Oooh ik moet stiekum altijd nog een traantje wegpinken als ik dit zie.quote:Op maandag 26 november 2007 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Kippenvel
http://nl.youtube.com/watch?v=zteEy6YYj1I&feature=related
Die is eigenlijk van Carrie Underwood hequote:Op maandag 19 november 2007 22:45 schreef Together het volgende:
Floortje - Starts with goodbye
Zodra jij dood en gecremeerd bent.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Wanneer begint het toernooi een keer.
Zeg Marble, ik ben helemaal weg van je "Ik-ben-rebels-en-jaag-iedereen-tegen-mij-in-het-harnas"-act, maar op zich kunnen we best zonder je doodsverwensingen.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:38 schreef Svensational het volgende:
"Ik-ben-rebels-en-jaag-iedereen-tegen-mij-in-het-harnas"-act
Nou ja, dat is wel hoe mensen op jou reageren elders op het forum.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:41 schreef Marble het volgende:
[..]! Hoe ver kun je ernaast zitten, echt.
Wat gezeik? Het topic is al een tijd open, er zijn genoeg suggesties, dan lijkt het me tijd om te beginnen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:27 schreef Marble het volgende:
Mja de lol is er voor mij nu bij voorbaat al behoorlijk vanaf door al dat gezeik van jullie, je kan hier nooit iets leuks opzetten zonder een stortlading aan gezeik. Dus ik heb er niet echt trek meer in. Misschien uberhaupt een vergissing om te denken dat het dit keer voor de verandering eens wel leuk zou kunnen gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |