Requote:
Ik word een beetje bang van je goede smaak zo opeens happyme.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:24 schreef happyme28 het volgende:
Nigel, Syarda, Nigel
Ja, voor mij toch Bas (met héél close daarachter Nigel) en als vrouw Nathalie. Aisha vind ik middenmoot.. Overall favoriet toch maar Nathalie gestemdquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:20 schreef BVO het volgende:
Nigel, Aisha, Aisha.
Dizer was die andere stemmer neem ik aan?.
Aisha moet je maar even heel snel leuk gaan vinden en Nigel is alleen vanwege z'n gayness (nu zie je het wel tochquote:Op zondag 9 december 2007 00:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, voor mij toch Bas (met héél close daarachter Nigel) en als vrouw Nathalie. Aisha vind ik middenmoot.. Overall favoriet toch maar Nathalie gestemd.
Nee, z'n relatie is een maand of 3/4 geleden uitgegaan, sindsdien heeft hij geen zin in iets nieuws. My god, waaromw eet ik ditquote:Op zondag 9 december 2007 00:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die gast die op Marvin leek en bij Nigel's gang hoorde, was dat zn vriend
Ik sop niet op Nigel, maar hij is goddelijk knap, dat wel.
Aisha vind ik denk ik niks, sorry. Naomi vind ik dan nog leuker. Aisha komt dom over, haar stem is wel lekker hesig.
Maar wat is hij nou, gay of bi?quote:Op zondag 9 december 2007 00:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, z'n relatie is een maand of 3/4 geleden uitgegaan, sindsdien heeft hij geen zin in iets nieuws. My god, waaromw eet ik dit. Nouja, is maar dat je het weet.
Ja, dat weet ik ook niet hoorquote:Op zondag 9 december 2007 00:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Maar wat is hij nou, gay of bi?
Slechte ervaringen mee, dus ik probeer niksquote:Op zondag 9 december 2007 00:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook niet hoor! Als ik hem zo zie denk ik gay, maar je kan het allicht proberen
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |