Van de Idolssite geplukt. Weet eigenlijk nog geen eens of ze voorbij is gekomen afgelopen zaterdag.
Maar vind het een leuk meisje en ze kan nog zingen ook!
http://www.rtl.nl/(channe(...)i_plain.xml/1537.wvx“Ik was helemaal niet tevreden met het niveau van Idool 2007.” Lora is er duidelijk over. Ze doet eerder dit jaar illegaal mee aan de Vlaamse editie. “Ik heb de Nederlandse nationaliteit, maar woon in België, dus heb ik me stiekem ingeschreven.” Vlak voor de Liveshows valt ze af. “Erg jammer, maar ik ben blij dat ik nu een nieuwe kans krijg in Nederland”, aldus de Vlaamse schone.
![]()
Internaat
Het is Lora niet zomaar komen aanwaaien. “Ik had behoorlijk wat problemen met studeren en nadat mijn mijn ouders het al een aantal keer voorgesteld hadden, heb ik zelf besloten om op een internaat te gaan.” Inmiddels zit ze er nu drie jaar en heeft het er enorm naar haar zin. “Het is een erg strenge instelling, maar ik kan goed opschieten met de begeleiders”, vertelt Lora enthousiast. “En heb ik genoeg tijd om aan muziek te besteden. Er is een speciale muziekkamer waar ik behoorlijk wat tijd doorbreng.”
Idool
Bij Idols 4 is Lora van plan om zich helemaal te gaan geven. “Ik deed bij Idool al mijn uiterste best en ga in Nederland absoluut voor de overwinning.” De eerste slag heeft ze al geslagen: de jury denkt dat ze goed genoeg is voor de Theaterronde. “Gelukkig maar. Ik had het schandalig gevonden om er nu al uit te liggen. Ga me nu storten op de volgende ronde”, zegt Lora voordat ze uitgelaten het hotel verlaat. Succes ermee!
[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2007 19:49:01 ]