Wat is de idolsverkoopprijs?quote:Op zondag 20 januari 2008 14:13 schreef sbientje het volgende:
Mijn zusje heeft op voorhand kaartjes gekocht voor een aantal liveshows om Bas te supporteren. Nu Bas eruit is, heeft ze voor volgende week 5 kaartjes over. Ze wil ze verkopen, en ik heb gezegd dat ik ze iig hier even aan zou bieden. Ze gaan weg tegen de idols-verkoopprijs, ze heeft het bonnetje nog geloof ik.
Wie interesse heeft, kan hier reageren, of pm-en
nou bedankt voor deze toevoegingquote:Op zondag 20 januari 2008 14:50 schreef fathank het volgende:
al zou ik er 1000 euro bij krijgen zou 'k ze nog niet aannemen
geloof 17,50quote:
hahah ja! ze wilde mij ze laten kopen, maar ik vind t wat te duurquote:Op zondag 20 januari 2008 15:02 schreef Danny het volgende:
moet je werkelijk betalen om als klapvee te dienen?!?
Haha, kloptquote:Op zondag 20 januari 2008 15:02 schreef Danny het volgende:
moet je werkelijk betalen om als klapvee te dienen?!?
Jah nogal. Moet je daar een paar uur zitten en doen wat zo'n aangever zegt. Klappen wanneer zij dat zeggen, juichen wanneer zij dat zeggen etc. Je gaat toch niet betalen om te mogen applaudiseren en juichen op commando?? Dat hoort gewoon gratis te zijn. 'T is geen concert hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 15:05 schreef sbientje het volgende:
[..]
hahah ja! ze wilde mij ze laten kopen, maar ik vind t wat te duur
Die kaarten worden nu voor woekerprijzen verkocht. Soms zelfs dubbel zoveel. Ik denk niet dat ze dan lager gaan zitten dan de verkoopprijs.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:07 schreef dalet het volgende:
[..]
Haha, klopt![]()
Eens kijken.... 5x 17,50 = 87,50. Mmz.... Voor 75 euro hebben we een deal.
De fans vinden van wel!quote:
Tja...deal or no deal Om maar in de TV-programma's te blijven...quote:Op zondag 20 januari 2008 15:19 schreef chansadres het volgende:
[..]
Die kaarten worden nu voor woekerprijzen verkocht. Soms zelfs dubbel zoveel. Ik denk niet dat ze dan lager gaan zitten dan de verkoopprijs.
en rtl harkt de poen binnenquote:
Engelse 'pop'muziek zoals Oasis, Beatles etc.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:47 schreef Deceit het volgende:
wat is de thema voor volgende week?
Ze moeten niks, het is een vrij land he.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:05 schreef SpaRood het volgende:
Ze moeten een keertje een show maken met Disney liedjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |