Ja inderdaadquote:
Dat idee heb ik ook.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:19 schreef J-net het volgende:
Jerney en Eric worden meegesleept in enthousiasme van Gordon en John.
Ja haha, ze lacht trouwens zoals die ene blonde van Friends. Had nooit gedacht dat die vrouw zo'n aanstekelijk lach hadquote:Op maandag 7 januari 2008 23:00 schreef J-net het volgende:
K heb Jerney in 3 seizoenen nog nooit zoveel zien lachen in de live shows als nu in de eerste 3 live shows van dit seizoen.....
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:19 schreef BVO het volgende:
De mensen die Gordon enkel als grapjas zien zullen zich nog wel verbazen denk ik, hij gaat z'n juryrol goed vervullen verwacht ik.
Dat vind ik zo fijn aan Gordon! HJ lulde er altijd een heel verhaal omheen en liet nooit duidelijk merken dat ie teleurgesteld was. Gordon is, net zoals Eric en John, altijd eerlijk en dat doet 't toch 't beste op z'n tijdquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:07 schreef Greys het volgende:
Ja, echt heel boos en verontwaardigd! Hij deed ook geen ENKELE poging om dat te verhullen. Gelukkig
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens. Iedereen heeft zo zijn eigen invalshoek en stijl qua commentaar. Al mag Jerney wel iets uitgesprokenerquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Daarom vind ik Gordon zo tof, hij is zo anders op dat gebied dan de andere juryleden.
En Jerney vind ik echt hilarisch dit jaar. Gewoon al als ze niks doet, ik hou van dat wijf.
John vind ik. Een supercharmante man, met echte verstand van muziek
.
En Eric.. ook best sympathiek en ik vind hem uitgesprokener dan de voorgaande jaren.
Ik denk 't ookquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:28 schreef Greys het volgende:
Gordon scoort flink wat punten zo in elk geval bij het Idols publiek, waarvan het grote deel toch wel sceptisch was over zijn aandeel als jurylid. Je ziet ook af en toe best aan het gezicht van bv Erik dat hij het niet eens is met iets dat Gordon zegt, maar ze laten elkaar goed in hun waarde en geven gewoon eerlijk hun eigen commentaar. En onderling wakkert Gordon de lol ook flink aan daar denk ik
Vertel eens? Ik vanwege familiebezoek die hele uitzending gemist.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:58 schreef Re het volgende:
die kop van Gordon na dat Neil moment... oprechte boosheid
je kunt het online helemaal terugkijken he. Check die topics maar van togetherquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vertel eens? Ik vanwege familiebezoek die hele uitzending gemist.
Gordon gaf Neil stevig commentaar, maar niet op een gemene manier ofzo. Dus echt wel nuttig commentaar, voor zover ik me kan herinneren.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vertel eens? Ik vanwege familiebezoek die hele uitzending gemist.
Idd, vroeger praatte hij gewoon de rest na, maar hij lijkt eindelijk een eigen mening te hebben.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:12 schreef BVO het volgende:
Ik vind Eric stukken beter dan eerder.
Ja inderdaad haha. Ik vond dat prachtig!quote:Op zondag 13 januari 2008 01:02 schreef soylent het volgende:
Ik vond het leuk dat Gordon eens zei wat iedereen dacht.
Een beetje gefrustreerd? Ik vond hem echt enorm gefrustreerd gisteren en erg onprofessioneel daarin. Zijn jurering gisteren stelde ook echt niks voor.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:22 schreef Knipoogje het volgende:
Je ziet Gordon wel een beetje gefrustreerd raken nu hij zich begint te realiseren waar Idols echt om draait: het stemgedrag van puberende tieners
bronquote:Eric van Tijn begrijpt frustratie Gordon
AMSTERDAM - Idols-jurylid Eric van Tijn begrijpt dat Gordon gefrustreerd is dat goede zangers worden weggestemd door het publiek.
"Ik begrijp zijn frustratie wel, maar ik deel die niet", zegt Van Tijn. "Ik ben er ondertussen wel aan gewend geraakt dat mijn favorieten stranden."
"Zo had ik Sandy graag door zien gaan. Ze is een fantastische zangeres, maar kon helaas de sympathie van het publiek niet winnen. Soms tellen ook andere dingen zoals persoonlijkheid en aantrekkelijkheid."
Hij vervolgt: "Je zou het format kunnen veranderen, maar het is op deze manier wel heel eerlijk. Het publiek heeft een eigen willetje. En dát maakt het programma zo leuk!"
Ja inderdaad!quote:Op zondag 13 januari 2008 17:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vind het een idee om de jury de 3 'slechtsten' van die avond te laten bepalen en dan het Nederlands publiek daaruit te laten kiezen. Ben het wel gedeeltelijk met Gordon eens
Valt best mee. Het Nederlandse publiek stemt gewoon voorspelbaar:quote:Op zondag 13 januari 2008 16:01 schreef Eveli het volgende:
Maar het Nederlandse publiek stemt ook best dom. Kom op, Neil door? Mn moeder vind hem wel leuk, maar zelfs zij vond dat hij eruit moest gisteren. Ik snap dat Gordon daar gefrustreerd over raakt.
Da's Jerney ja, ze maakt wel vaker van dat soort wilde geluidenquote:Op zondag 20 januari 2008 19:55 schreef Hockeylotje het volgende:
Nadat Charlene heeft gezongen zegt Wendy: "De strijd is losgebarsten".
Je hoort Gordon dan lachen, maar vlak voordat Wendy of Charlene of wie dan ook weer begint te praten, hoor je een één of ander schaapachtig gehinnik (ja dat kan niet, maar toch). En volgens mij is dat Jerney!
Viel iemand dat ook op?
Was dat toen die mondhoeken zo een beetje samentrokken als in: "Nou... is dit hetquote:Op zondag 20 januari 2008 20:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]
Jerney's briljante gezichtsuitdrukking tijdens het optreden van Tiffany.
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was dat toen die mondhoeken zo een beetje samentrokken als in: "Nou... is dit het?"
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoe ze een paar weken geleden lachte dan, ik heb het even opgezocht, in dit filmpje op 03:34.
Als boekensteun misschien.quote:Op zondag 3 februari 2008 02:28 schreef soylent het volgende:
Aan John heb je inderdaad wat.
Ik vind juist Gordon steeds vervelender, hij geeft steeds zo'n hele speechquote:Op zondag 3 februari 2008 12:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Eric steeds stommer worden, hij is zo negatief steeds.
Op de FP stond er eentje (met dank aan De Keuv):quote:Op zondag 3 februari 2008 12:56 schreef SSJKliko het volgende:
Kan iemand een screenshot maken van Gordon met dat kussen? :p
Of wie kan me uitleggen hoe ik dat zelf kan maken van filmpjes?
quote:Jerney Kaagman hijst zich speciaal voor de gelegenheid nog één keer in het blauwe pak uit de tijd van Earth & Fire.
ach hij spreekt zichzelf wel vaker tegen volgens mijquote:Op maandag 4 februari 2008 15:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gordon sprak zich vanochtend op 538 wel weer enorm tegen, zeg. Hij had het erover dat Pauline zei dat ze liever een ander nummer had willlen zingen, maar dat dit niet mocht omdat het liedje te onbekend was. Gordon vond dit heel raar, vond dat Pauline gewoon zichzelf had moeten blijven en haar eigen nummer had moeten kunnen zingen. Maar dus wel tegen Charlene zeggen dat ze commercielere nummers moet zingen.
Oeh, ik ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:32 schreef Greys het volgende:
Hier ook maar even.... De jury gaat zaterdag het goede (?) voorbeeld geven
http://www.telegraaf.nl/p(...)_podium__.html?p=8,1
Iddquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:56 schreef Marble het volgende:
Re: opening
Jerney was best wel een MILF in dat blauwe pak!
Wat niet is kan nog komen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:11 schreef Svensational het volgende:
He kut, ze heeft heulegaar geen kinderen.
Niet meer gok ik zo hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:13 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen? [ afbeelding ].
Ik had haar net als Martijn Krabbé vanavond in de Backstage show deed, ook wel willen knuffelen!!quote:
hier trap ik altijd in he...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:56 schreef Marble het volgende:
Re: opening
Jerney was best wel een MILF in dat blauwe pak!
Volgende keer kun je linksboven in je post op dequote:Op maandag 18 februari 2008 11:57 schreef oceanpony het volgende:
oeps heet=heel
drukken, dan kun je je post editten.
Kan, hoor. Bij mij staat het ook rechtsboven.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:39 schreef oceanpony het volgende:
thanx........je bedoelt rechtsboven? (althans bij mij staat dat rechts haha)
Ja rechts idd.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:39 schreef oceanpony het volgende:
thanx........je bedoelt rechtsboven? (althans bij mij staat dat rechts haha)
Dank je! Maar er is helemaal niets te vinden over dat blad, behalve dat het op 13 februari voor het eerst te koop wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |