Ja inderdaad!quote:Op zondag 13 januari 2008 17:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vind het een idee om de jury de 3 'slechtsten' van die avond te laten bepalen en dan het Nederlands publiek daaruit te laten kiezen. Ben het wel gedeeltelijk met Gordon eens
Valt best mee. Het Nederlandse publiek stemt gewoon voorspelbaar:quote:Op zondag 13 januari 2008 16:01 schreef Eveli het volgende:
Maar het Nederlandse publiek stemt ook best dom. Kom op, Neil door? Mn moeder vind hem wel leuk, maar zelfs zij vond dat hij eruit moest gisteren. Ik snap dat Gordon daar gefrustreerd over raakt.
Da's Jerney ja, ze maakt wel vaker van dat soort wilde geluidenquote:Op zondag 20 januari 2008 19:55 schreef Hockeylotje het volgende:
Nadat Charlene heeft gezongen zegt Wendy: "De strijd is losgebarsten".
Je hoort Gordon dan lachen, maar vlak voordat Wendy of Charlene of wie dan ook weer begint te praten, hoor je een één of ander schaapachtig gehinnik (ja dat kan niet, maar toch). En volgens mij is dat Jerney!
Viel iemand dat ook op?
Was dat toen die mondhoeken zo een beetje samentrokken als in: "Nou... is dit hetquote:Op zondag 20 januari 2008 20:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]
Jerney's briljante gezichtsuitdrukking tijdens het optreden van Tiffany.
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was dat toen die mondhoeken zo een beetje samentrokken als in: "Nou... is dit het?"
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoe ze een paar weken geleden lachte dan, ik heb het even opgezocht, in dit filmpje op 03:34.
Als boekensteun misschien.quote:Op zondag 3 februari 2008 02:28 schreef soylent het volgende:
Aan John heb je inderdaad wat.
Ik vind juist Gordon steeds vervelender, hij geeft steeds zo'n hele speechquote:Op zondag 3 februari 2008 12:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Eric steeds stommer worden, hij is zo negatief steeds.
Op de FP stond er eentje (met dank aan De Keuv):quote:Op zondag 3 februari 2008 12:56 schreef SSJKliko het volgende:
Kan iemand een screenshot maken van Gordon met dat kussen? :p
Of wie kan me uitleggen hoe ik dat zelf kan maken van filmpjes?
quote:Jerney Kaagman hijst zich speciaal voor de gelegenheid nog één keer in het blauwe pak uit de tijd van Earth & Fire.
ach hij spreekt zichzelf wel vaker tegen volgens mijquote:Op maandag 4 februari 2008 15:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gordon sprak zich vanochtend op 538 wel weer enorm tegen, zeg. Hij had het erover dat Pauline zei dat ze liever een ander nummer had willlen zingen, maar dat dit niet mocht omdat het liedje te onbekend was. Gordon vond dit heel raar, vond dat Pauline gewoon zichzelf had moeten blijven en haar eigen nummer had moeten kunnen zingen. Maar dus wel tegen Charlene zeggen dat ze commercielere nummers moet zingen.
Oeh, ik ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:32 schreef Greys het volgende:
Hier ook maar even.... De jury gaat zaterdag het goede (?) voorbeeld geven
http://www.telegraaf.nl/p(...)_podium__.html?p=8,1
Iddquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:56 schreef Marble het volgende:
Re: opening
Jerney was best wel een MILF in dat blauwe pak!
Wat niet is kan nog komen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:11 schreef Svensational het volgende:
He kut, ze heeft heulegaar geen kinderen.
Niet meer gok ik zo hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:13 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen? [ afbeelding ].
Ik had haar net als Martijn Krabbé vanavond in de Backstage show deed, ook wel willen knuffelen!!quote:
hier trap ik altijd in he...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:56 schreef Marble het volgende:
Re: opening
Jerney was best wel een MILF in dat blauwe pak!
Volgende keer kun je linksboven in je post op dequote:Op maandag 18 februari 2008 11:57 schreef oceanpony het volgende:
oeps heet=heel
drukken, dan kun je je post editten.
Kan, hoor. Bij mij staat het ook rechtsboven.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:39 schreef oceanpony het volgende:
thanx........je bedoelt rechtsboven? (althans bij mij staat dat rechts haha)
Ja rechts idd.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:39 schreef oceanpony het volgende:
thanx........je bedoelt rechtsboven? (althans bij mij staat dat rechts haha)
Dank je! Maar er is helemaal niets te vinden over dat blad, behalve dat het op 13 februari voor het eerst te koop wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |