Nu moet ik wel zeggen dat Nikki met haar tweede nummer ook aardig tekeer ging.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja. Nikki zingt misschien overall gezien beter maar Nathalie compenseert dat weer met een geweldige performance, dat Nikki weer minder heeft. De een is goed in dat, de ander in dat. Ze zijn allebei onwijs goed.
Nathalie had een paar keer een nummer dat me niets deed, zoals bijvoorbeeld het eerste liedje van vanavond. Maar ze maakt het steeds ruimschoots weer goed...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind dat Nathalie nog geen enkele keer matig gepresteerd heeft, Nikki ook niet trouwens. Beiden hebben een paar HELE goede optredens gehad en de rest was gewoon goed. Ze zijn echt aan elkaar gewaagd vind ik.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind dat Nathalie nog geen enkele keer matig gepresteerd heeft, Nikki ook niet trouwens. Beiden hebben een paar HELE goede optredens gehad en de rest was gewoon goed. Ze zijn echt aan elkaar gewaagd vind ik.
Ik vind het ook een beetje raar, en de meesten lijken dat te vinden, maar democratie is kennelijk niet belangrijk ofzoquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:36 schreef Re het volgende:
mag die TT anders, beetje finale waardig is het niet echt he?
Het was alleen maar een woorspeling op de vorige TT. Geheel onschuldig. Dat sommige humorloze azijnzeikers hier daar dan vervolgens uuuuuren over door moeten zaniken, tja.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje raar
joh je wordt subforum wijd uitgekotst, ...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:39 schreef Marble het volgende:
[..]
Het was alleen maar een woorspeling op de vorige TT. Geheel onschuldig. Dat sommige humorloze azijnzeikers hier daar dan vervolgens uuuuuren over door moeten zaniken, tja.
Nou ja toch leuk van je om te zeggen dat ik ooit iets leuks over me had, ik kan van jou helaas niet hetzelfde zeggenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:41 schreef Re het volgende:
[..]
joh je wordt subforum wijd uitgekotst, ...
je had wat leuks over je ooit maar goed, niet erg dat je dat niet vast hebt kunnen houden, we hebben niet allemaal talent
mja ik hoef me niet constant te bewijzen hoe tof ik wel niet uit de hoek kan komenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:43 schreef Marble het volgende:
[..]
Nou ja toch leuk van je om te zeggen dat ik ooit iets leuks over me had, ik kan van jou helaas niet hetzelfde zeggen.
boohoo fuckin boohooo toch?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:00 schreef BVO het volgende:
Wat een geteringouwehoer om een titel. Nergens staat dat het een fantopic is, dus als positieve titels mogen, dan negatieve ook. Had je maar eerder moeten zijn.
Dit dus.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:00 schreef BVO het volgende:
Wat een geteringouwehoer om een titel. Nergens staat dat het een fantopic is, dus als positieve titels mogen, dan negatieve ook. Had je maar eerder moeten zijn.
Leuk dat persoonlijke venijn maar het subforum is niet zo wijd hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:41 schreef Re het volgende:
[..]
joh je wordt subforum wijd uitgekotst, ...
Dat zeg je nu hopelijk tegen jezelf. En je volspamposts hebben weinig nut hoor, ik haal ze allemaal weg.quote:
wat nou?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit dus.
Re, stop eens met dat gekloot.
nee idd, daarbuiten is het wel een geschikt persoontje hoor...quote:Op zondag 24 februari 2008 00:01 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Leuk dat persoonlijke venijn maar het subforum is niet zo wijd hoor.
Up for Nathalie. Ik hoop echt dat ze wint. Vrees een beetje dat wanneer Nikkee wint het voor haar net zo zal verlopen als Raffaëla. Het is het weer net niet om internationaal door te kunnen breken.
Als je Nathalie tof vindt kun je dat gewoon hier melden hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 00:10 schreef EdwinHeijmen het volgende:
mag er dan ook een nathalie fantiopic geopend worden?
Re, waarom denk je dat deze drie finalisten ook maar succesjes zullen behalen?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:05 schreef Re het volgende:
[..]
de 3 finalisten zullen wel hun succesjes halen, meer kans dan elk van de vorige IDOL versies
Maar dan moet ze wel echt aan haar uitspraak gaan werken. Want ze is denk ik best lief, maar haar Engels is echt om te huilen.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:15 schreef Troubles. het volgende:
Terwijl ik toch echt denk dat Nathalie door de grenzen van Nederland kan breken.
je mag altijd hoopvol zijn en ik denk echt wel dat nikki als frontzangeres van een leuk bandje echt wel potentie heeft om succesvol te kunnen zijn, ligt eraan hoeveel vrijheid ze krijgt bij de opnames van d'r CD...quote:Op zondag 24 februari 2008 00:15 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Re, waarom denk je dat deze drie finalisten ook maar succesjes zullen behalen?
Ik hoor iedere keer de belofte aan die luitjes dat ze het helemaal gaan maken en na een poos hoort men er niks meer van. Even die gepimpte Jim daargelaten en als voorbeeld Raffaëla. Ik denk dat Nathalie uiteindelijk wel in de Van de Ende musicals zal belanden en van Nikki hoor je nooit meer wat. Terwijl ik toch echt denk dat Nathalie door de grenzen van Nederland kan breken.
Als iemand een topique over mijn favoriet Nikkee zou openen met als TT "Nikki: Lekker wijf, maar zingen kan ze niet", zou ik 2 seconden denken: "quote:Op zondag 24 februari 2008 00:20 schreef Chanty27 het volgende:
Waarom wordt Nathalie minder behandeld dan hun, omdat jij Nathalie wat minder goed vindt?
ik vind nathalie niet toffer dan nikki maar ze verdient gewoon meer dan een topic met deze titel...quote:Op zondag 24 februari 2008 00:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je Nathalie tof vindt kun je dat gewoon hier melden hoor.
Erquote:Op zondag 24 februari 2008 00:20 schreef Chanty27 het volgende:
Ik ben het eigelijk wel een beetje met Er eens. Ik vindt het een beetje een respectlose titel die er neer is gezet.
Slaat eigelijk helemaal nergens op.
Bij Charlene en bij Nikki wordt er toch ook een gewone titel gebruikt.
Waarom wordt Nathalie minder behandeld dan hun, omdat jij Nathalie wat minder goed vindt?
Het kan dat sommige Nathalie niet leuk vinden, moeten jullie helemaal zelf weten.
Maar de mensen die Nathalie wel leuk vinden hebben net zo goed recht op een fantopic met een gewone titel.
Geen van de kandidaten heeft een fantopic, elke kandidaat heeft een topic waarin een ieder zijn mening kan geven over de kandidaat, dit kan zowel negatief als positief zijn, dat is nou het mooie van de mens, dat iedereen een mening heeft. Ditzelfde geldt voor de TT, negatief of positief, iedereen mag er in posten. En dit is het laatste wat ik er over zeg.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:20 schreef Chanty27 het volgende:
Ik ben het eigelijk wel een beetje met Er eens. Ik vindt het een beetje een respectlose titel die er neer is gezet.
Slaat eigelijk helemaal nergens op.
Bij Charlene en bij Nikki wordt er toch ook een gewone titel gebruikt.
Het kan dat sommige Nathalie niet leuk vinden, moeten jullie helemaal zelf weten.
Maar de mensen die Nathalie wel leuk vinden hebben net zo goed recht op een fantopic met een gewone titel.
Er was niemand anders die het topique opende, dus dan doe ik het maar. En believe me, ik zat echt niet al klaar met dit topique want het duurde bijzonder lang voor er een nieuwe kwam. Blijkbaar zijn haar fans toch niet zo vastberaden over haar.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:25 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[..]
ik vind nathalie niet toffer dan nikki maar ze verdient gewoon meer dan een topic met deze titel...
het idee alleen al dat ze weinig talent zou hebben...
blijkbaar vindt het stemmende publiek iets anders...
snap dan ook niet dat het centrale nathalie topic gestart wordt door iemand die haar geen goed hart toedraagt en blijkbaar alleen via de titel haar eigen mening duidelijk wil maken....
humor zoals ze het zelf beschrijft vind ik het zeker niet...
Met die lange chocoladebenen!quote:Op zondag 24 februari 2008 00:28 schreef henkway het volgende:
Ze gaat IDOLS winnen
Ja, begrijp ik, maar ik sta er overall wel van te kijken wat ze individueel gepresteerd hebben aan verbeteringen op grond van kritiek en dit zie je uiteraard het beste terug op de laatste deelnemers.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:16 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar dan moet ze wel echt aan haar uitspraak gaan werken. Want ze is denk ik best lief, maar haar Engels is echt om te huilen.
lulverhaal, binnen 7 minuten nadat de vorige was afgesloen had je em al klaar staan, ik vind dat best snel.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:27 schreef Marble het volgende:
[..]
Er was niemand anders die het topique opende, dus dan doe ik het maar. En believe me, ik zat echt niet al klaar met dit topique want het duurde bijzonder lang voor er een nieuwe kwam. Blijkbaar zijn haar fans toch niet zo vastberaden over haar.
Een topique openen kost ongeveer een minuutje, dus nee ik had hem echt niet klaar staan.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:31 schreef janimie het volgende:
[..]
lulverhaal, binnen 7 minuten nadat de vorige was afgesloen had je em al klaar staan, ik vind dat best snel.
voor mensen die verder geen leven hebben en gaan zitten wachten tot de vorige is afgesloten, daar hoort een tijdsbereik van minder dan 10 minuten btw ook onder vind ik.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:33 schreef Marble het volgende:
[..]
Een topique openen kost ongeveer een minuutje ...
Het ouwehoeren over een TT getuigt daarentegen van een rijkelijk sociaal leven met vele beslommeringen.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:35 schreef janimie het volgende:
[..]
voor mensen die verder geen leven hebben en gaan zitten wachten tot de vorige is afgesloten, daar hoort een tijdsbereik van minder dan 10 minuten btw ook onder vind ik.
quote:Op zondag 24 februari 2008 00:19 schreef Re het volgende:
[..]
je mag altijd hoopvol zijn en ik denk echt wel dat nikki als frontzangeres van een leuk bandje echt wel potentie heeft om succesvol te kunnen zijn, ligt eraan hoeveel vrijheid ze krijgt bij de opnames van d'r CD...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |