YUPquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:17 schreef tipsch het volgende:
Deze was eerst. Toch?
Ja idd jammer maar ik vind deze ook mooi hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:19 schreef Disana het volgende:
Ja. Jammer van de TT, vond de mijne wel mooi voorspellend![]()
Een beetje is een understatement.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:20 schreef noekje het volgende:
Ik vind de jurken een beetje lelijk.
Het geeft allemaal wel aan dat we op het ergste voorbereid zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:20 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Ja idd jammer maar ik vind deze ook mooi hoor![]()
Nadia moest ook al uitkijken want ze had al een naadje los liggen. Logisch natuurlijk met zo'n rug.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:20 schreef Prospera het volgende:
Amanda heeft haar jurk gescheurd.
nee ik krijg ookquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:23 schreef rooie3 het volgende:
Kunnen jullie Villa vandaag nog oproepen.Ik krijg een zwam verhaal over Talpa in een keer.
hehehe, lekker valsquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Nadia moest ook al uitkijken want ze had al een naadje los liggen. Logisch natuurlijk met zo'n rug.
Alleen via deze linkquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:23 schreef rooie3 het volgende:
Kunnen jullie Villa vandaag nog oproepen.Ik krijg een zwam verhaal over Talpa in een keer.
Same here.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:23 schreef rooie3 het volgende:
Ooooooooooooooooo Neeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 22 september 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
Maak ook je borst maar nat voor donderdag:
http://www.nu.nl/news/124(...)_in_Gouden_Kooi.html
Ik heb het gelezen jaquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
Da's gewoon de plasma in de woonkamer, dus inderdaad, er zal wel iets komen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:26 schreef pasjesjen het volgende:
er komt neem ik aan zo iets op die plasma dat die de hele tijd in beeld is
en nu is die niet meer in beeldquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's gewoon de plasma in de woonkamer, dus inderdaad, er zal wel iets komen.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:28 schreef yvonne het volgende:
Nogmaals, iedereen bedankt voor de caps!
dat zit er dik in en ik zou echt balen als ze idd blijft hangenquote:
You're welcome.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:28 schreef yvonne het volgende:
Nogmaals, iedereen bedankt voor de caps!
OMG niet weer..... Je kunt op je vingers natellen dat dat verkeerd gaat. Ik begrijp Talpa Media ook niet dat ze geen afstand van haar nemen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp al helemaal niet waarom de redactie deze situatie maar voort laat duren.De sfeer word steeds grimmiger en zelfs nu op een feestdag gaat het maar door.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:30 schreef akveor het volgende:
[..]
OMG niet weer..... Je kunt op je vingers natellen dat dat verkeerd gaat. Ik begrijp Talpa Media ook niet dat ze geen afstand van haar nemen.
Kwestie van de streams uitlaten, heb je nergens last van.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:32 schreef Katewalker het volgende:
Bah, Natasia weer terug..al is het voor even..2 minuten vind ik al teveel..krijgen we die slabek weer..![]()
Waar slaat dat op?? Dat stomme wijf is er nog maar net uit. Het voelt echt alsof de dag van gisteren en dan komt dat ontaarde kreng weer.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
Het is inderdaad een beetje het sfeertje van toen Natanael even de boel mocht op komen stoken op dit moment.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik begrijp al helemaal niet waarom de redactie deze situatie maar voort laat duren.De sfeer word steeds grimmiger en zelfs nu op een feestdag gaat het maar door.
maar dat is zooooo makkelijk gezegtquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kwestie van de streams uitlaten, heb je nergens last van.![]()
Het is toch niet te geloven dat de FEBO hier gewoon in meegaat.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:33 schreef blomst het volgende:
Girl power!
Amanda en Nadia hebben zich afgezonderd van de rest. “Heb je het leuk gehad, schat?”, vraagt de blondine. “Ja super, ik heb het over vanalles gehad en ook over Sliko!”, aldus een enthousiaste Nadia. “ Wat een vieze B*tch!”, gaat de brunette verder. “Ik zei het je toch?”, roept de 19-jarige uit. “Ja, vandaag en morgen houden we het gezellig... maar vanaf maandag!”, redeneert de donkere schone. “Ja inderdaad. Maandag gaan we er tegenaan!”, lacht Amanda. Nou dames, dat belooft wat!
bron villavadaag
Het is relatief rustig geweest voor Huub en Lieke, maar er staat ze weer heel wat te wachten...quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
Da's dan wel weer grappig.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:36 schreef Prospera het volgende:
Brian: dit is Whiskas Sheba![]()
Een kalfssuccade in een terinne van lever, met pruimenmousse en rode biet
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:36 schreef STAP01 het volgende:
Ik weet niet of deze al is geplaatst....
[afbeelding]
cola van beeldscherm veegtquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:36 schreef STAP01 het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat het geslachtsdeel iets te flatteerd is voor Dennisquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:36 schreef STAP01 het volgende:
[afbeelding]
Waarom bekruipt me altijd het gevoel bij dit soort berichten dat ik de finale niet zal halen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:33 schreef blomst het volgende:
Girl power!
Amanda en Nadia hebben zich afgezonderd van de rest. “Heb je het leuk gehad, schat?”, vraagt de blondine. “Ja super, ik heb het over vanalles gehad en ook over Sliko!”, aldus een enthousiaste Nadia. “ Wat een vieze B*tch!”, gaat de brunette verder. “Ik zei het je toch?”, roept de 19-jarige uit. “Ja, vandaag en morgen houden we het gezellig... maar vanaf maandag!”, redeneert de donkere schone. “Ja inderdaad. Maandag gaan we er tegenaan!”, lacht Amanda. Nou dames, dat belooft wat!
bron villavadaag
quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:36 schreef STAP01 het volgende:
[afbeelding]
Beetje over de topquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:38 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik denk dat het geslachtsdeel iets te flatteerd is voor Dennis![]()
Hoe oud was de visagiste? 4 jaar?quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:38 schreef Prospera het volgende:
Vanmiddag had ze nog groene make-up
[afbeelding]
En hij boert er vrolijk op losquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:38 schreef Katewalker het volgende:
Jaap stelt nogal stomme vragen..wat een zeikerd zeg..ze krijgen het lekkerste van het lekkerste te eten en prachtig opgediend..alles is op elkaar afgestemd..
Jaap moet maar met een hamburger in het kantoor gaan zitten...![]()
Feitelijk onjuist. Nadia was niet enthousiast maar hatelijk. Ze gaf aan los te zullen gaan op Lieke vanaf klokslag 12 uur vanacht. Irritant, dit soort berichtjes.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:33 schreef blomst het volgende:
Girl power!
bron villavadaag
De plasmaboy gaf beelden van Huub waanzinnig tongend met Amanda in de jacuzzi...brian kon hier niet om lachen...ik wel!quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:42 schreef pasjesjen het volgende:
Plasmascherm:
De plasma boy
gedurende het diner een aantal vragen
eerste sex huub of brain?
Antwoord na wat heen en weer geklep Huub met de prostituee
Commentaar van de plasma boy is hte zal u niet verbasen dat het huub was
hij is wel vaker haantje de voorste
ik ookquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:43 schreef agter het volgende:
[..]
De plasmaboy gaf beelden van Huub waanzinnig tongend met Amanda in de jacuzzi...brian kon hier niet om lachen...ik wel!
Precies het lijkt de waarheid maar de context is verkeerd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist. Nadia was niet enthousiast maar hatelijk. Ze gaf aan lost te gaan op Lieke vanaf klokslag 12 uur vandaag. Irritant, dit soort berichtjes.
Je doelt op het vingeren met Natatsja?quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:43 schreef Prospera het volgende:
Nena had het eerste sex, maar ok Huub heeft gewonnen.
[afbeelding]
Gezelligquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:43 schreef agter het volgende:
[..]
De plasmaboy gaf beelden van Huub waanzinnig tongend met Amanda in de jacuzzi...brian kon hier niet om lachen...ik wel!
de vraag was huub of brain.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:43 schreef Prospera het volgende:
Nena had het eerste sex, maar ok Huub heeft gewonnen.
[afbeelding]
Ah, die was nog eerderquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je doelt op het vingeren met Natatsja?
Lieke is not amused.quote:
Doorknallen en uitbouwen is zn specialiteit.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:49 schreef TiNo_Flo het volgende:
Komop Dennis, KNALLEN! Daar ben je toch zo goed in?
[afbeelding]
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:52 schreef blomst het volgende:
toen ging het mis toen had de redactie in moeten grijpen.
Stop er een vinger in ben je even ergens anders mee bezigquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:50 schreef dgk_fan het volgende:
Nou, wanneer komt mijn SchoonMama nou es ??
Ik zit me hier helemaal op te vreten van de zenuwen......
Ik hoop heel hard met je mee, het is nu of nooit.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:53 schreef akveor het volgende:
Als de febo verstandig is besluiten ze er vanavond alsnog twee wannabees zonder opgaaf van reden uit de villa te verwijderen. Als er nu niet ingrepen wordt is het te laat. Dit gaat weer zo de negatieve kant uit. Ik begrijp er geen reet van want ik dacht dat het afgelopen week iets beter ging. Moet dus wel in opdracht van achter zijn om de sfeer op dit pracht feest niet te verpesten. De vijf hebben net buiten de toon gezet. Ondertussen ben ik uit de partymood en drink de fles leeg uit verdriet...
Zij is alleen maar super trots opzichzelf.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:54 schreef avonne het volgende:
Toen hadden ze amanda er gewoon uit moeten gooien
Ik hoef niet meer te zien, van die sneue flashbacks
idd ze vond het ook heel leuk om terug te zienquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:56 schreef kybe het volgende:
[..]
Zij is alleen maar super trots opzichzelf.
Jaap ging liever achter de pc zitten nu.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:57 schreef Prospera het volgende:
Jaap zucht en steunt: goede oude tijden pfff
[afbeelding]
hehe, wat een mooi detail.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
Jaap doet leuk mee met de lol.
[afbeelding]
Ik ben er echt van overtuigd dat hij alleen maar zijn denkbeeldige toekomstige centen zit te tellen.quote:
Z'n volhoudendheid werkt hem al een tijdje tegen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:57 schreef Prospera het volgende:
[afbeelding]
nadia en dennix en ook jaap hebben met hun gedrag vanmiddag......deze dag alweer verknald....deze mensen zijn zo funest voor dit programma...zo zonde dat ze die erin latenquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:53 schreef akveor het volgende:
Als de febo verstandig is besluiten ze er vanavond alsnog twee wannabees zonder opgaaf van reden uit de villa te verwijderen. Als er nu niet ingrepen wordt is het te laat. Dit gaat weer zo de negatieve kant uit. Ik begrijp er geen reet van want ik dacht dat het afgelopen week iets beter ging. Moet dus wel in opdracht van achter zijn om de sfeer op dit pracht feest niet te verpesten. De vijf hebben net buiten de toon gezet. Ondertussen ben ik uit de partymood en drink de fles leeg uit verdriet...
Jaap baalt dat Huub het hoogste woord heeft..dat Huub vrolijk is..dat Huub de toon aan tafel zet...quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:57 schreef Prospera het volgende:
[afbeelding]
Strak planquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:03 schreef schatje het volgende:
Nou, dan kunnen ze de beelden van Brian die trio vraagt aan Kim ook wel uitzenden.
Jammer 18quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
Volgende vraag: Hoeveel mensen hebben er in totaal in de Villa gewoond.
Ik zeg 16.
Die marokkaan, maar die telt niet meequote:Op zaterdag 22 september 2007 19:06 schreef marky het volgende:
18? Dan mis ik er 1...
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:07 schreef Darklight het volgende:
[..]
Die marokkaan, maar die telt niet mee
Het Kim-Trio-Filmpje ????quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:08 schreef schatje het volgende:
Brian voelt nattigheid.
dat denk ik ookquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:08 schreef schatje het volgende:
Brian voelt nattigheid.
en Amanda reageerde: ja wat leuk!quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:07 schreef milk-shake het volgende:
A: goh wat zag je er anders uit....L: ja jij ook zo'n mager poppetje![]()
Dat maakt niet uit, Eric gaf ook allerlei info door aan Huubquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:10 schreef Dreamboy het volgende:
Natasia komt Donderdag even de info van Huub tegen Brian vertellen wat hij weet over hem.
Bwian voelt altijd nattigheid, hij loopt constant met een doorweekte zakquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:08 schreef schatje het volgende:
Brian voelt nattigheid.
Dennix zegt niks maar zit zich werkelijk vol te proppen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:10 schreef Prospera het volgende:
Ze neemt trouwens wel spontaan een stokbroodje met knoflookboter (jammie)
[afbeelding]
dat zit er dik in ja.....................quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:10 schreef Dreamboy het volgende:
Natasia komt Donderdag even de info van Huub tegen Brian vertellen wat hij weet over hem.
Ook alleen maar omdat hij zo beschermd wordt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:10 schreef noekje het volgende:
Het lijkt wel of Brian kleine schokjes heeft. Hij ziet er heel gefrustreerd uit.
Waarschijnlijk wil hij meer aandacht want hij is de enige die er al een jaar zit natuurlijk.![]()
nee al veel eerder het moment dat brian dat glas rode wijn over de kerstjurk van Nena gooide, toen had hij er uitgezet moeten worden, dat is pas regels handhaven stelletje sukkels bij die feboquote:
Krijgt hij morgen dacht ik.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:10 schreef noekje het volgende:
Het lijkt wel of Brian kleine schokjes heeft. Hij ziet er heel gefrustreerd uit.
Waarschijnlijk wil hij meer aandacht want hij is de enige die er al een jaar zit natuurlijk.![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:11 schreef Borga het volgende:
[..]
Bwian voelt altijd nattigheid, hij loopt constant met een doorweekte zak
is ook niet erg... alleen heeft de bende van 4 zowel NL als Natasia gekregen.. en Huub alleen Eric (das dan weer niet eerlijk)quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:11 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, Eric gaf ook allerlei info door aan Huub
Ja, en dat vlak voor de stemming ......quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:10 schreef Dreamboy het volgende:
Natasia kan ook weinig zeggen want er loopt niet veel wat Huub betreft. Er zijn geen snode lopende zaken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:11 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, Eric gaf ook allerlei info door aan Huub
zeker in rook op met rode konen weliswaarquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een triest figuur. Japio gaat in rook op
[afbeelding]
Tenzij er behalve die zwarte trol nog meer oud-miljonairs binnen komen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Natasia kan ook weinig zeggen want er loopt niet veel wat Huub betreft. Er zijn geen snode lopende zaken.
Wat wel zo is, is dat het weer een paar dagen 6-2 gaat worden.
Shit zeg, en ik wilde net met trots posten dat ze echt goed eet vanavond met haar lege bordquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
Dennix neemt de helft van het eten van Naad op zijn bord.
Ach, hij kan het hebben.![]()
chipendales ? maak me gekquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:15 schreef Disana het volgende:
De butlers zijn multi-inzetbaar. Ze kunnen bijvoorbeeld ook goed dansen.
Daar heb je natuurlijk gelijk in maar ik denk dat ze toen niet konden vermoeden dat het zo uit de hand zou gaan lopen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:12 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee al veel eerder het moment dat brian dat glas rode wijn over de kerstjurk van Nena gooide, toen had hij er uitgezet moeten worden, dat is pas regels handhaven stelletje sukkels bij die febo
ja het straalt ervan af..........quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:16 schreef rooie3 het volgende:
Die kop van Brian.Goh was is die gozer gespannen,is echt in feeststemming.
als je naar de lichaamstaal kijkt.....hij is benauwd dat hij in een filmpje negatief overkomt...of dat hij op een leugen wordt betrapt....tis zijn geweten die hem parten speeltquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:18 schreef schatje het volgende:
Tjezus, Brian trilt gewoon.
Er waren toen volgens mij 4 psychologen bij dit programma betrokken en btw wij streamers zagen de spanning ook oplopen......quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk gelijk in maar ik denk dat ze toen niet konden vermoeden dat het zo uit de hand zou gaan lopen.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:14 schreef Disana het volgende:
Ik zie het zo: de avond met Eric betaalde in een keer het maandbedrag voor de streams terug. Natasia kan bleren en aandacht trekken wat ze wil, ze valt in het niet als het op leuke streams aankomt.
laat het kreng maar zweten...quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:19 schreef riri het volgende:
[..]
als je naar de lichaamstaal kijkt.....hij is benauwd dat hij in een filmpje negatief overkomt...of dat hij op een leugen wordt betrapt....tis zijn geweten die hem parten speelt
Hij heeft geen geweten, iemand met een geweten kan nog wel eens ergens spijt van hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:19 schreef riri het volgende:
[..]
als je naar de lichaamstaal kijkt.....hij is benauwd dat hij in een filmpje negatief overkomt...of dat hij op een leugen wordt betrapt....tis zijn geweten die hem parten speelt
Ik denk dat hij een groots feest voor zichzelf verwacht, omdat hij er al 1 jaar zit en hij van Parabrian in Superbrian veranderd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:19 schreef mazaru het volgende:
Allemachtig wat zit die Brian te zenuwenlijeren.
Die zit echt ergens op te wachten
Ze nemen hem niet voor niets zo uitgebreid in beeld, wellicht heeft hij ook al doorgekregen dat een van die filmpjes niet zo positief is.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:19 schreef riri het volgende:
[..]
Straks, of ehh morgen, oh nee, Maandag, of ehhh zo tegen de kerst....quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:21 schreef riri het volgende:
waar is dennix zijn grote bek die hij naar zijn vrienden vanmiddag had?
en brian denkt: hou je bek....................quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:22 schreef ericahysterica het volgende:
amanda gilt weer om een filmpje, ze kan er geen genoeg van krijgen
hij zat zich vol te proppen en dat praat zo moeilijkquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:21 schreef riri het volgende:
waar is dennix zijn grote bek die hij naar zijn vrienden vanmiddag had?
Kan jij je foto'tjes niet ergens in een apart topic plaatsenquote:
Wiequote:Op zaterdag 22 september 2007 19:10 schreef milk-shake het volgende:
kun je nagaan ....verleden jaar gunde ze Brain nog dat extra geld![]()
![]()
Hans?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
Brian staat echt stijf van de stress.
Wat zegt hij nu, kom Hans?
Gaat het nu eindelijk gebeuren? Ik kan echt niet meer wachten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:18 schreef schatje het volgende:
Tjezus, Brian trilt gewoon.
Ik krijg ook de indruk, dat Brian zich niet helemaal senang voelt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:13 schreef noekje het volgende:
Brian heeft het meest te vrezen als er oud miljonairs komen.
Amanda geeft een knal tegen haar tieten om ze terug te stoppen. Siliconen stuiteren makkelijk naar binnen en buiten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
Brian loopt van tafel af. Allemaal oude beelden en Amanda haar tieten vallen eruit. Het valt niet mee..
de andere miljonairs...moesten toch toch beslissen wie dat geld kreeg........waar dat geld voor was weet ik ook niet meer....maar Brain kreeg het .........quote:
ah, Tamara misschien. Heeft ze het toch nog gehaald, ondanks de lekke band.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Gaat het nu eindelijk gebeuren. Ik kan echt niet meer wachten.![]()
Ik ben er ook al niet zo blij mee.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:24 schreef Borga het volgende:
[..]
Kan jij je foto'tjes niet ergens in een apart topic plaatsen
Zijn moeder.. die had het zooooo moeilijk.... pfff... dat ze daar ooit zijn ingetrapt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:25 schreef milk-shake het volgende:
[..]
de andere miljonairs...moesten toch toch beslissen wie dat geld kreeg........waar dat geld voor was weet ik ook niet meer....maar Brain kreeg het .........
valt toch allemaal wel mee? sommigen hebben geen streams; dan is het toch vriendelijk van dingest..quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:24 schreef Borga het volgende:
[..]
Kan jij je foto'tjes niet ergens in een apart topic plaatsen
En zo is dat!quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
valt toch allemaal wel mee? sommigen hebben geen streams; dan is het toch vriendelijk van dingest..
ik vind het ook wel leuk hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
valt toch allemaal wel mee? sommigen hebben geen streams; dan is het toch vriendelijk van dingest..
Jij wist het tenminste te timen wanneer je wat foto's liet zien.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:26 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik ben er ook al niet zo blij mee.
ja, hij oogt alsof er een para-momentje op komst isquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:28 schreef beequeen het volgende:
Het is echt pammetjestijd voor Brian.![]()
Zo is datquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Ik zit een tijdje alleen maar op hem te letten (tja wat moet dat moet), maar hij doet zo vreemd, heeft hele rare trekjes in zijn gezicht zodat af en toe zijn hele kop schudt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:28 schreef beequeen het volgende:
Het is echt pammetjestijd voor Brian.![]()
De camera is ook erg gefocused op Brian.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:29 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, hij oogt alsof er een para-momentje op komst is![]()
Hij woelt nog niet erg door zijn haar en dat zijn meestal de voortekenenquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
De camera is ook erg gefocused op Brian.
Klopt, alleen langer.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:30 schreef ericahysterica het volgende:
zo op afstand lijkt het net Mitch.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:31 schreef Desii het volgende:
ik maak wel ff een COS aan... niets bijzonders hoor, maar dan kunnen we gelijk verder
Ik wel. ik heb geen streams namelijkquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:26 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
superquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:31 schreef Desii het volgende:
ik maak wel ff een COS aan... niets bijzonders hoor, maar dan kunnen we gelijk verder
Zijn laatste uren zijn geslagen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:30 schreef Darklight het volgende:
Wat is er met Brain?
Die kunnen dan lekker op zijn foto topic naar zijn foto'tjes gaan zitten loeren.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
fijn dank je welquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:31 schreef Desii het volgende:
Het jammere van die collages is dat er aan de ene kant hele leuke foto's tussenstaan, die helemaal wegvallen in het grotere geheel, zodat je het effect van zo'n cap kwijtraakt.quote:
Ik denk dat het juist heel fijn is voor mensen die niet (kunnen) streamenquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:26 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Voor niet-streamers is het wel leuk, als je er last van hebt gewoon ff door scrollenquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:33 schreef Borga het volgende:
[..]
Die kunnen dan lekker op zijn foto topic naar zijn foto'tjes gaan zitten loeren.
Dreamboy weet/wist het tenminste goed in te schatten wanneer er een foto NODIG was. Dinges kwakt gewoon ongeveer een halve cos vol met onzin foto's
denk dat de toeschouwer individueel waardeert wat een sfeerbeeld is en wat maakt het nou helemaal uit......fijn dat mensen de moeite nemen dit te doen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:33 schreef Borga het volgende:
[..]
Die kunnen dan lekker op zijn foto topic naar zijn foto'tjes gaan zitten loeren.
Dreamboy weet/wist het tenminste goed in te schatten wanneer er een foto NODIG was. Dinges kwakt gewoon ongeveer een halve cos vol met onzin foto's
preciesquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor niet-streamers is het wel leuk, als je er last van hebt gewoon ff door scrollen![]()
Ik heb ook een beetje het vermoeden dat dinges gewoon een progje is dat om de minuut een cap maakt en dan per paar minuten alles hiet propt. Enige lijn zit er niet in en ik zie er ook geen treffende of leuke caps tussen,quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:33 schreef Borga het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |