quote:
Eens. Idols en HJ waren toch wel onlosmakelijk verbonden aan elkaar.quote:
Hij beheerst het kunstje wel, een vakman is het sowieso op zijn gebied.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:39 schreef ScottTracy het volgende:
John EwbankKijken of die net zo goed talent kan herkennen als quasi-intellectuele sinterklaasgedichten schrijven.
Denk je? Ik verwacht dat hij denkt dat het programma om hém draait en zich gaat profileren ten koste van de deelnemers. We zullen het zienquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:19 schreef BVO het volgende:
De mensen die Gordon enkel als grapjas zien zullen zich nog wel verbazen denk ik, hij gaat z'n juryrol goed vervullen verwacht ik.
Jury van popstar kan ik niet serieus nemen. Zijn nooit met elkaar eens. Geeft de ene een 5 de andere vervolgens een 9quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:55 schreef Toeps het volgende:
Ik mis HenkJan nu al. Bij popstar issie toch een stuk minder leuk.
Die voorkeur vind ik nog wel meevallen, hij gaf haar ook maar een 6-je afgelopen vrijdag toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:30 schreef Woelli het volgende:
[..]
Jury van popstar kan ik niet serieus nemen. Zijn nooit met elkaar eens. Geeft de ene een 5 de andere vervolgens een 9![]()
Jury van popstar beoordeeld daar te persoonlijk vind ik.
Jammer van Babette dat zij in die jury zit. Zij is de enige die daar normaal beoordeeld.
HJ heeft duiderlijk voorkeur voor Maaike
Bron: http://idols.prikpagina.nl/read.php?f=1843&i=2016&t=2016quote:heb vandaag in de tweede ronde auditie gedaan en stond vvoor de "echte" jury incl. Gordon echter voordat ik ook maar e3en noot gezongen had zei hij dat ik wel heel goed moest zingen om door te gaan daardoor totaal de kluts kwijt is de hele auditie geflopt lijkt me geen rechtvaardige gang van zaken!
Bron: http://idols.prikpagina.nl/read.php?f=1843&i=2018&t=2016quote:ook kandidaad voor gordon!! Whahah hij schoot me al af voordat mijn gezicht in beeld kwam.. Hij is er ook speciaal om mensen voorschut te zetten. Dat is zijn werk. Raar wel hoe je van de jury op zaterdag hoort dat je een ander nummer moet doen en op de zondag er geen woord meer over mag reppen...?Ik klapte totaal dicht met het nummer dat ik niet kende... Beetje doorgestoken kaart, mijn auditie was een flop en hopelijk zullen ze me sparen... OMG ik zie nu al af ... Die uitzending van mij wordt een drama.. : )) Marcel het gaat om de kijkcijfers
quote:
quote:Kaagman in de Telegraaf: "Voordat ze bij ons de kamer inkomen, zijn de Idols-kandidaten voorgeselecteerd. Wij kunnen als jury nu eenmaal niet 10.000 mensen screenen. Ik zit achter de tafel om te beoordelen of iemand er wel of niet iets van bakt. Sommige mensen dromen van een carrière in de showbizz, terwijl het ze aan elke vorm van talent ontbreekt. Die dromen schieten wij aan barrels.
Dan kun je wel stellen dat het zielig is hoe sommige mensen voor paal worden gezet, maar ze weten waar ze aan beginnen. Je kunt me niet wijsmaken dat mensen nu nog het concept van Idols niet kennen.
Soms laat de productie wel eens zielige gevallen door. Het is nou eenmaal televisie en er moet ook een boeiend programma worden gemaakt. We hebben als jury gevraagd of ze dat niet meer willen doen. Hoewel veel van die mensen sneuer lijken dan ze zijn. Er zitten er tussen die naar aanleiding van hun auditie regelmatig worden geboekt en 1500 euro per avond toucheren. Zo achterlijk zijn ze dus niet."
Kaagman geeft ook aan waarom ze bij Idols blijft. "De enige reden waarom ik in de jury van Idols zit, is omdat ik zo de kans heb Nederlandse muziek te promoten. Ik heb bedongen dat er twee shows per seizoen gevuld worden met liedjes van eigen bodem."
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:09 schreef BVO het volgende:
Een aardig staaltje Gordon-humor.
[..]
Bron: http://idols.prikpagina.nl/read.php?f=1843&i=2016&t=2016
Een ander:
[..]
Bron: http://idols.prikpagina.nl/read.php?f=1843&i=2018&t=2016
Vervolgens wint hij deze week een edison.quote:Boris heeft zijn carriere verknalt!
Vergeet niet. Het was de Edison PUBLIEKSprijs voor de JAZZ. Dus van de paar publieke jazzacts die er bestaat vind het PUBLIEK dat Boris de beste is. Zo veel eer is het nou ook weer niet...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:44 schreef Woelli het volgende:
Ben er nu eindelijke over uit. Gordon leuk voor in jury. Maar erg slecht voor geloofwaardigheid.
Quote van Gordon bij RTL Boulevard
[..]
Vervolgens wint hij deze week een edison.
Zegt dat nou wat over Boris of over Gordon?
Ja het was de publieksprijs, maar publiek heeft niet ge genomineerden bij elkaar gezocht. Dat heeft de jury gedaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:26 schreef chansadres het volgende:
[..]
Vergeet niet. Het was de Edison PUBLIEKSprijs voor de JAZZ. Dus van de paar publieke jazzacts die er bestaat vind het PUBLIEK dat Boris de beste is. Zo veel eer is het nou ook weer niet...![]()
Misschien wel maar die opmerkingen bij Koekie waren echt fantastischquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind Gordon nog wat overdreven leuk willen doen.
Inderdaad. Die hebben ze er overduidelijk bijgehaald om mensen zogenaamd grappig af te zeiken....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind Gordon nog wat overdreven leuk willen doen.
Ik heb hem weinig zinnigs horen zeggen. Een grap op z'n tijd oké, maar geef ook eens fatsoenlijke krtitiek....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:43 schreef Lynx666 het volgende:
GordonVind 'm een goeie aanwinst voor het team
Mijn kringen!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:49 schreef Fatality het volgende:
In welke kringen zou iemand als Gordon met zijn grappen leuk worden gevonden voor langer dan 5 minuten?
Daadwerkelijk veel minder dan de andere 3? Dat valt ook wel mee toch?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:44 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik heb hem weinig zinnigs horen zeggen. Een grap op z'n tijd oké, maar geef ook eens fatsoenlijke krtitiek....
Ben ik het mee eens. Ik vind Gordon ontzettend flauw, maar dat is ook precies wat ik wil zien. Ik vond dat Eric, Jerney & John wel opvallend stil waren. Of misschien leek het zo omdat Gordon flink door ging.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:43 schreef Lynx666 het volgende:
GordonVind 'm een goeie aanwinst voor het team
Ik vind kritiek als 'je kunt niet zingen' al zinniger dan kritiek als 'je snorretje zit verkeerdquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Daadwerkelijk veel minder dan de andere 3? Dat valt ook wel mee toch?
Alsof wij zoveel van de jury hebben gehoord vanavond.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:44 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik heb hem weinig zinnigs horen zeggen. Een grap op z'n tijd oké, maar geef ook eens fatsoenlijke krtitiek....
Die types die je vandaag ziet, ik vind het zinvoller om daar een leuke grap over te maken dan om zo'n Koekie serieus uit te gaan moeten leggen wát er precies aan haar zang schort. De kwaliteit van de deelnemer bepaalt ook de aard van het commentaar he.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik vind kritiek als 'je kunt niet zingen' al zinniger dan kritiek als 'je snorretje zit verkeerd![]()
![]()
![]()
![]()
'. Ik heb best wel om Gordon kunnen lachen hoor, maar het moeten niet alleen grappige one-liners blijven.
Uiteraard baseer ik deze mening op wat er uitgezonden is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:06 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Alsof wij zoveel van de jury hebben gehoord vanavond.
Eensch. Ik was hier al bang voor. Je kunt iemand best afkraken vanwege slechte zang (graag zelfs) of rare kleding. Maar als je iemand bijvoorbeeld vanwege z'n handicap beledigt, dan ben je gewoon niet lekker. Heel makkelijk ook. Gelukkig was het meisje te suf om er veel van te begrijpen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond dus dat Gordon teveel in beeld was, het leek alsof het programma nog even goed duidelijk wilde maken dat hij nu in de jury zit, maar dat wisten we al. Hij had wel hele leuke opmerkingen natuurlijk, zoals bij Koekie/Cookie, ik kwam niet meer bij
. Maar ik wil de rest van de jury ook wel zien, anders wordt het voor mij een beetje té veel de Gordon-show.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:09 schreef floris.exe het volgende:
Wat een walgelijk clubje zeg. Met de komst van Gordon, maar ook die John, lijkt het er op, dat de jury meer dan ooit het nodig vindt om mensen onnodig te kwetsen. Trieste bende, bijvoorbeeld die verwerpelijke opmerkingen van Gordon tegen Koekie, die vrouw die niet goed kon lopen. Ik ga niet meer kijken naar deze aanfluiting.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:10 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Stel je even aan zeg, zielepiet!
Ik beledig toch niemand? Ik corrigeer alleen aanstellerig gedrag. Kom nou, we zitten hier niet op de middelbare school met allemaal pubertjes.quote:
Om het duidelijker te maken:quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:16 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik beledig toch niemand? Ik corrigeer alleen aanstellerig gedrag. Kom nou, we zitten hier niet op de middelbare school met allemaal pubertjes.
Stel je even aan zeg, zielepietquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:09 schreef floris.exe het volgende:
Wat een walgelijk clubje zeg. Met de komst van Gordon, maar ook die John, lijkt het er op, dat de jury meer dan ooit het nodig vindt om mensen onnodig te kwetsen. Trieste bende, bijvoorbeeld die verwerpelijke opmerkingen van Gordon tegen Koekie, die vrouw die niet goed kon lopen. Ik ga niet meer kijken naar deze aanfluiting.
Je bent niet zo intelligent? Verklaart in ieder geval wel waarom je kennelijk van mening bent dat ik me aanstel, wanneer ik kritiek plaats bij de manier van doen van met name Gordon. Maar hey, ga vooral je gang met het vernielen van de samenleving, maar wat mij betreft verdien je dan wel een nekschot.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Om het duidelijker te maken:
[..]
Stel je even aan zeg, zielepiet!
Mijn intelligentie valt inderdaad in het niet bij de tomeloze wijsheid die jij over dit forum verspreidt. Ik vind je echter in élke discussie die ik je aantref, wel zó'n gigantische zeurquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:21 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Je bent niet zo intelligent? Verklaart in ieder geval wel waarom je kennelijk van mening bent dat ik me aanstel, wanneer ik kritiek plaats bij de manier van doen van met name Gordon. Maar hey, ga vooral je gang met het vernielen van de samenleving, maar wat mij betreft verdien je dan wel een nekschot.
Ik kan me inleven in jouw kritiek. Vanuit jouw perspectief kan het ook niet anders, dan dat jij op een dergelijke wijze over mij denkt. Althans, in eerste instantie, want ik zou je willen vragen om je woorden eens in diepe bezinning te overzien. Ik denk dat wanneer je probeert te begrijpen datgene wat ik postuleer, dat je jouw zienswijze meer overeen zult laten komen met die van mij. Jij noemt mij een zeur, ik noem het zorgen dat de boel bij elkaar blijft... redden wat er te redden valt. Ik krijg tranen in mijn ogen wanneer ik lees dat jij het gezeur vindt, wanneer iemand probeert te voorkomen dat de samenleving vervalt in een ordeloze en gezagsloze wanoord.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Mijn intelligentie valt inderdaad in het niet bij de tomeloze wijsheid die jij over dit forum verspreidt. Ik vind je echter in élke discussie die ik je aantref, wel zó'n gigantische zeur. Als je beter in het jaar 1850 geboren had kunnen worden snap ik niet dat je überhaupt een programma als dit een kans geeft, je wist van tevoen precies wat je verwachten kon. En in een verdere discussie heb ik ook geen zin, iemand die dusdanig pragmatisch elke maatschappelijke gebeurtenis vanuit z'n beperkte standvaste normen-en-waarden hokje verafschuwt kan beter in z'n slaapzak in een hutje op de hei gaan leven.
Toedeloe!
bronquote:Idols-jurylid Jerney Kaagman is net als Henkjan Smits gepolst om over te stappen naar SBS 6. “Maar ik doe liever Idols. Idols is het A- programma en de afgeleide shows zijn duidelijk B-programma’s“, vertelt Jerney in de Volkskrant. Henkjan Smits stapte wel over. Gordon kwam daarvoor in de plaats. “Gordon is erg muzikaal en snel. Hij ziet in een flits van een seconde ding- en aan mensen, waarvan je denkt: o jee, dat zat ik ook net te denken, maar dan heeft hij het al gezegd.”
Jerney is niet trots op Gordons opmerkingen zoals ‘Geef dat kind een nekschot’ of dat hij keihard door een nummer heen ging zitten miauwen. “Ik ben lang geleden opgehouden me verantwoordelijk te voelen voor anderen. Maar ik heb wel eens een blik in zijn richting geworpen. En die verstond hij heel goed. Laat ik het zo zeggen: die acties staan bij mij niet in de toptien.” De jury van Idols heeft de productie dit jaar gevraagd niet meer expres zielige gevallen door te laten. “Zaterdag zat er iemand in met een groot kanariepietpak. Maar die man is niet abnormaal gek of zo. Dat is iets anders dan iemand die niet helemaal honderd procent is. Dat vinden wij gewoon geen eerlijke televisie. En dat heeft het programma ook niet nodig.”
Jij gelooft er niet meer in he. Helemaal ontspoord deze gast.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:43 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik kan me inleven in jouw kritiek. Vanuit jouw perspectief kan het ook niet anders, dan dat jij op een dergelijke wijze over mij denkt. Althans, in eerste instantie, want ik zou je willen vragen om je woorden eens in diepe bezinning te overzien. Ik denk dat wanneer je probeert te begrijpen datgene wat ik postuleer, dat je jouw zienswijze meer overeen zult laten komen met die van mij. Jij noemt mij een zeur, ik noem het zorgen dat de boel bij elkaar blijft... redden wat er te redden valt. Ik krijg tranen in mijn ogen wanneer ik lees dat jij het gezeur vindt, wanneer iemand probeert te voorkomen dat de samenleving vervalt in een ordeloze en gezagsloze wanoord.
voor mij niet hoorquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:34 schreef BVO het volgende:
Ik vind John nog wat onzichtbaar.
Volgens mij vrijgezel en volgens mij ook niet meer getrouwd geweest naar Ellemiekequote:Op zaterdag 3 november 2007 19:46 schreef pleeborstel het volgende:
Ik verheug me nu alweer op John![]()
Waarom komt hij zo weinig in beeld![]()
Iemand op de hoogte van zijn huwelijkse staat?![]()
![]()
![]()
Wat, was hij getrouwd met die ho*rquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:49 schreef Woelli het volgende:
[..]
Volgens mij vrijgezel en volgens mij ook niet meer getrouwd geweest naar Ellemieke
Nee joh, hij is al een hele tijd met die presentatrice uhh.. hoe heet ze ook alweer... Vivian Reijs en daar heeft hij ook een kindje meequote:Op zaterdag 3 november 2007 21:49 schreef Woelli het volgende:
[..]
Volgens mij vrijgezel en volgens mij ook niet meer getrouwd geweest naar Ellemieke
Ik vrees dat hij júist is gehaald om de lolbroek uit te hangen en met het botte bijltje te hakken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:01 schreef Natalie het volgende:
(..)
Gordon: zolang ie niet de lolbroek uit gaat hangen, is er nog wel mee te leven.
(.)
Juist.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:23 schreef Greys het volgende:
Ik zou er zonder Gordon een stuk minder aan vinden [afbeelding]
Ik vind Gordon wel echt zo iemand die duidelijk partij gaat kiezen.quote:Op zondag 11 november 2007 00:10 schreef Ferdo het volgende:
Ik vraag me ook af hoe Gordon zich houdt als de jury naar een adviserende rol overgaat. Nu is het scheiden van het kaf van het koren, maar straks zal hij kritiek moeten geven waar de overgebleven kandidaten echt iets aan hebben in hun ontwikkeling. En ik weet niet of zijn kunde wel zo ver reikt.
Ja, alleen totaal ongeloofwaardig als je bij Gordon en Joling over de vloer steeds maar weer hoort van hemzelf dat ie kinderen haatquote:Op zondag 11 november 2007 00:46 schreef vw_caddy het volgende:
Tijdens het junior songfestival hield hij zich best netjes aan zijn adviserende rol.
quote:Gordon geveld door hernia
Na het uitvallen van Jan Smit, wordt de vaderlandse showbizz opnieuw opgeschrikt door een periode van herstel van een BN'er. Ditmaal is het de beurt aan de goedlachse Gordon. Hij blijkt namelijk te kampen met een hernia. Hoelang de relnicht zijn gezicht niet mag laten zien is nog niet bekend.
De zanger en entertainer heeft al zijn verplichtingen voor dit weekend moeten afzeggen. In oktober ging hij namelijk door zijn rug bij het oppakken van een glas champagne. Deze werd hem aangeboden op de galapremière van de Nederlandse komediefilm 'Alles is liefde'.
Vorige week zaterdag begon de krullenbol nog met goede moed met zijn nieuwe radioshow bij Radio 538, Gordon On Air. Verder zit hij momenteel in de jury van de talentenjacht Idols.
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:55 schreef BVO het volgende:
Ik mis Henk Temming.
dat kan... Maar die kopquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:26 schreef Together het volgende:
Zijn hernia gecombineerd met tegenvallende kandidaten in het theater?
Ja, die zachtaardige kant van hem was voor mij ook heel verrassend eigenlijk. Dat-ie vaak nogal grof en respectloos uit de hoek komt is wel bekend, en soms vind ik het ook echt te ver gaan, maar meestal kan ik wel om hem lachen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:27 schreef Greys het volgende:
Op vind hem zelfs op sommige momenten gewoon zachtaardig en lief
En af en toe ook bruut en onderbroekenlol-achtig, maar dat is nou eenmaal Gordon. Ik zou het juist een tegenvaller vinden als hij NIET zo was in dit programma.
Of een hele goede kandidaat, waar hij geëmotioneerd van werdquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:26 schreef Together het volgende:
Zijn hernia gecombineerd met tegenvallende kandidaten in het theater?
Dat blijkt: Gordon betaalt voor geslachtsoperatie .quote:Op zondag 18 november 2007 14:24 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Gordon in het begin zo keihard en flauw deed, vooral omdat hij dacht dat RTL dat nou eenmaal van hem verwacht. Daar hebben ze hem voor ingehuurd, ten dele natuurlijk, lijkt meEn dat nu zijn ware aard wat meer naar boven komt. Want dat het óók een emo-softie kan zijn, dat hebben we al stiekem gemerkt
Wat een mooi gebaar van hemquote:Op zondag 18 november 2007 16:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat blijkt: Gordon betaalt voor geslachtsoperatie .
Komt waarschijnlijk x-factorquote:Op maandag 19 november 2007 15:30 schreef Eveli het volgende:
Als dat waar is, zijn mijn gebeden verhoord!
Edit: maar 2008-2009 dan?
Jammer... gen Gordon in de jury meer.quote:Op maandag 19 november 2007 15:24 schreef Woelli het volgende:
me vader kwam gister thuis met het nieuws dat er in het tv-seizoen 2009-2010 het vijfde edtie van idols komt en dat Gordon dan geen deel uit zou maken van de jury.![]()
Als ik zo vrij mag zijn, heeft je vader een of andere inside job bij RTL/Idolsquote:Op maandag 19 november 2007 15:24 schreef Woelli het volgende:
me vader kwam gister thuis met het nieuws dat er in het tv-seizoen 2009-2010 het vijfde edtie van idols komt en dat Gordon dan geen deel uit zou maken van de jury.![]()
Zoiets had die op de radio gehoord, ik weet ook niet precies hoe en watquote:Op maandag 19 november 2007 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik zo vrij mag zijn, heeft je vader een of andere inside job bij RTL/Idols?
Want ik kan natuurlijk ook zeggen dat mijn vader zei dat Idols haverwege afgelast wordt dit jaar, maar dat is vrij ongegrond.
Nee, die ging door. Maar hij was ook wel beter bij zijn herkensing.quote:Op zondag 2 december 2007 13:06 schreef Eveli het volgende:
Dat ze die ene jongen die 3 keer zn tekst vergat telkens maar door lieten gaan.Een ander zou echt niet zoveel kansen krijgen!
En nog zo'n andere jongen, Joris of zo, deed het in die trio-ronde ook echt niet goed, maar hij was ook voorlopig door naar de duo-ronde. Daarna was ie dacht ik afgevallen maar dat weet ik niet zeker.
Mjah, maar hoe die gozer een partij resepectloos en bot reageerde op mensen is toch iets wat ik altijd direct erbij haal als ik hem zie. Die voorganger van hem wat hard, maar in ieder geval eerlijk en altijd kritisch op de performance. Die Gordon daarentegen...quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:07 schreef Greys het volgende:
Ik vind Gordon helemaal niet meer flauw of irritant en lacherig, nu het serieus moet zijn.
Top! Ik vond dat hij Neil en Ivar ook op een heel goede manier streng toesprak!
Hij was nog te soft, vind het niet kunnen dat je zo vaak je tekst vergeet en dan van een liedje wat gewoon iedereen kent!quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:07 schreef Greys het volgende:
Ik vind Gordon helemaal niet meer flauw of irritant en lacherig, nu het serieus moet zijn.
Top! Ik vond dat hij Neil en Ivar ook op een heel goede manier streng toesprak!
Kijk daar mag je van mij iemand ook op 'afmaken'.. een echte performer die zijn of haar tekst vergeet is echt not done. Als Gordon daar nou eens wat meer naar keek ipv alleen maar bot op te merken dat iemand mank loopt enzo..dat is gewoon zielig.quote:Op maandag 3 december 2007 10:48 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hij was nog te soft, vind het niet kunnen dat je zo vaak je tekst vergeet en dan van een liedje wat gewoon iedereen kent!
Mee eens.quote:Op maandag 3 december 2007 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf erbij, er is gewoon gruwelijk met 2 maten gemeten in deze theaterronde en dat blijf ik erg moeilijk te verkroppen vinden... lijkt me ook voor de betreffende kandidaten moeilijk te verteren
Zal er wel een seizoen X-Factor komen, denk ik.quote:Op maandag 19 november 2007 15:30 schreef Eveli het volgende:
Als dat waar is, zijn mijn gebeden verhoord!
Edit: maar 2008-2009 dan?
(bron: De Telegraaf d.d. 16 december 2007)quote:Nu ze toch weer bij Idols is betrokken, geniet Jerney van het talent dat het tot in de liveshows heeft geschopt. Desondanks zijn er maar weinig waarvan de blondine in de toekomst verwacht meer te horen. „Er zijn er tot nu toe twee die me kippenvel bezorgen. Natuurlijk ga ik niet verklappen wie dat zijn, maar ik kan me nu al verheugen op de bijdrage die ze, hopelijk, aan ons Nederlandse product gaan leveren.”
Dan zeg ik het wel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:27 schreef Greys het volgende:
Je vergeet te zeggen dat John gewoon best een smakelijk hapje is, BVO
Samen delen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan zeg ik het wel.
John is gewoon best een smakelijk hapje.
Jerney zat ff verkeerd met haar Rock & Roll van vorige weekquote:Op zondag 23 december 2007 00:13 schreef Together het volgende:
Ik was het vanavond bijna volledig eens met John en Gordon. Eric vond ik maar vaag deze keer en met het commentaar van Jerney kon je eigenlijk niet zo veel.
Het enige dat beweegt is haar kaak. Ze is net zo'n handpopquote:Op zondag 23 december 2007 08:58 schreef oYo het volgende:
Jerney zit wel meer verkeerd. Dat mens ziet er echt niet uit.
quote:De jury heeft het onderling erg gezellig. Vooral Gordon is compleet op zijn gemak. Hij geint met componist John Ewbank en kletst telkens met Jerney, die hem terloops strelend wijst op zijn ongeschoren koppie. Ook leuk: wanneer Wendy en Martijn een schakeling maken met Aalsmeer voor Dancing with the Stars, blijkt Gordon geen fan van die show. Hij maakt kots-gebaren of gaapt overdreven.
quote:Waar iedereen uiteindelijk naar toeleeft, is het uitslagmoment. De een na de ander mag de studio oversteken naar het podium, wat impliceert dat ze een week verder zijn. Ook hier spreken de gezichtsuitdrukkingen van de juryleden boekdelen. Opluchting wanneer toppers als Charlene, Nathalie en Mirjam door zijn. Maar verbazing bij de doorgang van Asnat, Pauline en Ollie.
Beetje gek als de jury nu al graag van Asnat af zou willen terwijl ze haar notabene zelf hebben gekozen, vind je ook niet?quote:Op maandag 24 december 2007 02:49 schreef Together het volgende:
Uit een verslag van iemand die zaterdag in het publiek zat:
[..]
[..]
Je kan het ook heel anders opvatten, die 'verbazing' dat ze doorging. Dat de jury zélf wel graag wil dat ze doorgaat, maar dat ze niet hadden verwacht dat het publiek dus zo op haar zou stemmen, omdat ze dat de vorige keer ook niet erg deden en ze door de jury door gingquote:Op maandag 24 december 2007 11:54 schreef Riparius het volgende:
[..]
Beetje gek als de jury nu al graag van Asnat af zou willen terwijl ze haar notabene zelf hebben gekozen, vind je ook niet?
Dus alle aandacht naar je toetrekken op de relnichten manier is minder erg?quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:56 schreef oYo het volgende:
Ben blij dat HJ weg is, hij trok alle aandacht zo uitdrukkelijk naar zich toe.
Gordon doet dat ook, maar dan op een relnichtenmanier. Ewbank vind ik de beste aanvulling, zo geeft hij inderdaad inhoudelijk heel goed commentaar.
Nou inderdaadquote:Op maandag 24 december 2007 19:07 schreef LeBeau het volgende:
Wat was John mooi in z'n witte pak.En hij heeft ook nog eens het meest constructieve commentaar als het op het muzikale vlak neerkomt.
Ja inderdaadquote:
Dat idee heb ik ook.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:19 schreef J-net het volgende:
Jerney en Eric worden meegesleept in enthousiasme van Gordon en John.
Ja haha, ze lacht trouwens zoals die ene blonde van Friends. Had nooit gedacht dat die vrouw zo'n aanstekelijk lach hadquote:Op maandag 7 januari 2008 23:00 schreef J-net het volgende:
K heb Jerney in 3 seizoenen nog nooit zoveel zien lachen in de live shows als nu in de eerste 3 live shows van dit seizoen.....
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:19 schreef BVO het volgende:
De mensen die Gordon enkel als grapjas zien zullen zich nog wel verbazen denk ik, hij gaat z'n juryrol goed vervullen verwacht ik.
Dat vind ik zo fijn aan Gordon! HJ lulde er altijd een heel verhaal omheen en liet nooit duidelijk merken dat ie teleurgesteld was. Gordon is, net zoals Eric en John, altijd eerlijk en dat doet 't toch 't beste op z'n tijdquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:07 schreef Greys het volgende:
Ja, echt heel boos en verontwaardigd! Hij deed ook geen ENKELE poging om dat te verhullen. Gelukkig
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens. Iedereen heeft zo zijn eigen invalshoek en stijl qua commentaar. Al mag Jerney wel iets uitgesprokenerquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Daarom vind ik Gordon zo tof, hij is zo anders op dat gebied dan de andere juryleden.
En Jerney vind ik echt hilarisch dit jaar. Gewoon al als ze niks doet, ik hou van dat wijf.
John vind ik. Een supercharmante man, met echte verstand van muziek
.
En Eric.. ook best sympathiek en ik vind hem uitgesprokener dan de voorgaande jaren.
Ik denk 't ookquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:28 schreef Greys het volgende:
Gordon scoort flink wat punten zo in elk geval bij het Idols publiek, waarvan het grote deel toch wel sceptisch was over zijn aandeel als jurylid. Je ziet ook af en toe best aan het gezicht van bv Erik dat hij het niet eens is met iets dat Gordon zegt, maar ze laten elkaar goed in hun waarde en geven gewoon eerlijk hun eigen commentaar. En onderling wakkert Gordon de lol ook flink aan daar denk ik
Vertel eens? Ik vanwege familiebezoek die hele uitzending gemist.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:58 schreef Re het volgende:
die kop van Gordon na dat Neil moment... oprechte boosheid
je kunt het online helemaal terugkijken he. Check die topics maar van togetherquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vertel eens? Ik vanwege familiebezoek die hele uitzending gemist.
Gordon gaf Neil stevig commentaar, maar niet op een gemene manier ofzo. Dus echt wel nuttig commentaar, voor zover ik me kan herinneren.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vertel eens? Ik vanwege familiebezoek die hele uitzending gemist.
Idd, vroeger praatte hij gewoon de rest na, maar hij lijkt eindelijk een eigen mening te hebben.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:12 schreef BVO het volgende:
Ik vind Eric stukken beter dan eerder.
Ja inderdaad haha. Ik vond dat prachtig!quote:Op zondag 13 januari 2008 01:02 schreef soylent het volgende:
Ik vond het leuk dat Gordon eens zei wat iedereen dacht.
Een beetje gefrustreerd? Ik vond hem echt enorm gefrustreerd gisteren en erg onprofessioneel daarin. Zijn jurering gisteren stelde ook echt niks voor.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:22 schreef Knipoogje het volgende:
Je ziet Gordon wel een beetje gefrustreerd raken nu hij zich begint te realiseren waar Idols echt om draait: het stemgedrag van puberende tieners
bronquote:Eric van Tijn begrijpt frustratie Gordon
AMSTERDAM - Idols-jurylid Eric van Tijn begrijpt dat Gordon gefrustreerd is dat goede zangers worden weggestemd door het publiek.
"Ik begrijp zijn frustratie wel, maar ik deel die niet", zegt Van Tijn. "Ik ben er ondertussen wel aan gewend geraakt dat mijn favorieten stranden."
"Zo had ik Sandy graag door zien gaan. Ze is een fantastische zangeres, maar kon helaas de sympathie van het publiek niet winnen. Soms tellen ook andere dingen zoals persoonlijkheid en aantrekkelijkheid."
Hij vervolgt: "Je zou het format kunnen veranderen, maar het is op deze manier wel heel eerlijk. Het publiek heeft een eigen willetje. En dát maakt het programma zo leuk!"
Ja inderdaad!quote:Op zondag 13 januari 2008 17:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vind het een idee om de jury de 3 'slechtsten' van die avond te laten bepalen en dan het Nederlands publiek daaruit te laten kiezen. Ben het wel gedeeltelijk met Gordon eens
Valt best mee. Het Nederlandse publiek stemt gewoon voorspelbaar:quote:Op zondag 13 januari 2008 16:01 schreef Eveli het volgende:
Maar het Nederlandse publiek stemt ook best dom. Kom op, Neil door? Mn moeder vind hem wel leuk, maar zelfs zij vond dat hij eruit moest gisteren. Ik snap dat Gordon daar gefrustreerd over raakt.
Da's Jerney ja, ze maakt wel vaker van dat soort wilde geluidenquote:Op zondag 20 januari 2008 19:55 schreef Hockeylotje het volgende:
Nadat Charlene heeft gezongen zegt Wendy: "De strijd is losgebarsten".
Je hoort Gordon dan lachen, maar vlak voordat Wendy of Charlene of wie dan ook weer begint te praten, hoor je een één of ander schaapachtig gehinnik (ja dat kan niet, maar toch). En volgens mij is dat Jerney!
Viel iemand dat ook op?
Was dat toen die mondhoeken zo een beetje samentrokken als in: "Nou... is dit hetquote:Op zondag 20 januari 2008 20:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]
Jerney's briljante gezichtsuitdrukking tijdens het optreden van Tiffany.
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was dat toen die mondhoeken zo een beetje samentrokken als in: "Nou... is dit het?"
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoe ze een paar weken geleden lachte dan, ik heb het even opgezocht, in dit filmpje op 03:34.
Als boekensteun misschien.quote:Op zondag 3 februari 2008 02:28 schreef soylent het volgende:
Aan John heb je inderdaad wat.
Ik vind juist Gordon steeds vervelender, hij geeft steeds zo'n hele speechquote:Op zondag 3 februari 2008 12:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Eric steeds stommer worden, hij is zo negatief steeds.
Op de FP stond er eentje (met dank aan De Keuv):quote:Op zondag 3 februari 2008 12:56 schreef SSJKliko het volgende:
Kan iemand een screenshot maken van Gordon met dat kussen? :p
Of wie kan me uitleggen hoe ik dat zelf kan maken van filmpjes?
quote:Jerney Kaagman hijst zich speciaal voor de gelegenheid nog één keer in het blauwe pak uit de tijd van Earth & Fire.
ach hij spreekt zichzelf wel vaker tegen volgens mijquote:Op maandag 4 februari 2008 15:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gordon sprak zich vanochtend op 538 wel weer enorm tegen, zeg. Hij had het erover dat Pauline zei dat ze liever een ander nummer had willlen zingen, maar dat dit niet mocht omdat het liedje te onbekend was. Gordon vond dit heel raar, vond dat Pauline gewoon zichzelf had moeten blijven en haar eigen nummer had moeten kunnen zingen. Maar dus wel tegen Charlene zeggen dat ze commercielere nummers moet zingen.
Oeh, ik ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:32 schreef Greys het volgende:
Hier ook maar even.... De jury gaat zaterdag het goede (?) voorbeeld geven
http://www.telegraaf.nl/p(...)_podium__.html?p=8,1
Iddquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:56 schreef Marble het volgende:
Re: opening
Jerney was best wel een MILF in dat blauwe pak!
Wat niet is kan nog komen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:11 schreef Svensational het volgende:
He kut, ze heeft heulegaar geen kinderen.
Niet meer gok ik zo hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:13 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen? [ afbeelding ].
Ik had haar net als Martijn Krabbé vanavond in de Backstage show deed, ook wel willen knuffelen!!quote:
hier trap ik altijd in he...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:56 schreef Marble het volgende:
Re: opening
Jerney was best wel een MILF in dat blauwe pak!
Volgende keer kun je linksboven in je post op dequote:Op maandag 18 februari 2008 11:57 schreef oceanpony het volgende:
oeps heet=heel
Kan, hoor. Bij mij staat het ook rechtsboven.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:39 schreef oceanpony het volgende:
thanx........je bedoelt rechtsboven? (althans bij mij staat dat rechts haha)
Ja rechts idd.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:39 schreef oceanpony het volgende:
thanx........je bedoelt rechtsboven? (althans bij mij staat dat rechts haha)
Dank je! Maar er is helemaal niets te vinden over dat blad, behalve dat het op 13 februari voor het eerst te koop wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |