Klopt, alleen langer.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:30 schreef ericahysterica het volgende:
zo op afstand lijkt het net Mitch.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:31 schreef Desii het volgende:
ik maak wel ff een COS aan... niets bijzonders hoor, maar dan kunnen we gelijk verder
Ik wel. ik heb geen streams namelijkquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:26 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik ben er ook al niet zo blij mee.
superquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:31 schreef Desii het volgende:
ik maak wel ff een COS aan... niets bijzonders hoor, maar dan kunnen we gelijk verder
Zijn laatste uren zijn geslagen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:30 schreef Darklight het volgende:
Wat is er met Brain?
Die kunnen dan lekker op zijn foto topic naar zijn foto'tjes gaan zitten loeren.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
valt toch allemaal wel mee? sommigen hebben geen streams; dan is het toch vriendelijk van dingest..
fijn dank je welquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:31 schreef Desii het volgende:
Het jammere van die collages is dat er aan de ene kant hele leuke foto's tussenstaan, die helemaal wegvallen in het grotere geheel, zodat je het effect van zo'n cap kwijtraakt.quote:
Ik denk dat het juist heel fijn is voor mensen die niet (kunnen) streamenquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:26 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik ben er ook al niet zo blij mee.
Voor niet-streamers is het wel leuk, als je er last van hebt gewoon ff door scrollenquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:33 schreef Borga het volgende:
[..]
Die kunnen dan lekker op zijn foto topic naar zijn foto'tjes gaan zitten loeren.
Dreamboy weet/wist het tenminste goed in te schatten wanneer er een foto NODIG was. Dinges kwakt gewoon ongeveer een halve cos vol met onzin foto's
denk dat de toeschouwer individueel waardeert wat een sfeerbeeld is en wat maakt het nou helemaal uit......fijn dat mensen de moeite nemen dit te doen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:33 schreef Borga het volgende:
[..]
Die kunnen dan lekker op zijn foto topic naar zijn foto'tjes gaan zitten loeren.
Dreamboy weet/wist het tenminste goed in te schatten wanneer er een foto NODIG was. Dinges kwakt gewoon ongeveer een halve cos vol met onzin foto's
preciesquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor niet-streamers is het wel leuk, als je er last van hebt gewoon ff door scrollen![]()
Ik heb ook een beetje het vermoeden dat dinges gewoon een progje is dat om de minuut een cap maakt en dan per paar minuten alles hiet propt. Enige lijn zit er niet in en ik zie er ook geen treffende of leuke caps tussen,quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:33 schreef Borga het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |