarom ze bij Idols blijft. "De enige reden waarom ik in de jury van Idols zit, is omdat ik zo de kans heb Nederlandse muziek te promoten. Ik heb bedongen dat er twee shows per seizoen gevuld worden met liedjes van eigen bodem."
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:09 schreef BVO het volgende:
Een aardig staaltje Gordon-humor.
[..]
Bron: http://idols.prikpagina.nl/read.php?f=1843&i=2016&t=2016
Een ander:
[..]
Bron: http://idols.prikpagina.nl/read.php?f=1843&i=2018&t=2016
Vervolgens wint hij deze week een edison.quote:Boris heeft zijn carriere verknalt!
Vergeet niet. Het was de Edison PUBLIEKSprijs voor de JAZZ. Dus van de paar publieke jazzacts die er bestaat vind het PUBLIEK dat Boris de beste is. Zo veel eer is het nou ook weer niet...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:44 schreef Woelli het volgende:
Ben er nu eindelijke over uit. Gordon leuk voor in jury. Maar erg slecht voor geloofwaardigheid.
Quote van Gordon bij RTL Boulevard
[..]
Vervolgens wint hij deze week een edison.
Zegt dat nou wat over Boris of over Gordon?
Ja het was de publieksprijs, maar publiek heeft niet ge genomineerden bij elkaar gezocht. Dat heeft de jury gedaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:26 schreef chansadres het volgende:
[..]
Vergeet niet. Het was de Edison PUBLIEKSprijs voor de JAZZ. Dus van de paar publieke jazzacts die er bestaat vind het PUBLIEK dat Boris de beste is. Zo veel eer is het nou ook weer niet...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |